quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:17 schreef Loveless85 het volgende:
Stelletje Cougars, ik duik mijn bad in
Badder ze.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:17 schreef Loveless85 het volgende:
Stelletje Cougars, ik duik mijn bad in
Nog een paarquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:39 schreef DeZwabber het volgende:
een coole badeend, voor Ll
[ afbeelding ]
Wat?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:40 schreef Rauzer het volgende:
Nou, volgende keer maar weer een pakje Dr. Oetker kopen.
Nee er is helemaal niks mis gegaan, en het smaakt ook bijzonder goed, alleen had ik er na al die hosanna hier veel meer van verwachtquote:
Dat meen je nietquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:47 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Nee er is helemaal niks mis gegaan, en het smaakt ook bijzonder goed, alleen had ik er na al die hosanna hier veel meer van verwacht. Dan is zo'n Oetker-zakje toch een stuk minder werk
.
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:47 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Nee er is helemaal niks mis gegaan, en het smaakt ook bijzonder goed, alleen had ik er na al die hosanna hier veel meer van verwacht. Dan is zo'n Oetker-zakje toch een stuk minder werk
.
Ik denk dat ik 'm binnenkort nog eens maak maar dan van alles wat meer, hij was nu niet zo hoog, komt door de grote springvorm.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat meen je niet
Ik vind hem echt goddelijk. Njah, jammer van al je moeite dan idd
Zo'n pakje is best handig, en vaak goed te etenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:59 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Die kant en klare vind je makkelijker dan alles zelf te maken?
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:47 schreef Rauzer het volgende:
[..]
.
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:43 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Dan mag je ook niet in dit topic posten! Kssssjjt
Vind ik ookquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:00 schreef D. het volgende:
[..]
Zo'n pakje is best handig, en vaak goed te eten
Ik heb het toch gegeten jongquote:
Waarom heb jij eigenlijk nog mod-tagje, ESF is toch al dichtquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:08 schreef Greys het volgende:
Ah ja da's waar, +10 voor de moeite om het helemaal in elkaar te fröbelen.
ze is nog hamsters&plantjes modquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:10 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Waarom heb jij eigenlijk nog mod-tagje, ESF is toch al dicht?
En ik vind de taart dus niet vies he, ik had alleen een spontaan orgasme verwacht na alle reacties van jou, en dat bleef een beetje uit
Ik moest serieus nadenkenquote:
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
typische mac gebruiker, dat dan weer wel
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
typische mac gebruiker, dat dan weer wel
Heuj, niet alleen van mij, zie Noek in dat topic, die wilde spontaan met me trouwenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:10 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Waarom heb jij eigenlijk nog mod-tagje, ESF is toch al dicht?
En ik vind de taart dus niet vies he, ik had alleen een spontaan orgasme verwacht na alle reacties van jou, en dat bleef een beetje uit
Ik heb er al 3. Blauwe. Die in aanraking met water gaan knipperenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:39 schreef DeZwabber het volgende:
een coole badeend, voor Ll
[ afbeelding ]
die heb ik ookquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:23 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik heb er al 3. Blauwe. Die in aanraking met water gaan knipperen
Heb ze met hoorntjesquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:24 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Zou je verdomme niet eens uit m'n bad gaan
nee, ik heb m'n zeep hier ergens laten vallen, wacht even, ik ga em zoekenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:24 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Zou je verdomme niet eens uit m'n bad gaan
quote:
Ik zou niet bukkenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:26 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nee, ik heb m'n zeep hier ergens laten vallen, wacht even, ik ga em zoeken
[HOMO] #2856 Lamballend de week door.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:26 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nee, ik heb m'n zeep hier ergens laten vallen, wacht even, ik ga em zoeken
Alsof zij jouw bad nodig heeftquote:
Let's rephrase that. Ik wil wel in zijn bad. Maar ik wil niet met hem in zijn bad.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:39 schreef DeZwabber het volgende:
neuh, ik wil niet bij Loveless in bad, ik ben alleen geinteresseerd in zijn eendjes
Die heb je zelf toch ook!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:39 schreef DeZwabber het volgende:
neuh, ik wil niet bij Loveless in bad, ik ben alleen geinteresseerd in zijn eendjes
Ik wil ook wel in zijn bad met zn eendjes (in mn eentjequote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:40 schreef JJH het volgende:
[..]
Let's rephrase that. Ik wil wel in zijn bad. Maar ik wil niet met hem in zijn bad.
Zullen wij samen in zijn bad?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:43 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Die heb je zelf toch ook!
[..]
Ik wil ook wel in zijn bad met zn eendjes (in mn eentje) Ik mis het bad van mijn ouders
WHUT!? En Cat dan???quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:44 schreef JJH het volgende:
[..]
Zullen wij samen in zijn bad? [ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:46 schreef Loveless85 het volgende:
Zo. Lekker hippie 2 band-shirtjes besteld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |