Ja he, dat likje op Sjefke's kop ook weer van Nelisquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 13:00 schreef brunette82 het volgende:
AaaaaaaaaaaaaahIk blijf me toch verbazen dat het zo goed gaat met Sjef en Nelis!
Helemaal![]()
![]()
En feli voor je zusje! Al even zwanger? Ik bedoel, 4 a 5 maanden ofzo?
Tante tombolafanquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 13:01 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja he, dat likje op Sjefke's kop ook weer van Nelis
En mn zusje is nu 7 maanden zwanger al!
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 13:24 schreef brunette82 het volgende:
Feli dan! Weet ze ook al wat het wordt? (ik ben slecht in het schatten hoe ver iemand is, mensen zijn beledigd als ik te ver heen schat of juist te kort)
Nee hequote:Op zaterdag 28 augustus 2010 13:50 schreef Greys het volgende:
Whaaaaaaa Tombola, het is toch écht niet te geloven hoe het gaat?
Kijk hem nou zitten op die vensterbank, en voor die Mac liggen alsof hij er al jaren ligt.
Het is haast niet te geloven. En lekker samen vreterij bietsen
Dat zou wel cool zijnquote:Het staart-tik-incident klinkt alsof ze misschien ook nog wel gaan spelen binnenkort!
Ik heb nu "gewoon" grit in Sjefke zn bak gedaan ipv hout, en toen ging ie daar meteen opquote:En gaat Sjef elke keer netjes op de bak? En durft Nelis dan nog wel op zijn eigen bak, als Sjef daar ook op is geweest?
Kijk ze nou zittenquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:52 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hij was aan het uploaden
[ link | afbeelding ]
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 18:38 schreef Cat22 het volgende:
Tombo?Weet je dat er een taalfout in je TT staat?
quote:
Dadelijk past hij niet meer op de foto's, die snoeperd.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 19:02 schreef tombolafan het volgende:
Ow, enne...
Sjefke lust ook kokoskoek!![]()
Hoe weet ik dat?
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 01:29 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
druk verkeer in het haardrooster?
cookie for reference
En hij heeft het nog echt gedaan ook!quote:
Fout geslacht. (denk ik, de zin 'voelt' voor mij niet goed).quote:
Ja hequote:
Ja maar, het is Tombobelgs hequote:Op zaterdag 28 augustus 2010 19:16 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Fout geslacht. (denk ik, de zin 'voelt' voor mij niet goed).
'ne tof stel klopt niet. Dan zou het 'ne toffe stel moeten zijn maar da's helemaal niks natuurlijk.![]()
Ik zou kiezen voor: Nelis en Sjefke, amai, da's 'n tof stel.
Die had ik nog niet eens gezien!quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 19:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Da's ipv das?
Ik weet het anders ook niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |