De supermarkt hier in het dorp is gewoon een normale supermakt, die Auchan is een Hypermarchéquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 11:55 schreef YipYip het volgende:
[..]
De supermarkten zijn altijd lekker groot daar. Morgen weer naar huis dus. Hoeveel nachtjes nog tot je je iPhone krijgt?
Is wel weer eens tijd voor een FOK! relquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 11:54 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Gewoon langsgaan en foto's nemen en die later op FOK! pleuren.
Schenkstroop doet Yvonne.
Remlof doet tong80.
Dat soort nieuws.![]()
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 11:54 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Gewoon langsgaan en foto's nemen en die later op FOK! pleuren.
Schenkstroop doet Yvonne.
Remlof doet tong80.
Dat soort nieuws.![]()
Als ik vrijgezel zou zijn, zou ik het wel doen denk ik. Gewoon voor de lol.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 11:54 schreef Re het volgende:
[..]
we hebben er iig al meer dan 3 hoor, maar er kunnen er altijd meer bij... maar goed misschien ook wel te spannend voor sommigen
Tering man, jij zit tijdens je vakantie nog meer op FOK! dan normaal.quote:
Alleen 's avonds en vandaag omdat mijn ouders nou weg zijn en ik niets kan doen.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:00 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Tering man, jij zit tijdens je vakantie nog meer op FOK! dan normaal.
Ga jij es wijven scoren en snel.
Je bent ook weleens niet online? Ik zie jou vrijwel altijd.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:01 schreef Graseter het volgende:
[..]
Alleen 's avonds en vandaag omdat mijn ouders nou weg zijn en ik niets kan doen.
Overdag ben ik normaal weg dus lijkt het me sterk dat ik dan op FOK! zit
Je ouders zijn weg en je kan niks doen?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:01 schreef Graseter het volgende:
[..]
Alleen 's avonds en vandaag omdat mijn ouders nou weg zijn en ik niets kan doen.
Overdag ben ik normaal weg dus lijkt het me sterk dat ik dan op FOK! zit
Grote bek op FOK!, maar met een micropenis te onzeker om op Italiaanse meisjes af te stappen.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:04 schreef vencodark het volgende:
[..]
Je bent ook weleens niet online? Ik zie jou vrijwel altijd.
Bedankt voor dat beeld.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:04 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Grote bek op FOK!, maar met een micropenis te onzeker om op Italiaanse meisjes af te stappen.
We hebben beeld.
Zwembad is het niet echt weer voor nuquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:04 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Je ouders zijn weg en je kan niks doen?
Zwembad, zee, praten met lokalen, jongleren, muziek luisteren op het strand, vrienden maken, cocktails drinken, bergwandelingen maken, voetballen, etc..
Dat soort dingen doe je op vakantie. FOK!ken alleen in internetcafes als je je echt een keer verveelt.
Myraela, dat is lang geleden.quote:
Gaat prima hier.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:07 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Myraela, dat is lang geleden.
Leef jij nog een beetje?
Kan niet, kan niet, kan niet.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:06 schreef Graseter het volgende:
[..]
Zwembad is het niet echt weer voor nu
Zee, geen zin om 100km te lopen.
Praten met lokalen, geen zin om 1 uur te lopen en ik kan geen frans.
Jongleren, kan ik niet
Muziek luisteren doe ik maar niet op het strand zie punt 2.
Cocktails drinken, ik heb alleen baileys hier.
Bergwandeling maken, geen zin om paar honderd kilometer te lopen.
Voetballen. noty.
Lekkere plannen voor het weekend?quote:
Vandaag even niet.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:07 schreef Graseter het volgende:
[..]
Hoi Myreala! Ga je nog treinen spotten?
Dat inderdaad.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:05 schreef vencodark het volgende:
Als ik echt op vakantie zou zijn, dan check ik geen mail en ga ik al helemaal niet fokken.
Gelukkig kan ik hier wel mijn passie voor beeldhouwden en abstracte kunst verheerlijken door een mooi fantasie figuur van jou uit varkensmest te maken.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:07 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Kan niet, kan niet, kan niet.
Ga nou es positief en constructief denken, etterig pubertje. Dan maak je nog es iets van je leven.
Triest figuur.
Nah rustig he. Vanavond weer richting huis denk ik en morgen even laatste dingen afmaken voor een aanmelding op het Grafisch lyceum.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:08 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Lekkere plannen voor het weekend?
En ook daar heb je geen verstand van.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:09 schreef Graseter het volgende:
[..]
Gelukkig kan ik hier wel mijn passie voor beeldhouwden en abstracte kunst verheerlijken door een mooi fantasie figuur van jou uit varkensmest te maken.
Dat schijnt heel normaal te zijn hier. Ik heb er de afgelopen weken meerdere gezien.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:05 schreef vencodark het volgende:
Als ik echt op vakantie zou zijn, dan check ik geen mail en ga ik al helemaal niet fokken.
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:10 schreef RealZeus het volgende:
[..]
En ook daar heb je geen verstand van.![]()
Weet je hoe dun varkensmest is?
Waar is hier?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:10 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat schijnt heel normaal te zijn hier. Ik heb er de afgelopen weken meerdere gezien.
Je hebt een heerlijk leven, stinkpuber.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:09 schreef Graseter het volgende:
[..]
Gelukkig kan ik hier wel mijn passie voor beeldhouwden en abstracte kunst verheerlijken door een mooi fantasie figuur van jou uit varkensmest te maken.
Dit is het eerste jaar dat ik een laptop meeneem. Daar moet natuurlijk gebruik van worden gemaakt.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:11 schreef Myraela het volgende:
Als ik op vakantie ben kom ik heul zelden op FOK!. Misschien met mijn telefoon als er toevallig ergens wifi is. Maar niet dat ik de hele tijd online zou zijn.
Als ik een laptop mee zou nemen zou ik net zo erg zijn. Daarom zou ik dat maar niet doen.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:13 schreef Graseter het volgende:
[..]
Dit is het eerste jaar dat ik een laptop meeneem. Daar moet natuurlijk gebruik van worden gemaakt.
Maar waarom post je hier eigenlijk? Echt niemand zit hier op jou te wachten.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:12 schreef Graseter het volgende:
[..]
Moet je na gaan hoe makkelijk het is om E_M te maken.
Hier in dit topic.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:12 schreef vencodark het volgende:
[..]
Waar is hier?
Ik zou die behoefte niet hebben. Ik ben via internet gewoon niet bereikbaar.Als het belangrijk is, bellen ze maar. Maar internetten? No way. Ik heb niet eens internet op mijn mobiel.
Waar zit je nu dan?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:09 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nah rustig he. Vanavond weer richting huis denk ik en morgen even laatste dingen afmaken voor een aanmelding op het Grafisch lyceum.
Jij?
Ik kan hier meer ideeën opdoen voor een vliegende kaasschaaf aangedreven op reuzecavia's.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:14 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Maar waarom post je hier eigenlijk? Echt niemand zit hier op jou te wachten.
Of is dat juist iets waar je op geilt.
Ooh zo. Ja klopt, heb het ook al vaker gezien. Tja, ieder zn ding maar ik zou er totaal geen behoefte aan hebben.quote:
Zit nu in Friesland.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:15 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Waar zit je nu dan?
Cool, Grafisch Lyceum. Wat voor dingen maak je?
Ik ga vanmiddag en vanavond en morgenochtend lekker genieten met knuffelmeisje, daarna beetje schilderen en morgenavond komt mn Duitse maat weer langs voor wat schoolwerk, een plakje kaas en vast weer een goeie film (gisteren: Lesbian Vampire Killers).
Prima weekend.
Nee, da's KLBquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:17 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik kan hier meer ideeën opdoen voor een vliegende kaasschaaf aangedreven op reuzecavia's.
Dit dusquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:14 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als ik een laptop mee zou nemen zou ik net zo erg zijn. Daarom zou ik dat maar niet doen.
Ik ben echt wel een keer op FOK! geweest tijdens vakantie. Als ik in een gehuurd huis zit met internet dan neem ik ook wel laptop mee. Maar echt niet dat ik veel posts uitkomen.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:17 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ooh zo. Ja klopt, heb het ook al vaker gezien. Tja, ieder zn ding maar ik zou er totaal geen behoefte aan hebben.
Daarom zou jij er ook moeten zitten.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:18 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik hou niet van KLB, zitten alleen maar kansloze figuren.
Iets voor jou misschien?
Zeker weten dat het niet meer voor jou is?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:19 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Daarom zou jij er ook moeten zitten.
Alleen in internetcafes als ik op reis ben, dan heb ik minder te mailen dan mijn reismaat en duik ik nog wel es op FOK!. Maar verder niet eigenlijk.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:19 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik ben echt wel een keer op FOK! geweest tijdens vakantie. Als ik in een gehuurd huis zit met internet dan neem ik ook wel laptop mee. Maar echt niet dat ik veel posts uitkomen.
Gaaf. Lekker creatieve studie.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:17 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zit nu in Friesland.
Heb als toelating een klein tijdschrift gemaakt, hoop verder te gaan als grafisch vormgever voor eigenlijk heel veel dingen.![]()
Schilder jij?
en dat klinkt als een goed weekend.
Ik ben nog nooit in een internet café geweest. Geen behoefte aan.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:21 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Alleen in internetcafes als ik op reis ben, dan heb ik minder te mailen dan mijn reismaat en duik ik nog wel es op FOK!. Maar verder niet eigenlijk.
Ik mis het ook totaal niet als ik op vakantie ben.
Volgens mij zou ik mijn laptop niet eens meenemen. Teveel moeite.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:19 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik ben echt wel een keer op FOK! geweest tijdens vakantie. Als ik in een gehuurd huis zit met internet dan neem ik ook wel laptop mee. Maar echt niet dat ik veel posts uitkomen.
Ik ben ook nog nooit in een internet café geweest. Het is dat hier een LAN kabel lag.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:23 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit in een internet café geweest. Geen behoefte aan.
Mini laptop is niet veel moeite als je auto en eigen huis hebt.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:23 schreef vencodark het volgende:
[..]
Volgens mij zou ik mijn laptop niet eens meenemen. Teveel moeite.![]()
Maar wat ik zeg, ieder zn ding.
Daar ga je in 120 dagen Azie anders over denken.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:23 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit in een internet café geweest. Geen behoefte aan.
Waar in Azië?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:25 schreef Godtje het volgende:
[..]
Mini laptop is niet veel moeite als je auto en eigen huis hebt.![]()
Maar goed dat is bij mij ook zelden het geval. Ik zal in Azië elke dag hier komen posten aangezien dat hip is.
Mietje.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:26 schreef RealZeus het volgende:
Godver, het is gewoon koud. Ik heb maar weer een trui aan gedaan.
Ik denk het niet.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:25 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Daar ga je in 120 dagen Azie anders over denken.
Foto's online zetten, af en toe mail checken, overschrijvingen doen, etc. ?quote:
Maar waarom in een internet café?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:28 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Foto's online zetten, af en toe mail checken, overschrijvingen doen, etc. ?
Mail > Telefoon of iPadquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:28 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Foto's online zetten, af en toe mail checken, overschrijvingen doen, etc. ?
Jij bent te dom om te poepen.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:29 schreef Graseter het volgende:
[..]
Maar waarom in een internet café?
Ga je trouwens alleen die reis maken?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:30 schreef Godtje het volgende:
[..]
Mail > Telefoon of iPad
Overschrijvingen besteed ik uit in hoeverre ze er zijn.
Foto's zou inderdaad nog kunnen. Goed punt.
Yepquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:31 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ga je trouwens alleen die reis maken?
Waarom niet gewoon in je hotelquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:31 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jij bent te dom om te poepen.![]()
We gaan niet meer naar de bakker, je had net iets eerder moeten zijn.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:33 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hi Grasje...![]()
Neem je voor mij chococroissants mee
Stoer.quote:
Dat kan belachelijk duur zijnquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:31 schreef Graseter het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon in je hotel?
Verwend rotjong.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:31 schreef Graseter het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon in je hotel?
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:33 schreef Graseter het volgende:
[..]
We gaan niet meer naar de bakker, je had net iets eerder moeten zijn.
Ik wacht altijd op Graseter hier. Dus even dimmen RZ. Hij kan het ook niet helpen dat hij ergens in France zit, met zijn ouders, half in het binnenland, dus geen strand,in een huis met een zwembad waar het nu niet het weer voor is... en dus op FOK! moet gaan als laatste mogelijkheid. Ik kan het begrijpen.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:14 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Maar waarom post je hier eigenlijk? Echt niemand zit hier op jou te wachten.
Of is dat juist iets waar je op geilt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |