Do I wanna know?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 16:08 schreef Graseter het volgende:
Ik moet weer werken van Panzermaus. Doei
Het is ook prima om virussen binnen te halen.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 16:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hater IE is voor functioneel digitbeten zoals ik goed genoeg
Er is vast beter maar voor iemand die alleen een beetje mailt en fokt is IE genoeg. Meer functies enzo hoeft van mij niet.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 16:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
"goed genoeg" dat is nooit goed, want daarmee geef je toe dat er dus beter is.
Sorry pup ik kan het niet laten Myr geile pm's te sturenquote:
En dan naar Lotusss?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 16:14 schreef Jofunu-kun het volgende:
Zo, ook gordijnen binnen, en nieuwe netwerk kabels en zulks in 't andere huisje geplaatst![]()
Nu weer daar even klaar mee..
Tijd om te gaan douchen en omkleden! En kijken hoe druk het op de weg is.. De hele ring van Rotterdam stond vanmiddag vast
Ga je 18u wel halen dan?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 16:14 schreef Jofunu-kun het volgende:
Zo, ook gordijnen binnen, en nieuwe netwerk kabels en zulks in 't andere huisje geplaatst![]()
Nu weer daar even klaar mee..
Tijd om te gaan douchen en omkleden! En kijken hoe druk het op de weg is.. De hele ring van Rotterdam stond vanmiddag vast
Whehehe heb een uur geleden een vent eruit getrapt en dan komt strakjes de volgende ventquote:
Yup!quote:
Dat haal ik wel, geen probleem, tis maar een halfuurtje van mij naar jou, en de weg die ik moet hebben is gelukkig leegquote:
Wie had dat ooit van jou verwacht!quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 16:16 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Whehehe heb een uur geleden een vent eruit getrapt en dan komt strakjes de volgende vent
Goed bezigquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 16:16 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Whehehe heb een uur geleden een vent eruit getrapt en dan komt strakjes de volgende vent
Het asperge(r)seizoen is voorbij geloof ik... maar ik zie je anders volgende week zaterdag al op de meet in Utrechtquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 16:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Goed bezig![]()
Wanneer mag ik een keer langskomen? Ik moet tenslotte nog een keer aspergersoep eten met jou
Jij slet!!!quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 16:16 schreef Lotusss het volgende:
[..]
quote:
Haha dat is waar ook. Tot volgende week alvast danquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 16:20 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Het asperge(r)seizoen is voorbij geloof ik... maar ik zie je anders volgende week zaterdag al op de meet in Utrecht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |