Of gezellig.quote:
the cashmanquote:
Heb de film liggen, heb je die al gezien? Zo ja, hoe was ie? En is het een geschikte kaasfilm?quote:
nee, heb die nog niet gezien, sorryquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 14:33 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Heb de film liggen, heb je die al gezien? Zo ja, hoe was ie? En is het een geschikte kaasfilm?
Ik neem hem wel mee.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 14:34 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee, heb die nog niet gezien, sorry
tofquote:
Verzamelen.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 15:55 schreef -Engel- het volgende:
Hoe kom ik in hemelsnaam aan zoveel rommel?
Vrouwquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 15:55 schreef -Engel- het volgende:
Hoe kom ik in hemelsnaam aan zoveel rommel?
Socios zit je weer te postten onder haar accountquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 16:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Alles wat ik heb is gewoon heel erg nuttig, ooit nog eens ofzo hoor.
Heul niet, die staat op IE aan. Ik gebruik FF. Mensen die IE gebruiken.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 16:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Socios zit je weer te postten onder haar account![]()
IEquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 16:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
Heul niet, die staat op IE aan. Ik gebruik FF. Mensen die IE gebruiken.
Hater IE is voor functioneel digitbeten zoals ik goed genoegquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 16:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
Heul niet, die staat op IE aan. Ik gebruik FF. Mensen die IE gebruiken.
"goed genoeg" dat is nooit goed, want daarmee geef je toe dat er dus beter is.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 16:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hater IE is voor functioneel digitbeten zoals ik goed genoeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |