Daar is niets grappigs aan, waarde Engel. Het meisje in kwestie is gewoon wat we op zijn schuttingtaals zouden bestempelen zeggen een 'sletjuh'. Met dat soort meisjes is gewoon iets mis en moet ik niks van hebben tot ze zichzelf hebben verbeterd. Alles wat we hebben uitgewisseld blijft tussen ons tweeen en verder zal ik haar ook respectvol blijven behandelen.quote:
Nee, nu thuis in DE.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:21 schreef -Engel- het volgende:
[..]
En hi E_M![]()
Ben je weer terug in NL?
Sletjes.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:21 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Daar is niets grappigs aan, waarde Engel. Het meisje in kwestie is gewoon wat we op zijn schuttingtaals zouden bestempelen zeggen een 'sletjuh'. Met dat soort meisjes is gewoon iets mis en moet ik niks van hebben tot ze zichzelf hebben verbeterd. Alles wat we hebben uitgewisseld blijft tussen ons tweeen en verder zal ik haar ook respectvol blijven behandelen.
Je mag haar hebben man, ik voel me te goed voor haar.quote:
Welke town moge dat zijn?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:26 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Je mag haar hebben man, ik voel me te goed voor haar.![]()
Mag ik je er op attenderen dat haar 'service hours' op dit moment lopen en ze weer aan het golddiggen is in town en niet voor vier uur 's nachts terug is. Don't call us, we'll call you.
Rotterdamquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:28 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Welke town moge dat zijn?
Ik lig net heerlijk in bed. Laat d'r maar hierkomen als ze graag es goed genomen wil worden...
Stalin komt straks langs om je bosbranden in Siberie te laten blussen, vuile dissident.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:27 schreef Graseter het volgende:
Panzermaus ik heb vandaag helaas weer geen arbeid verricht.
Slettencity nr 1.quote:
MIe nieter.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:27 schreef Graseter het volgende:
Panzermaus ik heb vandaag helaas weer geen arbeid verricht.
Fotoboek van Fanta-stickquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:28 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Welke town moge dat zijn?
Ik lig net heerlijk in bed. Laat d'r maar hierkomen als ze graag es goed genomen wil worden...
Mijn smiley was niet om iets grappigs uit te beelden maar om aan te geven dat ik iemand een slet noemen ook niet zo respectvol vind....quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:21 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Daar is niets grappigs aan, waarde Engel. Het meisje in kwestie is gewoon wat we op zijn schuttingtaals zouden bestempelen zeggen een 'sletjuh'. Met dat soort meisjes is gewoon iets mis en moet ik niks van hebben tot ze zichzelf hebben verbeterd. Alles wat we hebben uitgewisseld blijft tussen ons tweeen en verder zal ik haar ook respectvol blijven behandelen.
Hoi -Engel-,quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:30 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Mijn smiley was niet om iets grappigs uit te beelden maar om aan te geven dat ik iemand een slet noemen ook niet zo respectvol vind....
Maar ... Panzermaus... zoals ik al zei.... ik ken haar niet....
En hou idd de rest prive... dat bedoel ik met respectvol behandelen....
Ga je weerquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:26 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Je mag haar hebben man, ik voel me te goed voor haar.![]()
Mag ik je er op attenderen dat haar 'service hours' op dit moment lopen en ze weer aan het golddiggen is in town en niet voor vier uur 's nachts terug is. Don't call us, we'll call you.
Ze is helemaal geen slet!quote:
Mannen die vrouwen ervan beschuldigen sletten te zijn, zijn zelf gewoon te laf om aantrekkelijk te blijven voor het andere geslacht.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:34 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ga je weer.....>>>> als je het doorgestreepte nu voortaan voor jezelf laat... dan ben je pas respectvol bezig en dingen prive te houden.
Ik bedoelde juist de dingen die ze me heeft toevertrouwd, niet informatie die schijnbaar overal te verkrijgen is bij haar en haar klanten. Ik vind het gewoon jammer dat het zo moet eindigen.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:34 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ga je weer.....>>>> als je het doorgestreepte nu voortaan voor jezelf laat... dan ben je pas respectvol bezig en dingen prive te houden.
Edit: ja ik snap het wel.... maar sommige dingen hoeven niet over Fok!![]()
Zo zit het niet hier man. Ze is gewoon heel anders dan ik verwacht had, wat even voor frustratie zorgt.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:36 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Mannen die vrouwen ervan beschuldigen sletten te zijn, zijn zelf gewoon te laf om aantrekkelijk te blijven voor het andere geslacht.
Is dat zo?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:36 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Mannen die vrouwen ervan beschuldigen sletten te zijn, zijn zelf gewoon te laf om aantrekkelijk te blijven voor het andere geslacht.
Ik vind het wel een lekkertje.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:38 schreef Panzermaus het volgende:
Zo zit het niet hier man. Ze is gewoon heel anders dan ik verwacht had, wat even voor frustratie zorgt.
Ja, stond in alle bladen, wist je niet? Kom je wel es buiten?quote:
Ook begrijpelijk... je denkt een leuke dame gevonden te hebben, maar die helaas iets onderneemt wat niet helemaal aansluit op jouw levenstyle.... tsja dan is het take or leave it..... maar wel frusterend....quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:38 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik bedoelde juist de dingen die ze me heeft toevertrouwd, niet informatie die schijnbaar overal te verkrijgen is bij haar en haar klanten. Ik vind het gewoon jammer dat het zo moet eindigen.
[..]
Zo zit het niet hier man. Ze is gewoon heel anders dan ik verwacht had, wat even voor frustratie zorgt.
Zoals ik eerder heb gequote 'kan haar snuit mijn goedkeuring enigzins wegdragen', en voor de rest mag ik haar ook. Maar man oh man, in sommige opzichten is het net een meisje van 16. Raakbaar, ja. Relatiemateriaal, nee.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:39 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik vind het wel een lekkertje.
Frustratie moet je verdrinken!
Jij snapt het, ze valt gewoon heel erg tegen. Als ik bedenk hoeveel van mijn nachtrust (die ik toch al niet kreeg) eraan weggegeven heb, vind ik het gewoon jammer. Het is nu zaak er niet over in te zitten maar gewoon door te gaan met mijn FOK!leven.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:41 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ook begrijpelijk... je denkt een leuke dame gevonden te hebben, maar die helaas iets onderneemt wat niet helemaal aansluit op jouw levenstyle.... tsja dan is het take or leave it..... maar wel frusterend....
Zo en nu wil ik het hebben over wuppies, karten of zoiets
Nee,quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:39 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, stond in alle bladen, wist je niet? Kom je wel es buiten?
Maar dat is geen wuppie en ook geen kart....quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:41 schreef Panzermaus het volgende:
[ afbeelding ]
Vanaf nu gaat dit topic over Rob Fruithof.
Ik weet het eigenlijk ook niet, heb dus even het herenspul gecontacteerd in het nachtbaggertopic.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:46 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Maar dat is geen wuppie en ook geen kart....
Wat is er trouwens met Rob Fruithof?
oe spannend.... en waarom aan het herenspul?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:48 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik weet het eigenlijk ook niet, heb dus even het herenspul gecontacteerd in het nachtbaggertopic.
Zij zijn beter ingelicht over Rob dan ik ben, als ik eerlijk mag zijn.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:50 schreef -Engel- het volgende:
[..]
oe spannend.... en waarom aan het herenspul?
Dat kan..... maar ik snap het belang daarvan ook nog niet helemaal...quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:51 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Zij zijn beter ingelicht over Rob dan ik ben, als ik eerlijk mag zijn.
Als Rob het wil, stopt de aarde met draaien ja.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:53 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat kan..... maar ik snap het belang daarvan ook nog niet helemaal...
Stopt de wereld dan met draaien?
Ja, zou ik ook moeten doenquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 03:01 schreef -Engel- het volgende:
Anyway.... 3.00 mooie tijd om naar bed te gaan
Goedenmorgen Yukiquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 08:15 schreef Yuki het volgende:
[..]
Barbusse!![]()
How come?
Ik heb zowaar 7 uurtjes geslapen!
"Ze" zeggen dat 7 uur slaap heel gezond is.. meer of minder maakt dat je eerder dood gaat..quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 08:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Goedenmorgen Yuki![]()
![]()
Gewoon, lekker wezen eten met goed gezelschap en daarna wezen drinken und sooo![]()
Wat is er zo speciaal aan 7 uur slaap btw?
Vertel het ons.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 11:27 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Kater en niet alleen van de drank.
Jij denkt werkelijk dat ik dat jou ga vertellen?quote:
Oh zo. Slechte ervaring met iemand gehad?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 11:27 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Kater en niet alleen van de drank.
Komop RealZeus, vertel het ons!quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 11:31 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Jij denkt werkelijk dat ik dat jou ga vertellen?Een kutpuber met het postgedrag van een 13 jarige.
Nee dus.
Hoi, hoe gaat het met YipYip? Wat ga je doen op deze mooie zaterdag?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 11:39 schreef YipYip het volgende:
Goooooood mooooorniiiiiing siiiiiingleeeeeesWelkom op deze zonnige zaterdagochtend
Nee dank je, ik sla even over.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 11:40 schreef Re het volgende:
[Singles actie] win een FOK! (blind) date in the dark
nog even een herinnerings post
Zijn er straks 3 aanmeldingen of niet? 3 heteromannen.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 11:40 schreef Re het volgende:
[Singles actie] win een FOK! (blind) date in the dark
nog even een herinnerings post
Gaat goed hier,heerlijk geslapen. Straks maar ff relaxed wat boodschappen doen enzo...en verder ben ik van plan geen fuck te doen vandaagquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 11:41 schreef Graseter het volgende:
[..]
Hoi, hoe gaat het met YipYip? Wat ga je doen op deze mooie zaterdag?
Nee, ik heb net even gekeken. Er staat ook een homo tussen dus Ang3l kan ook meedoen.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 11:43 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Zijn er straks 3 aanmeldingen of niet? 3 heteromannen.
Een trio in the darkquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 11:43 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Niet mijn soort trio.quote:
Nog steeds Delan?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 11:49 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Niet mijn soort trio.
Bovendien heb ik al een heerlijk (FOK!)meisje, dus ik sla ff over.
Ik ga vandaag niet veel doen. Ik ben gister bij een Auchan geweest (supermarkt ongeveer even groot als een voetbal stadion als het niet groter is) en morgen ben ik weer op de terugweg naar Nederland.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 11:45 schreef YipYip het volgende:
[..]
Gaat goed hier,heerlijk geslapen. Straks maar ff relaxed wat boodschappen doen enzo...en verder ben ik van plan geen fuck te doen vandaag
En hoe ist met jou dan,nog plannen?
Wij hebben niet ingeschreven,dus doen sowieso niet meequote:Op zaterdag 28 augustus 2010 11:49 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Niet mijn soort trio.
Bovendien heb ik al een heerlijk (FOK!)meisje, dus ik sla ff over.
Wie heb jij in gedachten?quote:
Gewoon langsgaan en foto's nemen en die later op FOK! pleuren.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 11:53 schreef YipYip het volgende:
[..]
Wij hebben niet ingeschreven,dus doen sowieso niet mee
we hebben er iig al meer dan 3 hoor, maar er kunnen er altijd meer bij... maar goed misschien ook wel te spannend voor sommigenquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 11:43 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De supermarkten zijn altijd lekker groot daar. Morgen weer naar huis dus. Hoeveel nachtjes nog tot je je iPhone krijgt?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 11:53 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik ga vandaag niet veel doen. Ik ben gister bij een Auchan geweest (supermarkt ongeveer even groot als een voetbal stadion als het niet groter is) en morgen ben ik weer op de terugweg naar Nederland.
Euhm je zegt dat je al een heerlijk fokmeisje hebt en ik vraag gewoon, zonder bijbedoelingen, of je nog steeds met Delan bent.quote:
De supermarkt hier in het dorp is gewoon een normale supermakt, die Auchan is een Hypermarchéquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 11:55 schreef YipYip het volgende:
[..]
De supermarkten zijn altijd lekker groot daar. Morgen weer naar huis dus. Hoeveel nachtjes nog tot je je iPhone krijgt?
Is wel weer eens tijd voor een FOK! relquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 11:54 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Gewoon langsgaan en foto's nemen en die later op FOK! pleuren.
Schenkstroop doet Yvonne.
Remlof doet tong80.
Dat soort nieuws.![]()
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 11:54 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Gewoon langsgaan en foto's nemen en die later op FOK! pleuren.
Schenkstroop doet Yvonne.
Remlof doet tong80.
Dat soort nieuws.![]()
Als ik vrijgezel zou zijn, zou ik het wel doen denk ik. Gewoon voor de lol.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 11:54 schreef Re het volgende:
[..]
we hebben er iig al meer dan 3 hoor, maar er kunnen er altijd meer bij... maar goed misschien ook wel te spannend voor sommigen
Tering man, jij zit tijdens je vakantie nog meer op FOK! dan normaal.quote:
Alleen 's avonds en vandaag omdat mijn ouders nou weg zijn en ik niets kan doen.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:00 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Tering man, jij zit tijdens je vakantie nog meer op FOK! dan normaal.
Ga jij es wijven scoren en snel.
Je bent ook weleens niet online? Ik zie jou vrijwel altijd.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:01 schreef Graseter het volgende:
[..]
Alleen 's avonds en vandaag omdat mijn ouders nou weg zijn en ik niets kan doen.
Overdag ben ik normaal weg dus lijkt het me sterk dat ik dan op FOK! zit
Je ouders zijn weg en je kan niks doen?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:01 schreef Graseter het volgende:
[..]
Alleen 's avonds en vandaag omdat mijn ouders nou weg zijn en ik niets kan doen.
Overdag ben ik normaal weg dus lijkt het me sterk dat ik dan op FOK! zit
Grote bek op FOK!, maar met een micropenis te onzeker om op Italiaanse meisjes af te stappen.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:04 schreef vencodark het volgende:
[..]
Je bent ook weleens niet online? Ik zie jou vrijwel altijd.
Bedankt voor dat beeld.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:04 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Grote bek op FOK!, maar met een micropenis te onzeker om op Italiaanse meisjes af te stappen.
We hebben beeld.
Zwembad is het niet echt weer voor nuquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:04 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Je ouders zijn weg en je kan niks doen?
Zwembad, zee, praten met lokalen, jongleren, muziek luisteren op het strand, vrienden maken, cocktails drinken, bergwandelingen maken, voetballen, etc..
Dat soort dingen doe je op vakantie. FOK!ken alleen in internetcafes als je je echt een keer verveelt.
Myraela, dat is lang geleden.quote:
Gaat prima hier.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:07 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Myraela, dat is lang geleden.
Leef jij nog een beetje?
Kan niet, kan niet, kan niet.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:06 schreef Graseter het volgende:
[..]
Zwembad is het niet echt weer voor nu
Zee, geen zin om 100km te lopen.
Praten met lokalen, geen zin om 1 uur te lopen en ik kan geen frans.
Jongleren, kan ik niet
Muziek luisteren doe ik maar niet op het strand zie punt 2.
Cocktails drinken, ik heb alleen baileys hier.
Bergwandeling maken, geen zin om paar honderd kilometer te lopen.
Voetballen. noty.
Lekkere plannen voor het weekend?quote:
Vandaag even niet.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:07 schreef Graseter het volgende:
[..]
Hoi Myreala! Ga je nog treinen spotten?
Dat inderdaad.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:05 schreef vencodark het volgende:
Als ik echt op vakantie zou zijn, dan check ik geen mail en ga ik al helemaal niet fokken.
Gelukkig kan ik hier wel mijn passie voor beeldhouwden en abstracte kunst verheerlijken door een mooi fantasie figuur van jou uit varkensmest te maken.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:07 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Kan niet, kan niet, kan niet.
Ga nou es positief en constructief denken, etterig pubertje. Dan maak je nog es iets van je leven.
Triest figuur.
Nah rustig he. Vanavond weer richting huis denk ik en morgen even laatste dingen afmaken voor een aanmelding op het Grafisch lyceum.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:08 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Lekkere plannen voor het weekend?
En ook daar heb je geen verstand van.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:09 schreef Graseter het volgende:
[..]
Gelukkig kan ik hier wel mijn passie voor beeldhouwden en abstracte kunst verheerlijken door een mooi fantasie figuur van jou uit varkensmest te maken.
Dat schijnt heel normaal te zijn hier. Ik heb er de afgelopen weken meerdere gezien.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:05 schreef vencodark het volgende:
Als ik echt op vakantie zou zijn, dan check ik geen mail en ga ik al helemaal niet fokken.
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:10 schreef RealZeus het volgende:
[..]
En ook daar heb je geen verstand van.![]()
Weet je hoe dun varkensmest is?
Waar is hier?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:10 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat schijnt heel normaal te zijn hier. Ik heb er de afgelopen weken meerdere gezien.
Je hebt een heerlijk leven, stinkpuber.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:09 schreef Graseter het volgende:
[..]
Gelukkig kan ik hier wel mijn passie voor beeldhouwden en abstracte kunst verheerlijken door een mooi fantasie figuur van jou uit varkensmest te maken.
Dit is het eerste jaar dat ik een laptop meeneem. Daar moet natuurlijk gebruik van worden gemaakt.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:11 schreef Myraela het volgende:
Als ik op vakantie ben kom ik heul zelden op FOK!. Misschien met mijn telefoon als er toevallig ergens wifi is. Maar niet dat ik de hele tijd online zou zijn.
Als ik een laptop mee zou nemen zou ik net zo erg zijn. Daarom zou ik dat maar niet doen.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:13 schreef Graseter het volgende:
[..]
Dit is het eerste jaar dat ik een laptop meeneem. Daar moet natuurlijk gebruik van worden gemaakt.
Maar waarom post je hier eigenlijk? Echt niemand zit hier op jou te wachten.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:12 schreef Graseter het volgende:
[..]
Moet je na gaan hoe makkelijk het is om E_M te maken.
Hier in dit topic.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:12 schreef vencodark het volgende:
[..]
Waar is hier?
Ik zou die behoefte niet hebben. Ik ben via internet gewoon niet bereikbaar.Als het belangrijk is, bellen ze maar. Maar internetten? No way. Ik heb niet eens internet op mijn mobiel.
Waar zit je nu dan?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:09 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nah rustig he. Vanavond weer richting huis denk ik en morgen even laatste dingen afmaken voor een aanmelding op het Grafisch lyceum.
Jij?
Ik kan hier meer ideeën opdoen voor een vliegende kaasschaaf aangedreven op reuzecavia's.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:14 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Maar waarom post je hier eigenlijk? Echt niemand zit hier op jou te wachten.
Of is dat juist iets waar je op geilt.
Ooh zo. Ja klopt, heb het ook al vaker gezien. Tja, ieder zn ding maar ik zou er totaal geen behoefte aan hebben.quote:
Zit nu in Friesland.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:15 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Waar zit je nu dan?
Cool, Grafisch Lyceum. Wat voor dingen maak je?
Ik ga vanmiddag en vanavond en morgenochtend lekker genieten met knuffelmeisje, daarna beetje schilderen en morgenavond komt mn Duitse maat weer langs voor wat schoolwerk, een plakje kaas en vast weer een goeie film (gisteren: Lesbian Vampire Killers).
Prima weekend.
Nee, da's KLBquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:17 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik kan hier meer ideeën opdoen voor een vliegende kaasschaaf aangedreven op reuzecavia's.
Dit dusquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:14 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als ik een laptop mee zou nemen zou ik net zo erg zijn. Daarom zou ik dat maar niet doen.
Ik ben echt wel een keer op FOK! geweest tijdens vakantie. Als ik in een gehuurd huis zit met internet dan neem ik ook wel laptop mee. Maar echt niet dat ik veel posts uitkomen.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:17 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ooh zo. Ja klopt, heb het ook al vaker gezien. Tja, ieder zn ding maar ik zou er totaal geen behoefte aan hebben.
Daarom zou jij er ook moeten zitten.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:18 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik hou niet van KLB, zitten alleen maar kansloze figuren.
Iets voor jou misschien?
Zeker weten dat het niet meer voor jou is?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:19 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Daarom zou jij er ook moeten zitten.
Alleen in internetcafes als ik op reis ben, dan heb ik minder te mailen dan mijn reismaat en duik ik nog wel es op FOK!. Maar verder niet eigenlijk.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:19 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik ben echt wel een keer op FOK! geweest tijdens vakantie. Als ik in een gehuurd huis zit met internet dan neem ik ook wel laptop mee. Maar echt niet dat ik veel posts uitkomen.
Gaaf. Lekker creatieve studie.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:17 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zit nu in Friesland.
Heb als toelating een klein tijdschrift gemaakt, hoop verder te gaan als grafisch vormgever voor eigenlijk heel veel dingen.![]()
Schilder jij?
en dat klinkt als een goed weekend.
Ik ben nog nooit in een internet café geweest. Geen behoefte aan.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:21 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Alleen in internetcafes als ik op reis ben, dan heb ik minder te mailen dan mijn reismaat en duik ik nog wel es op FOK!. Maar verder niet eigenlijk.
Ik mis het ook totaal niet als ik op vakantie ben.
Volgens mij zou ik mijn laptop niet eens meenemen. Teveel moeite.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:19 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik ben echt wel een keer op FOK! geweest tijdens vakantie. Als ik in een gehuurd huis zit met internet dan neem ik ook wel laptop mee. Maar echt niet dat ik veel posts uitkomen.
Ik ben ook nog nooit in een internet café geweest. Het is dat hier een LAN kabel lag.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:23 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit in een internet café geweest. Geen behoefte aan.
Mini laptop is niet veel moeite als je auto en eigen huis hebt.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:23 schreef vencodark het volgende:
[..]
Volgens mij zou ik mijn laptop niet eens meenemen. Teveel moeite.![]()
Maar wat ik zeg, ieder zn ding.
Daar ga je in 120 dagen Azie anders over denken.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:23 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit in een internet café geweest. Geen behoefte aan.
Waar in Azië?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:25 schreef Godtje het volgende:
[..]
Mini laptop is niet veel moeite als je auto en eigen huis hebt.![]()
Maar goed dat is bij mij ook zelden het geval. Ik zal in Azië elke dag hier komen posten aangezien dat hip is.
Mietje.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:26 schreef RealZeus het volgende:
Godver, het is gewoon koud. Ik heb maar weer een trui aan gedaan.
Ik denk het niet.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:25 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Daar ga je in 120 dagen Azie anders over denken.
Foto's online zetten, af en toe mail checken, overschrijvingen doen, etc. ?quote:
Maar waarom in een internet café?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:28 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Foto's online zetten, af en toe mail checken, overschrijvingen doen, etc. ?
Mail > Telefoon of iPadquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:28 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Foto's online zetten, af en toe mail checken, overschrijvingen doen, etc. ?
Jij bent te dom om te poepen.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:29 schreef Graseter het volgende:
[..]
Maar waarom in een internet café?
Ga je trouwens alleen die reis maken?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:30 schreef Godtje het volgende:
[..]
Mail > Telefoon of iPad
Overschrijvingen besteed ik uit in hoeverre ze er zijn.
Foto's zou inderdaad nog kunnen. Goed punt.
Yepquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:31 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ga je trouwens alleen die reis maken?
Waarom niet gewoon in je hotelquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:31 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jij bent te dom om te poepen.![]()
We gaan niet meer naar de bakker, je had net iets eerder moeten zijn.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:33 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hi Grasje...![]()
Neem je voor mij chococroissants mee
Stoer.quote:
Dat kan belachelijk duur zijnquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:31 schreef Graseter het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon in je hotel?
Verwend rotjong.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:31 schreef Graseter het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon in je hotel?
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:33 schreef Graseter het volgende:
[..]
We gaan niet meer naar de bakker, je had net iets eerder moeten zijn.
Ik wacht altijd op Graseter hier. Dus even dimmen RZ. Hij kan het ook niet helpen dat hij ergens in France zit, met zijn ouders, half in het binnenland, dus geen strand,in een huis met een zwembad waar het nu niet het weer voor is... en dus op FOK! moet gaan als laatste mogelijkheid. Ik kan het begrijpen.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:14 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Maar waarom post je hier eigenlijk? Echt niemand zit hier op jou te wachten.
Of is dat juist iets waar je op geilt.
Die bakkers zijn al lang geslotenquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:34 schreef -Engel- het volgende:
[..]
nou......
Kan je je ouders niet overhalen een kleine detour te maken???
Jij hebt in ieder geval niet de ballen om in je eentje 120 dagen door Azie te reizen, dus ik zou maar een beetje inbinden, kleuter.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:34 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik heb een keer in een hotel gezeten en daar was gewoon WiFi.
Hi Panzermaus....quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:35 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik wacht altijd op Graseter hier. Dus even dimmen RZ. Hij kan het ook niet helpen dat hij ergens in France zit, met zijn ouders, half in het binnenland, dus geen strand,in een huis met een zwembad waar het nu niet het weer voor is... en dus op FOK! moet gaan als laatste mogelijkheid. Ik kan het begrijpen.
Ook goedemorgen iedereen, op het moment heb ik ook niet veel beters te doen.
Ik zou het wel leuk vinden hoor, mijn neef is een keer een jaar in Azië geweest. Hartstikke leuke verhalen.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:36 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jij hebt in ieder geval niet de ballen om in je eentje 120 dagen door Azie te reizen, dus ik zou maar een beetje inbinden, kleuter.
Dat jong is 12 hij mag nog niet eens alleen naar schoolquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:36 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jij hebt in ieder geval niet de ballen om in je eentje 120 dagen door Azie te reizen, dus ik zou maar een beetje inbinden, kleuter.
Ik zat te denken ik kan natuurlijk bladerdeeg halen en chocopasta ... en dan zelf maken.... begint het net weer hard te regenen.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:36 schreef Graseter het volgende:
[..]
Die bakkers zijn al lang gesloten
Na 3 dagen schreeuw jij om mammie, terwijl je je darmen eruitkotst.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:37 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik zou het wel leuk vinden hoor, mijn neef is een keer een jaar in Azië geweest. Hartstikke leuke verhalen.
Yep, ben net wakker. Jij lag er al vroeger in, mooi lang geslapen dus?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:36 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hi Panzermaus....![]()
Nog een beetje kunnen slapen?
Er zit een hoop grijs tussen zwart en wit.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:34 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Stoer.
En dan vooral hostels, lokalen zien te charteren of echt luxe?
Aan zijn postings te zien is hij daar ook nooit geweest.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat jong is 12 hij mag nog niet eens alleen naar school
Man, jij bent de wolven in Alaska niet gewend. Matador. Het weer. En de andere erbarmelijke omstandigheden. Ga jij maar stierendollen. Zodra jij mensen voor je ogen ziet sterven omdat hun voeten afvriezen kun jij je darmen ook niet meer binnenboord houden. Graseter en Panzermaus, maarschalken van de tundra.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:39 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Na 3 dagen schreeuw jij om mammie, terwijl je je darmen eruitkotst.
Beste optie. Maar toch is couchsurfing grappig om te doen. Slapen heb ik nog niet gedaan, maar mensen ontmoeten is echt erg goed.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:39 schreef Godtje het volgende:
[..]
Er zit een hoop grijs tussen zwart en wit.![]()
Ik plan zo goed als niks en weet tegen die tijd globaal wat ik wil zien en hoe ik ongeveer wil gaan. Maar de insteek is dat ik daar genoeg mensen leer kennen en als ik met mensen op trek die net wat anders gaan dan ga ik toch lekker mee, of juist niet. Waar ik maar zin in heb.
Nou, dat scheelt. Dan kunnen jullie samen gaan msn-en want ook op jou zit niemand te wachten.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:35 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik wacht altijd op Graseter hier. Dus even dimmen RZ. Hij kan het ook niet helpen dat hij ergens in France zit, met zijn ouders, half in het binnenland, dus geen strand,in een huis met een zwembad waar het nu niet het weer voor is... en dus op FOK! moet gaan als laatste mogelijkheid. Ik kan het begrijpen.
Ook goedemorgen iedereen, op het moment heb ik ook niet veel beters te doen.
Dat klopt. Zo hardcore reis ik niet.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:40 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Man, jij bent de wolven in Alaska niet gewend. Matador. Het weer. En de andere erbarmelijke omstandigheden. Ga jij maar stierendollen. Zodra jij mensen voor je ogen ziet sterven omdat hun voeten afvriezen kun jij je darmen ook niet meer binnenboord houden.
Ik ben benieuwd wanneer het busje weer langs komt om deze 2 mongolen op te halen.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:40 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nou, dat scheelt. Dan kunnen jullie samen gaan msn-en want ook op jou zit niemand te wachten.
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:39 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Aan zijn postings te zien is hij daar ook nooit geweest.
Mensen ontmoeten is inderdaad altijd leuk en zeker de lokale kunnen je ogen goed openen. Slapen zal ik zeker niet zo snel doen. Eigenlijk niet. Maar je weet nooit waar ik terechtkom.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:40 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Beste optie. Maar toch is couchsurfing grappig om te doen. Slapen heb ik nog niet gedaan, maar mensen ontmoeten is echt erg goed.
In dat hotel was ook een spa en zulks.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:41 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat klopt. Zo hardcore reis ik niet.
Maar ik hang ook niet de verwende Wifipuber uit op een internetforum.
Dat bepaal ik zelf wel.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:40 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nou, dat scheelt. Dan kunnen jullie samen gaan msn-en want ook op jou zit niemand te wachten.
Als hij op het moment niets anders te doen heeft, wat is er dan mis mee? Je kunt je ook overal aan ergeren man. En wat ik nu doe? Rustig een tosti maken terwijl mijn laptop op de tafel in de woonkamer staat, zie wel weer wat ik verder ga doen vandaag.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:41 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat klopt. Zo hardcore reis ik niet.
Maar ik hang ook niet de verwende Wifipuber uit op een internetforum.
Ik vind het gaaf. Een langgekoesterde droom? En heb je veel reiservaring?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:42 schreef Godtje het volgende:
[..]
Mensen ontmoeten is inderdaad altijd leuk en zeker de lokale kunnen je ogen goed openen. Slapen zal ik zeker niet zo snel doen. Eigenlijk niet. Maar je weet nooit waar ik terechtkom.
Ik erger me helemaal niet.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:43 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Dat bepaal ik zelf wel.![]()
[..]
Als hij op het moment niets anders te doen heeft, wat is er dan mis mee? Je kunt je ook overal aan ergeren man. En wat ik nu doe? Rustig een tosti maken terwijl mijn laptop op de tafel in de woonkamer staat, zie wel weer wat ik verder ga doen vandaag.
Een met cyaankali, word je rustig van.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:45 schreef Graseter het volgende:
Goed idee Panzermaus, ik ga even een tosti klaarmaken voor mijzelf.
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:39 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Yep, ben net wakker. Jij lag er al vroeger in, mooi lang geslapen dus?
ach wat man je haat op zjin stijl man ik heb het wel door , ben jou soort gewend zo gwn altijd haaten !! , op die mannen die het gemaakt hbbenquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:45 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik erger me helemaal niet.![]()
Lig met een heerlijke grens, een bak Colombiaanse koffie en een Duitse sigaret heerlijk te FOK!ken. In mijn "vakantie".
Arbeider.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:46 schreef -Engel- het volgende:
[..]mooi...
Valt mee -Ik was al om 8:00 wakker en vanaf die tijd klusjes gedaan
Potentiele doodsverwensing.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:46 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Een met cyaankali, word je rustig van.
Zo te zien ben je een klasgenootje van Pup.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:47 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
ach wat man je haat op zjin stijl man ik heb het wel door , ben jou soort gewend zo gwn altijd haaten !! , op die mannen die het gemaakt hbben![]()
en zelf ma zenuwachtig fronten als ene klijne boy
![]()
Potentieel gebrek aan humor van jouw kant.quote:
Yukigirlquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:49 schreef Yuki het volgende:
Pauze!
Nu hopen dat er niet weer een wolkbreuk komt
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:49 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Zo te zien ben je een klasgenootje van Pup.
Ik haat helemaal niet. En Graseter het gemaakt? Ben je nog dronken ofzo?
Volgens mij ben jij juist degene die alles hier een tikkeltje te serieus neemt, De_Stierendoller.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:50 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Potentieel gebrek aan humor van jouw kant.
Dat kan ook natuurlijk.
Môgguh Yuk.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:49 schreef Yuki het volgende:
Pauze!
Nu hopen dat er niet weer een wolkbreuk komt
Ja want Panzermaus reist 6 uur per dag om naar school te gaan zodat hij bij mij in de klas kan zitten.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:49 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Zo te zien ben je een klasgenootje van Pup.
Ik haat helemaal niet. En Graseter het gemaakt? Ben je nog dronken ofzo?
Jullie spijbelen samen.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:53 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ja want Panzermaus reist 6 uur per dag om naar school te gaan zodat hij bij mij in de klas kan zitten.
Wel jammer dat Panzermaus aan de andere kant van Nederland woont en een ander opleidingsniveau doet.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:54 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jullie spijbelen samen.
Upskirts filmen in Staphorst.
Ik snap het.
15 niveaus hoger dan jij bedoel je?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:55 schreef Graseter het volgende:
[..]
Wel jammer dat Panzermaus aan de andere kant van Nederland woont en een ander opleidingsniveau doet.
Je komt me erg seksueel gefrustreerd over zo all out of nergenswaar, Matador. Is Sticks je tegengevallen vannacht? Tja, wie met pinda's betaalt krijgt aapjes.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:54 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jullie spijbelen samen.
Upskirts filmen in Staphorst.
Ik snap het.
Sticks komt mij nog verwennen. Rustig maar aan. Je moet die sletten niet achternalopen, pantsermuisje.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:57 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Je komt me erg seksueel gefrustreerd over zo all out of nergenswaar, Matador. Is Sticks je tegengevallen vannacht? Tja, wie met pinda's betaalt krijgt aapjes.
Ze liep achter mij aan, ik heb altijd gezegd dat het een gunst van mijn kant was.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:58 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Sticks komt mij nog verwennen. Rustig maar aan. Je moet die sletten niet achternalopen, pantsermuisje.
Kloon!quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 13:11 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Dit klinkt als een topic voor mij
Hoiquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 13:11 schreef Good.vs.Evil het volgende:
dank uquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 13:11 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Kloon!
Dat dacht ik ook. Ik heb de honneurs waargenomen.
Graaaag gedaan.quote:
We dachten al,waar blijft ze zo langquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 13:11 schreef Good.vs.Evil het volgende:
zometeen douchen en aankleden en dan naar oma in t ziekenhuis en dan krijg iater nog visitequote:Op zaterdag 28 augustus 2010 13:15 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Graaaag gedaan.
Nog goeie plannen voor het weekend?
Ok. Ik ben weg.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 13:11 schreef Good.vs.Evil het volgende:
niemand liet het me wetenquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 13:15 schreef YipYip het volgende:
[..]
We dachten al,waar blijft ze zo lang
runquote:
Mataquote:
Tijnquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:52 schreef tijnbrein het volgende:
Hoi Yuki
Wanneer moet die wolkbreuk komen?
Yipquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:52 schreef YipYip het volgende:
[..]
Môgguh Yuk.
Van een beetje water ga je niet dood hoor
Sterkte met oma, weet je hoe het met haar is?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 13:16 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
zometeen douchen en aankleden en dan naar oma in t ziekenhuis en dan krijg iater nog visite
Ik had de TT iets te onopvallend gemaakt?quote:
GvsEquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 13:16 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
zometeen douchen en aankleden en dan naar oma in t ziekenhuis en dan krijg iater nog visite
Ik kan jou toch niet bereiken buiten fokquote:
Ik zie het. Niet te hard he? Moet je ook 2 weken thuiszitten.quote:
nope.. Nog niet :lquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 13:18 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Sterkte met oma, weet je hoe het met haar is?
En visite in de vorm van een gespierde jongeman met zin?
Over foute opmerkingen gesprokenquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 13:17 schreef Yuki het volgende:
[..]
Yip
Het werkt zo verrot als je drijfnat bent
* tijnbrein gaat de regendans doen Zo de regen komt er aanquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 13:17 schreef Yuki het volgende:
[..]
Mata
Heul hard
[..]
Tijn
Nu mag hetik ben binnen
[..]
Yip
Het werkt zo verrot als je drijfnat bent
Ik heb met je te doen kloon.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 13:19 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nope.. Nog niet :l
Nee ook niet
nee, maar ik was voor de verandering niet op fokquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 13:18 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik had de TT iets te onopvallend gemaakt?
Excuus, volgende keer wordt ie beter.
Playbacken vanavondquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 13:19 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik zie het. Niet te hard he? Moet je ook 2 weken thuiszitten.
Nog stappen vanavond?
Jij die gaat dansen?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 13:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
* tijnbrein gaat de regendans doen Zo de regen komt er aan
Ik merkte het.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 13:21 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee, maar ik was voor de verandering niet op fok
nog 2 dagen niet, en dan mag ik weerquote:
Singstar op de Wii met een meidenavond?quote:
Gaan die maanden zo snel bij jou?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 13:22 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nog 2 dagen niet, en dan mag ik weer
netjesquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 13:22 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik merkte het.
Gisteren toch nog 10e. In 5 uurtjes posten.
maanden? Ik mocht 3 weken niet schatquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 13:23 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Gaan die maanden zo snel bij jou?
Dorpshuis in Hobrede met m'n fabulous gay (bi, zegt ie) friendquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 13:22 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Singstar op de Wii met een meidenavond?
Eh, oh, die miste ik even. Nieuwe piercing?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 13:24 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
maanden? Ik mocht 3 weken niet schat
Hobrede?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 13:24 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dorpshuis in Hobrede met m'n fabulous gay (bi, zegt ie) friend
Hij treedt daarna zelf ook op
Weer de winkel in![]()
Ja de regendansquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 13:22 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jij die gaat dansen?![]()
Let je een beetje op het servies?
mn snakebite toch?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 13:25 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Eh, oh, die miste ik even. Nieuwe piercing?
Oh ja!quote:
Ik denk dat een veiliger moment uitkiezen voor een regendans (zelfs met jouw lichaamsbouw) schier onmogelijk is.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 13:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja de regendansAlleen ik kan geen garantie geven dat er ook daadwerkelijk regen komt
oraal contact mocht niet, dus ook niet mijn favo ding, en dus moest ik helemaal zonderquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 13:29 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Oh ja!![]()
Zoenen mocht dus niet. De rest wel!
Pff 3 weken. Met een tongpiercing (heb jij ook toch?) is het een week.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 13:32 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
oraal contact mocht niet, dus ook niet mijn favo ding, en dus moest ik helemaal zonder
ja, maar das een spier en heelt dus veel snellerquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 13:34 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Pff 3 weken. Met een tongpiercing (heb jij ook toch?) is het een week.
Je leert elke dag weer wat bij.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 13:36 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja, maar das een spier en heelt dus veel sneller
Jij ook alquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 13:38 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Je leert elke dag weer wat bij.
hebben ze je dat niet verteld?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 13:38 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Je leert elke dag weer wat bij.
Ja!quote:
Nee, ik heb er geen he?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 13:40 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
hebben ze je dat niet verteld?
oja, dat was hetquote:
Bij de les blijven juffie.quote:
dat kan je niet verwachten van mij, ik heb een blonde plukquote:
Ik zet graag hoog in.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 13:42 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dat kan je niet verwachten van mij, ik heb een blonde pluk
haha, kloonquote:
Immer.quote:
Of gezellig.quote:
the cashmanquote:
Heb de film liggen, heb je die al gezien? Zo ja, hoe was ie? En is het een geschikte kaasfilm?quote:
nee, heb die nog niet gezien, sorryquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 14:33 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Heb de film liggen, heb je die al gezien? Zo ja, hoe was ie? En is het een geschikte kaasfilm?
Ik neem hem wel mee.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 14:34 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee, heb die nog niet gezien, sorry
tofquote:
Verzamelen.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 15:55 schreef -Engel- het volgende:
Hoe kom ik in hemelsnaam aan zoveel rommel?
Vrouwquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 15:55 schreef -Engel- het volgende:
Hoe kom ik in hemelsnaam aan zoveel rommel?
Socios zit je weer te postten onder haar accountquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 16:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Alles wat ik heb is gewoon heel erg nuttig, ooit nog eens ofzo hoor.
Heul niet, die staat op IE aan. Ik gebruik FF. Mensen die IE gebruiken.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 16:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Socios zit je weer te postten onder haar account![]()
IEquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 16:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
Heul niet, die staat op IE aan. Ik gebruik FF. Mensen die IE gebruiken.
Hater IE is voor functioneel digitbeten zoals ik goed genoegquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 16:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
Heul niet, die staat op IE aan. Ik gebruik FF. Mensen die IE gebruiken.
"goed genoeg" dat is nooit goed, want daarmee geef je toe dat er dus beter is.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 16:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hater IE is voor functioneel digitbeten zoals ik goed genoeg
Do I wanna know?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 16:08 schreef Graseter het volgende:
Ik moet weer werken van Panzermaus. Doei
Het is ook prima om virussen binnen te halen.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 16:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hater IE is voor functioneel digitbeten zoals ik goed genoeg
Er is vast beter maar voor iemand die alleen een beetje mailt en fokt is IE genoeg. Meer functies enzo hoeft van mij niet.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 16:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
"goed genoeg" dat is nooit goed, want daarmee geef je toe dat er dus beter is.
Sorry pup ik kan het niet laten Myr geile pm's te sturenquote:
En dan naar Lotusss?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 16:14 schreef Jofunu-kun het volgende:
Zo, ook gordijnen binnen, en nieuwe netwerk kabels en zulks in 't andere huisje geplaatst![]()
Nu weer daar even klaar mee..
Tijd om te gaan douchen en omkleden! En kijken hoe druk het op de weg is.. De hele ring van Rotterdam stond vanmiddag vast
Ga je 18u wel halen dan?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 16:14 schreef Jofunu-kun het volgende:
Zo, ook gordijnen binnen, en nieuwe netwerk kabels en zulks in 't andere huisje geplaatst![]()
Nu weer daar even klaar mee..
Tijd om te gaan douchen en omkleden! En kijken hoe druk het op de weg is.. De hele ring van Rotterdam stond vanmiddag vast
Whehehe heb een uur geleden een vent eruit getrapt en dan komt strakjes de volgende ventquote:
Yup!quote:
Dat haal ik wel, geen probleem, tis maar een halfuurtje van mij naar jou, en de weg die ik moet hebben is gelukkig leegquote:
Wie had dat ooit van jou verwacht!quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 16:16 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Whehehe heb een uur geleden een vent eruit getrapt en dan komt strakjes de volgende vent
Goed bezigquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 16:16 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Whehehe heb een uur geleden een vent eruit getrapt en dan komt strakjes de volgende vent
Het asperge(r)seizoen is voorbij geloof ik... maar ik zie je anders volgende week zaterdag al op de meet in Utrechtquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 16:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Goed bezig![]()
Wanneer mag ik een keer langskomen? Ik moet tenslotte nog een keer aspergersoep eten met jou
Jij slet!!!quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 16:16 schreef Lotusss het volgende:
[..]
quote:
Haha dat is waar ook. Tot volgende week alvast danquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 16:20 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Het asperge(r)seizoen is voorbij geloof ik... maar ik zie je anders volgende week zaterdag al op de meet in Utrecht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |