quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Onderweg naar je:
850 kaasknabbels in glazen pot voor poezen, ik denk dat Sjef die wel lust
En Nelis vast ook wel!
En:
Speciaal voor de tandjes, dat ze niet snel tandplak enzo krijgen!
Omdat je zo geweldig bent om Sjef meteen te gaan halen
Je hoeft niet te kijkenquote:
Ze zijn alletwee fantastischquote:
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:11 schreef bioloogje het volgende:
Verdikkeme, dit is het eerste F&F topic dat ik wil blijven volgen...
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:12 schreef Symphonic het volgende:
Wat verschrikkelijk fijn dat het allemaal zo goed gaat
Ze zijn eerder heaumeau heurquote:
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:10 schreef tombolafan het volgende:
Te dichtbij? Zo dan?![]()
[ afbeelding ]
Ja, maar ik zit nog op mn werkquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:21 schreef Guppyfriend het volgende:
Heb je nou al batterijen gekocht??
Welk nivootje wil je dat dit topic houdt?quote:
Dat geeft niet, als je ze maar vast in de tas hebtquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:23 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, maar ik zit nog op mn werk
ik had m al wel staan maar ik wil nog even een dikke knuffel aan tombo geven, wat super dat je sjefke zo opvangt!!!! ik kan niet wachten tot ik de volgende filmpjes en foto's ziequote:Op vrijdag 27 augustus 2010 17:14 schreef Barbaaf het volgende:
Ik zou natuurlijk het knopje "Volg Topic" kunnen gebruiken maar dat is ook zo ongezellig
Je zorgt maar dat je een beetje eerder bent. Ik zal jou de hele dag thuis laten zitten, met zo'n heel spannend nieuw vriendje die alleen maar zit te blazen als ik in de buurt kom.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 17:06 schreef tombolafan het volgende:
Ik ga nu off, maar ben pas tussen half 8 en 8 thuis, dus niet te veel F5-en
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 18:45 schreef JJH het volgende:
[..]
Je zorgt maar dat je een beetje eerder bent. Ik zal jou de hele dag thuis laten zitten, met zo'n heel spannend nieuw vriendje die alleen maar zit te blazen als ik in de buurt kom.
het is al bijna half 9... Genoeg tijd om thuis te komen, waar blijven de foto's?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 19:59 schreef brunette82 het volgende:
[..]
nou baasje, waar blijf je nou...het is al bijna 8 uuurrrrrrrrrrrr
Niets mee te maken pics en verhalen willen we...quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:37 schreef brunette82 het volgende:
baasje moet natuurlijk eerst de poezen eten en drinken geven, zelf eten, wc, misschien nog even douchen, dus we wachten braaaaaf
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:40 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Niets mee te maken pics en verhalen willen we...
Maar te laatquote:
wij hadden altijd en zonder problemenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:39 schreef tombolafan het volgende:
Ik ben al thuis
Sjefke zat als een zielige kat bovenop de kast, dus ik was bang dat er iets gebeurd was ofzo
Maar binnen 2 tellen was ie weer beneden toen ik snoepjes pakte
En ik denk nu de hele tijd dat ik kattenpis ruik, maar ik kan niks vindenEn ik heb net Sjefke braaf op de bak zien/horen plassen, dus het zal de verbeelding wel zijn
(hij plast trouwens op Nelis zn bak, zn eigen bak met houtkorrels wordt niet gebruikt dus die ga ik ook maar met gewoon grit vullen)
Ik ga uploaden!
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:57 schreef brunette82 het volgende:
foto'sssssssssssssssssssssssssssssss
Tombolafant.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:11 schreef tombolafan het volgende:
[..]Filmpje
[ link | afbeelding ]
Ahh, die gekke Nelis lust geen meloenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:11 schreef tombolafan het volgende:
[..]Filmpje
[ link | afbeelding ]
Ik kijk normaal gesproken niet naar de linkjes van foto'squote:
Nee, een stukje maarquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:19 schreef Greys het volgende:
Krijgt hij nou een heel bakje meloen?![]()
Dan is het straks niet meer speesjaaaaaaaal
En hij had het liever van een vork af, begreep ik van eerdere foto's
Jaquote:Hij holt trouwens bij je rond alsof hij er al maanden woont!
Nee, hij komt echt zo blij aan van "lekkers!!!!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:21 schreef DeZwabber het volgende:
Wel apart dat Nelis het dan weer niet te vreten vind
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, hij komt echt zo blij aan van "lekkers!!!!" en dan zo van "WTF
"
Ja, en zielige Nelis met zijn ene voortand moet echt heel snel dooreten als ik snoepjes geef, anders eet Sjefke ze opquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:47 schreef Greys het volgende:
Ik vind het echt geweldig om te zien hoe het gaat.
Ja, ik val enorm in herhaling, maar wilde het gewoon nóg een keer zeggen
Als je Sjef de bank op ziet springen voor de meloen, eigenlijk gewoon samen met Nelis...
Na zo'n korte tijd!
Kun je ze meteen vertellen dat je een nieuw vriendje hebt...quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:49 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, en zielige Nelis met zijn ene voortand moet echt heel snel dooreten als ik snoepjes geef, anders eet Sjefke ze op![]()
Ik zal dat straks eens filmen, nu heel even langs mijn ouders
Kan je ze niet uit de hand geven?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:49 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, en zielige Nelis met zijn ene voortand moet echt heel snel dooreten als ik snoepjes geef, anders eet Sjefke ze op![]()
Ik zal dat straks eens filmen, nu heel even langs mijn ouders
Sjef en snoepjes.....quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Kan je ze niet uit de hand geven?
Boor krijgt hier ook alleen snoepjes uit de hand. Moet ie eerst zittenEn dan krijgt ie er eentje. Want als ik het neerleg stofzuigert Bink het al weg voordat Boor het heeft zien liggen
Echt razend snel en heel erg goed. Zou willen dat dat hier ook zo was. Na 8 maanden is het nog steeds voorzichtig in ontwikkeling. Dit is echt superleuk om te volgen.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:47 schreef Greys het volgende:
Ik vind het echt geweldig om te zien hoe het gaat.
Ja, ik val enorm in herhaling, maar wilde het gewoon nóg een keer zeggen
Als je Sjef de bank op ziet springen voor de meloen, eigenlijk gewoon samen met Nelis...
Na zo'n korte tijd!
Ja, dat deed ik ook maar, met 1 hand een snoepje voor Sjef zn neus houden (en wegbewegen) en dan met de andere snel Nelis een snoepje gevenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:53 schreef prupke het volgende:
[..]
Sjef en snoepjes.....
ik moest voor sjefke altijd de snoepjes tussen mijn vingertoppen houden met 1 hand , zodat ik met de andere hand de 3 anderen ook een snoepje kon geven
Ja echt hequote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:57 schreef Sheriam het volgende:
Oh Tombolafan, wat een mooi stel! Had 't hele verhaal nog niet gezien, net even drie topics bij-gelezen. Wat goed dat je Sjefke er bij genomen hebt, dat gaat vast helemaal goedkomen met die twee. Ik geniet van de foto's en dan die blik van Nelis in 't filmpje, daar op 't eind als 'ie zo omkijkt van 'die is gek, eet je dat???'
Hij zat op een stoel onder de tafel. Kwam er niet van af, maar deed verder ook niet bang en wilde wel mij een kopje gevenquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 00:05 schreef Greys het volgende:
Hoe ging het met Sjef toen je visite had?
Vond hij het erg eng of viel het mee?
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 10:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hij zat op een stoel onder de tafel. Kwam er niet van af, maar deed verder ook niet bang en wilde wel mij een kopje geven
En mijn ouders weten het!
En vonden het schattig
En mn moeder komt vanmiddag kijken
Snoephoeren!quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:43 schreef tombolafan het volgende:
Mn zusje is net langsgeweest
Bang voor vreemden? Ja, tot ze snoep uitdelen![]()
[ afbeelding ]
Ik heb er ook een filmpje vanquote:
Ja he, dat likje op Sjefke's kop ook weer van Nelisquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 13:00 schreef brunette82 het volgende:
AaaaaaaaaaaaaahIk blijf me toch verbazen dat het zo goed gaat met Sjef en Nelis!
Helemaal![]()
![]()
En feli voor je zusje! Al even zwanger? Ik bedoel, 4 a 5 maanden ofzo?
Tante tombolafanquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 13:01 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja he, dat likje op Sjefke's kop ook weer van Nelis
En mn zusje is nu 7 maanden zwanger al!
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 13:24 schreef brunette82 het volgende:
Feli dan! Weet ze ook al wat het wordt? (ik ben slecht in het schatten hoe ver iemand is, mensen zijn beledigd als ik te ver heen schat of juist te kort)
Nee hequote:Op zaterdag 28 augustus 2010 13:50 schreef Greys het volgende:
Whaaaaaaa Tombola, het is toch écht niet te geloven hoe het gaat?
Kijk hem nou zitten op die vensterbank, en voor die Mac liggen alsof hij er al jaren ligt.
Het is haast niet te geloven. En lekker samen vreterij bietsen
Dat zou wel cool zijnquote:Het staart-tik-incident klinkt alsof ze misschien ook nog wel gaan spelen binnenkort!
Ik heb nu "gewoon" grit in Sjefke zn bak gedaan ipv hout, en toen ging ie daar meteen opquote:En gaat Sjef elke keer netjes op de bak? En durft Nelis dan nog wel op zijn eigen bak, als Sjef daar ook op is geweest?
Kijk ze nou zittenquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:52 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hij was aan het uploaden
[ link | afbeelding ]
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 18:38 schreef Cat22 het volgende:
Tombo?Weet je dat er een taalfout in je TT staat?
quote:
Dadelijk past hij niet meer op de foto's, die snoeperd.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 19:02 schreef tombolafan het volgende:
Ow, enne...
Sjefke lust ook kokoskoek!![]()
Hoe weet ik dat?
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 01:29 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
druk verkeer in het haardrooster?
cookie for reference
En hij heeft het nog echt gedaan ook!quote:
Fout geslacht. (denk ik, de zin 'voelt' voor mij niet goed).quote:
Ja hequote:
Ja maar, het is Tombobelgs hequote:Op zaterdag 28 augustus 2010 19:16 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Fout geslacht. (denk ik, de zin 'voelt' voor mij niet goed).
'ne tof stel klopt niet. Dan zou het 'ne toffe stel moeten zijn maar da's helemaal niks natuurlijk.![]()
Ik zou kiezen voor: Nelis en Sjefke, amai, da's 'n tof stel.
Die had ik nog niet eens gezien!quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 19:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Da's ipv das?
Ik weet het anders ook niet.
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 19:19 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Die had ik nog niet eens gezien!Tombo!
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 19:19 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja maar, het is Tombobelgs he
Smoesjes.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 19:19 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja maar, het is Tombobelgs he
quote:
quote:Ik en trouwens een paar letters an mijn toetsenord kwijt, Ligt een Yokopoot op.![]()
Volgende keer dat je een kat adopteert: met mij overleggen.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 19:22 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Het is ook gewoon een poging tot Belgisch he, ik woon niet dicht genoeg in de buurt om dat te weten
[..]![]()
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 19:17 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja he![]()
En Sjefke is echt erg
Hij ligt tegenwoordig veel op de kast (hoog=veilig), en dan kijkt ie heel gek over het randje (met oortjes plat), dan lijkt het echt alsof ie bang is, maar als je dichterbij komt hoor je hem heel hard spinnen![]()
En ik kwam thuis, hij lag op de kast, en ik pak aspirientjes, komt ie meteen van de kast af gespurt en op tafel gesprongen omdat ie dacht dat het snoepjes waren
Voorlopig niet hoop ikquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 19:24 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Volgende keer dat je een kat adopteert: met mij overleggen.
Dat je het ook echt gedaan hebt!quote:
jan willem, archibald de derde, kip, theemuts en emmerquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 21:48 schreef brunette82 het volgende:
welke namen kunnen jullie mij aanbevelen, qua poezen?
Er zijn op fok diverse topics waar toekomstige eigenaren met dezelfde vraag zitten. Scroll maar eens door Fauna, gooi desnoods een ouder topic omhoog als je de antwoorden daar niet vindt.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 21:48 schreef brunette82 het volgende:
Misschien stel ik een stomme vraag en misschien moet ik een eigen topic maken, maar ik ben serieus geïnteresseerd om zelf een poes/kitten te nemen.
wat zijn de voor en nadelen om een poes te nemen? ik bedoel, ik hoor om mij heen,
dat je alle onderzoeken voor een poes zelf moet betalen en bij een hond niet?
zelf zoek ik een gewone, leuke, lieve, schattig poezeke, en liever geen wilde kat..
welke namen kunnen jullie mij aanbevelen, qua poezen? ik woon zelf niet zo groot,
is dat hinderlijk voor een poes? verder zou ik het fijn vinden als het een binnen kat is,
is dit erg of wel? waar moet ik opletten? ik ga binnenkort naar een asiel toe om eens rond te kijken..
mensen die verder misschien nog wat tips hebben?
wil liever een kitten vanaf geboorte, of vanaf aantal weken dat ze bij de moeder weg zijn, zeg maar..
Ze schreef Poezeke dat moet wel een belg zijn tochquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 22:31 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik dacht dat ookvan dat Belgische
Veel korte zinnen. Waarvan er een aantal niet lekker lopen... Dat leest niet lekker weg, zeg maar.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 22:41 schreef brunette82 het volgende:
@bioloog: hoezo niet logisch?
Hoe is het met sjefke?
oja, shit het zijn komma's geen punten...quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 22:49 schreef brunette82 het volgende:
ik word juist aangesproken dat ik juist geen lange zinnen moet maken..
maar oke, als jij dat vindt, dat mag
Archibald III.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 21:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
jan willem, archibald de derde, kip, theemuts en emmer
quote:Pakket wordt klaargemaakt voor verzending
quote:Op zondag 29 augustus 2010 14:30 schreef Greys het volgende:
Super, Sjef op al die plekken in/op de krabpaal!
En Nelis, jonge blom
Van de Zooplus site:
[..]
Ja, deze:quote:Op zondag 29 augustus 2010 14:31 schreef Pien85 het volgende:
Heb je toevallig een naam van die krabpaal? Wij zoeken zoiets, maar kunnen eigenlijk alleen maar dingen vinden die 't nét niet zijnEn deze lijkt me prima
Heldquote:Op zondag 29 augustus 2010 14:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, deze:
http://www.zooplus.nl/sho(...)lymp/telescoop/76095
quote:Op zondag 29 augustus 2010 14:34 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Held(Niet alleen omdat je de krabpaal gevonden hebt, maar ook om Sjef z'n heerlijke huisje
)
Oh, euh...quote:Op zondag 29 augustus 2010 14:50 schreef tombolafan het volgende:Sjefke zit bovenop de kast en het leek hem wel een goed idee daar (op het randje) zijn haarbal uit te spugen
Die loopt nu dus door/langs de kastjes naar beneden
Jammiequote:Op zondag 29 augustus 2010 14:50 schreef tombolafan het volgende:
Sjefke zit bovenop de kast en het leek hem wel een goed idee daar (op het randje) zijn haarbal uit te spugen
Leer hem mikken op de eerste voorbijgangerquote:Op zondag 29 augustus 2010 14:50 schreef tombolafan het volgende:
Sjefke zit bovenop de kast en het leek hem wel een goed idee daar (op het randje) zijn haarbal uit te spugen
Niet door mij hoorquote:Op zondag 29 augustus 2010 15:21 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Werd daar nog over getwijfeld dan?
quote:Op zondag 29 augustus 2010 14:50 schreef tombolafan het volgende:
Ja, en ik heb wel gezegd dat het eigenlijk voor tijdelijk was maar dat het zo goed gaat dat ik hem waarschijnlijk houquote:Op zondag 29 augustus 2010 15:25 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Precies, je had hem zelfs al voorgesteld aan je familie
awwwquote:Op zondag 29 augustus 2010 14:22 schreef tombolafan het volgende:
Sinds Sjefke er is wordt er ineens volop gebruik gemaakt van de krabpaal die voor Draakje en Nelis gegeven was:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En Nelis heeft zijn jeugd teruggevonden door het cadeau van ome Zwabber:
[ link | afbeelding ]
de muis onder de kast?quote:Op zondag 29 augustus 2010 21:02 schreef tombolafan het volgende:
Raad eens wie er won met verstoppertje spelen?![]()
Die heb ik er onder uit gehaald natuurlijkquote:
Ja lief hequote:
quote:Op zondag 29 augustus 2010 21:19 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja lief heDat is nu bijna nog het enige dat je ziet
Hij is echt op zijn gemak nu, hij werd heel even wakker toen ik thuis kwam, maar ging meteen weer slapenquote:
Hij kan ook erg hoog springenquote:Op zondag 29 augustus 2010 21:47 schreef Greys het volgende:
Sjef houdt echt van *hoog* he? Hoog in de krabpaal, op de kast, op de koelkast
Blije poes dus.quote:Op zondag 29 augustus 2010 21:25 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hij is echt op zijn gemak nu, hij werd heel even wakker toen ik thuis kwam, maar ging meteen weer slapen
Fijn, ik kreeg hem van een vriendin omdat ik op haar katten gepast had, maar Nelis en Draakje taalden er niet naarquote:
Hij is gewoon cute, echtquote:en hij ligt er zo cute op
net als zijn baasjequote:Op zondag 29 augustus 2010 21:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Fijn, ik kreeg hem van een vriendin omdat ik op haar katten gepast had, maar Nelis en Draakje taalden er niet naar
[..]
Hij is gewoon cute, echt
Aaah wat cute zegquote:Op zondag 29 augustus 2010 21:02 schreef tombolafan het volgende:
Raad eens wie er won met verstoppertje spelen?![]()
[ afbeelding ]
Dat is zijn staartjequote:Op zondag 29 augustus 2010 22:23 schreef brunette82 het volgende:
[..]
Aaah wat cute zegdie hangende poot ook, geweldig, ligt er helemaal relaxed
Nelis wast Sjefke stiekem als ie aan het eten is of om eten aan het bedelen isquote:Op maandag 30 augustus 2010 17:35 schreef Oognip het volgende:
Wat gaat het goed zeg! Super!Hoe gaat het tussen Nelis en Sjefke? Doen ze al spelen of elkaar wassen ofzo?
ja, dat is de enige redelijk normale, op de rest van de foto's ligt ie zo raar dat je niet eens ziet wat voor en achter is, zo hard kroelt iequote:
quote:Op maandag 30 augustus 2010 17:42 schreef tombolafan het volgende:
Nelis wast Sjefke stiekem als ie aan het eten is of om eten aan het bedelen is
En Nelis speelt graag met de muisjes en dan kijkt Sjefke heel geinteresseerd maar doet nog niet mee
Ze blazen vrijwel niet meer, als ze neus aan neus staan is het van beide kanten een klein miauwtje, verder niks
Ik heb een nagel gevoeld jaquote:Op maandag 30 augustus 2010 20:22 schreef prupke het volgende:
Pk en ek worden hier heel blij van
Heb je al nageltjes gevoeld?
die wil hij tijdens het lekker liggen op schoot nog wel eens laten voelen
Dat laatste is helemaal logisch, ze zeuren allebei om je aandachtquote:Op maandag 30 augustus 2010 21:20 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb een nagel gevoeld jaToen ie op schoot lag viel er (denk ik) iets om bij de buren, waardoor hij zich lam schrok en met een noodsprong van me afsprong. Kras op mn borst
![]()
![]()
EN!Ik heb serieus twee vreselijke miauwerds
Ik kwam net thuis, en het is nog geen seconde stil geweest
Ja, ik kom binnen in volledige rust, dan hangt er een koppie over het hangmandje van de krabpaal en er gaat een koppie omhoog op de stoel, en vanaf dan lopen ze met zijn 2en om me heen om me te tackelen en is het niet meer stilquote:Op maandag 30 augustus 2010 21:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat laatste is helemaal logisch, ze zeuren allebei om je aandacht![]()
Idd een droomquote:En oh, dat ze al zo met elkaar omgaan, geen geblaas, kopjes geven.
Wat een droom! En nog steeds alles op de kattenbak netjes?
Ja, ik vind het echt fantastisch. Ook voor Nelis, die nu ook idd een kopje terug krijgt ipv een lelquote:Op maandag 30 augustus 2010 21:46 schreef Cat22 het volgende:
Mooi he, als 2 katten elkaar zo leuk vinden.![]()
![]()
Als Yoko weer eens komt vleien bij Naartjie en haar kopje heel stilletjes houdt terwijl hij de lekkerste plekjes likt dan schiet ik soms ook een beetje vol.
Zo leuk dat die kerel na het samenwonen met een poes die op zichzelf was nu kameraadjes heeft gevonden.
(al is Satsu meer voor de stoei
)
Inderdaad rijkdomquote:
Prrrrrrrrr......quote:
En dat in 5 dagen tijdquote:
Jaquote:
Het is idd best dubbel.quote:Op maandag 30 augustus 2010 22:08 schreef Cat22 het volgende:
Prupke en PK, hoe is dat voor jullie nu om te lezen?
Lijkt me heel dubbel, je wil weten hoe het gaat en je zult ze evengoed ontzettend missen.
Awquote:Op maandag 30 augustus 2010 22:13 schreef prupke het volgende:
[..]
Het is idd best dubbel.
Vorige week heb ik heel wat afgejankt (wel van blijdschap natuurlijk)
Maar nu dat ik sjef zo zie samen met nelis en tombolafan dan doet me dat byzonder goed.
Natuurlijk mis ik alle 4 de katten die we helaas weg hebben moeten doen.
Maar ik weet dat ze nu alle 4 echt op hun plek zijn.
En dat was toch wel onze bedoeling.
Dat er nog iemand anders kan genieten van onze lieve poezen
traantje weer wegpinkt en bij pk even de nodige aandacht gaat vragen
Fijn dat jullie dat zo voelen.quote:Op maandag 30 augustus 2010 22:13 schreef prupke het volgende:
[..]
Het is idd best dubbel.
Vorige week heb ik heel wat afgejankt (wel van blijdschap natuurlijk)
Maar nu dat ik sjef zo zie samen met nelis en tombolafan dan doet me dat byzonder goed.
Natuurlijk mis ik alle 4 de katten die we helaas weg hebben moeten doen.
Maar ik weet dat ze nu alle 4 echt op hun plek zijn.
En dat was toch wel onze bedoeling.
Dat er nog iemand anders kan genieten van onze lieve poezen
traantje weer wegpinkt en bij pk even de nodige aandacht gaat vragen
Ben bang dat als we langs zouden komen prupke Sjef in haar tas stopt en weer mee naar huis neemt.quote:Op maandag 30 augustus 2010 22:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Aw![]()
![]()
![]()
Ik ben echt heel blij met hem (zowel voor Nelis als voor mij), en het aanbod blijft staan; als je in de buurt bent (of gewoon langs wilt komen) ben je wat mij betreft welkom
![]()
Ja, dat snap ik dan ook wel weerquote:Op maandag 30 augustus 2010 22:24 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
Ben bang dat als we langs zouden komen prupke Sjef in haar tas stopt en weer mee naar huis neemt.
Een maal afscheid nemen was al zwaar, dus momenteel is het iets te lastig om de poezebeesten weer in het echt te zien.
Maar mochten we er behoefte aan hebben dan komen we graag langs.
Dat zal het altijd blijven , maar ik ben er nu echt van overtuigd dat ze allemaal happy zijn bij een anderquote:Op maandag 30 augustus 2010 22:25 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik dan ook wel weer![]()
t blijft kut eigenlijk![]()
Ja, dat snap ikquote:Op maandag 30 augustus 2010 22:29 schreef prupke het volgende:
[..]
Dat zal het altijd blijven , maar ik ben er nu echt van overtuigd dat ze allemaal happy zijn bij een ander
Zelfs ons sukke zit hier in het dorp en krijg met regelmaat een update , maar zelfs daar wil ik nog niet naar toe gaan want dan moet ik weer afscheid nemen....
En afscheid nemen van je "kind" (zo zag ik ze allemaal ) doet gewoon verdomde veel pijn
Dat dus ...quote:Op maandag 30 augustus 2010 22:37 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, dat snap ikMijn katten zijn ook echt mijn kindjes altijd, moet er ook niet aan denken afscheid van ze te nemen
Awquote:Op maandag 30 augustus 2010 22:55 schreef prupke het volgende:
[..]
Dat dus ...
Maar zolang ik updates krijg dat maakt mij en pk gewoon gelukkig
@ Emme-r-tje
Wij zijn blij (pk wat minder vanwege zijn allergie duh) dat we nog met jouw katten freggel en muppet kunnen kroelen als we op bezoek komen of mogen oppassen
btw : Emme-r-tje was het surrogaat baasje van sjefke (en hij mist hem ook best wel erg )
Er staat je nog iets leuks te wachten als sjef zich helemaal thuis voeltquote:Op maandag 30 augustus 2010 22:58 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Aw
Ik kan me sowieso voorstellen dat het stil is zonder hem ja
quote:Op maandag 30 augustus 2010 23:03 schreef prupke het volgende:
[..]
Er staat je nog iets leuks te wachten als sjef zich helemaal thuis voelt
Als hij zijn gekke 15 minuten krijgt dan gaat hij eerst heel apart miauwen.. en daarna gaat hij flikflakjes maken en dubbele schroeven
(achter zijn eigen staart aanduiken op een hilarische manier)
EN ik hoop dat je dat snel mee gaat maken
Met deze post doe je marychild tekort vind ik.quote:Op maandag 30 augustus 2010 22:44 schreef Emme-r-tje het volgende:
Ben blij dat Sjefke (eindelijk) weer een goed thuis heeft gevonden....Sjef!
Ik denk niet dat Emme-r-tje het rot bedoeltquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 09:35 schreef kasper het volgende:
[..]
Met deze post doe je marychild tekort vind ik.
Ook zij heeft zo goed mogelijk voor Sjefke gezorgd.
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 09:35 schreef kasper het volgende:
[..]
Met deze post doe je marychild tekort vind ik.
Ook zij heeft zo goed mogelijk voor Sjefke gezorgd.
Precies zoals Tombolafan zegt...quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 09:45 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Emme-r-tje het rot bedoeltAls de combinatie huis/eigenaar/kat niet samengaat dan wordt het nu eenmaal nooit een thuis voor de kat, de klik moet er wel zijn. Ik denk dat je het in die positieve zin moet zien
Ohhhhhh!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 18:12 schreef tombolafan het volgende:
Greys! Je cadeau is er!
Nou ja, bij mijn buurvrouw, want die heeft het aangenomen en is nu niet thuis
Lief van Grijsquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 18:12 schreef tombolafan het volgende:
Greys! Je cadeau is er!
Nou ja, bij mijn buurvrouw, want die heeft het aangenomen en is nu niet thuis
Zeker lief!quote:
Tadaaaaaaaaaaaquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Ohhhhhh!
Ik ben zo benieuwd of Sjef de kaasknabbels lekker vindt
En Nelis natuurlijk!
Als Nelis er een naar binnen krijgt is ie er blij mee ja...quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:05 schreef Greys het volgende:
Oh wat leuk, dus Nelis lust ze ook?
Ik hoop dat ze er van genieten! En ik las dus al dat Sjef van kaas houdt, dus het móest haast wel goed zijn, deze snoepjes
Niet op de grond leggen, gewoon uit de hand voerenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:07 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Als Nelis er een naar binnen krijgt is ie er blij mee ja...
Kom maar eens proberen hierquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Niet op de grond leggen, gewoon uit de hand voeren
Elk eentje. Dan moeten ze bij je komen, zeg je 'zit!' en hou je het snoepje iets boven hoofdhoogte. Dat werkt hier perfect, Boor wist binnen 2 dagen hoe hij op commando moest zitten als hij een snoepje wilde
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:09 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Kom maar eens proberen hierSjefke duwt Nelis en mij gewoon opzij
Echt?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:09 schreef tombolafan het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:09 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ga nu filmenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:14 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ik wil foto's! En fillumke!
Ga es regelen jij!
En Greys.
Ik gooi ze niet op de grondquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:22 schreef Greys het volgende:
Als je er steeds een paar op de grond gooit zijn ze zo op.
Ook al zijn het er 800, daar ben je sneller doorheen dan je denkt
Hand volquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:26 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik gooi ze niet op de grond![]()
Ja, voor Nelis, zodat ik Sjefke kan afleiden met mn hand vol snoepjes (en dan NOG bijna in mn vinger bijten)
Nou ja, bij elkaar kregen ze er voor het filmpje 8quote:
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:27 schreef tombolafan het volgende:
En net zit Nelis bij me op schoot, en geeft Sjefke hem een kopje
Een kleintje, maar toch!
En Nelis zat echt doodstil van "wtf"
Kaassnoepjes verbroederenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:27 schreef tombolafan het volgende:
En net zit Nelis bij me op schoot, en geeft Sjefke hem een kopje
Een kleintje, maar toch!
En Nelis zat echt doodstil van "wtf"
Ik denk dat Sjefke iedereen die zo'n snoepje in zn hand heeft lief vindtquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:30 schreef Greys het volgende:
Ik ben al lang blij dat ze in de smaak vallen, dan stuur ik je er later nog wel meer
Al het eten sowieso alquote:
En doet Sjef nog steeds netjes alles in de bak?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:32 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Al het eten sowieso al
Als ik de bakjes neer ga zetten dan geven ze elkaar kopjes om te slijmen bij mij
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:34 schreef Greys het volgende:
[..]
En doet Sjef nog steeds netjes alles in de bak?
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:59 schreef tombolafan het volgende:
Pakje:
[ afbeelding ]
[..]
Zeker lief!Een hele zak voer!
[ afbeelding ]
[..]
Tadaaaaaaaaaaa
[ afbeelding ]
En OMG GreysDie kaasknabbels laten Sjefke veranderen in een monster!
![]()
![]()
![]()
Ik kan gewoon geen foto/film maken van de katten die ze opeten, want het is binnen 2 tellen weg
quote:
Ja, dat zag ik ook, en ook dat mn haar stom zatquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:15 schreef Cat22 het volgende:
Gillende katten.Hier gingen in totaal 3 oren omhoog.
![]()
En wat loopt Sjef daar lekker relaxed rond met zijn staart fier omhoog.Die is helemaal thuis. Arme Nelis, met Draakje hoefde hij vast niet zo te vechten voor zijn snoepjes.
![]()
Ik vond het special effect in het begin wel heel leuk. A la Hitchcock, schaduweffect terwijl je de snoepjes pakt. dumdum...Dumdum...DUMDUMDUMDUMDUM!
we riepen toch dat hij zindelijk is.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:34 schreef Greys het volgende:
[..]
En doet Sjef nog steeds netjes alles in de bak?
Volgens mij moet Tombolastem zo'n kunsthand aanschaffen die ze gebruiken voor wilde beesten.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:16 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
we riepen toch dat hij zindelijk is.![]()
snoep voeren aan Sjef kan tussen de vingers het snoep vast houden dat hij alleen met zijn tong er bij kan.
ja hij bijt je dan wel heel zachtjes, maar is dan iig even bezig met een snoepje. en is Nelis makkelijk te voeren.
ik vond dat knagen aan mijn vingers ook niets, maar Prupke voerde sjef altijd zo. om de andere 3 katten ook een snoepje te kunnen geven.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:17 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Volgens mij moet Tombolastem zo'n kunsthand aanschaffen die ze gebruiken voor wilde beesten.
Iedere kat heeft recht op een verslaving.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:20 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
ik vond dat knagen aan mijn vingers ook niets, maar Prupke voerde sjef altijd zo. om de andere 3 katten ook een snoepje te kunnen geven.
nog nooit heeft hij doorgebeten. doet heel lief, maar ziet er wat lomp uit
Dat hoor ik de hele tijd als ik thuis benquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:53 schreef DeZwabber het volgende:
whehehemaauuuuwwwwww maaaauuuuwwww
Als ik het durfquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:47 schreef prupke het volgende:
aw wat lief
kan je een keer op de grond zitten als je dit filmt? dan komt de haai in beide heren nog meer uit
ow ff tip... geef sjef niet te veel en te snel snoepjes... meneer kan soms te gulzig zijn dat ie ze ook redelijk heel weer uitspugt... hij kan vaak te gulzig zijn...
OMGquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:02 schreef tombolafan het volgende:
[ link | afbeelding ]
Hoor ook dat voortdurende gemiauw
En ik vind mezelf er stom op klinken, dus niet op letten
En aan het eind geeft Sjefke Nelis een kopje
als sjef nu echt heel dwingend doet....ja kan hem ook gewoon bij zijn nekvel pakkenquote:Op woensdag 1 september 2010 00:00 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat hoor ik de hele tijd als ik thuis ben![]()
[..]
Als ik het durf
En ik geef niet zo vaak veel snoepjes, maar deze zijn echt hap slik weg
En voor het cadeautje moet ik even kijken nog, nog geen tijd voor gehad, sorry!
quote:Op woensdag 1 september 2010 19:46 schreef tombolafan het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zit gewoon te huilen op de bank
Ik zit achter mn laptop, en Nelis ligt ook op de bank. Sjefke zit te miauwen op de tafel, dus ik roep "kom er ook bij dan!"
En ja hoor, hij komt op de leuning gesprongen, en Nelis loopt er naar toe en ze geven elkaar kopjes en Nelis likt het koppie van Sjefke
Vechten of stoeien?quote:Op woensdag 1 september 2010 19:48 schreef tombolafan het volgende:
Oh godver![]()
Ik typ het nog niet en ze rollen vechtend door de kamer!![]()
Grommen, blazen, elkaar aanvallen, achter elkaar aan rennen, plukken haar door de kamer...quote:Op woensdag 1 september 2010 19:51 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Vechten of stoeien?
Die van mij rollen van tijd tot tijd ook rond, hoort erbij.![]()
Het valt me dan altijd op dat Naartjie en Yoko heel anders vechten dan Naartjie en Satsu. Naartjie en Yoko taxeren elkaar en kunnen soms een minuut in judo houding verstrengeld liggen, terwijl Naartjie en Satsu gewoon één kluwen kat is.![]()
Yoko en Satsu vechten niet: mams geeft één blaas en een mep met haar poot en zoonlief taait af.
Oei....quote:Op woensdag 1 september 2010 19:52 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Grommen, blazen, elkaar aanvallen, achter elkaar aan rennen, plukken haar door de kamer...![]()
![]()
Dat klinkt wel wat heftiger dan ze hier doen....quote:Op woensdag 1 september 2010 19:52 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Grommen, blazen, elkaar aanvallen, achter elkaar aan rennen, plukken haar door de kamer...![]()
![]()
Eh...quote:Op woensdag 1 september 2010 19:53 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Oei....![]()
Maar het ging ook zó goed, dan is het niet helemaal verwonderlijk dat er een terugval is. Sjef is dus in ieder geval dapper genoeg. Komt goed.
Maar Sjefke vocht toch terug en liet zich niet zomaar meppen?quote:Op woensdag 1 september 2010 19:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Eh...
Nelis viel Sjefke aan![]()
En hij won ook nog![]()
Maar ik heb de vrede hersteld door snoepjesHoera voor de snoepjes van Greys
Nou, hij deed niet bar veel terug eigenlijk (was ook stomverbaasd denk ikquote:Op woensdag 1 september 2010 19:57 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Maar Sjefke vocht toch terug en liet zich niet zomaar meppen?
En![]()
voor de snoepjes van tante Greys!
![]()
Ze spelen met je.quote:Op woensdag 1 september 2010 19:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Eh...
Nelis viel Sjefke aan![]()
En hij won ook nog![]()
Maar ik heb de vrede hersteld door snoepjesHoera voor de snoepjes van Greys
Ja, die katten met meervoudige persoonlijkheden hequote:Op woensdag 1 september 2010 20:04 schreef Greys het volgende:
Was het vanuit het niets? Misschien is Sjef toch een beetje jaloers op de aandacht voor Sjef?
Dat gaat altijd onverwachts denk ik.quote:Op woensdag 1 september 2010 20:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, die katten met meervoudige persoonlijkheden he
Ik weet het niet, zou kunnenEigenlijk ligt Nelis vaker bij mij dan Sjef... Maar op zich is het natuurlijk helemaal niet raar dat ze eens vechten, maar het was gewoon zo onverwachts
Ja, als het zo goed en gezellig gaat dan schrik je daarvan natuurlijk.quote:Op woensdag 1 september 2010 20:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik weet het niet, zou kunnenEigenlijk ligt Nelis vaker bij mij dan Sjef... Maar op zich is het natuurlijk helemaal niet raar dat ze eens vechten, maar het was gewoon zo onverwachts
Oepsquote:Op woensdag 1 september 2010 20:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Sjef is best anders dan Draakje was volgens mij he? Draakje was niet zo'n schootligger. Misschien wil Nelis Sjef toch even laten weten dat het vrouwtje vooral van hem isquote:Ik weet het niet, zou kunnenEigenlijk ligt Nelis vaker bij mij dan Sjef... Maar op zich is het natuurlijk helemaal niet raar dat ze eens vechten, maar het was gewoon zo onverwachts
Nou, Draakje lag ook wel op schoot eigenlijkquote:Op woensdag 1 september 2010 20:13 schreef Greys het volgende:
Sjef is best anders dan Draakje was volgens mij he? Draakje was niet zo'n schootligger. Misschien wil Nelis Sjef toch even laten weten dat het vrouwtje vooral van hem is![]()
Maar was het ineens? Tijdens het kopjes geven?
Bink is soms ook vanuit het niets pissed op Boor. Maar ik heb er eens op gelet en Boor lijkt heel schattig te doen af en toe als ze samen op de bank liggen, maar als Bink er dan af springt dan tikt Boor haar nog ff stiekem aan met zijn poot, tijdens de sprong van de bank zeg maar. En dat irriteert Bink mateloosDus misschien was het net even een irritaaaaaaasietje
Maar ik nietquote:
quote:Op woensdag 1 september 2010 20:30 schreef tombolafan het volgende:
[ link | afbeelding ]
Toen ik thuis kwam waren ze nog vriendjes
Het is dan ook een filmpjequote:Op woensdag 1 september 2010 20:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat hoofd van Nelis
Ik zie het vriendjesgedeelte overigens niet aan deze foto af?
3 minuten later hing Nelis ff de keizer uitquote:Op woensdag 1 september 2010 23:08 schreef Oognip het volgende:
I don't get it... In het filmpje waarin ze snoepjes krijgen zijn ze toch juist lief tegen elkaar? Of mis ik iets?
Dat dusquote:Op woensdag 1 september 2010 23:12 schreef prupke het volgende:
[..]
3 minuten later hing Nelis ff de keizer uit
sjef ik koning... maar nelis de keizer
Ff ontlading, moet gewoon somsquote:Op woensdag 1 september 2010 19:52 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
Sjefke zat op de eettafel toen ik thuiskwam (meestal zit ie op de kast/krabpaal), en ze wisselen nu steeds af met op schoot en op de bank liggen. Geven elkaar weer kopjes als ze mijn aandacht willenquote:
Overbezorgde mamma.quote:Op donderdag 2 september 2010 07:58 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat dus
En zoals het er nu naar uitziet ben ik de enige die er last van heeft
De mannen zijn het alweer vergeten
Naar een kwaliteitsprogram zeker.quote:
oh oh cherso ja... Dus ze zijn in shockquote:Op donderdag 2 september 2010 22:16 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Naar een kwaliteitsprogram zeker.
ik ben ook in shock..... wat is dat voor een bâggâh ?quote:Op donderdag 2 september 2010 22:18 schreef tombolafan het volgende:
[..]
oh oh cherso ja... Dus ze zijn in shock
poor catsquote:Op donderdag 2 september 2010 22:18 schreef tombolafan het volgende:
[..]
oh oh cherso ja... Dus ze zijn in shock
Lief hequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |