Nou de laatste tijd kan fokke niet echt overweg met sjefke. (bitchen en echt soms gillen naar elkaar)quote:Op woensdag 12 mei 2010 00:09 schreef Dawnbreaker het volgende:
wat is die Nolleke een prachtige kat. En de andere twee zijn ook om op te vreten zeg. Maar zoals ik begrijp kunnen ze allen met elkaar overweg? Mooiste zou zijn als alle 3 eenzelfde baasje zouden krijgen.
mocht je iemand weten ... want zo als jij ze beschrijft ....zo zijn ze ookquote:Op woensdag 12 mei 2010 00:17 schreef Naamah het volgende:
*Rare post negeert*
Mooi, lekker duidelijk zo inderdaadEn ik hoop echt dat ze fijne baasjes krijgen! Als het zou kunnen zou ik ze zo alledrie in m'n huis inladen, de eerste want die lijkt zo lief, de tweede zo mooi en de derde zo grappig. Maar ik heb me echt voorgenomen geen huisdieren te nemen! Moet goed gaan komen met ze!
dank je voor het opschonenquote:Op woensdag 12 mei 2010 00:29 schreef ElisaB het volgende:
Even opgeschoond...
Klote voor jullie prupke
Ik kan je niet helpen (want we hebben er al vijf, dus dat moét een chaos worden), maar heel veel succes met het vinden van een nieuw baasje
wij wonen in valkenswaard (iets onder eindhoven)quote:Op woensdag 12 mei 2010 01:33 schreef Hukkie het volgende:
Tvp, waar moeten de katten vandaan komen?
Zal eens een balletje opgooien, leuke beestjes hoor.
Damn! Je hebt prachtkatten en woont nog in de buurt ook!quote:Op woensdag 12 mei 2010 08:53 schreef prupke het volgende:
[..]
wij wonen in valkenswaard (iets onder eindhoven)
quote:Op donderdag 13 mei 2010 08:20 schreef Guppyfriend het volgende:
Je doet je onderschrift eer aan Papabear
Je hebt een pm terugquote:Op donderdag 13 mei 2010 02:55 schreef Papabear het volgende:
Fokke lijkt me een ontzettende lieverd en ik woon hier nog helemaal in m'n uppie. Het is wel bijna 200 km rijden, dus ik ga er even heel serieus over nadenken
Edit: Genoeg nagedacht, ik wil Fokke!Ze is toch wel zindelijk op een kattentoilet?
Ik rook trouwens ook, dus ik hoop dat ze heel snel verslaafd aan me zal raken
Edit 2: PB gestuurd
Dat denk ik ook wel!quote:Op donderdag 13 mei 2010 11:08 schreef prupke het volgende:
[..]
Je hebt een pm terug
Fokke is zindelijk en nicotineverslaafd dus moet goed komen
Yup fokke gaat verhuizenquote:Op donderdag 13 mei 2010 11:27 schreef Papabear het volgende:
[..]
Dat denk ik ook wel!En je hebt pm terug
Edit: Vanavond loopt Fokke dus rond in huize Papabear![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |