netjesquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 13:22 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik merkte het.
Gisteren toch nog 10e. In 5 uurtjes posten.
maanden? Ik mocht 3 weken niet schatquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 13:23 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Gaan die maanden zo snel bij jou?
Dorpshuis in Hobrede met m'n fabulous gay (bi, zegt ie) friendquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 13:22 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Singstar op de Wii met een meidenavond?
Eh, oh, die miste ik even. Nieuwe piercing?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 13:24 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
maanden? Ik mocht 3 weken niet schat
Hobrede?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 13:24 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dorpshuis in Hobrede met m'n fabulous gay (bi, zegt ie) friend
Hij treedt daarna zelf ook op
Weer de winkel in![]()
Ja de regendansquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 13:22 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jij die gaat dansen?![]()
Let je een beetje op het servies?
mn snakebite toch?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 13:25 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Eh, oh, die miste ik even. Nieuwe piercing?
Oh ja!quote:
Ik denk dat een veiliger moment uitkiezen voor een regendans (zelfs met jouw lichaamsbouw) schier onmogelijk is.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 13:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja de regendansAlleen ik kan geen garantie geven dat er ook daadwerkelijk regen komt
oraal contact mocht niet, dus ook niet mijn favo ding, en dus moest ik helemaal zonderquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 13:29 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Oh ja!![]()
Zoenen mocht dus niet. De rest wel!
Pff 3 weken. Met een tongpiercing (heb jij ook toch?) is het een week.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 13:32 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
oraal contact mocht niet, dus ook niet mijn favo ding, en dus moest ik helemaal zonder
ja, maar das een spier en heelt dus veel snellerquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 13:34 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Pff 3 weken. Met een tongpiercing (heb jij ook toch?) is het een week.
Je leert elke dag weer wat bij.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 13:36 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja, maar das een spier en heelt dus veel sneller
Jij ook alquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 13:38 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Je leert elke dag weer wat bij.
hebben ze je dat niet verteld?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 13:38 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Je leert elke dag weer wat bij.
Ja!quote:
Nee, ik heb er geen he?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 13:40 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
hebben ze je dat niet verteld?
oja, dat was hetquote:
Bij de les blijven juffie.quote:
dat kan je niet verwachten van mij, ik heb een blonde plukquote:
Ik zet graag hoog in.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 13:42 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dat kan je niet verwachten van mij, ik heb een blonde pluk
haha, kloonquote:
Immer.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |