dank uquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 13:11 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Kloon!
Dat dacht ik ook. Ik heb de honneurs waargenomen.
Graaaag gedaan.quote:
We dachten al,waar blijft ze zo langquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 13:11 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Dit klinkt als een topic voor mij
zometeen douchen en aankleden en dan naar oma in t ziekenhuis en dan krijg iater nog visitequote:Op zaterdag 28 augustus 2010 13:15 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Graaaag gedaan.
Nog goeie plannen voor het weekend?
Ok. Ik ben weg.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 13:11 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Dit klinkt als een topic voor mij
niemand liet het me wetenquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 13:15 schreef YipYip het volgende:
[..]
We dachten al,waar blijft ze zo lang
runquote:
Mataquote:
Tijnquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:52 schreef tijnbrein het volgende:
Hoi Yuki
Wanneer moet die wolkbreuk komen?
Yipquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:52 schreef YipYip het volgende:
[..]
Môgguh Yuk.
Van een beetje water ga je niet dood hoor
Sterkte met oma, weet je hoe het met haar is?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 13:16 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
zometeen douchen en aankleden en dan naar oma in t ziekenhuis en dan krijg iater nog visite
Ik had de TT iets te onopvallend gemaakt?quote:
GvsEquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 13:16 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
zometeen douchen en aankleden en dan naar oma in t ziekenhuis en dan krijg iater nog visite
Ik kan jou toch niet bereiken buiten fokquote:
Ik zie het. Niet te hard he? Moet je ook 2 weken thuiszitten.quote:
nope.. Nog niet :lquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 13:18 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Sterkte met oma, weet je hoe het met haar is?
En visite in de vorm van een gespierde jongeman met zin?
Over foute opmerkingen gesprokenquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 13:17 schreef Yuki het volgende:
[..]
Yip
Het werkt zo verrot als je drijfnat bent
* tijnbrein gaat de regendans doen Zo de regen komt er aanquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 13:17 schreef Yuki het volgende:
[..]
Mata
Heul hard
[..]
Tijn
Nu mag hetik ben binnen
[..]
Yip
Het werkt zo verrot als je drijfnat bent
Ik heb met je te doen kloon.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 13:19 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nope.. Nog niet :l
Nee ook niet
nee, maar ik was voor de verandering niet op fokquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 13:18 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik had de TT iets te onopvallend gemaakt?
Excuus, volgende keer wordt ie beter.
Playbacken vanavondquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 13:19 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik zie het. Niet te hard he? Moet je ook 2 weken thuiszitten.
Nog stappen vanavond?
Jij die gaat dansen?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 13:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
* tijnbrein gaat de regendans doen Zo de regen komt er aan
Ik merkte het.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 13:21 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee, maar ik was voor de verandering niet op fok
nog 2 dagen niet, en dan mag ik weerquote:
Singstar op de Wii met een meidenavond?quote:
Gaan die maanden zo snel bij jou?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 13:22 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nog 2 dagen niet, en dan mag ik weer
netjesquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 13:22 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik merkte het.
Gisteren toch nog 10e. In 5 uurtjes posten.
maanden? Ik mocht 3 weken niet schatquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 13:23 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Gaan die maanden zo snel bij jou?
Dorpshuis in Hobrede met m'n fabulous gay (bi, zegt ie) friendquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 13:22 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Singstar op de Wii met een meidenavond?
Eh, oh, die miste ik even. Nieuwe piercing?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 13:24 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
maanden? Ik mocht 3 weken niet schat
Hobrede?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 13:24 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dorpshuis in Hobrede met m'n fabulous gay (bi, zegt ie) friend
Hij treedt daarna zelf ook op
Weer de winkel in![]()
Ja de regendansquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 13:22 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jij die gaat dansen?![]()
Let je een beetje op het servies?
mn snakebite toch?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 13:25 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Eh, oh, die miste ik even. Nieuwe piercing?
Oh ja!quote:
Ik denk dat een veiliger moment uitkiezen voor een regendans (zelfs met jouw lichaamsbouw) schier onmogelijk is.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 13:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja de regendansAlleen ik kan geen garantie geven dat er ook daadwerkelijk regen komt
oraal contact mocht niet, dus ook niet mijn favo ding, en dus moest ik helemaal zonderquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 13:29 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Oh ja!![]()
Zoenen mocht dus niet. De rest wel!
Pff 3 weken. Met een tongpiercing (heb jij ook toch?) is het een week.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 13:32 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
oraal contact mocht niet, dus ook niet mijn favo ding, en dus moest ik helemaal zonder
ja, maar das een spier en heelt dus veel snellerquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 13:34 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Pff 3 weken. Met een tongpiercing (heb jij ook toch?) is het een week.
Je leert elke dag weer wat bij.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 13:36 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja, maar das een spier en heelt dus veel sneller
Jij ook alquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 13:38 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Je leert elke dag weer wat bij.
hebben ze je dat niet verteld?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 13:38 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Je leert elke dag weer wat bij.
Ja!quote:
Nee, ik heb er geen he?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 13:40 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
hebben ze je dat niet verteld?
oja, dat was hetquote:
Bij de les blijven juffie.quote:
dat kan je niet verwachten van mij, ik heb een blonde plukquote:
Ik zet graag hoog in.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 13:42 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dat kan je niet verwachten van mij, ik heb een blonde pluk
haha, kloonquote:
Immer.quote:
Of gezellig.quote:
the cashmanquote:
Heb de film liggen, heb je die al gezien? Zo ja, hoe was ie? En is het een geschikte kaasfilm?quote:
nee, heb die nog niet gezien, sorryquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 14:33 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Heb de film liggen, heb je die al gezien? Zo ja, hoe was ie? En is het een geschikte kaasfilm?
Ik neem hem wel mee.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 14:34 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee, heb die nog niet gezien, sorry
tofquote:
Verzamelen.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 15:55 schreef -Engel- het volgende:
Hoe kom ik in hemelsnaam aan zoveel rommel?
Vrouwquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 15:55 schreef -Engel- het volgende:
Hoe kom ik in hemelsnaam aan zoveel rommel?
Socios zit je weer te postten onder haar accountquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 16:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Alles wat ik heb is gewoon heel erg nuttig, ooit nog eens ofzo hoor.
Heul niet, die staat op IE aan. Ik gebruik FF. Mensen die IE gebruiken.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 16:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Socios zit je weer te postten onder haar account![]()
IEquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 16:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
Heul niet, die staat op IE aan. Ik gebruik FF. Mensen die IE gebruiken.
Hater IE is voor functioneel digitbeten zoals ik goed genoegquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 16:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
Heul niet, die staat op IE aan. Ik gebruik FF. Mensen die IE gebruiken.
"goed genoeg" dat is nooit goed, want daarmee geef je toe dat er dus beter is.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 16:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hater IE is voor functioneel digitbeten zoals ik goed genoeg
Do I wanna know?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 16:08 schreef Graseter het volgende:
Ik moet weer werken van Panzermaus. Doei
Het is ook prima om virussen binnen te halen.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 16:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hater IE is voor functioneel digitbeten zoals ik goed genoeg
Er is vast beter maar voor iemand die alleen een beetje mailt en fokt is IE genoeg. Meer functies enzo hoeft van mij niet.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 16:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
"goed genoeg" dat is nooit goed, want daarmee geef je toe dat er dus beter is.
Sorry pup ik kan het niet laten Myr geile pm's te sturenquote:
En dan naar Lotusss?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 16:14 schreef Jofunu-kun het volgende:
Zo, ook gordijnen binnen, en nieuwe netwerk kabels en zulks in 't andere huisje geplaatst![]()
Nu weer daar even klaar mee..
Tijd om te gaan douchen en omkleden! En kijken hoe druk het op de weg is.. De hele ring van Rotterdam stond vanmiddag vast
Ga je 18u wel halen dan?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 16:14 schreef Jofunu-kun het volgende:
Zo, ook gordijnen binnen, en nieuwe netwerk kabels en zulks in 't andere huisje geplaatst![]()
Nu weer daar even klaar mee..
Tijd om te gaan douchen en omkleden! En kijken hoe druk het op de weg is.. De hele ring van Rotterdam stond vanmiddag vast
Whehehe heb een uur geleden een vent eruit getrapt en dan komt strakjes de volgende ventquote:
Yup!quote:
Dat haal ik wel, geen probleem, tis maar een halfuurtje van mij naar jou, en de weg die ik moet hebben is gelukkig leegquote:
Wie had dat ooit van jou verwacht!quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 16:16 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Whehehe heb een uur geleden een vent eruit getrapt en dan komt strakjes de volgende vent
Goed bezigquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 16:16 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Whehehe heb een uur geleden een vent eruit getrapt en dan komt strakjes de volgende vent
Het asperge(r)seizoen is voorbij geloof ik... maar ik zie je anders volgende week zaterdag al op de meet in Utrechtquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 16:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Goed bezig![]()
Wanneer mag ik een keer langskomen? Ik moet tenslotte nog een keer aspergersoep eten met jou
Jij slet!!!quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 16:16 schreef Lotusss het volgende:
[..]
quote:
Haha dat is waar ook. Tot volgende week alvast danquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 16:20 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Het asperge(r)seizoen is voorbij geloof ik... maar ik zie je anders volgende week zaterdag al op de meet in Utrecht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |