Mn moeder had altijd horrorbeelden in haar hoofd, dat ik een verzamelaar zou worden met veel te veel dierenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:31 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Ahh vandaar, ze zien je al weer aankomen met de volgende kat, omdat je weer eens te lief bent voor deze wereld... Nou er zijn ergere dingen die je kunt doen in je leven denk ik.
Zo kun je het ook vertellen trouwens...
Paps, mams ik moet iets vreselijks vertellen... Ik ben ernstig ziek... GRAPJE ik heb nog een kat...
Ik heb het redelijk druk, dus een kitten vind ik dan niet eerlijk, die heeft tijd en aandacht nodig. En de oudere katten kosten redelijk wat aan dierenarts etc, dus om steeds een oude te nemen is niet haalbaar (ben wel aan het werk maar ook nog student, dus niet heel rijk ofzo)quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:41 schreef Lienekien het volgende:
Hoe kan je nou een tijdje geen kat willen hebben? Ik zou mijn (t)huis knap ongezellig vinden zonder.
Maar dan nog, een jongere maar wel volwassen kat uit het asiel?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:47 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb het redelijk druk, dus een kitten vind ik dan niet eerlijk, die heeft tijd en aandacht nodig. En de oudere katten kosten redelijk wat aan dierenarts etc, dus om steeds een oude te nemen is niet haalbaar (ben wel aan het werk maar ook nog student, dus niet heel rijk ofzo)
Geer was ook een jaar toen ze hier kwam.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:49 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Maar dan nog, een jongere maar wel volwassen kat uit het asiel?
Nou ja, je ziet hoe goed het lukt om me eraan te houdenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:49 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Maar dan nog, een jongere maar wel volwassen kat uit het asiel?
Nee, ik bedoel "niet meer dan 2 katten tegelijk", dat is de max in mijn huisjequote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:49 schreef JJH het volgende:
[..]
[/b]
Dat zeg je nu....
Ik dacht dat je net nog zei dat je na Draak en Nelis er niets meer bij zou nemen...
Ik heb er nu een stekker in, maar het lijkt niet veel invloed te hebben (hij zit er sinds gisteren in, en daarvoor ging het ook goedquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:50 schreef Greys het volgende:
Tombo, denk je dat Feliway nog nodig gaat zijn?
En zo nee, wat eten ze precies bij jou?
Oh ja, een kwartier van te voren er in gedaan ofzo he, je hebt gelijk!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:53 schreef oh-oh het volgende:
Ze had toch wel Feliway gelijk of niet?
Eten ze nog een bepaald merk ofzo?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:52 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb er nu een stekker in, maar het lijkt niet veel invloed te hebben (hij zit er sinds gisteren in, en daarvoor ging het ook goed)
En ze eten gewoon brokjes, ik heb echt een huge bak van Marychild meegekregen
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Mn moeder had altijd horrorbeelden in haar hoofd, dat ik een verzamelaar zou worden met veel te veel dieren
En nu neem ik er steeds bij
(max 2 katten hoor)
Nee, ik heb hem er donderdag pas in gedaan, en woensdag ging het natuurlijk ook al boven verwachting goed...quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh ja, een kwartier van te voren er in gedaan ofzo he, je hebt gelijk!
Ik hoop het niet voor zequote:Eten ze nog een bepaald merk ofzo?
Ah, wat lief!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Onderweg naar je:
[ afbeelding ]
850 kaasknabbels in glazen pot voor poezen, ik denk dat Sjef die wel lust
En Nelis vast ook wel!
En:
[ afbeelding ]
Speciaal voor de tandjes, dat ze niet snel tandplak enzo krijgen!
Omdat je zo geweldig bent om Sjef meteen te gaan halen
Ik zal bij jou een glazen pot op je kop laten vallen.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:39 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ah, wat lief!![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zal zeggen dat ze onder de brievenbus moeten gaan liggen![]()
Ik denk niet dat Greys platte katten in mind hadquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:39 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ah, wat lief!![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zal zeggen dat ze onder de brievenbus moeten gaan liggen![]()
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:42 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik zal bij jou een glazen pot op je kop laten vallen.
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:42 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Greys platte katten in mind hadGreys
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:42 schreef DeZwabber het volgende:
zullen ze leuk vinden, patsboem pot op je kop
lekker je katten onder de brievenbus laten liggen terwijl de boel er blijkbaar toch niet door pastquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:45 schreef tombolafan het volgende:
[..]
[..]
[..]
die pot past er toch niet door
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
lekker je katten onder de brievenbus laten liggen terwijl de boel er blijkbaar toch niet door past
jij schepper van valse hoop jij!
Misschien nog wel erger als zo'n pot op je kop.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
lekker je katten onder de brievenbus laten liggen terwijl de boel er blijkbaar toch niet door past
danquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:48 schreef JJH het volgende:
[..]
Misschien nog wel erger als zo'n pot op je kop.
Then quit it!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:51 schreef DeZwabber het volgende:
hmm, nee, grammarnazi zijn geeft toch niet de voldoening die ik verwacht had
Oh, ik krijg altijd weke knietjes van.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:51 schreef DeZwabber het volgende:
Ik was net zo trots op jequote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:51 schreef DeZwabber het volgende:
Je bent lief!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:55 schreef Greys het volgende:
Ik had het eigenlijk als verrassing willen houden, maar ik moest toch ff vissen naar een bepaald merk enzo, straks had er eentje een dieet![]()
Geen meloensnoepjes?quote:Meloensnoepjes hadden ze helaas nietDus dan maar kaas!
Nou zwab, als jij zo van platte katten houdt, dan regelen we voor jou gewoon een plattypussquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:46 schreef Loveless85 het volgende:
Ik heb m'n naaktpics gestuurd. Heeft het baasje ook nog wat
PICS hé, geen gipsen afgietsel ergens van ofzo. Dus er zelf onder gaan liggen heeft weinig nut... Van die envelop voel je weinigquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:52 schreef tombolafan het volgende:
[..]![]()
* zelf onder de brievenbus liggen gaat*
En dan blijkt die glazen pot wel te passenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:52 schreef tombolafan het volgende:
[..]![]()
* zelf onder de brievenbus liggen gaat*
Maar ik wil ze opvangen VOORDAT Nelis en Sjefke ze verscheuren omdat er geen snoepjes in zittenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:53 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
PICS hé, geen gipsen afgietsel ergens van ofzo. Dus er zelf onder gaan liggen heeft weinig nut... Van die envelop voel je weinig
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:54 schreef bioloogje het volgende:
[..]
En dan blijkt die glazen pot wel te passen
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:46 schreef Loveless85 het volgende:
Ik heb m'n naaktpics gestuurd. Heeft het baasje ook nog wat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |