Daar is niets grappigs aan, waarde Engel. Het meisje in kwestie is gewoon wat we op zijn schuttingtaals zouden bestempelen zeggen een 'sletjuh'. Met dat soort meisjes is gewoon iets mis en moet ik niks van hebben tot ze zichzelf hebben verbeterd. Alles wat we hebben uitgewisseld blijft tussen ons tweeen en verder zal ik haar ook respectvol blijven behandelen.quote:
Nee, nu thuis in DE.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:21 schreef -Engel- het volgende:
[..]
En hi E_M![]()
Ben je weer terug in NL?
Sletjes.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:21 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Daar is niets grappigs aan, waarde Engel. Het meisje in kwestie is gewoon wat we op zijn schuttingtaals zouden bestempelen zeggen een 'sletjuh'. Met dat soort meisjes is gewoon iets mis en moet ik niks van hebben tot ze zichzelf hebben verbeterd. Alles wat we hebben uitgewisseld blijft tussen ons tweeen en verder zal ik haar ook respectvol blijven behandelen.
Je mag haar hebben man, ik voel me te goed voor haar.quote:
Welke town moge dat zijn?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:26 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Je mag haar hebben man, ik voel me te goed voor haar.![]()
Mag ik je er op attenderen dat haar 'service hours' op dit moment lopen en ze weer aan het golddiggen is in town en niet voor vier uur 's nachts terug is. Don't call us, we'll call you.
Rotterdamquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:28 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Welke town moge dat zijn?
Ik lig net heerlijk in bed. Laat d'r maar hierkomen als ze graag es goed genomen wil worden...
Stalin komt straks langs om je bosbranden in Siberie te laten blussen, vuile dissident.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:27 schreef Graseter het volgende:
Panzermaus ik heb vandaag helaas weer geen arbeid verricht.
Slettencity nr 1.quote:
MIe nieter.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:27 schreef Graseter het volgende:
Panzermaus ik heb vandaag helaas weer geen arbeid verricht.
Fotoboek van Fanta-stickquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:28 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Welke town moge dat zijn?
Ik lig net heerlijk in bed. Laat d'r maar hierkomen als ze graag es goed genomen wil worden...
Mijn smiley was niet om iets grappigs uit te beelden maar om aan te geven dat ik iemand een slet noemen ook niet zo respectvol vind....quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:21 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Daar is niets grappigs aan, waarde Engel. Het meisje in kwestie is gewoon wat we op zijn schuttingtaals zouden bestempelen zeggen een 'sletjuh'. Met dat soort meisjes is gewoon iets mis en moet ik niks van hebben tot ze zichzelf hebben verbeterd. Alles wat we hebben uitgewisseld blijft tussen ons tweeen en verder zal ik haar ook respectvol blijven behandelen.
Hoi -Engel-,quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:30 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Mijn smiley was niet om iets grappigs uit te beelden maar om aan te geven dat ik iemand een slet noemen ook niet zo respectvol vind....
Maar ... Panzermaus... zoals ik al zei.... ik ken haar niet....
En hou idd de rest prive... dat bedoel ik met respectvol behandelen....
Ga je weerquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:26 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Je mag haar hebben man, ik voel me te goed voor haar.![]()
Mag ik je er op attenderen dat haar 'service hours' op dit moment lopen en ze weer aan het golddiggen is in town en niet voor vier uur 's nachts terug is. Don't call us, we'll call you.
Ze is helemaal geen slet!quote:
Mannen die vrouwen ervan beschuldigen sletten te zijn, zijn zelf gewoon te laf om aantrekkelijk te blijven voor het andere geslacht.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:34 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ga je weer.....>>>> als je het doorgestreepte nu voortaan voor jezelf laat... dan ben je pas respectvol bezig en dingen prive te houden.
Ik bedoelde juist de dingen die ze me heeft toevertrouwd, niet informatie die schijnbaar overal te verkrijgen is bij haar en haar klanten. Ik vind het gewoon jammer dat het zo moet eindigen.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:34 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ga je weer.....>>>> als je het doorgestreepte nu voortaan voor jezelf laat... dan ben je pas respectvol bezig en dingen prive te houden.
Edit: ja ik snap het wel.... maar sommige dingen hoeven niet over Fok!![]()
Zo zit het niet hier man. Ze is gewoon heel anders dan ik verwacht had, wat even voor frustratie zorgt.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:36 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Mannen die vrouwen ervan beschuldigen sletten te zijn, zijn zelf gewoon te laf om aantrekkelijk te blijven voor het andere geslacht.
Is dat zo?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:36 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Mannen die vrouwen ervan beschuldigen sletten te zijn, zijn zelf gewoon te laf om aantrekkelijk te blijven voor het andere geslacht.
Ik vind het wel een lekkertje.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:38 schreef Panzermaus het volgende:
Zo zit het niet hier man. Ze is gewoon heel anders dan ik verwacht had, wat even voor frustratie zorgt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |