abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84846675
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 11:48 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

En weer alleen zeker? }:|
nee! Maar ik kan ook beide doen waarvan 1x met jou? *)
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_84846728
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 11:49 schreef kahlie het volgende:

[..]

Wij kiezen voor diner, we vinden het gezelliger en je krijgt meer waar voor je geld (gevoelsmatig, ik eet meer tijdens een diner dan een lunch) en het is makkelijk om lekker wijn bij je eten te drinken *)
meer waar voor je geld? Oh das stom dan.. Aan wijn verdienen ze niks aan me want drink geen alcohol :P
  woensdag 4 augustus 2010 @ 12:01:12 #53
62913 Blik
The one and Only!
pi_84846736
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 11:57 schreef kahlie het volgende:

[..]

Kan wel, maar als je daarna nog moet werken is het zo lastig ;) Daarom vind ik het makkelijker om 's avonds wijn te drinken :D
1 of 2 wijntjes kan prima, niemand die daar iets van merkt.

Is een beetje jammer van de Nederlandse cultuur, dat dat niet echt geaccepteerd is. In België, Frankrijk en Spanje is dat veel meer geaccepteerd om bij (uitgebreide) lunches een wijntje te nuttigen
pi_84848389
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 11:59 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

nee! Maar ik kan ook beide doen waarvan 1x met jou? *)
:D _O- We pm-en ff vanavond ;)
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  vrijdag 13 augustus 2010 @ 23:03:28 #55
2735 Aarti
ik kan best aardig zijn hoor
pi_85261499
Ik wilde bij Sophia eten in Amsterdam, maar dat zijn bijna meteen vol.
Kreeg ik vandaag een mailtje van Sophia dat ze de week ervoor en de week erna hetzelfde menu voor dezelfde prijs aanbieden. Dus nu ga ik alsnog *O*
You've never felt pain until you've walked in a dancer's shoes
pi_85261582
*O* met de 'vroegboeklink' waren we er precies optijd bij toen we toevallig tijdens onze huwelijksreis even mail checkten in een bibliotheek in Cardiff O+

We gaan dan ook op de vrijdagavond naar Chalet Brakkestein in Nijmegen O+ Daar willen we al een tijdje eten. Vorige keer Vesters gedaan, en over Brakkestein ook érg goede verhalen gehoord. We zijn benieuwd :9

Volgende keer toch 's proberen voor een restaurant met ster te gaan, maar vooralsnog zijn we ook met deze hit zeer tevreden. Meerdere keren in die week zit er financieel ook even niet in helaas -O- 50 euro + wijnarrangement en eventueel koffie etc. komt toch altijd weer hoger uit dan het klinkt, die restaurantweek ;)

[ Bericht 25% gewijzigd door motorbloempje op 13-08-2010 23:11:29 ]
Ja doei.
  vrijdag 13 augustus 2010 @ 23:08:38 #57
2735 Aarti
pi_85261723
(mocht trouwens iemand ook interesse hebben om bij Sophia te gaan eten, dan kan ik evt de mail doorsturen)
pi_85524209
Ik kwam er vanavond achter dat volgende week de restaurantweek weer is. :D
2 jaar geleden ben ik gaan eten bij Bretelli . Die ene ster maakt een heel verschil in eetbelevenis. O+
Maar helaas nu dus te kort van tevoren gezien om te kunnen boeken... dacht ik.

Maar wat blijkt: ze hadden nog 2 couverts voor dinsdag! *O* Meteen gereserveerd en nu ook iemand gevonden om mee te gaan. Zin an! :Y
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_85530089
Ik ga maandag naar STOUT Amsterdam. Ben benieuwd
pi_85578157
zo te zien zijn er niet echt veel mensen naar de restaurantweek gegaan dit jaar gezien het uitblijven van frequente recensies...of heb ik het mis?
Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!
pi_85578347
Zou het ermee te maken kunnen hebben dat hij nog niet begonnen is? :+
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_85579485
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 19:08 schreef Cat22 het volgende:
Zou het ermee te maken kunnen hebben dat hij nog niet begonnen is? :+
:D.
Pretentieus geneuzel.
pi_85579780
Wordt dit ook het recensie-topic? Of gaan we een nieuw topic aanmaken?
Pretentieus geneuzel.
pi_85585309
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 19:50 schreef roooosje het volgende:
Wordt dit ook het recensie-topic? Of gaan we een nieuw topic aanmaken?
Er is nog plek zat, dus ik zou het hier doen ;)
pi_85585475
Ik ga iig 5 keer deze week!
Pretentieus geneuzel.
pi_85585508
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 22:02 schreef roooosje het volgende:
Wij één keer, zaterdag :)
  zondag 22 augustus 2010 @ 22:03:30 #67
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_85585519
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 22:02 schreef roooosje het volgende:
Waar naartoe allemaal?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_85585764
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 22:03 schreef golfer het volgende:

[..]

Waar naartoe allemaal?
Niks wat echt fancy is, helaas ;(. Maar sowieso Naar Coquille in Den Bosch en Blend in Tilburg. Dinsdag naar PUUR in Den Bosch. Woensdag en vrijdag staan nog open. Streven is 5 keer, laat ik het zo zeggen ;).
Pretentieus geneuzel.
  maandag 23 augustus 2010 @ 10:15:47 #69
2735 Aarti
pi_85597999
Ik ga vanavond naar Geisha, en donderdag naar het Jagershuis. EN volgende week naar Sophia!
pi_85598203
Ik ben aan het twijfelen of ik ook nog ergens bijboek.
pi_85598669
net donderdag geannuleerd ;(
maar vrijdag staat nog steeds; lunch bij Niven in Rijswijk
  maandag 23 augustus 2010 @ 11:35:55 #72
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_85600269
Doe 'm de groeten! ;-)
  maandag 23 augustus 2010 @ 11:43:53 #73
62913 Blik
The one and Only!
pi_85600596
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 22:07 schreef roooosje het volgende:

[..]

Niks wat echt fancy is, helaas ;(. Maar sowieso Naar Coquille in Den Bosch en Blend in Tilburg. Dinsdag naar PUUR in Den Bosch. Woensdag en vrijdag staan nog open. Streven is 5 keer, laat ik het zo zeggen ;).
Coquille is toch wel redelijk fancy, in ieder geval Lekker-500 materiaal
pi_85608318
Maar Puur en Blend? Daar kun je normaal ook al voor datzelfde bedrag eten zou ik zeggen. Voor de normalere restaurants vind ik het niet zo de moeite waard eigenlijk: erg druk, prijsverschil is minimaal en het eten ook niet even bijzonder, tenminste dat is mijn ervaring tot nu toe.
Zelf trouwens gekeken op de dag dat ik het mailtje binnekreeg: alle sterren-zaken in NB zaten al helemaal vol! Slaat toch nergens op, terwijl ik me speciaal had aangemeld om wat oninteressante spam te ontvangen zodat je iets eerder kon reserveren. net als iedereen natuurlijk, maar toch.
Misschien kunnen ze volgende keer de bezitters van een museumjaakaart of zo nog een week eerder dan de American Express laten reserveren. En het jaar daarop de eigenaars van een ANWB campingkaart weer nog een week eerder etc. etc.
Later toch nog een plekje kunnen bemachtigen bij de Karpendonkse Hoeve, waar ik al een tijdje eens heen wilde. Voor vanavond dus. Had eigenlijk mijn moeder willen meenemen, maar drie lukte niet. Nu dus maar op woensdag naar iets onduidelijks in Eindhoven, met z'n drieen
anonieme razernist
pi_85608390
Bij mij wordt het ook niet fancy, maar hopelijk wel lekker Italiaans eten: Da Gabriele in Harderwijk, omdat we er toch in de buurt zijn. Toen ik de lijst doornam vond ik er veel zaken tussen staan die toch wel erg 'gewoontjes' zijn.
pi_85608965
Ik zoek ook altijd restaurants uit waar je niet normaal ook al voor 25 euro een menu kunt krijgen... dat doen we dan wel een keer buiten de restaurantweek :+ :9

als we meer geld hadden gehad waren we meer geweest, maar 1 keer is wel te doen. Doen dan wel écht avondje uit met ook koffie, thee, wijnarrangement, etc. :+
Ja doei.
pi_85612918
Zin in vrijdag *O* Lunch bij Flinstering
Ook niet erg bijzonder maar afgelopen jaar heerlijk gegeten
pi_85616669
ik heb een reservering voor de hermitage (1 michelinster) in Ridderkerk voor a.s. zaterdag. Rond 1930.

Alleen zijn wij verhinderd -O-

Wie de reservering over wil nemen, kan een PB sturen :)
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_85623730
Dankjewel _aurum_ *O*
pi_85625033
aha betrapt Sarabi ;) nee, leuk hoor!
pi_85626735
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 15:03 schreef motorbloempje het volgende:
Ik zoek ook altijd restaurants uit waar je niet normaal ook al voor 25 euro een menu kunt krijgen... dat doen we dan wel een keer buiten de restaurantweek :+ :9

als we meer geld hadden gehad waren we meer geweest, maar 1 keer is wel te doen. Doen dan wel écht avondje uit met ook koffie, thee, wijnarrangement, etc. :+
Ach, ik vind het een leuk idee om zo verschillende restaurants te leren kennen. Dat extra voordeel maakt me niet veel uit. Ik vind het tof om te zien hoe het personeel zijn beste beentje voorzet, de additionele
verkooptrucs manifesteert en de stress beteugeld. Ook verwacht ik een visitekaartje van het etablissement in de vorm van een menu. Coquille was heerlijk btw. Lekker met wijnarrangement, bijgerechten en toetje.

[ Bericht 19% gewijzigd door roooosje op 23-08-2010 22:28:10 ]
Pretentieus geneuzel.
pi_85628970
wij gaan sowieso wel met enige regelmaat uit eten (alleen laat mijn financiele situatie door gebrek aan vast werk dat nu even niet toe)

waar we vroeger naar eetcafé's gingen, gaan we nu als we uit eten gaan wel wat prijziger (lees: meer dan 13 euro voor een in elkaar geflanst studentenmenu ;) ) en als we dan in de restaurantweek gaan, gaan we op zoek naar restaurants waar we wel eens wat meer uit kunnen geven voor bijvoorbeeld een speciale gelegenheid. Soort van 'voorproeven' ofzo ;) Idd kijken naar de service enzo, of ze je ook als je minder betaalt dan normaal goed behandelen met evenveel plezier en vriendelijkheid enzo. Of 't er gezellig is (niet te rumoerig/klein/benauwd :@), ook een goed bijpassend wijnarrangement, etc.

Zo zijn we in februari bij Vesters geweest. Wat voor ons doen érg duur is. En dat is zó goed bevallen, dat we er 2 dagen na ons trouwen, om het samen nog even te vieren, weer zijn gaan eten O+ Ben je wel 200 euro kwijt, en da's voor studenten best duur :') maar wel het geld waard, en da's fijn om uit te proberen tijdens zo'n week ^O^ de rest proberen we wel uit (waar je dus normaal ook 25 betaalt voor 2 a 3 gangen) door het jaar heen ;) :P
Ja doei.
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 11:17:08 #83
2735 Aarti
pi_85639700
Ik ben gisteren bij Geisha geweest.
Ze profileren zich als high class hip en trendy. Ze hebben het geprobeerd maar het wil toch niet helemaal. De zaak zat ook half leeg, wat ik bij restaurantweek nog niet eerder heb gezien.
VOorgerecht was 3 soorten sushi, crispy, crunchy and creamy. Die waren erg lekker, gevuld met krab, tonijn en zalm.

Hoofdgerecht was rogvleugel, scholfilet en gamba's in pepersaus. Helaas niks speciaals, niet iets wat je zelf niet makkelijk kan maken. erg kleine portie ook.

Nagerecht was aardbei-muntpannacotta, lychee-ijs (helaas niet zelfgemaakt en dat kon je proeven) en vruchtjes.

Al met al best oke, maar zeker geen hoogvlieger.
pi_85646543
voor donderdag naar oriental128 in amsterdam, ben benieuwd, iig goeie recensies
pi_85650753
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 11:17 schreef Aarti het volgende:
Ik ben gisteren bij Geisha geweest.
Ze profileren zich als high class hip en trendy. Ze hebben het geprobeerd maar het wil toch niet helemaal. De zaak zat ook half leeg, wat ik bij restaurantweek nog niet eerder heb gezien.
VOorgerecht was 3 soorten sushi, crispy, crunchy and creamy. Die waren erg lekker, gevuld met krab, tonijn en zalm.

Hoofdgerecht was rogvleugel, scholfilet en gamba's in pepersaus. Helaas niks speciaals, niet iets wat je zelf niet makkelijk kan maken. erg kleine portie ook.

Nagerecht was aardbei-muntpannacotta, lychee-ijs (helaas niet zelfgemaakt en dat kon je proeven) en vruchtjes.

Al met al best oke, maar zeker geen hoogvlieger.
Jammer dat het tegenviel.
Wat betreft het aantal gasten: de meeste zaken zullen vast een beperkt aantal tafels reserveren voor restaurantweek. Wellicht dat de reguliere klanten het nu lieten afweten. ;)

Ik mag vanavond! *O* Mijn 2e ervaring met een restaurant met een ster. :9 Ik zal proberen te onthouden/op te schrijven wat we hebben gegeten.
pi_85651179
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 16:02 schreef Cat22 het volgende:

Ik mag vanavond! *O* Mijn 2e ervaring met een restaurant met een ster. :9 Ik zal proberen te onthouden/op te schrijven wat we hebben gegeten.
welke? veel plezier en eet smakelijk! en foto's maken ja :Y)
pi_85655308
Vanmiddag gelunched bij Amarone

Zaak was verder bij mij bekend, vind het voor een sterrenzaak wat vol met tafels, allemaal wat minder ruim opgezet dan andere restaurants in zijn klasse. Ook de locatie (op de toch wel drukke winkestraat De Meent in Rotterdam is wat anders dan normaal. Verder natuurlijk allemaal keurig verzorgd binnen.

Begonnen met een fles water (moest nog rijden) en enkele kleine hapjes, waar helaas niet bij verteld werd wat het precies was: soort soepstengel met zeezout, apart kaascrackertje (zoetig en pittig tegelijk), gevuld cherrytomaatje en een toastje met truffelcreme? en een plakje... pata negra ham?

Daarna het menu zonder veranderingen en met een wijnarrangement met halve glaasjes genomen.

Amuse: Groene aspergesoep met garnaaltjes en daarin een ravioli met mozzerela. Erg lekker.

Voor: Gegrilde coqueille's st jaques op een bedje van couscous van bloemkool met kalfsjus en gedroogde gamba Goed maar niet heel bijzonder. Hierbij een glaasje Riesling, lekker fris en een mooi combinatie.

Hoofd: Gebakken schol laagje krokante kerrie, meloen en appel en kleine aardappeltjes. Ook weer erg lekker. Glaasje Chenin Blanc uit frankrijk erbij, redelijk combinatie maar niet bijzonder.

Na: Merengues van witte chocolade, daartussen bramen en zwisterse room, bolletje puur chocoladeijs erop en overgoten met bramensaus. Daarnaast beignets gevuld met pistachecreme. Voortreffelijk. Hierbij zat een italiaanse rode dessertwijn waar je de bramen en chocolade gewoon in proefde, heerlijke combinatue dus.

Daarna nog espresso met de diverse zoetigheden: boterkoekje met room en framboos, pistachemarsepein in pure chocolade, kokosmacroontje en een krokant koekje. Ook nog een schaaltje met hazelnoten in chocolade erbij.

Al met al een prima lunch.
May you never steal, lie or cheat. But if you have to steal, then steal away my sorrows. If you have to lie, then lie with me all the nights of our life. If you have to cheat, then cheat death because I don't want to live a day without you
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 18:46:39 #88
62913 Blik
The one and Only!
pi_85656856
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 17:54 schreef LordLynx het volgende:
Vanmiddag gelunched bij Amarone

Zaak was verder bij mij bekend, vind het voor een sterrenzaak wat vol met tafels, allemaal wat minder ruim opgezet dan andere restaurants in zijn klasse.
Vaak worden er wat meer tafels in het restaurant voor de restaurantweek zodat er meer omzet gedraaid kan worden. Een sterrentent heeft aardig wat vaste lasten die wel terugverdient moeten worden. Dit betekent dus wat meer tafels dan normaal

Ik ga dadelijk naar Soigné in Bussum toe, ben benieuwd in ieder geval
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 19:12:41 #89
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_85657653
Amarone staat hoog in mijn top 5 van favoriete restaurants in Rotterdam. Echt geweldige ervaringen gehad voor zeer redelijke prijzen op dat niveau. Ik hou daar wel van, dan kun je eens wat vaker gaan. En de wijnen zijn meestal ook zeer de moeite waard.
Zo, moest het even kwijt. ;-)

Klinkt als een lekkere, niet te zware lunch, LordLynx. ^O^
pi_85669616
Net terug van Bretelli.
Dit is de tweede keer dat ik er in de restaurantweek naartoe ga, maar de ervaring is weer hetzelfde. Een feestje. Bretelli was de vorige keer al prettig relaxed voor een sterrenrestaurant en dat was deze keer ook zo. Gewoon goede, attente service, zonder al te opdringerig te zijn. De zaak zat deze keer goed vol, ook met reguliere gasten. Wij hadden een mooi tafeltje aan het raam, beetje jammer dat er later een groep vna 6 personen naast ons kwam zitten, dat schroeft het geluidsnivo een stuk omhoog. Maar ja, dat kun je overal treffen natuurlijk.

Ik heb foto's gemaakt van alle kunstwerkjes op onze borden, helaas holde de kwaliteit van de foto's achteruit toen het donkerder werd, maar ik wilde geen flits gebruiken. Zeker de foto's van nagerecht en friandises doet de werkelijkheid geen recht.

Het menu:

En voor wie dat niet kan lezen zal ik het per gerecht erbij zetten. :)

We begonnen met een amuse:

Stond niet op de kaart dus ik weet niet meer precies wat erin zat. Links een gelei van kalf met een lapje rosbief, een mousse van veldsla en een mousse van ... nog iets. Daarbij een cakeje van olijf.
Lekker, heldere smaken en de mousse van veldsla smaakte echt naar sla en was heerlijk zacht.

Rechts een sushi van tonijn met kokos (ja, kokos!) met kaviaar van paksoi (geloof ik).
Dit was echt heerlijk! Nooit geweten dat vis en kokos zo goed samen kunnen gaan! Voor mij de ontdekking van de avond.

Voorgerecht:

Gemnarineerde makreelfilet & koningskrab. De filet was gemarineerd met citrus en azijn, bedekt met groene appel en biologische yoghurt. Daaronder King Crab salade met Roseval aardappeltjes, gemarineerde kerstomaatjes en parels van soja en ijspastille van komkommer en koriander met een creme van avocado.
Wederom een lekker hapje. De ijspastille was heel apart, bevroren komkommer, lekker! De koriander proefde je niet meteen, die kwam later opeens in je mond.

We konden kiezen uit het drie- of vier gangen menu, wij kozen voor 3 gangen, dus misten de Noordzee schol en Zeeuwse mosselen.

Hoofdgerecht:

Gegrilde runderlende & gestoofde kalfswang.
In het midden de gegrilde runderlende met cantharellen en rechts spinazie met bernaisse saus. Links de gestoofde lamswang bedekt met madeira sjalotjes en chorizo schuim. Daarbij een crème van doperwten.
Leuk detail was dat de kok zelf de natureljus op de runderlende kwam schenken en het gerecht toelichtte.
De runderlende was heerlijk rosé gebraden. Kalfswang had ik nog nooit gegeten, mooi gestoofd want hij viel uit elkaar op je bord maar qua smaak wordt het voor mij geen favoriet. Het schuim erop was wel een mooie combinatie vond ik. Het madeira sjalotje (want ik vond er echt maar eentje op mijn bord) was wel oké. Over het geheel genomen: lekker gerecht, maar niet echt spectaculair, waar ik in zo'n restaurant toch stiekem op hoop bij iedere gang.

Nagerecht:

Zoals ik al zei, de foto doet het schilderijtje op het bord echt geen recht.
Witte chocolade & Prosecco.
In het midden een crème van prosecco en witte chocolade, gevuld met een salade (zeg maar ingekookt) rood fruit, roomijs van basilicum, koekjes van amandel, gelei van zwarte kersen en gel van mojito.
Met een dessert kun je mij altijd blij maken en ook deze keer is ze dat gelukt. Lekker fris en ijs van basilicum... ik had het nog nooit gegeten maar het is fantastisch en paste prima bij het fruit.

Daarna uiteraard koffie met friandises:

Stond niet op de kaart dus ook hier geen exacte beschrijving.
In het kommetje zat crème brûlée. Deze doorstond de tik tik test prima. Op het schaaltje van links naar rechts:
witte chocolade met nootjes (lieten een verrassend pittige nasmaak achter) en rozijnen, muffin van lemon en nog iets (vond ik zelf niet zo bijzonder, hij was vrij droog), marshmallow met kokos en nog iets, ik meen lavendel. Goeie combi in ieder geval. Daarnaast een tablet van perzik, roos en nog iets, lekker fris in het begin en daarna proef je de roos erdoor. Weer zo'n smaak sensatie die je hier verwacht. En tenslotte een chocoladebonbon met roomvulling.

We waren per persoon (menu inclusief koffie en en glas wijn) zo'n 50 euro kwijt.
Al in al weer een aangenaam avondje met mooie culinaire verrassingen en combinaties, naast een paar smaakjes die ik minder geslaagd vond. Maar zeker goed genoeg om nog een keer terug te komen.
pi_85669763
Ziet er mooi uit! ^O^
pi_85669835
alhoewel de foto's niet alles goed tot z'n recht laten komen, klinkt het erg goed ;) en wat er op de foto te zien is ziet er ook wel mooi uit :Y

de site is overigens afgrijselijk, met die muziek ;( maar ziet er wel uit alsof ik er wel 's wil eten!
Ja doei.
pi_85669888
_O_ :9~
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_85670192
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 23:26 schreef motorbloempje het volgende:
alhoewel de foto's niet alles goed tot z'n recht laten komen, klinkt het erg goed ;) en wat er op de foto te zien is ziet er ook wel mooi uit :Y

de site is overigens afgrijselijk, met die muziek ;( maar ziet er wel uit alsof ik er wel 's wil eten!
Die site is erg fout he? -O- Vond ik ook al. En ik ben er nog steeds niet achter wat nu hun keuken is. Volgens mij van alles wat. :P
pi_85670217
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 23:27 schreef tombolafan het volgende:
_O_ :9~
Ga je volgend jaar mee? Mag je bij mij logeren. *O*
  Designer dinsdag 24 augustus 2010 @ 23:33:49 #96
266257 crew  DeZwabber
dugga doo dugga dugga doo
pi_85670225
:o :9

*eerstvolgende keer die kokos-tonijn sushi combo gaat uitproberen
🐙
pi_85670286
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 23:33 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Ga je volgend jaar mee? Mag je bij mij logeren. *O*
JA! Deal! *O*
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_85670888
Heel leuk verslag met O+ foto's. Verrassend idd dat vis met kokos en die bevroren komkommer!
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 23:47:08 #99
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_85670898
Leuk hoor. En ziet er allemaal prima en lekker uit bij Bretelli. En de kwaliteit van de foto's maakt niet zoveel uit. Je krijgt toch een prima impressie op deze manier van de opmaak van de borden en de gerechten.
50 euro pp voor een sterrenmenu is zeer betaalbaar. ^O^
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  woensdag 25 augustus 2010 @ 09:11:29 #100
62913 Blik
The one and Only!
pi_85677502
Ik vind die 50 euro ook erg goedkoop, maar dan heb je het dus zonder wijnarrangement gedaan?

Ik heb gisteren bij Soigné in Bussum gegeten, ook een sterrenrestaurant. Was uiteindelijk toch nog 135 euro kwijt.

Begonnen met een aperitiefje, een rosé frizzante.
Vervolgens een amuse (onbekend wat precies).
Voorgerecht met Amerikaanse steaktartaar, kwarteleitje, kaviaar.
Hoofdgerecht met steenscholfilet, risotto, cantharellen
Toetje van rood fruit in een muscat-gelei, koekje met vanillemousse en chocolade-limoen ijs.
Geeindigd met koffie en friandises

Hierbij ook het wijnarrangement genomen, met 3 wijnen erbij. Totale kosten kwamen dus uit op 135 euro met 2 personen.

Eten was erg lekker, enige wat ik persoonlijk minder vond was het rood fruit in gelei.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')