quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 23:24 schreef Sandous het volgende:
Hier ook wat kleertjus:
Zarajasje net 2 weken terug gekocht maar staat mn dochter toch niet. Paars richting lila (mooie kleur!) met witte stippen. Heerlijk voor dit weer. Maatje 86, kan ook goed voor 92. Mijn dochter heeft 80/86 en is nog ruimm
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vest van de h&m heerlijk voor de herfstmaanden, maatje 80 maar vind het zelf een 86. Een keer gedragen :/
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bambijurkje, heerlijk retro jurkje vind ik het. De kleuren paars/bruin en roze! met een maillotje eronder en klaar! maat 86
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Roze bolero/vestje van de mexx maat 74 maar valt als een 80. Een keer gedragen toch niet echt haar ding.
[ afbeelding ]
H&m geruite paarse blousje heel stoer op een spijkerbroek!! maatje 86. Te weinig gedragen hier, heb een smal meisje en deze loopt wijd uit.
Zwarte wollen rokje, iedereen vond dit rokje super! ze droeg m altijd met paarse maillot een eyecacher! maat 74 maar heeft m zelf gedragen tot 80. (heb het elastiekje veranderd voor een wat bredere).
- Paarse overgooier, leuk met een romper onder! mag weg voor een klein prijsje of ergens bij. maat 80
[ afbeelding ]
Nijntje jurkje 86, nog helemaal nieuw. Staat haar niet
[ afbeelding ]
Thanks!quote:Op zondag 5 september 2010 20:35 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Raissa, misschien heb ik nog wel wat voor je, zal morgen even kijken!
(kan er nu niet bij, ligt op de kinderkamers)
Ik! Een roze en een oranje piep.quote:Op maandag 6 september 2010 08:57 schreef Ticootje het volgende:
Iemand een puckababy in de aanbieding?
Ik heb er ook nog 1 in de aanbieding, een oranje met roze 'biezen"...quote:Op maandag 6 september 2010 09:11 schreef Claudia_x het volgende:
Als Ticootje ze niet allebei wil ben ik eventueel ook wel geinteresseerd, Keshet!
en ook nog heel veel meisjeskleren Claudiaquote:
Ik zal even kijken maar ik ben bang dat het een piep is, je hoort van me!quote:Op maandag 6 september 2010 10:47 schreef Claudia_x het volgende:
Is dat een Piep, Grunsfan? Ik heb namelijk zelf al een Mini.
quote:
Kruidvat en Dirk sowieso. Hier zijn de houten puzzels nog in gebruikquote:Op dinsdag 7 september 2010 13:16 schreef dolphinqueen het volgende:
iemand nog houten puzzels in de aanbieding?
Het is dat ik de mijne daar niet meer in krijg, wat een leuk jasjequote:Op dinsdag 7 september 2010 14:41 schreef Grunsfan het volgende:
aangeboden: stoer jongensspijkerjasje, gevoerd, maat 68 van BFC
[ afbeelding ]
Zoiets?quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:12 schreef suikertaartje het volgende:
Heeft er misschien iemand sweaters zonder rits in maat 68 in de aanbieding voor mijn kleine neefje?
Ja, maar dan zonder Winnie (mijn zus is nogal ehm...kieskeurig over wat er wel en niet op mag staanquote:
Ohw, dus deze is ook niet goed? gelijk even reclamequote:Op dinsdag 7 september 2010 15:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, maar dan zonder Winnie (mijn zus is nogal ehm...kieskeurig over wat er wel en niet op mag staan)
Ik zoek in elk geval iets van sweatstof, dus geen gewone longsleeve.
Truitje mag trouwens ook
Wat een leuk setjequote:Op dinsdag 7 september 2010 16:00 schreef dolphinqueen het volgende:
[..]
Ohw, dus deze is ook niet goed? gelijk even reclame
klopt, volgens mij 100% katoen.quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Wat een leuk setje![]()
Maar dat lijkt op een gewone longsleeve, klopt dat?
hmhm, maar sweaters en truien zijn dat ook wel vaakquote:Op dinsdag 7 september 2010 16:14 schreef dolphinqueen het volgende:
[..]
klopt, volgens mij 100% katoen.
sweatstof lijkt me ook dikker als katoen. en dit sweatertje is dun.quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
hmhm, maar sweaters en truien zijn dat ook wel vaak
ja, die dunne heeft hij genoeg, nu is het dus zoeken naar wat dikker spulquote:Op dinsdag 7 september 2010 16:25 schreef dolphinqueen het volgende:
sweatstof lijkt me ook dikker als katoen. en dit sweatertje is dun.
Ja met deze koudere dagen is het inderdaad op zoek naar herfst/winter spul.quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, die dunne heeft hij genoeg, nu is het dus zoeken naar wat dikker spul
Nee, dat vindt mijn zus dan ook weer niets ben ik bangquote:Op dinsdag 7 september 2010 16:56 schreef freecell het volgende:
Hier ligt wel een 68 college-sweater achtig dingZoiets?
dankjewel!quote:Op dinsdag 7 september 2010 18:44 schreef bodpa09 het volgende:
ik heb geloof ik nog wel wat. Zal vanavond even kijken.
heeft geen kraagje of capuchon en er staat 68 opquote:Op dinsdag 7 september 2010 18:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, dat vindt mijn zus dan ook weer niets ben ik bang![]()
Ze wil met zo weinig mogelijk opdruk, al helemaal geen kraagje en capuchon mag dan weer wel. Pfoe.
Jij zoekt gewoon een leuke hoodie of hoodyquote:Op dinsdag 7 september 2010 18:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, dat vindt mijn zus dan ook weer niets ben ik bang![]()
Ze wil met zo weinig mogelijk opdruk, al helemaal geen kraagje en capuchon mag dan weer wel. Pfoe.
Wat kost die?quote:Op dinsdag 7 september 2010 19:35 schreef bodpa09 het volgende:
Donkerbruin/lichtbruin gestreepte sweater van H & M, maat 68. Babycord stukken op de ellebogen.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |