quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:10 schreef RealZeus het volgende:
[..]
En ook daar heb je geen verstand van.![]()
Weet je hoe dun varkensmest is?
Waar is hier?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:10 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat schijnt heel normaal te zijn hier. Ik heb er de afgelopen weken meerdere gezien.
Je hebt een heerlijk leven, stinkpuber.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:09 schreef Graseter het volgende:
[..]
Gelukkig kan ik hier wel mijn passie voor beeldhouwden en abstracte kunst verheerlijken door een mooi fantasie figuur van jou uit varkensmest te maken.
Dit is het eerste jaar dat ik een laptop meeneem. Daar moet natuurlijk gebruik van worden gemaakt.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:11 schreef Myraela het volgende:
Als ik op vakantie ben kom ik heul zelden op FOK!. Misschien met mijn telefoon als er toevallig ergens wifi is. Maar niet dat ik de hele tijd online zou zijn.
Als ik een laptop mee zou nemen zou ik net zo erg zijn. Daarom zou ik dat maar niet doen.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:13 schreef Graseter het volgende:
[..]
Dit is het eerste jaar dat ik een laptop meeneem. Daar moet natuurlijk gebruik van worden gemaakt.
Maar waarom post je hier eigenlijk? Echt niemand zit hier op jou te wachten.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:12 schreef Graseter het volgende:
[..]
Moet je na gaan hoe makkelijk het is om E_M te maken.
Hier in dit topic.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:12 schreef vencodark het volgende:
[..]
Waar is hier?
Ik zou die behoefte niet hebben. Ik ben via internet gewoon niet bereikbaar.Als het belangrijk is, bellen ze maar. Maar internetten? No way. Ik heb niet eens internet op mijn mobiel.
Waar zit je nu dan?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:09 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nah rustig he. Vanavond weer richting huis denk ik en morgen even laatste dingen afmaken voor een aanmelding op het Grafisch lyceum.
Jij?
Ik kan hier meer ideeën opdoen voor een vliegende kaasschaaf aangedreven op reuzecavia's.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:14 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Maar waarom post je hier eigenlijk? Echt niemand zit hier op jou te wachten.
Of is dat juist iets waar je op geilt.
Ooh zo. Ja klopt, heb het ook al vaker gezien. Tja, ieder zn ding maar ik zou er totaal geen behoefte aan hebben.quote:
Zit nu in Friesland.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:15 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Waar zit je nu dan?
Cool, Grafisch Lyceum. Wat voor dingen maak je?
Ik ga vanmiddag en vanavond en morgenochtend lekker genieten met knuffelmeisje, daarna beetje schilderen en morgenavond komt mn Duitse maat weer langs voor wat schoolwerk, een plakje kaas en vast weer een goeie film (gisteren: Lesbian Vampire Killers).
Prima weekend.
Nee, da's KLBquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:17 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik kan hier meer ideeën opdoen voor een vliegende kaasschaaf aangedreven op reuzecavia's.
Dit dusquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:14 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als ik een laptop mee zou nemen zou ik net zo erg zijn. Daarom zou ik dat maar niet doen.
Ik ben echt wel een keer op FOK! geweest tijdens vakantie. Als ik in een gehuurd huis zit met internet dan neem ik ook wel laptop mee. Maar echt niet dat ik veel posts uitkomen.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:17 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ooh zo. Ja klopt, heb het ook al vaker gezien. Tja, ieder zn ding maar ik zou er totaal geen behoefte aan hebben.
Daarom zou jij er ook moeten zitten.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:18 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik hou niet van KLB, zitten alleen maar kansloze figuren.
Iets voor jou misschien?
Zeker weten dat het niet meer voor jou is?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:19 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Daarom zou jij er ook moeten zitten.
Alleen in internetcafes als ik op reis ben, dan heb ik minder te mailen dan mijn reismaat en duik ik nog wel es op FOK!. Maar verder niet eigenlijk.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:19 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik ben echt wel een keer op FOK! geweest tijdens vakantie. Als ik in een gehuurd huis zit met internet dan neem ik ook wel laptop mee. Maar echt niet dat ik veel posts uitkomen.
Gaaf. Lekker creatieve studie.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:17 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zit nu in Friesland.
Heb als toelating een klein tijdschrift gemaakt, hoop verder te gaan als grafisch vormgever voor eigenlijk heel veel dingen.![]()
Schilder jij?
en dat klinkt als een goed weekend.
Ik ben nog nooit in een internet café geweest. Geen behoefte aan.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:21 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Alleen in internetcafes als ik op reis ben, dan heb ik minder te mailen dan mijn reismaat en duik ik nog wel es op FOK!. Maar verder niet eigenlijk.
Ik mis het ook totaal niet als ik op vakantie ben.
Volgens mij zou ik mijn laptop niet eens meenemen. Teveel moeite.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:19 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik ben echt wel een keer op FOK! geweest tijdens vakantie. Als ik in een gehuurd huis zit met internet dan neem ik ook wel laptop mee. Maar echt niet dat ik veel posts uitkomen.
Ik ben ook nog nooit in een internet café geweest. Het is dat hier een LAN kabel lag.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:23 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit in een internet café geweest. Geen behoefte aan.
Mini laptop is niet veel moeite als je auto en eigen huis hebt.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:23 schreef vencodark het volgende:
[..]
Volgens mij zou ik mijn laptop niet eens meenemen. Teveel moeite.![]()
Maar wat ik zeg, ieder zn ding.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |