Daar ga je in 120 dagen Azie anders over denken.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:23 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit in een internet café geweest. Geen behoefte aan.
Waar in Azië?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:25 schreef Godtje het volgende:
[..]
Mini laptop is niet veel moeite als je auto en eigen huis hebt.![]()
Maar goed dat is bij mij ook zelden het geval. Ik zal in Azië elke dag hier komen posten aangezien dat hip is.
Mietje.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:26 schreef RealZeus het volgende:
Godver, het is gewoon koud. Ik heb maar weer een trui aan gedaan.
Ik denk het niet.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:25 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Daar ga je in 120 dagen Azie anders over denken.
Foto's online zetten, af en toe mail checken, overschrijvingen doen, etc. ?quote:
Maar waarom in een internet café?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:28 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Foto's online zetten, af en toe mail checken, overschrijvingen doen, etc. ?
Mail > Telefoon of iPadquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:28 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Foto's online zetten, af en toe mail checken, overschrijvingen doen, etc. ?
Jij bent te dom om te poepen.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:29 schreef Graseter het volgende:
[..]
Maar waarom in een internet café?
Ga je trouwens alleen die reis maken?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:30 schreef Godtje het volgende:
[..]
Mail > Telefoon of iPad
Overschrijvingen besteed ik uit in hoeverre ze er zijn.
Foto's zou inderdaad nog kunnen. Goed punt.
Yepquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:31 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ga je trouwens alleen die reis maken?
Waarom niet gewoon in je hotelquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:31 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jij bent te dom om te poepen.![]()
We gaan niet meer naar de bakker, je had net iets eerder moeten zijn.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:33 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hi Grasje...![]()
Neem je voor mij chococroissants mee
Stoer.quote:
Dat kan belachelijk duur zijnquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:31 schreef Graseter het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon in je hotel?
Verwend rotjong.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:31 schreef Graseter het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon in je hotel?
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:33 schreef Graseter het volgende:
[..]
We gaan niet meer naar de bakker, je had net iets eerder moeten zijn.
Ik wacht altijd op Graseter hier. Dus even dimmen RZ. Hij kan het ook niet helpen dat hij ergens in France zit, met zijn ouders, half in het binnenland, dus geen strand,in een huis met een zwembad waar het nu niet het weer voor is... en dus op FOK! moet gaan als laatste mogelijkheid. Ik kan het begrijpen.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:14 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Maar waarom post je hier eigenlijk? Echt niemand zit hier op jou te wachten.
Of is dat juist iets waar je op geilt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |