dankjewel!quote:Op dinsdag 7 september 2010 18:44 schreef bodpa09 het volgende:
ik heb geloof ik nog wel wat. Zal vanavond even kijken.
heeft geen kraagje of capuchon en er staat 68 opquote:Op dinsdag 7 september 2010 18:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, dat vindt mijn zus dan ook weer niets ben ik bang![]()
Ze wil met zo weinig mogelijk opdruk, al helemaal geen kraagje en capuchon mag dan weer wel. Pfoe.
Jij zoekt gewoon een leuke hoodie of hoodyquote:Op dinsdag 7 september 2010 18:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, dat vindt mijn zus dan ook weer niets ben ik bang![]()
Ze wil met zo weinig mogelijk opdruk, al helemaal geen kraagje en capuchon mag dan weer wel. Pfoe.
Wat kost die?quote:Op dinsdag 7 september 2010 19:35 schreef bodpa09 het volgende:
Donkerbruin/lichtbruin gestreepte sweater van H & M, maat 68. Babycord stukken op de ellebogen.
[ afbeelding ]
Ja, maar dan niet per se met capuchon hoor, dat mag wel, maar hoeft niet.quote:Op dinsdag 7 september 2010 19:14 schreef Marrije het volgende:
[..]
Jij zoekt gewoon een leuke hoodie of hoody
heh, zeg dat nu niet, straks krijg ik weer spijtquote:Op woensdag 8 september 2010 11:58 schreef huuphuup het volgende:
ik ben echt zó blij met mijn Ellevill, van alle doeken die ik tot nu toe geprobeerd heb vind ik de Ellevill het fijnst knopen!
Maar dan moet ik hem wel gebruiken (en dat werkt nu niet in mijn huidige leven). As we speak, moet nu naar school (met auto, leah en buidelslingquote:Op woensdag 8 september 2010 12:04 schreef Claudia_x het volgende:
Ik zou hem ook echt niet wegdoen, lily! Hij staat jullie zo mooi!
Het linker Nijntje kruippakje gaat al naar iemand anders. 8 euro voor de overige vier?quote:Op woensdag 8 september 2010 12:38 schreef Troeta het volgende:
hmmm, Xenia, mag ik 10 euro bieden voor die 5 kruippakjes bij elkaar? Die passen wel in een grote envelop toch?
ik deze inderdaad al zien staan, maar die vind ik minder leuk als de andere maar die zijn dus weer een maat te klein.. .. lol..quote:Op woensdag 8 september 2010 13:06 schreef Xenia het volgende:
Stapels en stapelsMaar dat moet ik allemaal nog uitzoeken.
Heb wel al deze (mt 62): [ afbeelding ]
Prijs 2,50 euro ofzo.
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:36 schreef Orea het volgende:
Ik verkoop Leia's Puckababy! Wit met zilveren accenten. Het is de piep, dus voor 0-3 maanden..
Ze blijft vechten als ze hem aanheeft.. is steevast na een uur weer wakker.. En dat lijkt me niet de bedoeling! Ze heeft hem dus maar een paar keer aangehad (en dan nog niet eens de hele nacht, want na het wakker worden doordat ze haar handen eruit blijft proberen te wurmen, weer uitgetrokken..) dus nog in z.g.a.n. staat!
Het is deze
Nieuw ¤ 39.95... vraagprijs iets van ¤ 30,- euro inclusief verzenden? Of doe een goed bod!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |