Vertel het ons.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 11:27 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Kater en niet alleen van de drank.
Jij denkt werkelijk dat ik dat jou ga vertellen?quote:
Oh zo. Slechte ervaring met iemand gehad?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 11:27 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Kater en niet alleen van de drank.
Komop RealZeus, vertel het ons!quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 11:31 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Jij denkt werkelijk dat ik dat jou ga vertellen?Een kutpuber met het postgedrag van een 13 jarige.
Nee dus.
Hoi, hoe gaat het met YipYip? Wat ga je doen op deze mooie zaterdag?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 11:39 schreef YipYip het volgende:
Goooooood mooooorniiiiiing siiiiiingleeeeeesWelkom op deze zonnige zaterdagochtend
Nee dank je, ik sla even over.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 11:40 schreef Re het volgende:
[Singles actie] win een FOK! (blind) date in the dark
nog even een herinnerings post
Zijn er straks 3 aanmeldingen of niet? 3 heteromannen.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 11:40 schreef Re het volgende:
[Singles actie] win een FOK! (blind) date in the dark
nog even een herinnerings post
Gaat goed hier,heerlijk geslapen. Straks maar ff relaxed wat boodschappen doen enzo...en verder ben ik van plan geen fuck te doen vandaagquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 11:41 schreef Graseter het volgende:
[..]
Hoi, hoe gaat het met YipYip? Wat ga je doen op deze mooie zaterdag?
Nee, ik heb net even gekeken. Er staat ook een homo tussen dus Ang3l kan ook meedoen.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 11:43 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Zijn er straks 3 aanmeldingen of niet? 3 heteromannen.
Een trio in the darkquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 11:43 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Niet mijn soort trio.quote:
Nog steeds Delan?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 11:49 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Niet mijn soort trio.
Bovendien heb ik al een heerlijk (FOK!)meisje, dus ik sla ff over.
Ik ga vandaag niet veel doen. Ik ben gister bij een Auchan geweest (supermarkt ongeveer even groot als een voetbal stadion als het niet groter is) en morgen ben ik weer op de terugweg naar Nederland.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 11:45 schreef YipYip het volgende:
[..]
Gaat goed hier,heerlijk geslapen. Straks maar ff relaxed wat boodschappen doen enzo...en verder ben ik van plan geen fuck te doen vandaag
En hoe ist met jou dan,nog plannen?
Wij hebben niet ingeschreven,dus doen sowieso niet meequote:Op zaterdag 28 augustus 2010 11:49 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Niet mijn soort trio.
Bovendien heb ik al een heerlijk (FOK!)meisje, dus ik sla ff over.
Wie heb jij in gedachten?quote:
Gewoon langsgaan en foto's nemen en die later op FOK! pleuren.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 11:53 schreef YipYip het volgende:
[..]
Wij hebben niet ingeschreven,dus doen sowieso niet mee
we hebben er iig al meer dan 3 hoor, maar er kunnen er altijd meer bij... maar goed misschien ook wel te spannend voor sommigenquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 11:43 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De supermarkten zijn altijd lekker groot daar. Morgen weer naar huis dus. Hoeveel nachtjes nog tot je je iPhone krijgt?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 11:53 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik ga vandaag niet veel doen. Ik ben gister bij een Auchan geweest (supermarkt ongeveer even groot als een voetbal stadion als het niet groter is) en morgen ben ik weer op de terugweg naar Nederland.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |