Ik zou het wel leuk vinden hoor, mijn neef is een keer een jaar in Azië geweest. Hartstikke leuke verhalen.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:36 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jij hebt in ieder geval niet de ballen om in je eentje 120 dagen door Azie te reizen, dus ik zou maar een beetje inbinden, kleuter.
Dat jong is 12 hij mag nog niet eens alleen naar schoolquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:36 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jij hebt in ieder geval niet de ballen om in je eentje 120 dagen door Azie te reizen, dus ik zou maar een beetje inbinden, kleuter.
Ik zat te denken ik kan natuurlijk bladerdeeg halen en chocopasta ... en dan zelf maken.... begint het net weer hard te regenen.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:36 schreef Graseter het volgende:
[..]
Die bakkers zijn al lang gesloten
Na 3 dagen schreeuw jij om mammie, terwijl je je darmen eruitkotst.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:37 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik zou het wel leuk vinden hoor, mijn neef is een keer een jaar in Azië geweest. Hartstikke leuke verhalen.
Yep, ben net wakker. Jij lag er al vroeger in, mooi lang geslapen dus?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:36 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hi Panzermaus....![]()
Nog een beetje kunnen slapen?
Er zit een hoop grijs tussen zwart en wit.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:34 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Stoer.
En dan vooral hostels, lokalen zien te charteren of echt luxe?
Aan zijn postings te zien is hij daar ook nooit geweest.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat jong is 12 hij mag nog niet eens alleen naar school
Man, jij bent de wolven in Alaska niet gewend. Matador. Het weer. En de andere erbarmelijke omstandigheden. Ga jij maar stierendollen. Zodra jij mensen voor je ogen ziet sterven omdat hun voeten afvriezen kun jij je darmen ook niet meer binnenboord houden. Graseter en Panzermaus, maarschalken van de tundra.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:39 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Na 3 dagen schreeuw jij om mammie, terwijl je je darmen eruitkotst.
Beste optie. Maar toch is couchsurfing grappig om te doen. Slapen heb ik nog niet gedaan, maar mensen ontmoeten is echt erg goed.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:39 schreef Godtje het volgende:
[..]
Er zit een hoop grijs tussen zwart en wit.![]()
Ik plan zo goed als niks en weet tegen die tijd globaal wat ik wil zien en hoe ik ongeveer wil gaan. Maar de insteek is dat ik daar genoeg mensen leer kennen en als ik met mensen op trek die net wat anders gaan dan ga ik toch lekker mee, of juist niet. Waar ik maar zin in heb.
Nou, dat scheelt. Dan kunnen jullie samen gaan msn-en want ook op jou zit niemand te wachten.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:35 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik wacht altijd op Graseter hier. Dus even dimmen RZ. Hij kan het ook niet helpen dat hij ergens in France zit, met zijn ouders, half in het binnenland, dus geen strand,in een huis met een zwembad waar het nu niet het weer voor is... en dus op FOK! moet gaan als laatste mogelijkheid. Ik kan het begrijpen.
Ook goedemorgen iedereen, op het moment heb ik ook niet veel beters te doen.
Dat klopt. Zo hardcore reis ik niet.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:40 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Man, jij bent de wolven in Alaska niet gewend. Matador. Het weer. En de andere erbarmelijke omstandigheden. Ga jij maar stierendollen. Zodra jij mensen voor je ogen ziet sterven omdat hun voeten afvriezen kun jij je darmen ook niet meer binnenboord houden.
Ik ben benieuwd wanneer het busje weer langs komt om deze 2 mongolen op te halen.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:40 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nou, dat scheelt. Dan kunnen jullie samen gaan msn-en want ook op jou zit niemand te wachten.
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:39 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Aan zijn postings te zien is hij daar ook nooit geweest.
Mensen ontmoeten is inderdaad altijd leuk en zeker de lokale kunnen je ogen goed openen. Slapen zal ik zeker niet zo snel doen. Eigenlijk niet. Maar je weet nooit waar ik terechtkom.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:40 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Beste optie. Maar toch is couchsurfing grappig om te doen. Slapen heb ik nog niet gedaan, maar mensen ontmoeten is echt erg goed.
In dat hotel was ook een spa en zulks.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:41 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat klopt. Zo hardcore reis ik niet.
Maar ik hang ook niet de verwende Wifipuber uit op een internetforum.
Dat bepaal ik zelf wel.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:40 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nou, dat scheelt. Dan kunnen jullie samen gaan msn-en want ook op jou zit niemand te wachten.
Als hij op het moment niets anders te doen heeft, wat is er dan mis mee? Je kunt je ook overal aan ergeren man. En wat ik nu doe? Rustig een tosti maken terwijl mijn laptop op de tafel in de woonkamer staat, zie wel weer wat ik verder ga doen vandaag.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:41 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat klopt. Zo hardcore reis ik niet.
Maar ik hang ook niet de verwende Wifipuber uit op een internetforum.
Ik vind het gaaf. Een langgekoesterde droom? En heb je veel reiservaring?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:42 schreef Godtje het volgende:
[..]
Mensen ontmoeten is inderdaad altijd leuk en zeker de lokale kunnen je ogen goed openen. Slapen zal ik zeker niet zo snel doen. Eigenlijk niet. Maar je weet nooit waar ik terechtkom.
Ik erger me helemaal niet.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:43 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Dat bepaal ik zelf wel.![]()
[..]
Als hij op het moment niets anders te doen heeft, wat is er dan mis mee? Je kunt je ook overal aan ergeren man. En wat ik nu doe? Rustig een tosti maken terwijl mijn laptop op de tafel in de woonkamer staat, zie wel weer wat ik verder ga doen vandaag.
Een met cyaankali, word je rustig van.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:45 schreef Graseter het volgende:
Goed idee Panzermaus, ik ga even een tosti klaarmaken voor mijzelf.
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:39 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Yep, ben net wakker. Jij lag er al vroeger in, mooi lang geslapen dus?
ach wat man je haat op zjin stijl man ik heb het wel door , ben jou soort gewend zo gwn altijd haaten !! , op die mannen die het gemaakt hbbenquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:45 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik erger me helemaal niet.![]()
Lig met een heerlijke grens, een bak Colombiaanse koffie en een Duitse sigaret heerlijk te FOK!ken. In mijn "vakantie".
Arbeider.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:46 schreef -Engel- het volgende:
[..]mooi...
Valt mee -Ik was al om 8:00 wakker en vanaf die tijd klusjes gedaan
Potentiele doodsverwensing.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:46 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Een met cyaankali, word je rustig van.
Zo te zien ben je een klasgenootje van Pup.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:47 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
ach wat man je haat op zjin stijl man ik heb het wel door , ben jou soort gewend zo gwn altijd haaten !! , op die mannen die het gemaakt hbben![]()
en zelf ma zenuwachtig fronten als ene klijne boy
![]()
Potentieel gebrek aan humor van jouw kant.quote:
Yukigirlquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:49 schreef Yuki het volgende:
Pauze!
Nu hopen dat er niet weer een wolkbreuk komt
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:49 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Zo te zien ben je een klasgenootje van Pup.
Ik haat helemaal niet. En Graseter het gemaakt? Ben je nog dronken ofzo?
Volgens mij ben jij juist degene die alles hier een tikkeltje te serieus neemt, De_Stierendoller.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:50 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Potentieel gebrek aan humor van jouw kant.
Dat kan ook natuurlijk.
Môgguh Yuk.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:49 schreef Yuki het volgende:
Pauze!
Nu hopen dat er niet weer een wolkbreuk komt
Ja want Panzermaus reist 6 uur per dag om naar school te gaan zodat hij bij mij in de klas kan zitten.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:49 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Zo te zien ben je een klasgenootje van Pup.
Ik haat helemaal niet. En Graseter het gemaakt? Ben je nog dronken ofzo?
Jullie spijbelen samen.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:53 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ja want Panzermaus reist 6 uur per dag om naar school te gaan zodat hij bij mij in de klas kan zitten.
Wel jammer dat Panzermaus aan de andere kant van Nederland woont en een ander opleidingsniveau doet.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:54 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jullie spijbelen samen.
Upskirts filmen in Staphorst.
Ik snap het.
15 niveaus hoger dan jij bedoel je?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:55 schreef Graseter het volgende:
[..]
Wel jammer dat Panzermaus aan de andere kant van Nederland woont en een ander opleidingsniveau doet.
Je komt me erg seksueel gefrustreerd over zo all out of nergenswaar, Matador. Is Sticks je tegengevallen vannacht? Tja, wie met pinda's betaalt krijgt aapjes.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:54 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jullie spijbelen samen.
Upskirts filmen in Staphorst.
Ik snap het.
Sticks komt mij nog verwennen. Rustig maar aan. Je moet die sletten niet achternalopen, pantsermuisje.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:57 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Je komt me erg seksueel gefrustreerd over zo all out of nergenswaar, Matador. Is Sticks je tegengevallen vannacht? Tja, wie met pinda's betaalt krijgt aapjes.
Ze liep achter mij aan, ik heb altijd gezegd dat het een gunst van mijn kant was.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:58 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Sticks komt mij nog verwennen. Rustig maar aan. Je moet die sletten niet achternalopen, pantsermuisje.
Kloon!quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 13:11 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Dit klinkt als een topic voor mij
Hoiquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 13:11 schreef Good.vs.Evil het volgende:
dank uquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 13:11 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Kloon!
Dat dacht ik ook. Ik heb de honneurs waargenomen.
Graaaag gedaan.quote:
We dachten al,waar blijft ze zo langquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 13:11 schreef Good.vs.Evil het volgende:
zometeen douchen en aankleden en dan naar oma in t ziekenhuis en dan krijg iater nog visitequote:Op zaterdag 28 augustus 2010 13:15 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Graaaag gedaan.
Nog goeie plannen voor het weekend?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |