Ik zag ze gister op Museumpark al met van die ijzer buizen van stellages enzo iets bouwenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 08:24 schreef DeZwabber het volgende:
introductie op school
lame camping volgende week is niet genoeg blijkbaar
zet je wel je fiets GOED op slotquote:Op donderdag 26 augustus 2010 09:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Stomme regen! Ik moet er zo doorheen om ontbijt te halen
!
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 09:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
zet je wel je fiets GOED op slot
Ga te voetquote:Op donderdag 26 augustus 2010 09:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
zet je wel je fiets GOED op slot
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 09:53 schreef Loveless85 het volgende:
Ik zet lekker oldschool CD/DVD covers te printen
Ja ik ook, en films stream ik gewoon naar mn TV. Maarja m'n ouders willen het nog oldschool in op een schijfje, en dan in een hoesje enzoquote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat deed ik vroeger ook altijd
Nu zet ik alle muziek op me mediaplayer
Ik heb ook nog een hele la vol met hoesjes liggenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:10 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja ik ook, en films stream ik gewoon naar mn TV. Maarja m'n ouders willen het nog oldschool in op een schijfje, en dan in een hoesje enzo
Willen we weten wat voor homevideo'squote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb ook nog een hele la vol met hoesjes liggenDie gebruik ik voor homevideo's
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Willen we weten wat voor homevideo's
Da's al oldschool?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:10 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja ik ook, en films stream ik gewoon naar mn TV. Maarja m'n ouders willen het nog oldschool in op een schijfje, en dan in een hoesje enzo
Ja vind ik wel. Zijn er echt nog veel mensen die filmpje downloaden, branden, en dan hoesje printen en in de kast zetten?quote:
Vast welquote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:24 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja vind ik wel. Zijn er echt nog veel mensen die filmpje downloaden, branden, en dan hoesje printen en in de kast zetten?
Ja dat doe ik ook nog, maar daar gebruik ik ook al geen doosjes meer voor, heb gewoon zo'n etui voor 20 cd's ofzo in de auto.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:27 schreef D. het volgende:
[..]
Vast wel
Ikzelf niet, maar ik heb dat ook vroeger nooit gedaan. Filmpje kijken en weer in de prullenbak ermee (op sommige na dan)
Muziekcd's brand ik uiteraard wel, maar anders kan ik ze in de auto niet luisteren
In 1 auto heb ik een mapje, in een andere een wisselaar voor 10 cd's.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:29 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja dat doe ik ook nog, maar daar gebruik ik ook al geen doosjes meer voor, heb gewoon zo'n etui voor 20 cd's ofzo in de auto.
In huis heel afentoe nog een echte cd, maar dan meer omdat ze dan via de grote speakers wat lekkerder klinken. En dan meestal materiaal wat ik niet eens op MP3 heb omdat ik de originele cd al hadquote:Verder luister ik een ECHTE fysieke cd sowieso al never meer, heb vrij uitgebreide collectie op de PC, en met films idem dito, gewoon via HDMI op de TV en als ze erg goed zijn bewaar ik ze wel gewoon (op de PC) en anders gaan ze daarna meteen de prullenbak in
Ik heb hier een hele mooie 5.1 set staan, maar die past niet op een laptopquote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:00 schreef Loveless85 het volgende:
Ik heb ook m'n PC op m'n versterker / 5.1 setje aangesloten, dus als ik eens lekker wil knallen dan gooi ik die gewoon aan![]()
Een klein huis heeft ook voordelen, met minimum aan kabels toch alles kunnen verbinden met elkaar![]()
Maar je kan niet je laptop optisch of via HDMI aansluiten op de versterker?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:03 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb hier een hele mooie 5.1 set staan, maar die past niet op een laptop
Geen idee of dat kan. Niet met de kabels die ik nu heb iig.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:05 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maar je kan niet je laptop optisch of via HDMI aansluiten op de versterker?
Ligt eraan op welke je de speakers heb aangesloten. Die dus in ieder geval. Tenzij die stereo ook een AUX ingang heeft en die weer op de versterker van de speakers zit aangeslotenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:21 schreef D. het volgende:
[..]
Geen idee of dat kan. Niet met de kabels die ik nu heb iig.
En doel je nu op de versteker van de stereo, of van de 5.1 set?
Ik heb de voorkeur om de 5.1 set gewoon aan de laptop te koppelen. dan kan de stereo ook (weer) opgeruimd worden.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ligt eraan op welke je de speakers heb aangesloten. Die dus in ieder geval. Tenzij die stereo ook een AUX ingang heeft en die weer op de versterker van de speakers zit aangesloten
Normaalgesproken gaat iedere speaker afzonderlijk in de versterker, en sluit je die weer via wat voor verbinding dan ook (3,5 , HDMi, optisch, etc. etc.) op je PC/laptop aan. En hoef je dus maar 1 kabel kwijt in je laptop. Want geen enkele laptop kan direct zo die speakers aansturen of heeft uberhaupt (voldoende) ingangen voor speakersquote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:39 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb de voorkeur om de 5.1 set gewoon aan de laptop te koppelen. dan kan de stereo ook (weer) opgeruimd worden.
Ik heb geen idee hoe alle verschillende 5.1 sets aangesloten worden, maar mijn set heeft drie 3,5 plugs (oranje/groen/zwart). Ik kan ze overigens wel aansluiten op mijn laptop, maar dan werkt het niet naar behoren, want ik heb 2 koptelefoonuitgangen (en een mic) op mijn laptop.
Er gaan 3 kabels (van de speakers) in, en er zijn weer 3 uitgaande kabels (die 3 gekleurde)quote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:40 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Normaalgesproken gaat iedere speaker afzonderlijk in de versterker, en sluit je die weer via wat voor verbinding dan ook (3,5 , HDMi, optisch, etc. etc.) op je PC/laptop aan. En hoef je dus maar 1 kabel kwijt in je laptop. Want geen enkele laptop kan direct zo die speakers aansturen of heeft uberhaupt (voldoende) ingangen voor speakers
ah nou de meeste speakersets hebben sowieso geen 'plugjes' afaik, maar echt van die speakerkabel, die je gewoon achterin je versterker moet 'klemmen', of heel soms zit er aan een kant een bekkie opquote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:49 schreef D. het volgende:
[..]
Er gaan 3 kabels (van de speakers) in, en er zijn weer 3 uitgaande kabels (die 3 gekleurde)
Die 3 passen prima op mijn desktop (die zelfs 6 ingangen heeft)
Klopt, de 'gewone', maar deze 5.1 is speciaal voor de pjoeterquote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
ah nou de meeste speakersets hebben sowieso geen 'plugjes' afaik, maar echt van die speakerkabel, die je gewoon achterin je versterker moet 'klemmen', of heel soms zit er aan een kant een bekkie op
Ah die, ja dan moet je het wel zo kunnen gebruikenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:56 schreef D. het volgende:
[..]
Klopt, de 'gewone', maar deze 5.1 is speciaal voor de pjoeter
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:57 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ah die, ja dan moet je het wel zo kunnen gebruiken![]()
Ik zag jou al met die normale speakerkabel in je PC vrotten enzo![]()
Deze troep dus;
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |