Nou de laatste tijd kan fokke niet echt overweg met sjefke. (bitchen en echt soms gillen naar elkaar)quote:Op woensdag 12 mei 2010 00:09 schreef Dawnbreaker het volgende:
wat is die Nolleke een prachtige kat. En de andere twee zijn ook om op te vreten zeg. Maar zoals ik begrijp kunnen ze allen met elkaar overweg? Mooiste zou zijn als alle 3 eenzelfde baasje zouden krijgen.
mocht je iemand weten ... want zo als jij ze beschrijft ....zo zijn ze ookquote:Op woensdag 12 mei 2010 00:17 schreef Naamah het volgende:
*Rare post negeert*
Mooi, lekker duidelijk zo inderdaadEn ik hoop echt dat ze fijne baasjes krijgen! Als het zou kunnen zou ik ze zo alledrie in m'n huis inladen, de eerste want die lijkt zo lief, de tweede zo mooi en de derde zo grappig. Maar ik heb me echt voorgenomen geen huisdieren te nemen! Moet goed gaan komen met ze!
dank je voor het opschonenquote:Op woensdag 12 mei 2010 00:29 schreef ElisaB het volgende:
Even opgeschoond...
Klote voor jullie prupke
Ik kan je niet helpen (want we hebben er al vijf, dus dat moét een chaos worden), maar heel veel succes met het vinden van een nieuw baasje
wij wonen in valkenswaard (iets onder eindhoven)quote:Op woensdag 12 mei 2010 01:33 schreef Hukkie het volgende:
Tvp, waar moeten de katten vandaan komen?
Zal eens een balletje opgooien, leuke beestjes hoor.
Damn! Je hebt prachtkatten en woont nog in de buurt ook!quote:Op woensdag 12 mei 2010 08:53 schreef prupke het volgende:
[..]
wij wonen in valkenswaard (iets onder eindhoven)
quote:Op donderdag 13 mei 2010 08:20 schreef Guppyfriend het volgende:
Je doet je onderschrift eer aan Papabear
Je hebt een pm terugquote:Op donderdag 13 mei 2010 02:55 schreef Papabear het volgende:
Fokke lijkt me een ontzettende lieverd en ik woon hier nog helemaal in m'n uppie. Het is wel bijna 200 km rijden, dus ik ga er even heel serieus over nadenken
Edit: Genoeg nagedacht, ik wil Fokke!Ze is toch wel zindelijk op een kattentoilet?
Ik rook trouwens ook, dus ik hoop dat ze heel snel verslaafd aan me zal raken
Edit 2: PB gestuurd
Dat denk ik ook wel!quote:Op donderdag 13 mei 2010 11:08 schreef prupke het volgende:
[..]
Je hebt een pm terug
Fokke is zindelijk en nicotineverslaafd dus moet goed komen
Yup fokke gaat verhuizenquote:Op donderdag 13 mei 2010 11:27 schreef Papabear het volgende:
[..]
Dat denk ik ook wel!En je hebt pm terug
Edit: Vanavond loopt Fokke dus rond in huize Papabear![]()
quote:Op donderdag 13 mei 2010 11:54 schreef Papabear het volgende:
Kijk, aan jullie heb ik tenminste wat. Had nog niet eens aan voerbakjes gedacht
That's for surequote:Op donderdag 13 mei 2010 12:08 schreef CartWOman het volgende:
[..]
![]()
Wat geweldig, Papabear. Fokke gaat dus veel liefde krijgen.![]()
ach, dat gaat in 1e instantie ook best van een schoteltje.quote:Op donderdag 13 mei 2010 11:54 schreef Papabear het volgende:
Kijk, aan jullie heb ik tenminste wat. Had nog niet eens aan voerbakjes gedacht
OP is netjes zo, dank je wel.quote:Op donderdag 13 mei 2010 13:58 schreef Greys het volgende:
Prup, OP goed zo?
Dan staat Fokke nog wel in de OP, maar iets anders.
Kan me voorstellen dat het een groot drama is bij jullie, zeker nu Fokke zo ver weg gaat wonen. Maar hopelijk krijg je via Fok nog wel regelmatig updates van de dame. En ze is vast goed terecht gekomen.quote:Op donderdag 13 mei 2010 21:12 schreef PKfotografie het volgende:
Fokke is onderweg naar haar nieuwe huisje.
het duurde even voor we haar in een bench kregen. maar de aanhouder wint.....
Nol en Sjef daar in tegen hadden we per ongeluk al een keer of 10 er in gehad.
maar ja dat waren de verkeerde.
het is iig gelukt zonder al teveel stres, (bij Fokke dan)
het vrouwtje is een ander verhaal.
Sjefke is gwoon niet bang voor harde geluiden, maar hij attendeert je er op dat er betere dingen op TV te zien zijn.quote:
En daar zijn we dan! Als eerste kan ik het niet laten om te zeggen dat Prupke en PK een enorm lief stel zijn en zeer gastvrij. En 'vrouwtje' reageerde zoals alleen een echte dierenliefhebber kan reagerenquote:Op donderdag 13 mei 2010 21:12 schreef PKfotografie het volgende:
Fokke is onderweg naar haar nieuwe huisje.
het duurde even voor we haar in een bench kregen. maar de aanhouder wint.....
Nol en Sjef daar in tegen hadden we per ongeluk al een keer of 10 er in gehad.
maar ja dat waren de verkeerde.
het is iig gelukt zonder al teveel stres, (bij Fokke dan)
het vrouwtje is een ander verhaal.
op die foto lijkt het bijna alsof ze in een horror film zit en de duivel ieder moment toe zal slaan.quote:Op donderdag 13 mei 2010 23:23 schreef Papabear het volgende:
[..]
En blijkbaar is het haar zo enorm goed bevallen in de bench, dat ze er nu op dit moment nog steeds niet uit wil, getuige deze foto:
[ afbeelding ]
Lijkt me duidelijk genoeg zoMaar ik laat haar lekker zitten, zodat ze straks op haar gemak het huis kan gaan verkennen. Het toilet + vers water en haar vertrouwde merk brokjes staan klaar
Ik was eigenlijk wel blij dat haar ogen zo oplichtten, want anders viel ze helemaal niet opquote:Op donderdag 13 mei 2010 23:33 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
op die foto lijkt het bijna alsof ze in een horror film zit en de duivel ieder moment toe zal slaan.
Het mauwconcert wat ik je beloofd heb , hebben we nu hier van sjefkequote:Op donderdag 13 mei 2010 23:35 schreef Papabear het volgende:
[..]
Ik was eigenlijk wel blij dat haar ogen zo oplichtten, want anders viel ze helemaal niet opAls ze er straks uit is gekomen, dan zal ik nog wel een fotootje maken
Ze is uit de bench! En ze zocht gelijk een veilig plekje uit, ergens onder de bank volgens mij (ging zo snel dat ik het niet kon volgen).quote:Op donderdag 13 mei 2010 23:40 schreef prupke het volgende:
[..]
Het mauwconcert wat ik je beloofd heb , hebben we nu hier van sjefke
En nee PaRoDiUzZ de tv staat niet aan
Ik had en heb het er nog moeilijk mee hoor..... (maar dat was te merken)
Ben blij dat Fokke iig een goed onderkomen heeft gevonden bij een goede baas
Tip van de dagquote:Op donderdag 13 mei 2010 23:51 schreef PKfotografie het volgende:
klein tipje.... als fokke de kattenbak gebruikt heeft, of er doorheen is gelopen, zet dan de deksel er weer op.
anders kun je elke dag de bak weer aanvullen.
ze vind op de een of andere manier dat de korrels altijd verkeerd liggen en kan dus gerust een paar minuten staan spaaien (graven) in de bak tot het haar wel bevalt.
Toch nog even hierop reageren, want dit lees ik nu pasquote:Op donderdag 13 mei 2010 21:29 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Kan me voorstellen dat het een groot drama is bij jullie, zeker nu Fokke zo ver weg gaat wonen. Maar hopelijk krijg je via Fok nog wel regelmatig updates van de dame. En ze is vast goed terecht gekomen.
Super, niets gehoord en ze ligt nu in een hoek achter het gordijn. Soms zie ik het wat bewegen. Ik heb een klein bakje vers water en wat brokjes vlak bij haar neergelegdquote:Op vrijdag 14 mei 2010 12:24 schreef Cat22 het volgende:
Dappere meid Fokke.Hoe is het vannacht gegaan?
Mochten jullie ooit es in de buurt zijn... Gewoon langskomen he! PK weet waar het is, afslag Avenhorn. En je hebt m'n nummerquote:
gewoon de geur van zuurkool volgen dacht ik......quote:Op zaterdag 15 mei 2010 02:33 schreef Papabear het volgende:
[..]
Mochten jullie ooit es in de buurt zijn... Gewoon langskomen he! PK weet waar het is, afslag Avenhorn
Dan ben je al aardig in de buurt iddquote:Op zaterdag 15 mei 2010 02:34 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
gewoon de geur van zuurkool volgen dacht ik......
raar zwart pandje aan de rechter kant van de weg. maar dan?
Ze ligt nu naast me op de stoel en heeft bijna de hele avond m'n vingers af lopen likkenquote:Op zaterdag 15 mei 2010 02:40 schreef prupke het volgende:
als ik het aankan , en we zijn in de buurt komen we zeker langs.... maar dat gaat ff duren ...
hoe is het nu met meissie?
eten komt vanzelf.....quote:Op zaterdag 15 mei 2010 02:42 schreef Papabear het volgende:
[..]
Ze ligt nu naast me op de stoel en heeft bijna de hele avond m'n vingers af lopen likkenEn ze heeft een paar keer de kattenbak gebruikt, maar nog niet echt gegeten. Ze slaapt nu een beetje en knort wat
Je weet hoe je me kan bereiken en je mag altijd bellen hoor. Ik neem nog een afzakkertje en dan ga ik ook zo slapen. Fokke mag nog de slaapkamer in, want die blijft openquote:Op zaterdag 15 mei 2010 02:45 schreef prupke het volgende:
[..]
eten komt vanzelf.....
net als bij mij....
komt goed
(ik ga maar ff rusten )
I knowquote:Op zaterdag 15 mei 2010 02:48 schreef Papabear het volgende:
[..]
Je weet hoe je me kan bereiken en je mag altijd bellen hoor. Ik neem nog een afzakkertje en dan ga ik ook zo slapen. Fokke mag nog de slaapkamer in, want die blijft open
dat is geen kat! Dat is BigFoot!quote:Op zaterdag 15 mei 2010 23:20 schreef prupke het volgende:
Nog ff een foto (om goed te zien hoe groot nol is en hoe lief)
[ afbeelding ]
Hij merkt wel dat fokke (zijn wasmachine , want dat deed fokke altijd : nol wassen als hij half in slaap was) weg is
komt nu steeds meer om aandacht vragen
weet jij een huisje voor hem en zijn broertje?quote:
als ik de ruimte zou hebben en uberhaupt huisdieren zou mogen houden had ik best interesse. Heb tot een half jaar geleden zelf een oude kat (bijna tandenloos mormel met korte pootjes en een wiebelkont) en een kleine kitten (kwam al met 4wk oud bij ons), maar die zijn bij mijn ex gebleven.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 23:57 schreef prupke het volgende:
[..]
weet jij een huisje voor hem en zijn broertje?
tis wel een lieve bigfoot
oh dat is ook niet al te prettigquote:Op zondag 16 mei 2010 00:05 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
als ik de ruimte zou hebben en uberhaupt huisdieren zou mogen houden had ik best interesse. Heb tot een half jaar geleden zelf een oude kat (bijna tandenloos mormel met korte pootjes en een wiebelkont) en een kleine kitten (kwam al met 4wk oud bij ons), maar die zijn bij mijn ex gebleven.
Heel erg goedquote:Op zaterdag 15 mei 2010 22:33 schreef prupke het volgende:
[..]
hoe is het de afgelopen nacht vergaan en deze dag?
Ik denk dat ze het waterbakje niet leuk vond, want ik zette zojuist een ander bakje neer en mevrouw begon meteen te slurpenquote:Op zondag 16 mei 2010 01:19 schreef Papabear het volgende:
Gaf je haar alleen water te drinken, of soms ook iets anders (kattenmelk of zo)? Ik heb haar namelijk nog geen water zien drinken
Hm, dat zou zomaar kunnen natuurlijk. Hier hebben we water met een harde 'W'quote:Op zondag 16 mei 2010 11:12 schreef PKfotografie het volgende:
alleen water.
maar misschien smaakt het hier anders, dus duurde het daardoor even voor ze ging drinken
Grappig ding, daar had ik nog nooit van gehoord. Alleen zal ik van dat geluid de hele dag naar de wc moetenquote:Op zondag 16 mei 2010 13:06 schreef zoeperzazke het volgende:
Een drinkfontein bevordert het drinken ook
Je kunt beter deze proberen, die klettert nietquote:Op zondag 16 mei 2010 13:35 schreef Papabear het volgende:
[..]
Grappig ding, daar had ik nog nooit van gehoord. Alleen zal ik van dat geluid de hele dag naar de wc moeten
[ afbeelding ]
Maar ze drinkt nu al van het water. Het bakje was blijkbaar te kleinEn zojuist heeft ze de 2e helft van het bakje Sheba verorbert. Ook laat ze zich prima borstelen met een zachte borstel
Iemand nog interesse in 2 mooie katten? Zie OP![]()
Onvoorstelbaar dat nog niemand zich gemeld heeft! Ik vind Nol zó enorm cool en zou Sjefke er zo bij nemen, maarja.. het zit er niet inquote:Op zondag 16 mei 2010 13:35 schreef Papabear het volgende:
Iemand nog interesse in 2 mooie katten? Zie OP![]()
Van de planten blijft ze gelukkig afquote:Op zondag 16 mei 2010 15:53 schreef lynda het volgende:
Papabear je planten!
Als het huis nou hier een half jaar eerder was geweest had ik gelijk geroepen ja ik!! maar helaas![]()
Ik duim!quote:Op zondag 16 mei 2010 16:39 schreef Naamah het volgende:
Ik ga vanavond even m'n ouders bellen, eens even polsen in hoeverre die vakantieoppaslogeeradres kunnen en willen zijn
Een tevreden, lekker nieuwsgierige poes.quote:
Ik denk wel dat ik goed nieuws hebquote:Op zondag 16 mei 2010 18:50 schreef prupke het volgende:
[..]
Ik ben zo bllij dat ze het naar haar zin heeft bij papabear
quote:Op zondag 16 mei 2010 19:46 schreef Papabear het volgende:
[..]
Ik denk wel dat ik goed nieuws hebZojuist even m'n ex-vrouw op MSN gesproken en dit topic laten zien. Sjefke mag bij haar en dan mag Nolleke bij mij en Fokke.
Goed idee hé?
Stomtoevallig heb ik er 2quote:Op zondag 16 mei 2010 19:50 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
wel dan 2 vervoerkistjes mee deze kant op he, anders past het niet lekker in de auto
Tuurlijk, ik ga echt niet weg zonder koffiequote:dus je komt weer koffie drinken?
Super. Ik had anders morgen voor een krabpaal voor Fokke gekeken, maar nu komt Nolleke er dus ook nog bijquote:Op zondag 16 mei 2010 19:51 schreef PKfotografie het volgende:
hebben dan 2 kattenbakken, en 4 voerbakjes die mee kunnen.
scheelt shoppen
eventueel een krabpaal en mandje etc.
Uiteraardquote:Op zondag 16 mei 2010 20:13 schreef PKfotografie het volgende:
je belt mailt faxt pmt etc wel om af te spreken neem ik aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |