Jezus, een man met een meningquote:Op woensdag 1 september 2010 21:50 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Oh die zijn tof!. En ik moet maat 22 hebben. Maar Dana's voetje is nu iets groter dan 13 cm (13,2 cm) ofzo. Maar ik verwacht dat ze die in de herfst/ winter wel zal passen. Ff met mijn man overleggen
ze zijn afgekeurdmeneer mist de gespjes
![]()
quote:Op woensdag 1 september 2010 21:53 schreef Groofsken3 het volgende:
[..]
Jezus, een man met een mening.
Het wordt een soort Assepoesterzoektocht.
Ja goed gezegd, ze zijn paarsig.quote:Op woensdag 1 september 2010 22:16 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Wat is de kleur? Ze lijken een beetje paarsig?
Ik trek het natuurlijk niet als jullie beeldschone dochters straks allemaal op de foto staan met de laarsjes van mijnn dochter hè.quote:
Nou taartjesfeequote:Op woensdag 1 september 2010 22:28 schreef De_Taartjesfee het volgende:
zolang je niet naar ymme stuurt zal het wel loslopen
Haiquote:Op woensdag 1 september 2010 21:00 schreef Groofsken3 het volgende:
Hele toffe laarsjes, zo goed als nieuw, van het merk HIP. Zogenaamd maat 24, maar dat in de praktijk blijkt dat anders.. De onderkant is zo lang als de schoentjes van mijn dochter maat 23, dus in theorie zou ze ze moeten passen nog, maar ik krijg haar voetjes er echt niet in (de rist gaat wel tot helemaal beneden, dat zie je nog net bij het achterste laarsje). Smal en moeilijk aan te doen dus. Ik zou dus eerder zeggen maat 22.
Ik heb ze gekocht op marktplaats voor 30 euro inclusief verzenden. Het liefst zou ik dat er natuurlijk terug voor krijgen. En anders, doe een bod zou ik zeggen. Dit zijn ze, ze zijn echt echt supermooi.
[ afbeelding ]
Ik denk dat ik beide heb.quote:Op woensdag 1 september 2010 11:41 schreef miss_sly het volgende:
Trouwens, heeft er iemand in mt 74 een spijkerjasje of donkerblauw of zwart vestje? En eventueel een donkerblauwe of zwarte legging of broekje?
oeh mag ik een optie!!quote:Op woensdag 1 september 2010 11:59 schreef LadyS het volgende:
Mijn moeder heeft anderhalf jaar geleden onderstaande laarzen meegenomen uit de USA. Ze waren te klein voor Iris. Ze zijn nog helemaal nieuw, kaartjes er nog aan. Prijs was $48,00. Vraagprijs nu is ¤25 euro incl. verzendkosten. Volgens het labeltje is het maat 24.
Het zijn de Emu Bronte Lo:
EMU Bronte Lo
These comfy, pull-on boots by EMU feature genuine sheepskin. Perfect for cold weather!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bedoel je zo'n ding? Die heb ik. Zal even overleggen of ie weg kan. Ik gebruik 'm nooit, maar geen idee of mijn vriend hem wel voor esmee gebruikt, verwacht het niet. Hij is 2 weken gebruikt want in de vakantie hadden we wel een bad...quote:Op donderdag 2 september 2010 07:12 schreef Incantrix het volgende:
HulloHeeft er nog iemand een badring in de aanbieding, by any chance?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |