quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 19:19 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Die had ik nog niet eens gezien!Tombo!
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 19:19 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja maar, het is Tombobelgs he
Smoesjes.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 19:19 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja maar, het is Tombobelgs he
quote:
quote:Ik en trouwens een paar letters an mijn toetsenord kwijt, Ligt een Yokopoot op.![]()
Volgende keer dat je een kat adopteert: met mij overleggen.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 19:22 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Het is ook gewoon een poging tot Belgisch he, ik woon niet dicht genoeg in de buurt om dat te weten
[..]![]()
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 19:17 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja he![]()
En Sjefke is echt erg
Hij ligt tegenwoordig veel op de kast (hoog=veilig), en dan kijkt ie heel gek over het randje (met oortjes plat), dan lijkt het echt alsof ie bang is, maar als je dichterbij komt hoor je hem heel hard spinnen![]()
En ik kwam thuis, hij lag op de kast, en ik pak aspirientjes, komt ie meteen van de kast af gespurt en op tafel gesprongen omdat ie dacht dat het snoepjes waren
Voorlopig niet hoop ikquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 19:24 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Volgende keer dat je een kat adopteert: met mij overleggen.
Dat je het ook echt gedaan hebt!quote:
jan willem, archibald de derde, kip, theemuts en emmerquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 21:48 schreef brunette82 het volgende:
welke namen kunnen jullie mij aanbevelen, qua poezen?
Er zijn op fok diverse topics waar toekomstige eigenaren met dezelfde vraag zitten. Scroll maar eens door Fauna, gooi desnoods een ouder topic omhoog als je de antwoorden daar niet vindt.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 21:48 schreef brunette82 het volgende:
Misschien stel ik een stomme vraag en misschien moet ik een eigen topic maken, maar ik ben serieus geïnteresseerd om zelf een poes/kitten te nemen.
wat zijn de voor en nadelen om een poes te nemen? ik bedoel, ik hoor om mij heen,
dat je alle onderzoeken voor een poes zelf moet betalen en bij een hond niet?
zelf zoek ik een gewone, leuke, lieve, schattig poezeke, en liever geen wilde kat..
welke namen kunnen jullie mij aanbevelen, qua poezen? ik woon zelf niet zo groot,
is dat hinderlijk voor een poes? verder zou ik het fijn vinden als het een binnen kat is,
is dit erg of wel? waar moet ik opletten? ik ga binnenkort naar een asiel toe om eens rond te kijken..
mensen die verder misschien nog wat tips hebben?
wil liever een kitten vanaf geboorte, of vanaf aantal weken dat ze bij de moeder weg zijn, zeg maar..
Ze schreef Poezeke dat moet wel een belg zijn tochquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 22:31 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik dacht dat ookvan dat Belgische
Veel korte zinnen. Waarvan er een aantal niet lekker lopen... Dat leest niet lekker weg, zeg maar.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 22:41 schreef brunette82 het volgende:
@bioloog: hoezo niet logisch?
Hoe is het met sjefke?
oja, shit het zijn komma's geen punten...quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 22:49 schreef brunette82 het volgende:
ik word juist aangesproken dat ik juist geen lange zinnen moet maken..
maar oke, als jij dat vindt, dat mag
Archibald III.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 21:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
jan willem, archibald de derde, kip, theemuts en emmer
quote:Pakket wordt klaargemaakt voor verzending
quote:Op zondag 29 augustus 2010 14:30 schreef Greys het volgende:
Super, Sjef op al die plekken in/op de krabpaal!
En Nelis, jonge blom
Van de Zooplus site:
[..]
Ja, deze:quote:Op zondag 29 augustus 2010 14:31 schreef Pien85 het volgende:
Heb je toevallig een naam van die krabpaal? Wij zoeken zoiets, maar kunnen eigenlijk alleen maar dingen vinden die 't nét niet zijnEn deze lijkt me prima
Heldquote:Op zondag 29 augustus 2010 14:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, deze:
http://www.zooplus.nl/sho(...)lymp/telescoop/76095
quote:Op zondag 29 augustus 2010 14:34 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Held(Niet alleen omdat je de krabpaal gevonden hebt, maar ook om Sjef z'n heerlijke huisje
)
Oh, euh...quote:Op zondag 29 augustus 2010 14:50 schreef tombolafan het volgende:Sjefke zit bovenop de kast en het leek hem wel een goed idee daar (op het randje) zijn haarbal uit te spugen
Die loopt nu dus door/langs de kastjes naar beneden
Jammiequote:Op zondag 29 augustus 2010 14:50 schreef tombolafan het volgende:
Sjefke zit bovenop de kast en het leek hem wel een goed idee daar (op het randje) zijn haarbal uit te spugen
Leer hem mikken op de eerste voorbijgangerquote:Op zondag 29 augustus 2010 14:50 schreef tombolafan het volgende:
Sjefke zit bovenop de kast en het leek hem wel een goed idee daar (op het randje) zijn haarbal uit te spugen
Niet door mij hoorquote:Op zondag 29 augustus 2010 15:21 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Werd daar nog over getwijfeld dan?
quote:Op zondag 29 augustus 2010 14:50 schreef tombolafan het volgende:
Ja, en ik heb wel gezegd dat het eigenlijk voor tijdelijk was maar dat het zo goed gaat dat ik hem waarschijnlijk houquote:Op zondag 29 augustus 2010 15:25 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Precies, je had hem zelfs al voorgesteld aan je familie
awwwquote:Op zondag 29 augustus 2010 14:22 schreef tombolafan het volgende:
Sinds Sjefke er is wordt er ineens volop gebruik gemaakt van de krabpaal die voor Draakje en Nelis gegeven was:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En Nelis heeft zijn jeugd teruggevonden door het cadeau van ome Zwabber:
[ link | afbeelding ]
de muis onder de kast?quote:Op zondag 29 augustus 2010 21:02 schreef tombolafan het volgende:
Raad eens wie er won met verstoppertje spelen?![]()
Die heb ik er onder uit gehaald natuurlijkquote:
Ja lief hequote:
quote:Op zondag 29 augustus 2010 21:19 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja lief heDat is nu bijna nog het enige dat je ziet
Hij is echt op zijn gemak nu, hij werd heel even wakker toen ik thuis kwam, maar ging meteen weer slapenquote:
Hij kan ook erg hoog springenquote:Op zondag 29 augustus 2010 21:47 schreef Greys het volgende:
Sjef houdt echt van *hoog* he? Hoog in de krabpaal, op de kast, op de koelkast
Blije poes dus.quote:Op zondag 29 augustus 2010 21:25 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hij is echt op zijn gemak nu, hij werd heel even wakker toen ik thuis kwam, maar ging meteen weer slapen
Fijn, ik kreeg hem van een vriendin omdat ik op haar katten gepast had, maar Nelis en Draakje taalden er niet naarquote:
Hij is gewoon cute, echtquote:en hij ligt er zo cute op
net als zijn baasjequote:Op zondag 29 augustus 2010 21:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Fijn, ik kreeg hem van een vriendin omdat ik op haar katten gepast had, maar Nelis en Draakje taalden er niet naar
[..]
Hij is gewoon cute, echt
Aaah wat cute zegquote:Op zondag 29 augustus 2010 21:02 schreef tombolafan het volgende:
Raad eens wie er won met verstoppertje spelen?![]()
[ afbeelding ]
Dat is zijn staartjequote:Op zondag 29 augustus 2010 22:23 schreef brunette82 het volgende:
[..]
Aaah wat cute zegdie hangende poot ook, geweldig, ligt er helemaal relaxed
Nelis wast Sjefke stiekem als ie aan het eten is of om eten aan het bedelen isquote:Op maandag 30 augustus 2010 17:35 schreef Oognip het volgende:
Wat gaat het goed zeg! Super!Hoe gaat het tussen Nelis en Sjefke? Doen ze al spelen of elkaar wassen ofzo?
ja, dat is de enige redelijk normale, op de rest van de foto's ligt ie zo raar dat je niet eens ziet wat voor en achter is, zo hard kroelt iequote:
quote:Op maandag 30 augustus 2010 17:42 schreef tombolafan het volgende:
Nelis wast Sjefke stiekem als ie aan het eten is of om eten aan het bedelen is
En Nelis speelt graag met de muisjes en dan kijkt Sjefke heel geinteresseerd maar doet nog niet mee
Ze blazen vrijwel niet meer, als ze neus aan neus staan is het van beide kanten een klein miauwtje, verder niks
Ik heb een nagel gevoeld jaquote:Op maandag 30 augustus 2010 20:22 schreef prupke het volgende:
Pk en ek worden hier heel blij van
Heb je al nageltjes gevoeld?
die wil hij tijdens het lekker liggen op schoot nog wel eens laten voelen
Dat laatste is helemaal logisch, ze zeuren allebei om je aandachtquote:Op maandag 30 augustus 2010 21:20 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb een nagel gevoeld jaToen ie op schoot lag viel er (denk ik) iets om bij de buren, waardoor hij zich lam schrok en met een noodsprong van me afsprong. Kras op mn borst
![]()
![]()
EN!Ik heb serieus twee vreselijke miauwerds
Ik kwam net thuis, en het is nog geen seconde stil geweest
Ja, ik kom binnen in volledige rust, dan hangt er een koppie over het hangmandje van de krabpaal en er gaat een koppie omhoog op de stoel, en vanaf dan lopen ze met zijn 2en om me heen om me te tackelen en is het niet meer stilquote:Op maandag 30 augustus 2010 21:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat laatste is helemaal logisch, ze zeuren allebei om je aandacht![]()
Idd een droomquote:En oh, dat ze al zo met elkaar omgaan, geen geblaas, kopjes geven.
Wat een droom! En nog steeds alles op de kattenbak netjes?
Ja, ik vind het echt fantastisch. Ook voor Nelis, die nu ook idd een kopje terug krijgt ipv een lelquote:Op maandag 30 augustus 2010 21:46 schreef Cat22 het volgende:
Mooi he, als 2 katten elkaar zo leuk vinden.![]()
![]()
Als Yoko weer eens komt vleien bij Naartjie en haar kopje heel stilletjes houdt terwijl hij de lekkerste plekjes likt dan schiet ik soms ook een beetje vol.
Zo leuk dat die kerel na het samenwonen met een poes die op zichzelf was nu kameraadjes heeft gevonden.
(al is Satsu meer voor de stoei
)
Inderdaad rijkdomquote:
Prrrrrrrrr......quote:
En dat in 5 dagen tijdquote:
Jaquote:
Het is idd best dubbel.quote:Op maandag 30 augustus 2010 22:08 schreef Cat22 het volgende:
Prupke en PK, hoe is dat voor jullie nu om te lezen?
Lijkt me heel dubbel, je wil weten hoe het gaat en je zult ze evengoed ontzettend missen.
Awquote:Op maandag 30 augustus 2010 22:13 schreef prupke het volgende:
[..]
Het is idd best dubbel.
Vorige week heb ik heel wat afgejankt (wel van blijdschap natuurlijk)
Maar nu dat ik sjef zo zie samen met nelis en tombolafan dan doet me dat byzonder goed.
Natuurlijk mis ik alle 4 de katten die we helaas weg hebben moeten doen.
Maar ik weet dat ze nu alle 4 echt op hun plek zijn.
En dat was toch wel onze bedoeling.
Dat er nog iemand anders kan genieten van onze lieve poezen
traantje weer wegpinkt en bij pk even de nodige aandacht gaat vragen
Fijn dat jullie dat zo voelen.quote:Op maandag 30 augustus 2010 22:13 schreef prupke het volgende:
[..]
Het is idd best dubbel.
Vorige week heb ik heel wat afgejankt (wel van blijdschap natuurlijk)
Maar nu dat ik sjef zo zie samen met nelis en tombolafan dan doet me dat byzonder goed.
Natuurlijk mis ik alle 4 de katten die we helaas weg hebben moeten doen.
Maar ik weet dat ze nu alle 4 echt op hun plek zijn.
En dat was toch wel onze bedoeling.
Dat er nog iemand anders kan genieten van onze lieve poezen
traantje weer wegpinkt en bij pk even de nodige aandacht gaat vragen
Ben bang dat als we langs zouden komen prupke Sjef in haar tas stopt en weer mee naar huis neemt.quote:Op maandag 30 augustus 2010 22:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Aw![]()
![]()
![]()
Ik ben echt heel blij met hem (zowel voor Nelis als voor mij), en het aanbod blijft staan; als je in de buurt bent (of gewoon langs wilt komen) ben je wat mij betreft welkom
![]()
Ja, dat snap ik dan ook wel weerquote:Op maandag 30 augustus 2010 22:24 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
Ben bang dat als we langs zouden komen prupke Sjef in haar tas stopt en weer mee naar huis neemt.
Een maal afscheid nemen was al zwaar, dus momenteel is het iets te lastig om de poezebeesten weer in het echt te zien.
Maar mochten we er behoefte aan hebben dan komen we graag langs.
Dat zal het altijd blijven , maar ik ben er nu echt van overtuigd dat ze allemaal happy zijn bij een anderquote:Op maandag 30 augustus 2010 22:25 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik dan ook wel weer![]()
t blijft kut eigenlijk![]()
Ja, dat snap ikquote:Op maandag 30 augustus 2010 22:29 schreef prupke het volgende:
[..]
Dat zal het altijd blijven , maar ik ben er nu echt van overtuigd dat ze allemaal happy zijn bij een ander
Zelfs ons sukke zit hier in het dorp en krijg met regelmaat een update , maar zelfs daar wil ik nog niet naar toe gaan want dan moet ik weer afscheid nemen....
En afscheid nemen van je "kind" (zo zag ik ze allemaal ) doet gewoon verdomde veel pijn
Dat dus ...quote:Op maandag 30 augustus 2010 22:37 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, dat snap ikMijn katten zijn ook echt mijn kindjes altijd, moet er ook niet aan denken afscheid van ze te nemen
Awquote:Op maandag 30 augustus 2010 22:55 schreef prupke het volgende:
[..]
Dat dus ...
Maar zolang ik updates krijg dat maakt mij en pk gewoon gelukkig
@ Emme-r-tje
Wij zijn blij (pk wat minder vanwege zijn allergie duh) dat we nog met jouw katten freggel en muppet kunnen kroelen als we op bezoek komen of mogen oppassen
btw : Emme-r-tje was het surrogaat baasje van sjefke (en hij mist hem ook best wel erg )
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |