Helemaal niksquote:
Echte liefde dan als sjef hem gewassen heeftquote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:59 schreef tombolafan het volgende:
Goed, ik heb het idee dat er niks veranderd is
Hij vond het heel eng bij de dierenarts (zat achterin het hok in elkaar gedoken) maar herkende mij
En thuis meteen met Sjef knuffelen (die al die vieze geurtjes van hem af gewassen heeft)
Hij had weinig keus want Sawyer plofte gewoon BAM voor zn gezichtquote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:10 schreef prupke het volgende:
[..]
Echte liefde dan als sjef hem gewassen heeft
Ik weet nog toen fokke terug kwam dat Nol en sjef net een blaaskapel waren vanwege de dierenartslucht van de operatie
Met de mededeling : LIKKEN !!!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:12 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hij had weinig keus want Sawyer plofte gewoon BAM voor zn gezicht![]()
Ja, hij deed zelfs niks als Sawyer hem besprongquote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:13 schreef prupke het volgende:
[..]
Met de mededeling : LIKKEN !!!
Sjef is gewoon een goedzak...die nog steeds (ja sorry) erg gemist word
Ik heb een tas van fred de la bretoniere... daar passen zowel sjef en sawyer inquote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:15 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, hij deed zelfs niks als Sawyer hem besprongAlleen een beetje met zn staart zwiepen
Dus hij krijgt nu iig rust
En snap ikJe mag nog steeds langskomen hoor
(al snap ik het als dat lastig is
)
Echt té lief gewoonquote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:43 schreef tombolafan het volgende:
Zeg!
Kijken mag, meenemen niet
Oh, Sawyer was nog niet helemaal schoon:
[ link | afbeelding ]
Dat!quote:
Geen flauw benulquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:06 schreef Mishu het volgende:
Zijn ze nou gay of vervult Sjefke nu een vaderrol die hij altijd al had willen vervullen? Vind het sowieso bijzonder die twee.
Ten eerste: Waren het dierenartsASSISTENTESquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:11 schreef Cat22 het volgende:
Hou je dan eindelijk op met insinueren dat Libby en ik niet goed voor Sawyer hebben gezorgd?![]()
Je hebt nu de meningen van 3 (DRIE!) DA's!
2 assistentes en de Redcat DA dan.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:13 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ten eerste: Waren het dierenartsASSISTENTES
Ten tweede: Waren het er 2
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |