nee! Maar ik kan ook beide doen waarvan 1x met jou?quote:
meer waar voor je geld? Oh das stom dan.. Aan wijn verdienen ze niks aan me want drink geen alcoholquote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:49 schreef kahlie het volgende:
[..]
Wij kiezen voor diner, we vinden het gezelliger en je krijgt meer waar voor je geld (gevoelsmatig, ik eet meer tijdens een diner dan een lunch) en het is makkelijk om lekker wijn bij je eten te drinken
1 of 2 wijntjes kan prima, niemand die daar iets van merkt.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:57 schreef kahlie het volgende:
[..]
Kan wel, maar als je daarna nog moet werken is het zo lastigDaarom vind ik het makkelijker om 's avonds wijn te drinken
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:59 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
nee! Maar ik kan ook beide doen waarvan 1x met jou?
quote:Op zondag 22 augustus 2010 19:08 schreef Cat22 het volgende:
Zou het ermee te maken kunnen hebben dat hij nog niet begonnen is?
Er is nog plek zat, dus ik zou het hier doenquote:Op zondag 22 augustus 2010 19:50 schreef roooosje het volgende:
Wordt dit ook het recensie-topic? Of gaan we een nieuw topic aanmaken?
Waar naartoe allemaal?quote:
Niks wat echt fancy is, helaasquote:
Coquille is toch wel redelijk fancy, in ieder geval Lekker-500 materiaalquote:Op zondag 22 augustus 2010 22:07 schreef roooosje het volgende:
[..]
Niks wat echt fancy is, helaas. Maar sowieso Naar Coquille in Den Bosch en Blend in Tilburg. Dinsdag naar PUUR in Den Bosch. Woensdag en vrijdag staan nog open. Streven is 5 keer, laat ik het zo zeggen
.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |