quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Onderweg naar je:
850 kaasknabbels in glazen pot voor poezen, ik denk dat Sjef die wel lust
En Nelis vast ook wel!
En:
Speciaal voor de tandjes, dat ze niet snel tandplak enzo krijgen!
Omdat je zo geweldig bent om Sjef meteen te gaan halen
Je hoeft niet te kijkenquote:
Ze zijn alletwee fantastischquote:
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:11 schreef bioloogje het volgende:
Verdikkeme, dit is het eerste F&F topic dat ik wil blijven volgen...
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:12 schreef Symphonic het volgende:
Wat verschrikkelijk fijn dat het allemaal zo goed gaat
Ze zijn eerder heaumeau heurquote:
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:10 schreef tombolafan het volgende:
Te dichtbij? Zo dan?![]()
[ afbeelding ]
Ja, maar ik zit nog op mn werkquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:21 schreef Guppyfriend het volgende:
Heb je nou al batterijen gekocht??
Welk nivootje wil je dat dit topic houdt?quote:
Dat geeft niet, als je ze maar vast in de tas hebtquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:23 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, maar ik zit nog op mn werk
ik had m al wel staan maar ik wil nog even een dikke knuffel aan tombo geven, wat super dat je sjefke zo opvangt!!!! ik kan niet wachten tot ik de volgende filmpjes en foto's ziequote:Op vrijdag 27 augustus 2010 17:14 schreef Barbaaf het volgende:
Ik zou natuurlijk het knopje "Volg Topic" kunnen gebruiken maar dat is ook zo ongezellig
Je zorgt maar dat je een beetje eerder bent. Ik zal jou de hele dag thuis laten zitten, met zo'n heel spannend nieuw vriendje die alleen maar zit te blazen als ik in de buurt kom.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 17:06 schreef tombolafan het volgende:
Ik ga nu off, maar ben pas tussen half 8 en 8 thuis, dus niet te veel F5-en
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 18:45 schreef JJH het volgende:
[..]
Je zorgt maar dat je een beetje eerder bent. Ik zal jou de hele dag thuis laten zitten, met zo'n heel spannend nieuw vriendje die alleen maar zit te blazen als ik in de buurt kom.
het is al bijna half 9... Genoeg tijd om thuis te komen, waar blijven de foto's?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 19:59 schreef brunette82 het volgende:
[..]
nou baasje, waar blijf je nou...het is al bijna 8 uuurrrrrrrrrrrr
Niets mee te maken pics en verhalen willen we...quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:37 schreef brunette82 het volgende:
baasje moet natuurlijk eerst de poezen eten en drinken geven, zelf eten, wc, misschien nog even douchen, dus we wachten braaaaaf
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:40 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Niets mee te maken pics en verhalen willen we...
Maar te laatquote:
wij hadden altijd en zonder problemenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:39 schreef tombolafan het volgende:
Ik ben al thuis
Sjefke zat als een zielige kat bovenop de kast, dus ik was bang dat er iets gebeurd was ofzo
Maar binnen 2 tellen was ie weer beneden toen ik snoepjes pakte
En ik denk nu de hele tijd dat ik kattenpis ruik, maar ik kan niks vindenEn ik heb net Sjefke braaf op de bak zien/horen plassen, dus het zal de verbeelding wel zijn
(hij plast trouwens op Nelis zn bak, zn eigen bak met houtkorrels wordt niet gebruikt dus die ga ik ook maar met gewoon grit vullen)
Ik ga uploaden!
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:57 schreef brunette82 het volgende:
foto'sssssssssssssssssssssssssssssss
Tombolafant.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:11 schreef tombolafan het volgende:
[..]Filmpje
[ link | afbeelding ]
Ahh, die gekke Nelis lust geen meloenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:11 schreef tombolafan het volgende:
[..]Filmpje
[ link | afbeelding ]
Ik kijk normaal gesproken niet naar de linkjes van foto'squote:
Nee, een stukje maarquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:19 schreef Greys het volgende:
Krijgt hij nou een heel bakje meloen?![]()
Dan is het straks niet meer speesjaaaaaaaal
En hij had het liever van een vork af, begreep ik van eerdere foto's
Jaquote:Hij holt trouwens bij je rond alsof hij er al maanden woont!
Nee, hij komt echt zo blij aan van "lekkers!!!!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:21 schreef DeZwabber het volgende:
Wel apart dat Nelis het dan weer niet te vreten vind
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, hij komt echt zo blij aan van "lekkers!!!!" en dan zo van "WTF
"
Ja, en zielige Nelis met zijn ene voortand moet echt heel snel dooreten als ik snoepjes geef, anders eet Sjefke ze opquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:47 schreef Greys het volgende:
Ik vind het echt geweldig om te zien hoe het gaat.
Ja, ik val enorm in herhaling, maar wilde het gewoon nóg een keer zeggen
Als je Sjef de bank op ziet springen voor de meloen, eigenlijk gewoon samen met Nelis...
Na zo'n korte tijd!
Kun je ze meteen vertellen dat je een nieuw vriendje hebt...quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:49 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, en zielige Nelis met zijn ene voortand moet echt heel snel dooreten als ik snoepjes geef, anders eet Sjefke ze op![]()
Ik zal dat straks eens filmen, nu heel even langs mijn ouders
Kan je ze niet uit de hand geven?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:49 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, en zielige Nelis met zijn ene voortand moet echt heel snel dooreten als ik snoepjes geef, anders eet Sjefke ze op![]()
Ik zal dat straks eens filmen, nu heel even langs mijn ouders
Sjef en snoepjes.....quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Kan je ze niet uit de hand geven?
Boor krijgt hier ook alleen snoepjes uit de hand. Moet ie eerst zittenEn dan krijgt ie er eentje. Want als ik het neerleg stofzuigert Bink het al weg voordat Boor het heeft zien liggen
Echt razend snel en heel erg goed. Zou willen dat dat hier ook zo was. Na 8 maanden is het nog steeds voorzichtig in ontwikkeling. Dit is echt superleuk om te volgen.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:47 schreef Greys het volgende:
Ik vind het echt geweldig om te zien hoe het gaat.
Ja, ik val enorm in herhaling, maar wilde het gewoon nóg een keer zeggen
Als je Sjef de bank op ziet springen voor de meloen, eigenlijk gewoon samen met Nelis...
Na zo'n korte tijd!
Ja, dat deed ik ook maar, met 1 hand een snoepje voor Sjef zn neus houden (en wegbewegen) en dan met de andere snel Nelis een snoepje gevenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:53 schreef prupke het volgende:
[..]
Sjef en snoepjes.....
ik moest voor sjefke altijd de snoepjes tussen mijn vingertoppen houden met 1 hand , zodat ik met de andere hand de 3 anderen ook een snoepje kon geven
Ja echt hequote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:57 schreef Sheriam het volgende:
Oh Tombolafan, wat een mooi stel! Had 't hele verhaal nog niet gezien, net even drie topics bij-gelezen. Wat goed dat je Sjefke er bij genomen hebt, dat gaat vast helemaal goedkomen met die twee. Ik geniet van de foto's en dan die blik van Nelis in 't filmpje, daar op 't eind als 'ie zo omkijkt van 'die is gek, eet je dat???'
Hij zat op een stoel onder de tafel. Kwam er niet van af, maar deed verder ook niet bang en wilde wel mij een kopje gevenquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 00:05 schreef Greys het volgende:
Hoe ging het met Sjef toen je visite had?
Vond hij het erg eng of viel het mee?
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 10:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hij zat op een stoel onder de tafel. Kwam er niet van af, maar deed verder ook niet bang en wilde wel mij een kopje geven
En mijn ouders weten het!
En vonden het schattig
En mn moeder komt vanmiddag kijken
Snoephoeren!quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:43 schreef tombolafan het volgende:
Mn zusje is net langsgeweest
Bang voor vreemden? Ja, tot ze snoep uitdelen![]()
[ afbeelding ]
Ik heb er ook een filmpje vanquote:
Ja he, dat likje op Sjefke's kop ook weer van Nelisquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 13:00 schreef brunette82 het volgende:
AaaaaaaaaaaaaahIk blijf me toch verbazen dat het zo goed gaat met Sjef en Nelis!
Helemaal![]()
![]()
En feli voor je zusje! Al even zwanger? Ik bedoel, 4 a 5 maanden ofzo?
Tante tombolafanquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 13:01 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja he, dat likje op Sjefke's kop ook weer van Nelis
En mn zusje is nu 7 maanden zwanger al!
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 13:24 schreef brunette82 het volgende:
Feli dan! Weet ze ook al wat het wordt? (ik ben slecht in het schatten hoe ver iemand is, mensen zijn beledigd als ik te ver heen schat of juist te kort)
Nee hequote:Op zaterdag 28 augustus 2010 13:50 schreef Greys het volgende:
Whaaaaaaa Tombola, het is toch écht niet te geloven hoe het gaat?
Kijk hem nou zitten op die vensterbank, en voor die Mac liggen alsof hij er al jaren ligt.
Het is haast niet te geloven. En lekker samen vreterij bietsen
Dat zou wel cool zijnquote:Het staart-tik-incident klinkt alsof ze misschien ook nog wel gaan spelen binnenkort!
Ik heb nu "gewoon" grit in Sjefke zn bak gedaan ipv hout, en toen ging ie daar meteen opquote:En gaat Sjef elke keer netjes op de bak? En durft Nelis dan nog wel op zijn eigen bak, als Sjef daar ook op is geweest?
Kijk ze nou zittenquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:52 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hij was aan het uploaden
[ link | afbeelding ]
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 18:38 schreef Cat22 het volgende:
Tombo?Weet je dat er een taalfout in je TT staat?
quote:
Dadelijk past hij niet meer op de foto's, die snoeperd.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 19:02 schreef tombolafan het volgende:
Ow, enne...
Sjefke lust ook kokoskoek!![]()
Hoe weet ik dat?
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 01:29 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
druk verkeer in het haardrooster?
cookie for reference
En hij heeft het nog echt gedaan ook!quote:
Fout geslacht. (denk ik, de zin 'voelt' voor mij niet goed).quote:
Ja hequote:
Ja maar, het is Tombobelgs hequote:Op zaterdag 28 augustus 2010 19:16 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Fout geslacht. (denk ik, de zin 'voelt' voor mij niet goed).
'ne tof stel klopt niet. Dan zou het 'ne toffe stel moeten zijn maar da's helemaal niks natuurlijk.![]()
Ik zou kiezen voor: Nelis en Sjefke, amai, da's 'n tof stel.
Die had ik nog niet eens gezien!quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 19:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Da's ipv das?
Ik weet het anders ook niet.
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 19:19 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Die had ik nog niet eens gezien!Tombo!
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 19:19 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja maar, het is Tombobelgs he
Smoesjes.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 19:19 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja maar, het is Tombobelgs he
quote:
quote:Ik en trouwens een paar letters an mijn toetsenord kwijt, Ligt een Yokopoot op.![]()
Volgende keer dat je een kat adopteert: met mij overleggen.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 19:22 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Het is ook gewoon een poging tot Belgisch he, ik woon niet dicht genoeg in de buurt om dat te weten
[..]![]()
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 19:17 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja he![]()
En Sjefke is echt erg
Hij ligt tegenwoordig veel op de kast (hoog=veilig), en dan kijkt ie heel gek over het randje (met oortjes plat), dan lijkt het echt alsof ie bang is, maar als je dichterbij komt hoor je hem heel hard spinnen![]()
En ik kwam thuis, hij lag op de kast, en ik pak aspirientjes, komt ie meteen van de kast af gespurt en op tafel gesprongen omdat ie dacht dat het snoepjes waren
Voorlopig niet hoop ikquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 19:24 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Volgende keer dat je een kat adopteert: met mij overleggen.
Dat je het ook echt gedaan hebt!quote:
jan willem, archibald de derde, kip, theemuts en emmerquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 21:48 schreef brunette82 het volgende:
welke namen kunnen jullie mij aanbevelen, qua poezen?
Er zijn op fok diverse topics waar toekomstige eigenaren met dezelfde vraag zitten. Scroll maar eens door Fauna, gooi desnoods een ouder topic omhoog als je de antwoorden daar niet vindt.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 21:48 schreef brunette82 het volgende:
Misschien stel ik een stomme vraag en misschien moet ik een eigen topic maken, maar ik ben serieus geïnteresseerd om zelf een poes/kitten te nemen.
wat zijn de voor en nadelen om een poes te nemen? ik bedoel, ik hoor om mij heen,
dat je alle onderzoeken voor een poes zelf moet betalen en bij een hond niet?
zelf zoek ik een gewone, leuke, lieve, schattig poezeke, en liever geen wilde kat..
welke namen kunnen jullie mij aanbevelen, qua poezen? ik woon zelf niet zo groot,
is dat hinderlijk voor een poes? verder zou ik het fijn vinden als het een binnen kat is,
is dit erg of wel? waar moet ik opletten? ik ga binnenkort naar een asiel toe om eens rond te kijken..
mensen die verder misschien nog wat tips hebben?
wil liever een kitten vanaf geboorte, of vanaf aantal weken dat ze bij de moeder weg zijn, zeg maar..
Ze schreef Poezeke dat moet wel een belg zijn tochquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 22:31 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik dacht dat ookvan dat Belgische
Veel korte zinnen. Waarvan er een aantal niet lekker lopen... Dat leest niet lekker weg, zeg maar.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 22:41 schreef brunette82 het volgende:
@bioloog: hoezo niet logisch?
Hoe is het met sjefke?
oja, shit het zijn komma's geen punten...quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 22:49 schreef brunette82 het volgende:
ik word juist aangesproken dat ik juist geen lange zinnen moet maken..
maar oke, als jij dat vindt, dat mag
Archibald III.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 21:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
jan willem, archibald de derde, kip, theemuts en emmer
quote:Pakket wordt klaargemaakt voor verzending
quote:Op zondag 29 augustus 2010 14:30 schreef Greys het volgende:
Super, Sjef op al die plekken in/op de krabpaal!
En Nelis, jonge blom
Van de Zooplus site:
[..]
Ja, deze:quote:Op zondag 29 augustus 2010 14:31 schreef Pien85 het volgende:
Heb je toevallig een naam van die krabpaal? Wij zoeken zoiets, maar kunnen eigenlijk alleen maar dingen vinden die 't nét niet zijnEn deze lijkt me prima
Heldquote:Op zondag 29 augustus 2010 14:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, deze:
http://www.zooplus.nl/sho(...)lymp/telescoop/76095
quote:Op zondag 29 augustus 2010 14:34 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Held(Niet alleen omdat je de krabpaal gevonden hebt, maar ook om Sjef z'n heerlijke huisje
)
Oh, euh...quote:Op zondag 29 augustus 2010 14:50 schreef tombolafan het volgende:Sjefke zit bovenop de kast en het leek hem wel een goed idee daar (op het randje) zijn haarbal uit te spugen
Die loopt nu dus door/langs de kastjes naar beneden
Jammiequote:Op zondag 29 augustus 2010 14:50 schreef tombolafan het volgende:
Sjefke zit bovenop de kast en het leek hem wel een goed idee daar (op het randje) zijn haarbal uit te spugen
Leer hem mikken op de eerste voorbijgangerquote:Op zondag 29 augustus 2010 14:50 schreef tombolafan het volgende:
Sjefke zit bovenop de kast en het leek hem wel een goed idee daar (op het randje) zijn haarbal uit te spugen
Niet door mij hoorquote:Op zondag 29 augustus 2010 15:21 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Werd daar nog over getwijfeld dan?
quote:Op zondag 29 augustus 2010 14:50 schreef tombolafan het volgende:
Ja, en ik heb wel gezegd dat het eigenlijk voor tijdelijk was maar dat het zo goed gaat dat ik hem waarschijnlijk houquote:Op zondag 29 augustus 2010 15:25 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Precies, je had hem zelfs al voorgesteld aan je familie
awwwquote:Op zondag 29 augustus 2010 14:22 schreef tombolafan het volgende:
Sinds Sjefke er is wordt er ineens volop gebruik gemaakt van de krabpaal die voor Draakje en Nelis gegeven was:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En Nelis heeft zijn jeugd teruggevonden door het cadeau van ome Zwabber:
[ link | afbeelding ]
de muis onder de kast?quote:Op zondag 29 augustus 2010 21:02 schreef tombolafan het volgende:
Raad eens wie er won met verstoppertje spelen?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |