WAT DOE IK NU WEER VERKEERD!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:45 schreef tombolafan het volgende:
[..]
WHUT!? En Cat dan???
CAT! ZIE JE DIT????? IK WAS HET DEZE KEER NIET!
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:49 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
typo, hij wilde badeend shirtjes typen
uhuh, en je gaat ook samen naar bed, omdat je dat thuis niet hebtquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:50 schreef JJH het volgende:
[..]
WAT DOE IK NU WEER VERKEERD!
We willen allebei graag in bad, en hebben allebei geen bad.
Dat is toch niets anders dan samen een boswandeling maken omdat je thuis geen bos hebt, of samen wat anders doen?
In bad ben je meestal naakt hequote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:50 schreef JJH het volgende:
[..]
WAT DOE IK NU WEER VERKEERD!
We willen allebei graag in bad, en hebben allebei geen bad.
Dat is toch niets anders dan samen een boswandeling maken omdat je thuis geen bos hebt, of samen wat anders doen?
hippe band shirtjes? Waarvan dan?quote:
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
uhuh, en je gaat ook samen naar bed, omdat je dat thuis niet hebt
Heel HIPPIE band-shirtjes besteld.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:53 schreef tombolafan het volgende:
[..]
hippe band shirtjes? Waarvan dan?
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
uhuh, en je gaat ook samen naar bed, omdat je dat thuis niet hebt
zoals nick en simon?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:54 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Heel HIPPIE band-shirtjes besteld.
Dus als een hippie shirts van bands gekocht. Weet je wel, van die groepen mensen die muziek maken
Ik heb heul wel een bed!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Heb jij geen bed JJH?Dat heb ik idd niet gezien tijdens de knuffelmeet!
![]()
* na gaat vragen bij Cat *
ohquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:54 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Heel HIPPIE band-shirtjes besteld.
Dus als een hippie shirts van bands gekocht. Weet je wel, van die groepen mensen die muziek maken
Het is NIET wat het lijkt. Allemaal de schuld van Zwabber en Tombo.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:56 schreef Cat22 het volgende:
Teruggelezen.
JJH!![]()
![]()
![]()
Zonder die smiley had ik je boswandeling verhaal wellicht nog geloofd, maar dit!? Je stelt me teleur.
quote:
Die tweede is gaaf.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:59 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En de classic;
[ afbeelding ]
Loveless, Colourless, who gives a damnquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 23:02 schreef DeZwabber het volgende:
zwart, you'll really stand out in the crowd
Ah shitterdeshit.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 23:09 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Nu is het topic weer uit m'n AT.
Ja, dit leest hij dus niet meerquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 23:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Ah shitterdeshit.
Misschien nog eens proberen?
PM 'm ff Tombola.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 23:20 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, dit leest hij dus niet meer
Ja doei, JIJ stuurt hartjes naar hem!quote:
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 23:23 schreef Greys het volgende:
Hey leuk, heb je de Extra Gratis Turbo Quoteknop gekregen?
Ziet er zalig uit zeg!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 23:23 schreef Cat22 het volgende:
Voor wie benieuwd is naar wat ik heb gegeten: Diningcity Restaurantweek augustus 2010
Met foto's!
Maar ik hou de liefde tussen Rauzer en mij graag mysterieus en exclusief.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 23:22 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja doei, JIJ stuurt hartjes naar hem!
Dat iddquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 23:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Ziet er zalig uit zeg!
En leuk omschreven ook
Dank je!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 23:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Ziet er zalig uit zeg!
En leuk omschreven ook
Ietwat veel geweldig, verrassing en smaaksensatie past ook beter bij een sterrenrestaurant dan 'Het was wel te hachelen'.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 23:31 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dank je!
En staat wat veel geweldig, verrassing, smaaksensatie in, maja, ik kan het niet beter omschrijven. En bij de dingen die niet op de kaart stonden wel erg veel 'met iets'.![]()
Maar het was gewoon lekker en ik heb sinds tijden weer eens uitgebreid kunnen bijkletsen met dinnetje, dus een geslaagde avond.
Jeutje!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 23:28 schreef tombolafan het volgende:
OMG, in "zwangere tieners" nu een meisje van ik gok 15/16, zwanger van haar vriendje van 16, op zich eerst geschrokken en bang, maar daarna blij, wordt ie doodgereden![]()
![]()
![]()
Ik heb een 'het was prima binnen te houden' die door de censuur heen slipte gauw geschrapt.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 23:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Ietwat veel geweldig, verrassing en smaaksensatie past ook beter bij een sterrenrestaurant dan 'Het was wel te hachelen'.
Ze is zelfs 14quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 23:35 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jeutje!Zit je daar met je ongeboren kind.
Ik zou dat ook niet snel doen hoor, in spijkerbroek uit etenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 23:37 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik heb een 'het was prima binnen te houden' die door de censuur heen slipte gauw geschrapt.![]()
Wel leuk om het restaurantweek volk te zien. Dinnetje en ik waren het erover eens dat spijkerbroek en gympen toch echt niet de geschikte outfit is voor zo'n restaurant. Terwijl het op zich voor de sfeer niet veel uitmaakt, ze zijn daar echt lekker relaxed.
Ligt aan de gelegenheid. Maar in zo'n restaurant zou ik het echt niet doen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 23:38 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik zou dat ook niet snel doen hoor, in spijkerbroek uit eten
Ah, jij zit ook te kijkenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 23:37 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ze is zelfs 14
Ze was altijd al heel goed bevriend met hem, toen verliefd op elkaar en nu is ie dus dood... en ze zegt "ik zou niet weten wat ik zonder de baby zou doen, nu is er iig nog een stukje van hem bij me"
Linkje?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 23:40 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ah, jij zit ook te kijken
Lijkt me wel kut
de andere 2 zijn flapdrollen
Zij is ook een heks hoorquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 23:42 schreef Rauzer het volgende:
Die vriend van Megan, wat een jochie nog echt
Ah, ik zie!quote:
oh die afleveringquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 23:44 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ah, ik zie!
Maar captain Picard die homo is, is ook wel boeiend. Alsof je naar een treinongeluk kijkt boeiend dan.
Gaan ze die dan koppelen aan de vader ofzo? *in geheugen graaft*quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 23:44 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ah, ik zie!
Maar captain Picard die homo is, is ook wel boeiend. Alsof je naar een treinongeluk kijkt boeiend dan.
nee, frasier verwart de flirtpogingen van picard, die wil alleen goeie vriendjes wordenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 23:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Gaan ze die dan koppelen aan de vader ofzo? *in geheugen graaft*
Ja, die! Ik had hem nog niet gezien.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 23:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nee, frasier verwart de flirtpogingen van picard, die wil alleen goeie vriendjes worden
maar omdat het zo'n snob is lijkt zijn gedrag ook gay
Ik heb er ooit een uit de VS gezien, dat meisje was al 3x zwanger geweest ondanks dat ze condooms kreeg van haar moeder, en de 4e keer mocht/moest ze het houden van haar moeder, en een bevalling moest zonder verdovingquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 23:50 schreef iBenny het volgende:
Die moeder: 'ik hoop dat ze de bevalling vreselijk vind, dan wil ze geen kinderen meer'
4x ... en hoe oud was ze?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 23:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb er ooit een uit de VS gezien, dat meisje was al 3x zwanger geweest ondanks dat ze condooms kreeg van haar moeder, en de 4e keer mocht/moest ze het houden van haar moeder, en een bevalling moest zonder verdoving
17 ofzoquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 23:58 schreef iBenny het volgende:
[..]
4x ... en hoe oud was ze?
Heb je toen daar gare geval gezien bij de Nederlandse versie van tienermoeders. Die ene die rookte, astma had, er totaal niet uitzag, slome gast als vriendje had, in een beschimmeld huis woonde en een heksachtig figuur als moeder had?
gedaan.. hoezo?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 00:03 schreef Rauzer het volgende:
Benny kun jij deze post eens verwijderen?
is fok bijna vol?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 00:03 schreef Rauzer het volgende:
Benny kun jij deze post eens verwijderen?
Jullie zijn illegaal aan het quotenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 00:04 schreef DeZwabber het volgende:
1 post weg, twee quotes in de plaats
Een jongetje dat Elvi gaat hetenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 00:00 schreef Rauzer het volgende:
He we weten dus niet hoe het afloopt met Megan en Lucas!
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 00:24 schreef DeZwabber het volgende:
*cursus obscure smiley interpretatie volgen gaat
Harry Potter?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 01:29 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
druk verkeer in het haardrooster?
cookie for reference
EERST MIJN KOEKJEquote:
Doe dan!quote:
Volgens mij had ik alleen dat van je ouders?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 01:45 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Doe dan!![]()
Heb je mn adres nog?
Daar mag ie ook heen hoorquote:Op woensdag 25 augustus 2010 01:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Volgens mij had ik alleen dat van je ouders?
En is daar nog een reden voorquote:Op woensdag 25 augustus 2010 08:49 schreef charmed_angel het volgende:
Goedemorgen
Ondanks de file... ben ik harstikke vrolijk
geen ideequote:Op woensdag 25 augustus 2010 08:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En is daar nog een reden voor
Ik ben totaal niet vrolijk omdat vannacht mijn fiets is gejat toen ik tien minuten bij de snackbar stond en ik mijn slot klaarblijkelijk zo om het frame had gewikkeld dat het er juist niet meer doorheen zat, want het slot hing braaf en ongeschonden aan het hekquote:Op woensdag 25 augustus 2010 08:49 schreef charmed_angel het volgende:
Goedemorgen
Ondanks de file... ben ik harstikke vrolijk
Zwervers met een business planquote:Op woensdag 25 augustus 2010 08:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ben totaal niet vrolijk omdat vannacht mijn fiets is gejat toen ik tien minuten bij de snackbar stond en ik mijn slot klaarblijkelijk zo om het frame had gewikkeld dat het er juist niet meer doorheen zat, want het slot hing braaf en ongeschonden aan het hek.
En het kan ook geen toeval zijn dat nog geen drie minuten later er een zwerver met een andere fiets "toevallig" langskwam of ik een fiets wilde kopen. Wat ik gedaan heb, en ik eigenlijk te veel geld heb uitgegeven aan een "nieuwe" gejatte fiets.. Vandaag wordt geen topdag. Dat kan bijna niet anders.
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 08:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ben totaal niet vrolijk omdat vannacht mijn fiets is gejat toen ik tien minuten bij de snackbar stond en ik mijn slot klaarblijkelijk zo om het frame had gewikkeld dat het er juist niet meer doorheen zat, want het slot hing braaf en ongeschonden aan het hek.
En het kan ook geen toeval zijn dat nog geen drie minuten later er een zwerver met een andere fiets "toevallig" langskwam of ik een fiets wilde kopen. Wat ik gedaan heb, en ik eigenlijk te veel geld heb uitgegeven aan een "nieuwe" gejatte fiets.. Vandaag wordt geen topdag. Dat kan bijna niet anders.
quote:
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 08:26 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het schuim van de samenleving inderdaad
Jij gaat toch ook over 1,5 week ofzo op vakantie?quote:
Goed!quote:
Ik pomp niksquote:Op woensdag 25 augustus 2010 09:39 schreef Loveless85 het volgende:
Goed, jullie boy Loveless houdt hier de flow er wel in and the bitches are pumpin' y'all
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 09:39 schreef Loveless85 het volgende:
Goed, jullie boy Loveless houdt hier de flow er wel in and the bitches are pumpin' y'all
Straks vroeg je per ongeluk iemand ten huwelijkquote:Op woensdag 25 augustus 2010 09:43 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik heb ook geen flauw benul wat ik daar net zei.
"type Lego"quote:
waaromquote:Op woensdag 25 augustus 2010 09:43 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik heb ook geen flauw benul wat ik daar net zei.
Brrr, iemand nog een leuk huisje kopen
Oh dat bedoelde ik nog niet eens.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 09:45 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Straks vroeg je per ongeluk iemand ten huwelijk
[..]
"type Lego"
Nee dank je
Oh echt? Oh, dat wist ik niet eens... Die naam viel me gewoon opquote:Op woensdag 25 augustus 2010 09:46 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh dat bedoelde ik nog niet eens.Ik zat meer aan te denken aan 'Type waar Milly Boele in is vermoord'
Wel raar dat je zo gewoon in dat huis kan kijken, en ook die foto's van de tuin met dat omgeschoffelde stukje grasveldquote:Op woensdag 25 augustus 2010 09:48 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh echt? Oh, dat wist ik niet eens... Die naam viel me gewoon op
Nou bah, dat heb ik niet gezien maar dat hoef ik ook niet te zienquote:Op woensdag 25 augustus 2010 09:49 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wel raar dat je zo gewoon in dat huis kan kijken, en ook die foto's van de tuin met dat omgeschoffelde stukje grasveld
Was het maar zo'n feest. nee, 8 september pas. En vakantie? nah, eerder een fok!meetquote:Op woensdag 25 augustus 2010 09:30 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Jij gaat toch ook over 1,5 week ofzo op vakantie?
Ja inderdaad. Vraag me ook af of de vraagprijs al aangepast is ofzo. Maar goed, ik zou er niet willen wonenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 09:51 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou bah, dat heb ik niet gezien maar dat hoef ik ook niet te zienMaar goed, ik vraag me af of ze dat snel zullen verkopen...
2 weken danquote:Op woensdag 25 augustus 2010 09:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feest. nee, 8 september pas. En vakantie? nah, eerder een fok!meet
Nou idd, en ik zou me altijd af blijven vragen of het toeval is dat de bloemen in dat stukje tuin harder groeien ofzoquote:Op woensdag 25 augustus 2010 09:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Vraag me ook af of de vraagprijs al aangepast is ofzo. Maar goed, ik zou er niet willen wonen![]()
Dan vraag je je toch bij iedere kamer af 'Zou hij hier...', en dat typische stukje grasveld/onkruid daar net onder dat luifeltje wat je in alle media zag met die grote tent erover van de politie / autopsie
Ze ligt er niet nog steeds héquote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:01 schreef tombolafan het volgende:
Nou idd, en ik zou me altijd af blijven vragen of het toeval is dat de bloemen in dat stukje tuin harder groeien ofzo
Ik zie geen omgeschoffeld stukje grasveld?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 09:49 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wel raar dat je zo gewoon in dat huis kan kijken, en ook die foto's van de tuin met dat omgeschoffelde stukje grasveld
Oh niet?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:03 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ze ligt er niet nog steeds hé
Dat stukje grasveld/onkruid op die foto's van de tuin, dat net na dat luifeltje begintquote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zie geen omgeschoffeld stukje grasveld?
En tsjah, dat huis moet toch verkocht worden. Als ik eerlijk ben vind ik het nog een prima woning als ik zo de foto's van binnen zie. Er zijn mensen genoeg die daar boven kunnen staan, wat er in een huis gebeurd is. Weet jij wat er voor jou in jouw huis gebeurd is? Misschien geen moord, maar misschien wel andere dingen. Zo ook bij mij, weet ik veel wat die ouwe voor mij daar allemaal heeft uitgespookt
Ik snap het idee wel dat je het een beetje luguber vindt, maar ze kunnen het moeilijk slopen, zo'n tussenwoning
Zal ik hier een poll zetten welk soort ijs ik dit keer moet proberen?quote:
Nou ja nee het ligt niet meer braak ofzo. Maar je ziet serieus toch wel dat redelijk kenmerkende stukje gras/onkruid wat precies tussen dat schuurtje en betegeling onder luifeltje ligtquote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:10 schreef Greys het volgende:
Ik zie serieus geen omgeschoffeld stukkie hoor? Ben ik nou zo scheel?
En daarbij is het toch ook alweer te lang geleden om nog steeds omgeschoffeld te zijn? Daar staat toch al lang weer onkruid op?
Zeekomkommer-met-mossel ijsquote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zal ik hier een poll zetten welk soort ijs ik dit keer moet proberen?
Eh, nee? Serieus? Ik zie een veldje met onkruid dat er overal hetzelfde uit ziet en een stapel tegels oid er op?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:11 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou ja nee het ligt niet meer braak ofzo. Maar je ziet serieus toch wel dat redelijk kenmerkende stukje gras/onkruid wat precies tussen dat schuurtje en betegeling onder luifeltje ligt
Ja ehhh dat is het?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Eh, nee? Serieus? Ik zie een veldje met onkruid en een stapel tegels oid er op?
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zal ik hier een poll zetten welk soort ijs ik dit keer moet proberen?
Nou, dat onkruid staat tussen luifel en schuur wel hoger dan het grasveld wat naast het huis ligt...quote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Eh, nee? Serieus? Ik zie een veldje met onkruid dat er overal hetzelfde uit ziet en een stapel tegels oid er op?
Dus zie je wel dat het daar beter groeit!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:15 schreef tombolafan het volgende:
Nou, dat onkruid staat tussen luifel en schuur wel hoger dan het grasveld wat naast het huis ligt...
Ja jezus...quote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:14 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja ehhh dat is het?Ze hebben er niet een grote rode pijl opgezet ofzo. Maar het lijkt me toch wel duidelijk het stukje waar ze begraven lag, en niet 'omgeschoffeld' als in; het ligt nog helemaal braak, maar een beetje woelig en onverzorgd. Bergen gras en onkruid. Dat krijg je toch gewoon als je iets 'omschoffeld' en dan zo laat liggen
Nou ja, het is iig al vrij luguber dat je dan dus weet dat het daar wasquote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja jezus...
Ik dacht dat ik IN dat veldje nog speciaal een ander stukje moest zien. Maar je bedoelt het hele veldje zelf. Jij had het over een omgeschoffeld stukje grasveld.
En da's vrij logisch hoor, dat het na een aantal weken zo er uit ziet. Sterker nog, in mijn achtertuin ziet het er na anderhalve week al zo uit helaas als ik niets aan de tuin doe
Mjah misschien omdat ik die zaak toen wel redelijk intensief gevolgd heb ofzo, maar ik herkende dat wel meteen echt als hét plekje waar ze begraven lag van die foto's uit de media.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja jezus...
Ik dacht dat ik IN dat veldje nog speciaal een ander stukje moest zien. Maar je bedoelt het hele veldje zelf. Jij had het over een omgeschoffeld stukje grasveld.
En da's vrij logisch hoor, dat het na een aantal weken zo er uit ziet. Sterker nog, in mijn achtertuin ziet het er na anderhalve week al zo uit helaas als ik niets aan de tuin doe
In haarlem verkopen ze limoen/citroenijs met basilicumquote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:20 schreef Cat22 het volgende:
Stelletje ramptoeristen.![]()
Pheno: basilicumijs is in ieder geval een aanrader.
En dat laatste zullen veel mensen hebben, da's heul niet raar hoor.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:20 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Mjah misschien omdat ik die zaak toen wel redelijk intensief gevolgd heb ofzo, maar ik herkende dat wel meteen echt als hét plekje waar ze begraven lag van die foto's uit de media.
Maar je hebt gelijk hoor, je weet nooit wat er in huis gebeurt is hoor. Maar ik zou toch met deze kennis DIT huis niet willen kopen
Ik las vanmorgen in de Telegraaf dat het huis te koop stond waar dit plaats had gevonden.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:21 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind de buitenkant van het huis zo lelijk. Maar als Ll het niet gezegd had dan zou ik het huis niet eens herkend hebben.
Whoehoeeeeeeeeequote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:21 schreef tombolafan het volgende:
oh, en:
![]()
Newsflash
![]()
![]()
Beide konijnen hebben de weg naar beneden gevonden
Go bunnies!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:21 schreef tombolafan het volgende:
oh, en:
![]()
Newsflash
![]()
![]()
Beide konijnen hebben de weg naar beneden gevonden
Mij zou de geschiedenis van het huis niet veel boeien, maar meer de reactie van de buurt. Want ik denk dat de prijs benden marktwaarde zal zijn, gezien de geschiedenis. Maar ik zou daar niet willen binnenkomen als profiteur of ramptoerist of iemad met een morbide belangstellling.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:21 schreef Greys het volgende:
[..]
En dat laatste zullen veel mensen hebben, da's heul niet raar hoor.
Ik weet niet of ik er zou willen wonen, geen idee eigenlijk.
Ik ook niet meerquote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:28 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Go bunnies!![]()
En Tombo, ik heb geen spierpijn.
Kan ik me ook wel iets bij voorstellen ja.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:30 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Mij zou de geschiedenis van het huis niet veel boeien, maar meer de reactie van de buurt. Want ik denk dat de prijs benden marktwaarde zal zijn, gezien de geschiedenis. Maar ik zou daar niet willen binnenkomen als profiteur of ramptoerist of iemad met een morbide belangstellling.
Dat zou voor mij meer een reden zijn om het niet te kopen, maar bij voorbeeld een jaar te wachten als ik echt in dei buurt wilde wonen en het huis geweldig vond.
Ik ben zelf erg benieuwd naar de tonijnijs en het bierijs.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:20 schreef Cat22 het volgende:
Stelletje ramptoeristen.![]()
Pheno: basilicumijs is in ieder geval een aanrader.
Lijkt me alletwee best lekker (en ik lust niet eens bierquote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben zelf erg benieuwd naar de tonijnijs en het bierijs.
Tonijnijs lijkt mij ook erg apart. Bierijs boeit me dan weer minder.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben zelf erg benieuwd naar de tonijnijs en het bierijs.
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:54 schreef Greys het volgende:
Dit huis!![]()
Even door de eerste paar foto's heen bladeren.
Die slaapkamer!
Die slaapkamer is net zo groot als mijn hele huisquote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:54 schreef Greys het volgende:
Dit huis!![]()
Even door de eerste paar foto's heen bladeren.
Die slaapkamer!
Oh daar heb ik die berekening niet voor nodig hoorquote:
Het is niet eens zo heel geweldig, maar de sfeer in die slaapkamers, de beetje vreemde elementen in het huis, de tuin, ik vind het geweldig!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:57 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Die slaapkamer is net zo groot als mijn hele huis
De tuin is mooi
Ik vind de inrichting lelijk, maar het huis heeft sfeer idd... Die werkplaatsquote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Het is niet eens zo heel geweldig, maar de sfeer in die slaapkamers, de beetje vreemde elementen in het huis, de tuin, ik vind het geweldig!Die boogdeur
Ik werk nu, en de fotos van alle ijsetiketten staan op mijn mac (quote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:49 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Lijkt me alletwee best lekker (en ik lust niet eens bier)
Waar blijft de poll?
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik werk nu, en de fotos van alle ijsetiketten staan op mijn mac (@ Ll).
Doe ik vanavond wel even, als ik de tijd kan vinden. Ik heb nog zo'n tien previews te schrijven en twee andere beurzen te organiseren, dus ik ben wat drukquote:
Aangeboden sinds 2 dagenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 09:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Vraag me ook af of de vraagprijs al aangepast is ofzo. Maar goed, ik zou er niet willen wonen![]()
Dan vraag je je toch bij iedere kamer af 'Zou hij hier...', en dat typische stukje grasveld/onkruid daar net onder dat luifeltje wat je in alle media zag met die grote tent erover van de politie / autopsie
Ik bedoelde meer al vóór het geplaatst werd.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:38 schreef Qwea het volgende:
[..]
Aangeboden sinds 2 dagen
Dus nee, nog niks aangepast
eeeeeeeeeeeeeeeuwh. Ja, daweetikdusnieneequote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer al vóór het geplaatst werd.
Hoekhuis voor anderhalve ton is natuurlijk niet duurquote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:54 schreef Qwea het volgende:
[..]
eeeeeeeeeeeeeeeuwh. Ja, daweetikdusnienee
Ik vind het zeker niet duurquote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:56 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hoekhuis voor anderhalve ton is natuurlijk niet duur
Als je andere huizen daar in de straat bekijkt zijn die net iets duurder.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 12:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik vind het zeker niet duurEigenlijk vind ik het gewoon een koopje
En geen lijk wat in den tuin heeft gelegenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 12:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Als je andere huizen daar in de straat bekijkt zijn die net iets duurder.
Rond de 175. Maar daar zit dan bv wel weer een slaapkamer minder in. Dus in verhouding is deze idd wel een koopje
Da's ook geen minor detail iddquote:Op woensdag 25 augustus 2010 12:55 schreef Qwea het volgende:
[..]
En geen lijk wat in den tuin heeft gelegen
Dat zou best kunnenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Da's ook geen minor detail idd
Ik vraag me nu af he... er zijn zat mensen die niet precies weten in welk huis dat akelige verhaal zich heeft afgespeeld. Ik bedoel, als je mij daar de wijk in had gestuurd, had ik het echt niet kunnen aanwijzen. Er staat uiteraard ook niets over op Funda.
Zouden er nou echt kopers komen straks die het niet doorhebben?En die het misschien kopen en daarna denken 'oh fuck, was dat hier?'.
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:07 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dat zou best kunnen
En tuurlijk staat er niks op funda. Lekker handig ook.
"Goed onderhouden 2-laagse hoekwoning (type "lego") met ruime woonkamer en 3 slaapkamers. In de directe omgeving vindt u diverse scholen, winkels en uitvalswegen. Ook fiets- en wandelgebieden zijn op redelijk korte afstand te bereiken. In de tuin lag het lijk van de vermoorde Milly Boele. Zij is gewurgd met een riem in de luxe badkamer. Niet in het ligbad, er net naast! Aan de verwoelde tuin bij het luifeltje heeft het lijk gelegen. Hier is inmiddels onkruid overheen gegroeid en als u niet te diep spit, vindt u ook niets."
Zal prima verkopen dacht ik zo
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:09 schreef Greys het volgende:
OMG Q, ik moest lachen![]()
''Er net naast!"
Koekiekwakken!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:21 schreef Greys het volgende:
* Greys loert naar de TT
Wat zou er bij Ll eigenlijk allemaal al in - of nét naast - zijn bad gebeurd zijn?
Whut?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 09:49 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jaquote:
Ik heb nog steeds niets gehoord van de ontvangster van mijn eerste kaart.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:06 schreef Pisces29 het volgende:
Iemand nog kaartjes geschreven of ontvangen?
Mijn kaartje naar Amerika is 8 dagen onderweg, ik ben zó benieuwd wanneer ze hem krijgt
Alle 5 nog onderwegquote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:06 schreef Pisces29 het volgende:
Iemand nog kaartjes geschreven of ontvangen?
Mijn kaartje naar Amerika is 8 dagen onderweg, ik ben zó benieuwd wanneer ze hem krijgt
Had die er al moeten zijn? Lang onderweg?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:06 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds niets gehoord van de ontvangster van mijn eerste kaart.
Al bijna twee weken.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Had die er al moeten zijn? Lang onderweg?
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:09 schreef tombolafan het volgende:
Heel even een zwaai, mn zusjes komen zo langs![]()
quote:
Oh een hoop, spannendquote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:08 schreef charmed_angel het volgende:
Alle 5 nog onderweg
Finland 19 Aug, 2010 1,595 km 5 days Traveling
Germany 19 Aug, 2010 209 km 5 days Traveling
Italy 19 Aug, 2010 856 km 5 days Traveling
Russia 19 Aug, 2010 2,213 km 5 days Traveling
U.S.A. 19 Aug, 2010 7,747 km 6 days Traveling
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:11 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Huh wut, dat wilde ik nu niet posten, ik refreshte alleen.
Finland kan ook elk moment er zijnquote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
die van duitsland zal toch bijna aangekomen zijn lijkt mij
Heeey swaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Wrom?quote:
1 kat in de bak, 1 kat op de stoelquote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:14 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wrom?Je hebt toch entertainment genoeg?
Beter! Een Sjef!quote:
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:51 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Kutding. Hype-artikel. Duur. Slecht. Puh. Blah. Mopper. Klaag
Jij wil stiekem mijn poezzzzz ook he?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:56 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oooh ik zie het. Het is een poezzzz![]()
Welke?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:02 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Jij wil stiekem mijn poezzzzz ook he?
Ze zijn allemaal vet coolquote:
quote:
Komt goedquote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:20 schreef Loveless85 het volgende:
Ik naar bed. Succes met al je poesjes Tombo, aai ze maar even goed voor het slapen gaan
Ik zag ze gister op Museumpark al met van die ijzer buizen van stellages enzo iets bouwenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 08:24 schreef DeZwabber het volgende:
introductie op school
lame camping volgende week is niet genoeg blijkbaar
zet je wel je fiets GOED op slotquote:Op donderdag 26 augustus 2010 09:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Stomme regen! Ik moet er zo doorheen om ontbijt te halen
!
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 09:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
zet je wel je fiets GOED op slot
Ga te voetquote:Op donderdag 26 augustus 2010 09:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
zet je wel je fiets GOED op slot
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 09:53 schreef Loveless85 het volgende:
Ik zet lekker oldschool CD/DVD covers te printen
Ja ik ook, en films stream ik gewoon naar mn TV. Maarja m'n ouders willen het nog oldschool in op een schijfje, en dan in een hoesje enzoquote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat deed ik vroeger ook altijd
Nu zet ik alle muziek op me mediaplayer
Ik heb ook nog een hele la vol met hoesjes liggenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:10 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja ik ook, en films stream ik gewoon naar mn TV. Maarja m'n ouders willen het nog oldschool in op een schijfje, en dan in een hoesje enzo
Willen we weten wat voor homevideo'squote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb ook nog een hele la vol met hoesjes liggenDie gebruik ik voor homevideo's
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Willen we weten wat voor homevideo's
Da's al oldschool?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:10 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja ik ook, en films stream ik gewoon naar mn TV. Maarja m'n ouders willen het nog oldschool in op een schijfje, en dan in een hoesje enzo
Ja vind ik wel. Zijn er echt nog veel mensen die filmpje downloaden, branden, en dan hoesje printen en in de kast zetten?quote:
Vast welquote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:24 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja vind ik wel. Zijn er echt nog veel mensen die filmpje downloaden, branden, en dan hoesje printen en in de kast zetten?
Ja dat doe ik ook nog, maar daar gebruik ik ook al geen doosjes meer voor, heb gewoon zo'n etui voor 20 cd's ofzo in de auto.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:27 schreef D. het volgende:
[..]
Vast wel
Ikzelf niet, maar ik heb dat ook vroeger nooit gedaan. Filmpje kijken en weer in de prullenbak ermee (op sommige na dan)
Muziekcd's brand ik uiteraard wel, maar anders kan ik ze in de auto niet luisteren
In 1 auto heb ik een mapje, in een andere een wisselaar voor 10 cd's.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:29 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja dat doe ik ook nog, maar daar gebruik ik ook al geen doosjes meer voor, heb gewoon zo'n etui voor 20 cd's ofzo in de auto.
In huis heel afentoe nog een echte cd, maar dan meer omdat ze dan via de grote speakers wat lekkerder klinken. En dan meestal materiaal wat ik niet eens op MP3 heb omdat ik de originele cd al hadquote:Verder luister ik een ECHTE fysieke cd sowieso al never meer, heb vrij uitgebreide collectie op de PC, en met films idem dito, gewoon via HDMI op de TV en als ze erg goed zijn bewaar ik ze wel gewoon (op de PC) en anders gaan ze daarna meteen de prullenbak in
Ik heb hier een hele mooie 5.1 set staan, maar die past niet op een laptopquote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:00 schreef Loveless85 het volgende:
Ik heb ook m'n PC op m'n versterker / 5.1 setje aangesloten, dus als ik eens lekker wil knallen dan gooi ik die gewoon aan![]()
Een klein huis heeft ook voordelen, met minimum aan kabels toch alles kunnen verbinden met elkaar![]()
Maar je kan niet je laptop optisch of via HDMI aansluiten op de versterker?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:03 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb hier een hele mooie 5.1 set staan, maar die past niet op een laptop
Geen idee of dat kan. Niet met de kabels die ik nu heb iig.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:05 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maar je kan niet je laptop optisch of via HDMI aansluiten op de versterker?
Ligt eraan op welke je de speakers heb aangesloten. Die dus in ieder geval. Tenzij die stereo ook een AUX ingang heeft en die weer op de versterker van de speakers zit aangeslotenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:21 schreef D. het volgende:
[..]
Geen idee of dat kan. Niet met de kabels die ik nu heb iig.
En doel je nu op de versteker van de stereo, of van de 5.1 set?
Ik heb de voorkeur om de 5.1 set gewoon aan de laptop te koppelen. dan kan de stereo ook (weer) opgeruimd worden.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ligt eraan op welke je de speakers heb aangesloten. Die dus in ieder geval. Tenzij die stereo ook een AUX ingang heeft en die weer op de versterker van de speakers zit aangesloten
Normaalgesproken gaat iedere speaker afzonderlijk in de versterker, en sluit je die weer via wat voor verbinding dan ook (3,5 , HDMi, optisch, etc. etc.) op je PC/laptop aan. En hoef je dus maar 1 kabel kwijt in je laptop. Want geen enkele laptop kan direct zo die speakers aansturen of heeft uberhaupt (voldoende) ingangen voor speakersquote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:39 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb de voorkeur om de 5.1 set gewoon aan de laptop te koppelen. dan kan de stereo ook (weer) opgeruimd worden.
Ik heb geen idee hoe alle verschillende 5.1 sets aangesloten worden, maar mijn set heeft drie 3,5 plugs (oranje/groen/zwart). Ik kan ze overigens wel aansluiten op mijn laptop, maar dan werkt het niet naar behoren, want ik heb 2 koptelefoonuitgangen (en een mic) op mijn laptop.
Er gaan 3 kabels (van de speakers) in, en er zijn weer 3 uitgaande kabels (die 3 gekleurde)quote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:40 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Normaalgesproken gaat iedere speaker afzonderlijk in de versterker, en sluit je die weer via wat voor verbinding dan ook (3,5 , HDMi, optisch, etc. etc.) op je PC/laptop aan. En hoef je dus maar 1 kabel kwijt in je laptop. Want geen enkele laptop kan direct zo die speakers aansturen of heeft uberhaupt (voldoende) ingangen voor speakers
ah nou de meeste speakersets hebben sowieso geen 'plugjes' afaik, maar echt van die speakerkabel, die je gewoon achterin je versterker moet 'klemmen', of heel soms zit er aan een kant een bekkie opquote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:49 schreef D. het volgende:
[..]
Er gaan 3 kabels (van de speakers) in, en er zijn weer 3 uitgaande kabels (die 3 gekleurde)
Die 3 passen prima op mijn desktop (die zelfs 6 ingangen heeft)
Klopt, de 'gewone', maar deze 5.1 is speciaal voor de pjoeterquote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
ah nou de meeste speakersets hebben sowieso geen 'plugjes' afaik, maar echt van die speakerkabel, die je gewoon achterin je versterker moet 'klemmen', of heel soms zit er aan een kant een bekkie op
Ah die, ja dan moet je het wel zo kunnen gebruikenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:56 schreef D. het volgende:
[..]
Klopt, de 'gewone', maar deze 5.1 is speciaal voor de pjoeter
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:57 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ah die, ja dan moet je het wel zo kunnen gebruiken![]()
Ik zag jou al met die normale speakerkabel in je PC vrotten enzo![]()
Deze troep dus;
[ afbeelding ]
Dan word het lastig. Geen convertertje te koop die die ene omvormt naar 3? Maar of je dan echt 5.1 krijgt betwijfel ik. Dan zal het wel gewoon 2.0 geluid zijn over 5 speakersquote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:59 schreef D. het volgende:
[..]
Nou nee, heb dus drie 3,5 pluggen, en geen 3 ingangen op mijn laptop
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |