schoentjes van DPAM zijn leuk!! en mooi afgewerkt; ik heb ook geen spijt van de 2 paar die ik voor Evie al heb klaarstaanquote:Op donderdag 2 september 2010 17:00 schreef bodpa09 het volgende:
Lief zijn ze he. Ik begin bijna te twijfelen of ik ze wel in de verkoop zal doen.
De laarsjes zijn gereserveerdquote:Op woensdag 1 september 2010 11:59 schreef LadyS het volgende:
Mijn moeder heeft anderhalf jaar geleden onderstaande laarzen meegenomen uit de USA. Ze waren te klein voor Iris. Ze zijn nog helemaal nieuw, kaartjes er nog aan. Prijs was $48,00. Vraagprijs nu is ¤25 euro incl. verzendkosten. Volgens het labeltje is het maat 24.
Het zijn de Emu Bronte Lo:
EMU Bronte Lo
These comfy, pull-on boots by EMU feature genuine sheepskin. Perfect for cold weather!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja! Die!quote:Op donderdag 2 september 2010 12:47 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Bedoel je zo'n ding? Die heb ik. Zal even overleggen of ie weg kan. Ik gebruik 'm nooit, maar geen idee of mijn vriend hem wel voor esmee gebruikt, verwacht het niet. Hij is 2 weken gebruikt want in de vakantie hadden we wel een bad...
[ afbeelding ]
Ja hoor hij mag weg. Het is een lime-groene.quote:Op donderdag 2 september 2010 21:30 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ja! Die!
Weet je, ik hoor het wel als je 'm van de hand wil doen, ok?
Ik heb nog een wespenversie.quote:Op donderdag 2 september 2010 12:38 schreef Beessie-Jen het volgende:
en toevalllllig iemand een wheelybug over?? ik ben ook al op MP bezig hoor; maar als dr hier iemand eentje heeft??
Ik denk ik wel. Kan alleen niet eerder dan maandag voor je kijken als je dat goed vindt?quote:
Over zoons gesproken, heb je nog leuk jongensspul in maat 110?quote:
Ik had er niet eens bij stilgestaan dat je daar nog kleding in maat 80 van zou kunnen hebben!quote:
of eventueel met mijn pak verzenden...als ze dat wil tenminstequote:Op vrijdag 3 september 2010 15:36 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Ja hoor hij mag weg. Het is een lime-groene.
Volgens mij woon jij alleen erg ver weg vanaf Amsterdam. Is het dan nog wel de moeite waard wat betreft verzendkosten enzo?
Geen haast, doe het rustig aan!quote:Op vrijdag 3 september 2010 19:48 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Heb ik wel ja. Ook na maandag ok?
Oh da's wel een idee! Laat maar weten als jullie eruit zijn wat jullie willenquote:Op vrijdag 3 september 2010 19:54 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
of eventueel met mijn pak verzenden...als ze dat wil tenminste
kunnen we de verzendkosten delen. ben vaak genoeg in de buurt van den haag...
maar goed moet inca dat ook willen natuurlijk
Dat boxpakje zonder mouwtjes op de tweede foto, zou Nathan die passen? Dan heb ik er nog 1 voor de luiertruitjes van mn moeder...quote:Op vrijdag 3 september 2010 15:19 schreef freecell het volgende:
Stapel uitgezocht....
bijna alles 2,- tenzij anders vermeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |