Daar is niets grappigs aan, waarde Engel. Het meisje in kwestie is gewoon wat we op zijn schuttingtaals zouden bestempelen zeggen een 'sletjuh'. Met dat soort meisjes is gewoon iets mis en moet ik niks van hebben tot ze zichzelf hebben verbeterd. Alles wat we hebben uitgewisseld blijft tussen ons tweeen en verder zal ik haar ook respectvol blijven behandelen.quote:
Nee, nu thuis in DE.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:21 schreef -Engel- het volgende:
[..]
En hi E_M![]()
Ben je weer terug in NL?
Sletjes.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:21 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Daar is niets grappigs aan, waarde Engel. Het meisje in kwestie is gewoon wat we op zijn schuttingtaals zouden bestempelen zeggen een 'sletjuh'. Met dat soort meisjes is gewoon iets mis en moet ik niks van hebben tot ze zichzelf hebben verbeterd. Alles wat we hebben uitgewisseld blijft tussen ons tweeen en verder zal ik haar ook respectvol blijven behandelen.
Je mag haar hebben man, ik voel me te goed voor haar.quote:
Welke town moge dat zijn?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:26 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Je mag haar hebben man, ik voel me te goed voor haar.![]()
Mag ik je er op attenderen dat haar 'service hours' op dit moment lopen en ze weer aan het golddiggen is in town en niet voor vier uur 's nachts terug is. Don't call us, we'll call you.
Rotterdamquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:28 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Welke town moge dat zijn?
Ik lig net heerlijk in bed. Laat d'r maar hierkomen als ze graag es goed genomen wil worden...
Stalin komt straks langs om je bosbranden in Siberie te laten blussen, vuile dissident.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:27 schreef Graseter het volgende:
Panzermaus ik heb vandaag helaas weer geen arbeid verricht.
Slettencity nr 1.quote:
MIe nieter.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:27 schreef Graseter het volgende:
Panzermaus ik heb vandaag helaas weer geen arbeid verricht.
Fotoboek van Fanta-stickquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:28 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Welke town moge dat zijn?
Ik lig net heerlijk in bed. Laat d'r maar hierkomen als ze graag es goed genomen wil worden...
Mijn smiley was niet om iets grappigs uit te beelden maar om aan te geven dat ik iemand een slet noemen ook niet zo respectvol vind....quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:21 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Daar is niets grappigs aan, waarde Engel. Het meisje in kwestie is gewoon wat we op zijn schuttingtaals zouden bestempelen zeggen een 'sletjuh'. Met dat soort meisjes is gewoon iets mis en moet ik niks van hebben tot ze zichzelf hebben verbeterd. Alles wat we hebben uitgewisseld blijft tussen ons tweeen en verder zal ik haar ook respectvol blijven behandelen.
Hoi -Engel-,quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:30 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Mijn smiley was niet om iets grappigs uit te beelden maar om aan te geven dat ik iemand een slet noemen ook niet zo respectvol vind....
Maar ... Panzermaus... zoals ik al zei.... ik ken haar niet....
En hou idd de rest prive... dat bedoel ik met respectvol behandelen....
Ga je weerquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:26 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Je mag haar hebben man, ik voel me te goed voor haar.![]()
Mag ik je er op attenderen dat haar 'service hours' op dit moment lopen en ze weer aan het golddiggen is in town en niet voor vier uur 's nachts terug is. Don't call us, we'll call you.
Ze is helemaal geen slet!quote:
Mannen die vrouwen ervan beschuldigen sletten te zijn, zijn zelf gewoon te laf om aantrekkelijk te blijven voor het andere geslacht.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:34 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ga je weer.....>>>> als je het doorgestreepte nu voortaan voor jezelf laat... dan ben je pas respectvol bezig en dingen prive te houden.
Ik bedoelde juist de dingen die ze me heeft toevertrouwd, niet informatie die schijnbaar overal te verkrijgen is bij haar en haar klanten. Ik vind het gewoon jammer dat het zo moet eindigen.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:34 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ga je weer.....>>>> als je het doorgestreepte nu voortaan voor jezelf laat... dan ben je pas respectvol bezig en dingen prive te houden.
Edit: ja ik snap het wel.... maar sommige dingen hoeven niet over Fok!![]()
Zo zit het niet hier man. Ze is gewoon heel anders dan ik verwacht had, wat even voor frustratie zorgt.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:36 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Mannen die vrouwen ervan beschuldigen sletten te zijn, zijn zelf gewoon te laf om aantrekkelijk te blijven voor het andere geslacht.
Is dat zo?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:36 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Mannen die vrouwen ervan beschuldigen sletten te zijn, zijn zelf gewoon te laf om aantrekkelijk te blijven voor het andere geslacht.
Ik vind het wel een lekkertje.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:38 schreef Panzermaus het volgende:
Zo zit het niet hier man. Ze is gewoon heel anders dan ik verwacht had, wat even voor frustratie zorgt.
Ja, stond in alle bladen, wist je niet? Kom je wel es buiten?quote:
Ook begrijpelijk... je denkt een leuke dame gevonden te hebben, maar die helaas iets onderneemt wat niet helemaal aansluit op jouw levenstyle.... tsja dan is het take or leave it..... maar wel frusterend....quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:38 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik bedoelde juist de dingen die ze me heeft toevertrouwd, niet informatie die schijnbaar overal te verkrijgen is bij haar en haar klanten. Ik vind het gewoon jammer dat het zo moet eindigen.
[..]
Zo zit het niet hier man. Ze is gewoon heel anders dan ik verwacht had, wat even voor frustratie zorgt.
Zoals ik eerder heb gequote 'kan haar snuit mijn goedkeuring enigzins wegdragen', en voor de rest mag ik haar ook. Maar man oh man, in sommige opzichten is het net een meisje van 16. Raakbaar, ja. Relatiemateriaal, nee.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:39 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik vind het wel een lekkertje.
Frustratie moet je verdrinken!
Jij snapt het, ze valt gewoon heel erg tegen. Als ik bedenk hoeveel van mijn nachtrust (die ik toch al niet kreeg) eraan weggegeven heb, vind ik het gewoon jammer. Het is nu zaak er niet over in te zitten maar gewoon door te gaan met mijn FOK!leven.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:41 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ook begrijpelijk... je denkt een leuke dame gevonden te hebben, maar die helaas iets onderneemt wat niet helemaal aansluit op jouw levenstyle.... tsja dan is het take or leave it..... maar wel frusterend....
Zo en nu wil ik het hebben over wuppies, karten of zoiets
Nee,quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:39 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, stond in alle bladen, wist je niet? Kom je wel es buiten?
Maar dat is geen wuppie en ook geen kart....quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:41 schreef Panzermaus het volgende:
[ afbeelding ]
Vanaf nu gaat dit topic over Rob Fruithof.
Ik weet het eigenlijk ook niet, heb dus even het herenspul gecontacteerd in het nachtbaggertopic.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:46 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Maar dat is geen wuppie en ook geen kart....
Wat is er trouwens met Rob Fruithof?
oe spannend.... en waarom aan het herenspul?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:48 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik weet het eigenlijk ook niet, heb dus even het herenspul gecontacteerd in het nachtbaggertopic.
Zij zijn beter ingelicht over Rob dan ik ben, als ik eerlijk mag zijn.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:50 schreef -Engel- het volgende:
[..]
oe spannend.... en waarom aan het herenspul?
Dat kan..... maar ik snap het belang daarvan ook nog niet helemaal...quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:51 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Zij zijn beter ingelicht over Rob dan ik ben, als ik eerlijk mag zijn.
Als Rob het wil, stopt de aarde met draaien ja.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:53 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat kan..... maar ik snap het belang daarvan ook nog niet helemaal...
Stopt de wereld dan met draaien?
Ja, zou ik ook moeten doenquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 03:01 schreef -Engel- het volgende:
Anyway.... 3.00 mooie tijd om naar bed te gaan
Goedenmorgen Yukiquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 08:15 schreef Yuki het volgende:
[..]
Barbusse!![]()
How come?
Ik heb zowaar 7 uurtjes geslapen!
"Ze" zeggen dat 7 uur slaap heel gezond is.. meer of minder maakt dat je eerder dood gaat..quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 08:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Goedenmorgen Yuki![]()
![]()
Gewoon, lekker wezen eten met goed gezelschap en daarna wezen drinken und sooo![]()
Wat is er zo speciaal aan 7 uur slaap btw?
Vertel het ons.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 11:27 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Kater en niet alleen van de drank.
Jij denkt werkelijk dat ik dat jou ga vertellen?quote:
Oh zo. Slechte ervaring met iemand gehad?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 11:27 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Kater en niet alleen van de drank.
Komop RealZeus, vertel het ons!quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 11:31 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Jij denkt werkelijk dat ik dat jou ga vertellen?Een kutpuber met het postgedrag van een 13 jarige.
Nee dus.
Hoi, hoe gaat het met YipYip? Wat ga je doen op deze mooie zaterdag?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 11:39 schreef YipYip het volgende:
Goooooood mooooorniiiiiing siiiiiingleeeeeesWelkom op deze zonnige zaterdagochtend
Nee dank je, ik sla even over.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 11:40 schreef Re het volgende:
[Singles actie] win een FOK! (blind) date in the dark
nog even een herinnerings post
Zijn er straks 3 aanmeldingen of niet? 3 heteromannen.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 11:40 schreef Re het volgende:
[Singles actie] win een FOK! (blind) date in the dark
nog even een herinnerings post
Gaat goed hier,heerlijk geslapen. Straks maar ff relaxed wat boodschappen doen enzo...en verder ben ik van plan geen fuck te doen vandaagquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 11:41 schreef Graseter het volgende:
[..]
Hoi, hoe gaat het met YipYip? Wat ga je doen op deze mooie zaterdag?
Nee, ik heb net even gekeken. Er staat ook een homo tussen dus Ang3l kan ook meedoen.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 11:43 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Zijn er straks 3 aanmeldingen of niet? 3 heteromannen.
Een trio in the darkquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 11:43 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Niet mijn soort trio.quote:
Nog steeds Delan?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 11:49 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Niet mijn soort trio.
Bovendien heb ik al een heerlijk (FOK!)meisje, dus ik sla ff over.
Ik ga vandaag niet veel doen. Ik ben gister bij een Auchan geweest (supermarkt ongeveer even groot als een voetbal stadion als het niet groter is) en morgen ben ik weer op de terugweg naar Nederland.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 11:45 schreef YipYip het volgende:
[..]
Gaat goed hier,heerlijk geslapen. Straks maar ff relaxed wat boodschappen doen enzo...en verder ben ik van plan geen fuck te doen vandaag
En hoe ist met jou dan,nog plannen?
Wij hebben niet ingeschreven,dus doen sowieso niet meequote:Op zaterdag 28 augustus 2010 11:49 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Niet mijn soort trio.
Bovendien heb ik al een heerlijk (FOK!)meisje, dus ik sla ff over.
Wie heb jij in gedachten?quote:
Gewoon langsgaan en foto's nemen en die later op FOK! pleuren.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 11:53 schreef YipYip het volgende:
[..]
Wij hebben niet ingeschreven,dus doen sowieso niet mee
we hebben er iig al meer dan 3 hoor, maar er kunnen er altijd meer bij... maar goed misschien ook wel te spannend voor sommigenquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 11:43 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De supermarkten zijn altijd lekker groot daar. Morgen weer naar huis dus. Hoeveel nachtjes nog tot je je iPhone krijgt?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 11:53 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik ga vandaag niet veel doen. Ik ben gister bij een Auchan geweest (supermarkt ongeveer even groot als een voetbal stadion als het niet groter is) en morgen ben ik weer op de terugweg naar Nederland.
Euhm je zegt dat je al een heerlijk fokmeisje hebt en ik vraag gewoon, zonder bijbedoelingen, of je nog steeds met Delan bent.quote:
De supermarkt hier in het dorp is gewoon een normale supermakt, die Auchan is een Hypermarchéquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 11:55 schreef YipYip het volgende:
[..]
De supermarkten zijn altijd lekker groot daar. Morgen weer naar huis dus. Hoeveel nachtjes nog tot je je iPhone krijgt?
Is wel weer eens tijd voor een FOK! relquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 11:54 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Gewoon langsgaan en foto's nemen en die later op FOK! pleuren.
Schenkstroop doet Yvonne.
Remlof doet tong80.
Dat soort nieuws.![]()
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 11:54 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Gewoon langsgaan en foto's nemen en die later op FOK! pleuren.
Schenkstroop doet Yvonne.
Remlof doet tong80.
Dat soort nieuws.![]()
Als ik vrijgezel zou zijn, zou ik het wel doen denk ik. Gewoon voor de lol.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 11:54 schreef Re het volgende:
[..]
we hebben er iig al meer dan 3 hoor, maar er kunnen er altijd meer bij... maar goed misschien ook wel te spannend voor sommigen
Tering man, jij zit tijdens je vakantie nog meer op FOK! dan normaal.quote:
Alleen 's avonds en vandaag omdat mijn ouders nou weg zijn en ik niets kan doen.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:00 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Tering man, jij zit tijdens je vakantie nog meer op FOK! dan normaal.
Ga jij es wijven scoren en snel.
Je bent ook weleens niet online? Ik zie jou vrijwel altijd.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:01 schreef Graseter het volgende:
[..]
Alleen 's avonds en vandaag omdat mijn ouders nou weg zijn en ik niets kan doen.
Overdag ben ik normaal weg dus lijkt het me sterk dat ik dan op FOK! zit
Je ouders zijn weg en je kan niks doen?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:01 schreef Graseter het volgende:
[..]
Alleen 's avonds en vandaag omdat mijn ouders nou weg zijn en ik niets kan doen.
Overdag ben ik normaal weg dus lijkt het me sterk dat ik dan op FOK! zit
Grote bek op FOK!, maar met een micropenis te onzeker om op Italiaanse meisjes af te stappen.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:04 schreef vencodark het volgende:
[..]
Je bent ook weleens niet online? Ik zie jou vrijwel altijd.
Bedankt voor dat beeld.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:04 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Grote bek op FOK!, maar met een micropenis te onzeker om op Italiaanse meisjes af te stappen.
We hebben beeld.
Zwembad is het niet echt weer voor nuquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:04 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Je ouders zijn weg en je kan niks doen?
Zwembad, zee, praten met lokalen, jongleren, muziek luisteren op het strand, vrienden maken, cocktails drinken, bergwandelingen maken, voetballen, etc..
Dat soort dingen doe je op vakantie. FOK!ken alleen in internetcafes als je je echt een keer verveelt.
Myraela, dat is lang geleden.quote:
Gaat prima hier.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:07 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Myraela, dat is lang geleden.
Leef jij nog een beetje?
Kan niet, kan niet, kan niet.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:06 schreef Graseter het volgende:
[..]
Zwembad is het niet echt weer voor nu
Zee, geen zin om 100km te lopen.
Praten met lokalen, geen zin om 1 uur te lopen en ik kan geen frans.
Jongleren, kan ik niet
Muziek luisteren doe ik maar niet op het strand zie punt 2.
Cocktails drinken, ik heb alleen baileys hier.
Bergwandeling maken, geen zin om paar honderd kilometer te lopen.
Voetballen. noty.
Lekkere plannen voor het weekend?quote:
Vandaag even niet.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:07 schreef Graseter het volgende:
[..]
Hoi Myreala! Ga je nog treinen spotten?
Dat inderdaad.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:05 schreef vencodark het volgende:
Als ik echt op vakantie zou zijn, dan check ik geen mail en ga ik al helemaal niet fokken.
Gelukkig kan ik hier wel mijn passie voor beeldhouwden en abstracte kunst verheerlijken door een mooi fantasie figuur van jou uit varkensmest te maken.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:07 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Kan niet, kan niet, kan niet.
Ga nou es positief en constructief denken, etterig pubertje. Dan maak je nog es iets van je leven.
Triest figuur.
Nah rustig he. Vanavond weer richting huis denk ik en morgen even laatste dingen afmaken voor een aanmelding op het Grafisch lyceum.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:08 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Lekkere plannen voor het weekend?
En ook daar heb je geen verstand van.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:09 schreef Graseter het volgende:
[..]
Gelukkig kan ik hier wel mijn passie voor beeldhouwden en abstracte kunst verheerlijken door een mooi fantasie figuur van jou uit varkensmest te maken.
Dat schijnt heel normaal te zijn hier. Ik heb er de afgelopen weken meerdere gezien.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:05 schreef vencodark het volgende:
Als ik echt op vakantie zou zijn, dan check ik geen mail en ga ik al helemaal niet fokken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |