Straks vroeg je per ongeluk iemand ten huwelijkquote:Op woensdag 25 augustus 2010 09:43 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik heb ook geen flauw benul wat ik daar net zei.
"type Lego"quote:
waaromquote:Op woensdag 25 augustus 2010 09:43 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik heb ook geen flauw benul wat ik daar net zei.
Brrr, iemand nog een leuk huisje kopen
Oh dat bedoelde ik nog niet eens.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 09:45 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Straks vroeg je per ongeluk iemand ten huwelijk
[..]
"type Lego"
Nee dank je
Oh echt? Oh, dat wist ik niet eens... Die naam viel me gewoon opquote:Op woensdag 25 augustus 2010 09:46 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh dat bedoelde ik nog niet eens.Ik zat meer aan te denken aan 'Type waar Milly Boele in is vermoord'
Wel raar dat je zo gewoon in dat huis kan kijken, en ook die foto's van de tuin met dat omgeschoffelde stukje grasveldquote:Op woensdag 25 augustus 2010 09:48 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh echt? Oh, dat wist ik niet eens... Die naam viel me gewoon op
Nou bah, dat heb ik niet gezien maar dat hoef ik ook niet te zienquote:Op woensdag 25 augustus 2010 09:49 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wel raar dat je zo gewoon in dat huis kan kijken, en ook die foto's van de tuin met dat omgeschoffelde stukje grasveld
Was het maar zo'n feest. nee, 8 september pas. En vakantie? nah, eerder een fok!meetquote:Op woensdag 25 augustus 2010 09:30 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Jij gaat toch ook over 1,5 week ofzo op vakantie?
Ja inderdaad. Vraag me ook af of de vraagprijs al aangepast is ofzo. Maar goed, ik zou er niet willen wonenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 09:51 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou bah, dat heb ik niet gezien maar dat hoef ik ook niet te zienMaar goed, ik vraag me af of ze dat snel zullen verkopen...
2 weken danquote:Op woensdag 25 augustus 2010 09:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feest. nee, 8 september pas. En vakantie? nah, eerder een fok!meet
Nou idd, en ik zou me altijd af blijven vragen of het toeval is dat de bloemen in dat stukje tuin harder groeien ofzoquote:Op woensdag 25 augustus 2010 09:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Vraag me ook af of de vraagprijs al aangepast is ofzo. Maar goed, ik zou er niet willen wonen![]()
Dan vraag je je toch bij iedere kamer af 'Zou hij hier...', en dat typische stukje grasveld/onkruid daar net onder dat luifeltje wat je in alle media zag met die grote tent erover van de politie / autopsie
Ze ligt er niet nog steeds héquote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:01 schreef tombolafan het volgende:
Nou idd, en ik zou me altijd af blijven vragen of het toeval is dat de bloemen in dat stukje tuin harder groeien ofzo
Ik zie geen omgeschoffeld stukje grasveld?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 09:49 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wel raar dat je zo gewoon in dat huis kan kijken, en ook die foto's van de tuin met dat omgeschoffelde stukje grasveld
Oh niet?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:03 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ze ligt er niet nog steeds hé
Dat stukje grasveld/onkruid op die foto's van de tuin, dat net na dat luifeltje begintquote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zie geen omgeschoffeld stukje grasveld?
En tsjah, dat huis moet toch verkocht worden. Als ik eerlijk ben vind ik het nog een prima woning als ik zo de foto's van binnen zie. Er zijn mensen genoeg die daar boven kunnen staan, wat er in een huis gebeurd is. Weet jij wat er voor jou in jouw huis gebeurd is? Misschien geen moord, maar misschien wel andere dingen. Zo ook bij mij, weet ik veel wat die ouwe voor mij daar allemaal heeft uitgespookt
Ik snap het idee wel dat je het een beetje luguber vindt, maar ze kunnen het moeilijk slopen, zo'n tussenwoning
Zal ik hier een poll zetten welk soort ijs ik dit keer moet proberen?quote:
Nou ja nee het ligt niet meer braak ofzo. Maar je ziet serieus toch wel dat redelijk kenmerkende stukje gras/onkruid wat precies tussen dat schuurtje en betegeling onder luifeltje ligtquote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:10 schreef Greys het volgende:
Ik zie serieus geen omgeschoffeld stukkie hoor? Ben ik nou zo scheel?
En daarbij is het toch ook alweer te lang geleden om nog steeds omgeschoffeld te zijn? Daar staat toch al lang weer onkruid op?
Zeekomkommer-met-mossel ijsquote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zal ik hier een poll zetten welk soort ijs ik dit keer moet proberen?
Eh, nee? Serieus? Ik zie een veldje met onkruid dat er overal hetzelfde uit ziet en een stapel tegels oid er op?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:11 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou ja nee het ligt niet meer braak ofzo. Maar je ziet serieus toch wel dat redelijk kenmerkende stukje gras/onkruid wat precies tussen dat schuurtje en betegeling onder luifeltje ligt
Ja ehhh dat is het?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Eh, nee? Serieus? Ik zie een veldje met onkruid en een stapel tegels oid er op?
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zal ik hier een poll zetten welk soort ijs ik dit keer moet proberen?
Nou, dat onkruid staat tussen luifel en schuur wel hoger dan het grasveld wat naast het huis ligt...quote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Eh, nee? Serieus? Ik zie een veldje met onkruid dat er overal hetzelfde uit ziet en een stapel tegels oid er op?
Dus zie je wel dat het daar beter groeit!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:15 schreef tombolafan het volgende:
Nou, dat onkruid staat tussen luifel en schuur wel hoger dan het grasveld wat naast het huis ligt...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |