quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 19:19 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Die had ik nog niet eens gezien!Tombo!
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 19:19 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja maar, het is Tombobelgs he
Smoesjes.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 19:19 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja maar, het is Tombobelgs he
quote:
quote:Ik en trouwens een paar letters an mijn toetsenord kwijt, Ligt een Yokopoot op.![]()
Volgende keer dat je een kat adopteert: met mij overleggen.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 19:22 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Het is ook gewoon een poging tot Belgisch he, ik woon niet dicht genoeg in de buurt om dat te weten
[..]![]()
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 19:17 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja he![]()
En Sjefke is echt erg
Hij ligt tegenwoordig veel op de kast (hoog=veilig), en dan kijkt ie heel gek over het randje (met oortjes plat), dan lijkt het echt alsof ie bang is, maar als je dichterbij komt hoor je hem heel hard spinnen![]()
En ik kwam thuis, hij lag op de kast, en ik pak aspirientjes, komt ie meteen van de kast af gespurt en op tafel gesprongen omdat ie dacht dat het snoepjes waren
Voorlopig niet hoop ikquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 19:24 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Volgende keer dat je een kat adopteert: met mij overleggen.
Dat je het ook echt gedaan hebt!quote:
jan willem, archibald de derde, kip, theemuts en emmerquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 21:48 schreef brunette82 het volgende:
welke namen kunnen jullie mij aanbevelen, qua poezen?
Er zijn op fok diverse topics waar toekomstige eigenaren met dezelfde vraag zitten. Scroll maar eens door Fauna, gooi desnoods een ouder topic omhoog als je de antwoorden daar niet vindt.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 21:48 schreef brunette82 het volgende:
Misschien stel ik een stomme vraag en misschien moet ik een eigen topic maken, maar ik ben serieus geïnteresseerd om zelf een poes/kitten te nemen.
wat zijn de voor en nadelen om een poes te nemen? ik bedoel, ik hoor om mij heen,
dat je alle onderzoeken voor een poes zelf moet betalen en bij een hond niet?
zelf zoek ik een gewone, leuke, lieve, schattig poezeke, en liever geen wilde kat..
welke namen kunnen jullie mij aanbevelen, qua poezen? ik woon zelf niet zo groot,
is dat hinderlijk voor een poes? verder zou ik het fijn vinden als het een binnen kat is,
is dit erg of wel? waar moet ik opletten? ik ga binnenkort naar een asiel toe om eens rond te kijken..
mensen die verder misschien nog wat tips hebben?
wil liever een kitten vanaf geboorte, of vanaf aantal weken dat ze bij de moeder weg zijn, zeg maar..
Ze schreef Poezeke dat moet wel een belg zijn tochquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 22:31 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik dacht dat ookvan dat Belgische
Veel korte zinnen. Waarvan er een aantal niet lekker lopen... Dat leest niet lekker weg, zeg maar.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 22:41 schreef brunette82 het volgende:
@bioloog: hoezo niet logisch?
Hoe is het met sjefke?
oja, shit het zijn komma's geen punten...quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 22:49 schreef brunette82 het volgende:
ik word juist aangesproken dat ik juist geen lange zinnen moet maken..
maar oke, als jij dat vindt, dat mag
Archibald III.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 21:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
jan willem, archibald de derde, kip, theemuts en emmer
quote:Pakket wordt klaargemaakt voor verzending
quote:Op zondag 29 augustus 2010 14:30 schreef Greys het volgende:
Super, Sjef op al die plekken in/op de krabpaal!
En Nelis, jonge blom
Van de Zooplus site:
[..]
Ja, deze:quote:Op zondag 29 augustus 2010 14:31 schreef Pien85 het volgende:
Heb je toevallig een naam van die krabpaal? Wij zoeken zoiets, maar kunnen eigenlijk alleen maar dingen vinden die 't nét niet zijnEn deze lijkt me prima
Heldquote:Op zondag 29 augustus 2010 14:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, deze:
http://www.zooplus.nl/sho(...)lymp/telescoop/76095
quote:Op zondag 29 augustus 2010 14:34 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Held(Niet alleen omdat je de krabpaal gevonden hebt, maar ook om Sjef z'n heerlijke huisje
)
Oh, euh...quote:Op zondag 29 augustus 2010 14:50 schreef tombolafan het volgende:Sjefke zit bovenop de kast en het leek hem wel een goed idee daar (op het randje) zijn haarbal uit te spugen
Die loopt nu dus door/langs de kastjes naar beneden
Jammiequote:Op zondag 29 augustus 2010 14:50 schreef tombolafan het volgende:
Sjefke zit bovenop de kast en het leek hem wel een goed idee daar (op het randje) zijn haarbal uit te spugen
Leer hem mikken op de eerste voorbijgangerquote:Op zondag 29 augustus 2010 14:50 schreef tombolafan het volgende:
Sjefke zit bovenop de kast en het leek hem wel een goed idee daar (op het randje) zijn haarbal uit te spugen
Niet door mij hoorquote:Op zondag 29 augustus 2010 15:21 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Werd daar nog over getwijfeld dan?
quote:Op zondag 29 augustus 2010 14:50 schreef tombolafan het volgende:
Ja, en ik heb wel gezegd dat het eigenlijk voor tijdelijk was maar dat het zo goed gaat dat ik hem waarschijnlijk houquote:Op zondag 29 augustus 2010 15:25 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Precies, je had hem zelfs al voorgesteld aan je familie
awwwquote:Op zondag 29 augustus 2010 14:22 schreef tombolafan het volgende:
Sinds Sjefke er is wordt er ineens volop gebruik gemaakt van de krabpaal die voor Draakje en Nelis gegeven was:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En Nelis heeft zijn jeugd teruggevonden door het cadeau van ome Zwabber:
[ link | afbeelding ]
de muis onder de kast?quote:Op zondag 29 augustus 2010 21:02 schreef tombolafan het volgende:
Raad eens wie er won met verstoppertje spelen?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |