Zij is ook een heks hoorquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 23:42 schreef Rauzer het volgende:
Die vriend van Megan, wat een jochie nog echt
Ah, ik zie!quote:
oh die afleveringquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 23:44 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ah, ik zie!
Maar captain Picard die homo is, is ook wel boeiend. Alsof je naar een treinongeluk kijkt boeiend dan.
Gaan ze die dan koppelen aan de vader ofzo? *in geheugen graaft*quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 23:44 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ah, ik zie!
Maar captain Picard die homo is, is ook wel boeiend. Alsof je naar een treinongeluk kijkt boeiend dan.
nee, frasier verwart de flirtpogingen van picard, die wil alleen goeie vriendjes wordenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 23:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Gaan ze die dan koppelen aan de vader ofzo? *in geheugen graaft*
Ja, die! Ik had hem nog niet gezien.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 23:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nee, frasier verwart de flirtpogingen van picard, die wil alleen goeie vriendjes worden
maar omdat het zo'n snob is lijkt zijn gedrag ook gay
Ik heb er ooit een uit de VS gezien, dat meisje was al 3x zwanger geweest ondanks dat ze condooms kreeg van haar moeder, en de 4e keer mocht/moest ze het houden van haar moeder, en een bevalling moest zonder verdovingquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 23:50 schreef iBenny het volgende:
Die moeder: 'ik hoop dat ze de bevalling vreselijk vind, dan wil ze geen kinderen meer'
4x ... en hoe oud was ze?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 23:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb er ooit een uit de VS gezien, dat meisje was al 3x zwanger geweest ondanks dat ze condooms kreeg van haar moeder, en de 4e keer mocht/moest ze het houden van haar moeder, en een bevalling moest zonder verdoving
17 ofzoquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 23:58 schreef iBenny het volgende:
[..]
4x ... en hoe oud was ze?
Heb je toen daar gare geval gezien bij de Nederlandse versie van tienermoeders. Die ene die rookte, astma had, er totaal niet uitzag, slome gast als vriendje had, in een beschimmeld huis woonde en een heksachtig figuur als moeder had?
gedaan.. hoezo?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 00:03 schreef Rauzer het volgende:
Benny kun jij deze post eens verwijderen?
is fok bijna vol?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 00:03 schreef Rauzer het volgende:
Benny kun jij deze post eens verwijderen?
Jullie zijn illegaal aan het quotenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 00:04 schreef DeZwabber het volgende:
1 post weg, twee quotes in de plaats
Een jongetje dat Elvi gaat hetenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 00:00 schreef Rauzer het volgende:
He we weten dus niet hoe het afloopt met Megan en Lucas!
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 00:24 schreef DeZwabber het volgende:
*cursus obscure smiley interpretatie volgen gaat
Harry Potter?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 01:29 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
druk verkeer in het haardrooster?
cookie for reference
EERST MIJN KOEKJEquote:
Doe dan!quote:
Volgens mij had ik alleen dat van je ouders?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 01:45 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Doe dan!![]()
Heb je mn adres nog?
Daar mag ie ook heen hoorquote:Op woensdag 25 augustus 2010 01:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Volgens mij had ik alleen dat van je ouders?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |