schoentjes van DPAM zijn leuk!! en mooi afgewerkt; ik heb ook geen spijt van de 2 paar die ik voor Evie al heb klaarstaanquote:Op donderdag 2 september 2010 17:00 schreef bodpa09 het volgende:
Lief zijn ze he. Ik begin bijna te twijfelen of ik ze wel in de verkoop zal doen.
De laarsjes zijn gereserveerdquote:Op woensdag 1 september 2010 11:59 schreef LadyS het volgende:
Mijn moeder heeft anderhalf jaar geleden onderstaande laarzen meegenomen uit de USA. Ze waren te klein voor Iris. Ze zijn nog helemaal nieuw, kaartjes er nog aan. Prijs was $48,00. Vraagprijs nu is ¤25 euro incl. verzendkosten. Volgens het labeltje is het maat 24.
Het zijn de Emu Bronte Lo:
EMU Bronte Lo
These comfy, pull-on boots by EMU feature genuine sheepskin. Perfect for cold weather!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja! Die!quote:Op donderdag 2 september 2010 12:47 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Bedoel je zo'n ding? Die heb ik. Zal even overleggen of ie weg kan. Ik gebruik 'm nooit, maar geen idee of mijn vriend hem wel voor esmee gebruikt, verwacht het niet. Hij is 2 weken gebruikt want in de vakantie hadden we wel een bad...
[ afbeelding ]
Ja hoor hij mag weg. Het is een lime-groene.quote:Op donderdag 2 september 2010 21:30 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ja! Die!
Weet je, ik hoor het wel als je 'm van de hand wil doen, ok?
Ik heb nog een wespenversie.quote:Op donderdag 2 september 2010 12:38 schreef Beessie-Jen het volgende:
en toevalllllig iemand een wheelybug over?? ik ben ook al op MP bezig hoor; maar als dr hier iemand eentje heeft??
Ik denk ik wel. Kan alleen niet eerder dan maandag voor je kijken als je dat goed vindt?quote:
Over zoons gesproken, heb je nog leuk jongensspul in maat 110?quote:
Ik had er niet eens bij stilgestaan dat je daar nog kleding in maat 80 van zou kunnen hebben!quote:
of eventueel met mijn pak verzenden...als ze dat wil tenminstequote:Op vrijdag 3 september 2010 15:36 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Ja hoor hij mag weg. Het is een lime-groene.
Volgens mij woon jij alleen erg ver weg vanaf Amsterdam. Is het dan nog wel de moeite waard wat betreft verzendkosten enzo?
Geen haast, doe het rustig aan!quote:Op vrijdag 3 september 2010 19:48 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Heb ik wel ja. Ook na maandag ok?
Oh da's wel een idee! Laat maar weten als jullie eruit zijn wat jullie willenquote:Op vrijdag 3 september 2010 19:54 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
of eventueel met mijn pak verzenden...als ze dat wil tenminste
kunnen we de verzendkosten delen. ben vaak genoeg in de buurt van den haag...
maar goed moet inca dat ook willen natuurlijk
Dat boxpakje zonder mouwtjes op de tweede foto, zou Nathan die passen? Dan heb ik er nog 1 voor de luiertruitjes van mn moeder...quote:Op vrijdag 3 september 2010 15:19 schreef freecell het volgende:
Stapel uitgezocht....
bijna alles 2,- tenzij anders vermeld.
Als hij het kan passen, neem hem danquote:Op vrijdag 3 september 2010 22:15 schreef pessie het volgende:
[..]
Dat boxpakje zonder mouwtjes op de tweede foto, zou Nathan die passen? Dan heb ik er nog 1 voor de luiertruitjes van mn moeder...
(Ik hou van de luiertruitjes van mn moeder, als hij die aan heeft denk ik steeds "die heb ik zelf nog aangehad")
Het is een vrij grote 56. Ik weet niet hoe grootje truitjes zijn,maar het pakje is nog niet te kleinquote:Op vrijdag 3 september 2010 22:15 schreef pessie het volgende:
[..]
Dat boxpakje zonder mouwtjes op de tweede foto, zou Nathan die passen? Dan heb ik er nog 1 voor de luiertruitjes van mn moeder...
(Ik hou van de luiertruitjes van mn moeder, als hij die aan heeft denk ik steeds "die heb ik zelf nog aangehad")
Wil ik ook nog even kijken? Meestal is het jongensgoed hier echt áf. Bram heeft alleen een enórme groeispurt gehad en er is veel ineens te klein. Zal dan wel 116 zijn.quote:Op vrijdag 3 september 2010 19:47 schreef cattie het volgende:
[..]
Over zoons gesproken, heb je nog leuk jongensspul in maat 110?Dat bruin gemeleerde vest wordt nu wel echt te klein.
kom straks wel langs even kijkenquote:Op zaterdag 4 september 2010 08:57 schreef freecell het volgende:
[..]
Het is een vrij grote 56. Ik weet niet hoe grootje truitjes zijn,maar het pakje is nog niet te klein
Anders pas je hem even en als het niet past bonjour je hem terugHet is niet dat je ver weg woont
Bedankt voor het aanbod! Kijken mag altijd natuurlijk, maar maat 116 is nog te groot voor Ive.quote:Op zaterdag 4 september 2010 09:53 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Wil ik ook nog even kijken? Meestal is het jongensgoed hier echt áf. Bram heeft alleen een enórme groeispurt gehad en er is veel ineens te klein. Zal dan wel 116 zijn.
maat 116 is hier bijzonder welkom hoorquote:Op zaterdag 4 september 2010 09:53 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Wil ik ook nog even kijken? Meestal is het jongensgoed hier echt áf. Bram heeft alleen een enórme groeispurt gehad en er is veel ineens te klein. Zal dan wel 116 zijn.
Past Ezra al in maat 116?quote:Op zaterdag 4 september 2010 20:13 schreef Belana het volgende:
[..]
maat 116 is hier bijzonder welkom hoor
veel shirts e.d. (110/116) wel ja, broeken niet natuurlijk, das maat 104. Liam zit dan weer in 116 qua broekenquote:
Wat vraag je voor het Mexx en Hello Kitty vestje?quote:Op vrijdag 3 september 2010 23:25 schreef Xenia het volgende:
Ik heb wat kleertjes uitgezocht.
Jasje van CakeWalk maat 56. Heel fijn jasje, met veel plezier gedragen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Achterkant is zonder flits genomen, maar is dezelfde kleur als de voorkant.
Noppies blouse maat 62. Een keer gedragen.
[ afbeelding ]
Noppies vestje met glitterdraad, maat 62. Ook maar een keer gedragen. Hij stond Xeentje niet leuk.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mexx vestje, maat 62.
[ afbeelding ]
BabyBarb blouse, maat 62. Een keer gedragen op een verjaardag.
[ afbeelding ]
Petit Bateau truitje, maat 3m/60cm.
[ afbeelding ]
Villa Happ longsleeve, maat 62
[ afbeelding ]
Rood Hello Kitty vestje, maat 62. Nooit gedragen want ik had veel te veel vestjes![]()
[ afbeelding ]
Roze vestje van Marks&Spencer, maat 56.
[ afbeelding ]
Frendz spijkerjurkje, maat 62.
[ afbeelding ]
Verder heb ik nog stapels rompertjes van maat 50 t/m maat 68. Zowel overslag als gewoon, en met lange en korte mouwen. De meesten zijn gewoon wit, sommigen roze of wit met roze. Mocht je interesse hebben dan zet ik ze op de foto.
Sorry TF en Flowerbox, ik houd de laarsjesquote:Op donderdag 2 september 2010 09:31 schreef Groofsken3 het volgende:
Geppie- TF- Flowerbox - ...
Wie de schoen past trekke hem aan en betale mij 30 euro![]()
Ik heb wel deze, maar is niet echt oud roze he...welke kleur het wel is weet ik ook niet eigenlijkquote:Op zaterdag 4 september 2010 23:55 schreef Sandous het volgende:
ik = op zoek naar een boleo 80 in oud roze
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |