Lekker hoor... in Juli de kat overnemen, Binnenpoes en -katers hebben via FOK! goed baasje gevonden! en nu maar weer wegdoen omdat je het er te druk voor hebt... snap het soms allemaal nietquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 23:28 schreef marychild het volgende:
.
Maar omdat ik het eigenlijk te druk heb om voor hem te zorgen.....
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 23:37 schreef fries1984 het volgende:
[..]
Lekker hoor... in Juli de kat overnemen, Binnenpoes en -katers hebben via FOK! goed baasje gevonden! en nu maar weer wegdoen omdat je het er te druk voor hebt... snap het soms allemaal niet
Dat kan wel zo zijn maar dan had ze daar over na moeten denk VOORDAT Sjefke kwam en niet achteraf.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 23:43 schreef dandybleu het volgende:
kan toch zo zijn ? dat ze hem weg wil ? met die reden?
De reacties zijn op zich wel enigszins te begrijpen natuurlijk. Er hebben veel mensen hier meegeleefd met het verhaal van Prupke en haar katten en het erg jammer om te lezen dat Sjefke nu alweer weg moet. Wat meer toelichting daarover zou misschien zorgen voor ook wat begrijpender reacties, maar dat is aan jou.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 23:51 schreef marychild het volgende:
Wat een kinderachtige mensen kom hier zeg
Het is niet binnen een maand, Sjefke zit volgens mij vanaf mei bij TS.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 23:47 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
[..]
Ja maar om dan binnen de maand op fok dit neer te zetten...
Wat nee?quote:
Wat wil je hiermee zeggen?quote:
Mag je vinden mod...quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 23:42 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
EDIT: raar gevoel voor humor heb je
Ach.. ze zoekt nu iig een goed plekkie voor dit beestje via dit forum. Ze kan hem ook in een asiel dumpen of erger, op straat knallen. Zo moeten we het maar zien, denk ik.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 23:59 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
[..]
Mag je vinden mod...
Ik vind jouw gevoel voor acceptatie van dit alles misschien wel een beetje vreemd...maar dat mag!
Iedereen mag zijn mening hebben. Of niet?
Heb je mijn mening wel gelezen? Ik vind het ook alles behalve geweldig, integendeel.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 23:59 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
[..]
Mag je vinden mod...
Ik vind jouw gevoel voor acceptatie van dit alles misschien wel een beetje vreemd...maar dat mag!
Iedereen mag zijn mening hebben. Of niet?
Ja we gaan gewoon op zoek naar een goede blijvende plek voor Sjef!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 00:03 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ach.. ze zoekt nu iig een goed plekkie voor dit beestje via dit forum. Ze kan hem ook in een asiel dumpen of erger, op straat knallen. Zo moeten we het maar zien, denk ik.
Hoop dat er iemand gevonden wordt.
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 00:04 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
[..]
Ja we gaan gewoon op zoek naar een goede blijvende plek voor Sjef!
Ik ga even mailen enzo naar mensen die ik ken.
Dat iddquote:foto Op woensdag 25 augustus 2010 00:04 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
[..]
Ja we gaan gewoon op zoek naar een goede blijvende plek voor Sjef!
Ik ga even mailen enzo naar mensen die ik ken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop