Nou de laatste tijd kan fokke niet echt overweg met sjefke. (bitchen en echt soms gillen naar elkaar)quote:Op woensdag 12 mei 2010 00:09 schreef Dawnbreaker het volgende:
wat is die Nolleke een prachtige kat. En de andere twee zijn ook om op te vreten zeg. Maar zoals ik begrijp kunnen ze allen met elkaar overweg? Mooiste zou zijn als alle 3 eenzelfde baasje zouden krijgen.
mocht je iemand weten ... want zo als jij ze beschrijft ....zo zijn ze ookquote:Op woensdag 12 mei 2010 00:17 schreef Naamah het volgende:
*Rare post negeert*
Mooi, lekker duidelijk zo inderdaadEn ik hoop echt dat ze fijne baasjes krijgen! Als het zou kunnen zou ik ze zo alledrie in m'n huis inladen, de eerste want die lijkt zo lief, de tweede zo mooi en de derde zo grappig. Maar ik heb me echt voorgenomen geen huisdieren te nemen! Moet goed gaan komen met ze!
dank je voor het opschonenquote:Op woensdag 12 mei 2010 00:29 schreef ElisaB het volgende:
Even opgeschoond...
Klote voor jullie prupke
Ik kan je niet helpen (want we hebben er al vijf, dus dat moét een chaos worden), maar heel veel succes met het vinden van een nieuw baasje
wij wonen in valkenswaard (iets onder eindhoven)quote:Op woensdag 12 mei 2010 01:33 schreef Hukkie het volgende:
Tvp, waar moeten de katten vandaan komen?
Zal eens een balletje opgooien, leuke beestjes hoor.
Damn! Je hebt prachtkatten en woont nog in de buurt ook!quote:Op woensdag 12 mei 2010 08:53 schreef prupke het volgende:
[..]
wij wonen in valkenswaard (iets onder eindhoven)
quote:Op donderdag 13 mei 2010 08:20 schreef Guppyfriend het volgende:
Je doet je onderschrift eer aan Papabear
Je hebt een pm terugquote:Op donderdag 13 mei 2010 02:55 schreef Papabear het volgende:
Fokke lijkt me een ontzettende lieverd en ik woon hier nog helemaal in m'n uppie. Het is wel bijna 200 km rijden, dus ik ga er even heel serieus over nadenken
Edit: Genoeg nagedacht, ik wil Fokke!Ze is toch wel zindelijk op een kattentoilet?
Ik rook trouwens ook, dus ik hoop dat ze heel snel verslaafd aan me zal raken
Edit 2: PB gestuurd
Dat denk ik ook wel!quote:Op donderdag 13 mei 2010 11:08 schreef prupke het volgende:
[..]
Je hebt een pm terug
Fokke is zindelijk en nicotineverslaafd dus moet goed komen
Yup fokke gaat verhuizenquote:Op donderdag 13 mei 2010 11:27 schreef Papabear het volgende:
[..]
Dat denk ik ook wel!En je hebt pm terug
Edit: Vanavond loopt Fokke dus rond in huize Papabear![]()
quote:Op donderdag 13 mei 2010 11:54 schreef Papabear het volgende:
Kijk, aan jullie heb ik tenminste wat. Had nog niet eens aan voerbakjes gedacht
That's for surequote:Op donderdag 13 mei 2010 12:08 schreef CartWOman het volgende:
[..]
![]()
Wat geweldig, Papabear. Fokke gaat dus veel liefde krijgen.![]()
ach, dat gaat in 1e instantie ook best van een schoteltje.quote:Op donderdag 13 mei 2010 11:54 schreef Papabear het volgende:
Kijk, aan jullie heb ik tenminste wat. Had nog niet eens aan voerbakjes gedacht
OP is netjes zo, dank je wel.quote:Op donderdag 13 mei 2010 13:58 schreef Greys het volgende:
Prup, OP goed zo?
Dan staat Fokke nog wel in de OP, maar iets anders.
Kan me voorstellen dat het een groot drama is bij jullie, zeker nu Fokke zo ver weg gaat wonen. Maar hopelijk krijg je via Fok nog wel regelmatig updates van de dame. En ze is vast goed terecht gekomen.quote:Op donderdag 13 mei 2010 21:12 schreef PKfotografie het volgende:
Fokke is onderweg naar haar nieuwe huisje.
het duurde even voor we haar in een bench kregen. maar de aanhouder wint.....
Nol en Sjef daar in tegen hadden we per ongeluk al een keer of 10 er in gehad.
maar ja dat waren de verkeerde.
het is iig gelukt zonder al teveel stres, (bij Fokke dan)
het vrouwtje is een ander verhaal.
Sjefke is gwoon niet bang voor harde geluiden, maar hij attendeert je er op dat er betere dingen op TV te zien zijn.quote:
En daar zijn we dan! Als eerste kan ik het niet laten om te zeggen dat Prupke en PK een enorm lief stel zijn en zeer gastvrij. En 'vrouwtje' reageerde zoals alleen een echte dierenliefhebber kan reagerenquote:Op donderdag 13 mei 2010 21:12 schreef PKfotografie het volgende:
Fokke is onderweg naar haar nieuwe huisje.
het duurde even voor we haar in een bench kregen. maar de aanhouder wint.....
Nol en Sjef daar in tegen hadden we per ongeluk al een keer of 10 er in gehad.
maar ja dat waren de verkeerde.
het is iig gelukt zonder al teveel stres, (bij Fokke dan)
het vrouwtje is een ander verhaal.
op die foto lijkt het bijna alsof ze in een horror film zit en de duivel ieder moment toe zal slaan.quote:Op donderdag 13 mei 2010 23:23 schreef Papabear het volgende:
[..]
En blijkbaar is het haar zo enorm goed bevallen in de bench, dat ze er nu op dit moment nog steeds niet uit wil, getuige deze foto:
[ afbeelding ]
Lijkt me duidelijk genoeg zoMaar ik laat haar lekker zitten, zodat ze straks op haar gemak het huis kan gaan verkennen. Het toilet + vers water en haar vertrouwde merk brokjes staan klaar
Ik was eigenlijk wel blij dat haar ogen zo oplichtten, want anders viel ze helemaal niet opquote:Op donderdag 13 mei 2010 23:33 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
op die foto lijkt het bijna alsof ze in een horror film zit en de duivel ieder moment toe zal slaan.
Het mauwconcert wat ik je beloofd heb , hebben we nu hier van sjefkequote:Op donderdag 13 mei 2010 23:35 schreef Papabear het volgende:
[..]
Ik was eigenlijk wel blij dat haar ogen zo oplichtten, want anders viel ze helemaal niet opAls ze er straks uit is gekomen, dan zal ik nog wel een fotootje maken
Ze is uit de bench! En ze zocht gelijk een veilig plekje uit, ergens onder de bank volgens mij (ging zo snel dat ik het niet kon volgen).quote:Op donderdag 13 mei 2010 23:40 schreef prupke het volgende:
[..]
Het mauwconcert wat ik je beloofd heb , hebben we nu hier van sjefke
En nee PaRoDiUzZ de tv staat niet aan
Ik had en heb het er nog moeilijk mee hoor..... (maar dat was te merken)
Ben blij dat Fokke iig een goed onderkomen heeft gevonden bij een goede baas
Tip van de dagquote:Op donderdag 13 mei 2010 23:51 schreef PKfotografie het volgende:
klein tipje.... als fokke de kattenbak gebruikt heeft, of er doorheen is gelopen, zet dan de deksel er weer op.
anders kun je elke dag de bak weer aanvullen.
ze vind op de een of andere manier dat de korrels altijd verkeerd liggen en kan dus gerust een paar minuten staan spaaien (graven) in de bak tot het haar wel bevalt.
Toch nog even hierop reageren, want dit lees ik nu pasquote:Op donderdag 13 mei 2010 21:29 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Kan me voorstellen dat het een groot drama is bij jullie, zeker nu Fokke zo ver weg gaat wonen. Maar hopelijk krijg je via Fok nog wel regelmatig updates van de dame. En ze is vast goed terecht gekomen.
Super, niets gehoord en ze ligt nu in een hoek achter het gordijn. Soms zie ik het wat bewegen. Ik heb een klein bakje vers water en wat brokjes vlak bij haar neergelegdquote:Op vrijdag 14 mei 2010 12:24 schreef Cat22 het volgende:
Dappere meid Fokke.Hoe is het vannacht gegaan?
Mochten jullie ooit es in de buurt zijn... Gewoon langskomen he! PK weet waar het is, afslag Avenhorn. En je hebt m'n nummerquote:
gewoon de geur van zuurkool volgen dacht ik......quote:Op zaterdag 15 mei 2010 02:33 schreef Papabear het volgende:
[..]
Mochten jullie ooit es in de buurt zijn... Gewoon langskomen he! PK weet waar het is, afslag Avenhorn
Dan ben je al aardig in de buurt iddquote:Op zaterdag 15 mei 2010 02:34 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
gewoon de geur van zuurkool volgen dacht ik......
raar zwart pandje aan de rechter kant van de weg. maar dan?
Ze ligt nu naast me op de stoel en heeft bijna de hele avond m'n vingers af lopen likkenquote:Op zaterdag 15 mei 2010 02:40 schreef prupke het volgende:
als ik het aankan , en we zijn in de buurt komen we zeker langs.... maar dat gaat ff duren ...
hoe is het nu met meissie?
eten komt vanzelf.....quote:Op zaterdag 15 mei 2010 02:42 schreef Papabear het volgende:
[..]
Ze ligt nu naast me op de stoel en heeft bijna de hele avond m'n vingers af lopen likkenEn ze heeft een paar keer de kattenbak gebruikt, maar nog niet echt gegeten. Ze slaapt nu een beetje en knort wat
Je weet hoe je me kan bereiken en je mag altijd bellen hoor. Ik neem nog een afzakkertje en dan ga ik ook zo slapen. Fokke mag nog de slaapkamer in, want die blijft openquote:Op zaterdag 15 mei 2010 02:45 schreef prupke het volgende:
[..]
eten komt vanzelf.....
net als bij mij....
komt goed
(ik ga maar ff rusten )
I knowquote:Op zaterdag 15 mei 2010 02:48 schreef Papabear het volgende:
[..]
Je weet hoe je me kan bereiken en je mag altijd bellen hoor. Ik neem nog een afzakkertje en dan ga ik ook zo slapen. Fokke mag nog de slaapkamer in, want die blijft open
dat is geen kat! Dat is BigFoot!quote:Op zaterdag 15 mei 2010 23:20 schreef prupke het volgende:
Nog ff een foto (om goed te zien hoe groot nol is en hoe lief)
[ afbeelding ]
Hij merkt wel dat fokke (zijn wasmachine , want dat deed fokke altijd : nol wassen als hij half in slaap was) weg is
komt nu steeds meer om aandacht vragen
weet jij een huisje voor hem en zijn broertje?quote:
als ik de ruimte zou hebben en uberhaupt huisdieren zou mogen houden had ik best interesse. Heb tot een half jaar geleden zelf een oude kat (bijna tandenloos mormel met korte pootjes en een wiebelkont) en een kleine kitten (kwam al met 4wk oud bij ons), maar die zijn bij mijn ex gebleven.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 23:57 schreef prupke het volgende:
[..]
weet jij een huisje voor hem en zijn broertje?
tis wel een lieve bigfoot
oh dat is ook niet al te prettigquote:Op zondag 16 mei 2010 00:05 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
als ik de ruimte zou hebben en uberhaupt huisdieren zou mogen houden had ik best interesse. Heb tot een half jaar geleden zelf een oude kat (bijna tandenloos mormel met korte pootjes en een wiebelkont) en een kleine kitten (kwam al met 4wk oud bij ons), maar die zijn bij mijn ex gebleven.
Heel erg goedquote:Op zaterdag 15 mei 2010 22:33 schreef prupke het volgende:
[..]
hoe is het de afgelopen nacht vergaan en deze dag?
Ik denk dat ze het waterbakje niet leuk vond, want ik zette zojuist een ander bakje neer en mevrouw begon meteen te slurpenquote:Op zondag 16 mei 2010 01:19 schreef Papabear het volgende:
Gaf je haar alleen water te drinken, of soms ook iets anders (kattenmelk of zo)? Ik heb haar namelijk nog geen water zien drinken
Hm, dat zou zomaar kunnen natuurlijk. Hier hebben we water met een harde 'W'quote:Op zondag 16 mei 2010 11:12 schreef PKfotografie het volgende:
alleen water.
maar misschien smaakt het hier anders, dus duurde het daardoor even voor ze ging drinken
Grappig ding, daar had ik nog nooit van gehoord. Alleen zal ik van dat geluid de hele dag naar de wc moetenquote:Op zondag 16 mei 2010 13:06 schreef zoeperzazke het volgende:
Een drinkfontein bevordert het drinken ook
Je kunt beter deze proberen, die klettert nietquote:Op zondag 16 mei 2010 13:35 schreef Papabear het volgende:
[..]
Grappig ding, daar had ik nog nooit van gehoord. Alleen zal ik van dat geluid de hele dag naar de wc moeten
[ afbeelding ]
Maar ze drinkt nu al van het water. Het bakje was blijkbaar te kleinEn zojuist heeft ze de 2e helft van het bakje Sheba verorbert. Ook laat ze zich prima borstelen met een zachte borstel
Iemand nog interesse in 2 mooie katten? Zie OP![]()
Onvoorstelbaar dat nog niemand zich gemeld heeft! Ik vind Nol zó enorm cool en zou Sjefke er zo bij nemen, maarja.. het zit er niet inquote:Op zondag 16 mei 2010 13:35 schreef Papabear het volgende:
Iemand nog interesse in 2 mooie katten? Zie OP![]()
Van de planten blijft ze gelukkig afquote:Op zondag 16 mei 2010 15:53 schreef lynda het volgende:
Papabear je planten!
Als het huis nou hier een half jaar eerder was geweest had ik gelijk geroepen ja ik!! maar helaas![]()
Ik duim!quote:Op zondag 16 mei 2010 16:39 schreef Naamah het volgende:
Ik ga vanavond even m'n ouders bellen, eens even polsen in hoeverre die vakantieoppaslogeeradres kunnen en willen zijn
Een tevreden, lekker nieuwsgierige poes.quote:
Ik denk wel dat ik goed nieuws hebquote:Op zondag 16 mei 2010 18:50 schreef prupke het volgende:
[..]
Ik ben zo bllij dat ze het naar haar zin heeft bij papabear
quote:Op zondag 16 mei 2010 19:46 schreef Papabear het volgende:
[..]
Ik denk wel dat ik goed nieuws hebZojuist even m'n ex-vrouw op MSN gesproken en dit topic laten zien. Sjefke mag bij haar en dan mag Nolleke bij mij en Fokke.
Goed idee hé?
Stomtoevallig heb ik er 2quote:Op zondag 16 mei 2010 19:50 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
wel dan 2 vervoerkistjes mee deze kant op he, anders past het niet lekker in de auto
Tuurlijk, ik ga echt niet weg zonder koffiequote:dus je komt weer koffie drinken?
Super. Ik had anders morgen voor een krabpaal voor Fokke gekeken, maar nu komt Nolleke er dus ook nog bijquote:Op zondag 16 mei 2010 19:51 schreef PKfotografie het volgende:
hebben dan 2 kattenbakken, en 4 voerbakjes die mee kunnen.
scheelt shoppen
eventueel een krabpaal en mandje etc.
Uiteraardquote:Op zondag 16 mei 2010 20:13 schreef PKfotografie het volgende:
je belt mailt faxt pmt etc wel om af te spreken neem ik aan
Lieve Naamah , ik vind het heel fijn dat je je er veel voor wilde regelen (als het allemaal door zou gaan)quote:Op zondag 16 mei 2010 16:39 schreef Naamah het volgende:
Ik ga vanavond even m'n ouders bellen, eens even polsen in hoeverre die vakantieoppaslogeeradres kunnen en willen zijn
Lieve Cat22, ik heb je website bekeken en ben onder de indruk....quote:Op zondag 16 mei 2010 22:50 schreef Cat22 het volgende:
Wat een twist in het topic weer.Fokke krijgt haar maatje weer en allemaal een huisje.
![]()
![]()
Sterkte voor Prupke en PK, een katloos huis zal niet makkelijk zijn. Maar hopelijk maakt het einde aan de allergie klachten jullie wel weer een beetje blij.
Namaah, als je eventueel interesse hebt in een kitten en/of een heel lieve (beetje bange) moederpoes: Gastgezin Redcat: Cat's vierde nestje - fruitschaal!Er is nog niks geboren maar ik zoek wel al goede huisjes voor ze. Ik meld het gewoon even, absoluut geen verplichting of zo hoor.
Wat lief van je!quote:Op zondag 16 mei 2010 23:39 schreef prupke het volgende:
[..]
Lieve Cat22, ik heb je website bekeken en ben onder de indruk....
Dat je dit samen met anderen er voor over hebt om de beesten een goed huis te geven en er voor te zorgen dat ze de nodige zorg krijgen die ze nodig hebben ....
Ik heb een bijdrage gedaan voor de beessies die het nodig gaan hebben
woensdag als nol en sjef weg zijn......quote:Op zondag 16 mei 2010 23:49 schreef CartWOman het volgende:
Wat een fijne afloop. PapabearDat gaat nu al goed, top!
Prupke, ik voel je verdriet door het scherm heen, wat moeilijk hè meis? Sterkte voor jullie.
quote:Op maandag 17 mei 2010 00:21 schreef Naamah het volgende:
Hehe, elke keer als ik serieus over Fok!katten nadenk worden ze voor m'n neus weggekaapt en is er binnen een half uur een andere oplossing! Ik denk dat ik voortaan maar in elk topic ga doen, heeft iedereen keisnel een huisje gevonden![]()
Nee hoor, mooie oplossing zo, lijkt me. Maar een beetje jammer vind ik het wel
quote:Op zondag 16 mei 2010 22:50 schreef Cat22 het volgende:
Wat een twist in het topic weer.Fokke krijgt haar maatje weer en allemaal een huisje.
![]()
![]()
Sterkte voor Prupke en PK, een katloos huis zal niet makkelijk zijn. Maar hopelijk maakt het einde aan de allergie klachten jullie wel weer een beetje blij.
Namaah, als je eventueel interesse hebt in een kitten en/of een heel lieve (beetje bange) moederpoes: Gastgezin Redcat: Cat's vierde nestje - fruitschaal!Er is nog niks geboren maar ik zoek wel al goede huisjes voor ze. Ik meld het gewoon even, absoluut geen verplichting of zo hoor.
had je een oplossing gevonden?quote:Op maandag 17 mei 2010 00:21 schreef Naamah het volgende:
Hehe, elke keer als ik serieus over Fok!katten nadenk worden ze voor m'n neus weggekaapt en is er binnen een half uur een andere oplossing! Ik denk dat ik voortaan maar in elk topic ga doen, heeft iedereen keisnel een huisje gevonden![]()
Cat gaat ongetwijfeld hele leuke kittens krijgen...en Limoentje is ook echt heel liefquote:Op maandag 17 mei 2010 00:26 schreef Naamah het volgende:
Naja, er is natuurlijk altijd wel een oplossing te vinden, desnoods in de vorm van pension of kattenoppas aan huis enzo. Maar 't is niet dat ik heel erg persé katten wil, ik vond Nol gewoon heel tofEigenlijk wil ik trouwens wel heel graag beesten, maar dat is nog onderdrukbaar zolang er geen hele toffe beesten voorbijkomen zegmaar
Begrijpelijk, maar inderdaad... Voor zowel Fokke als voor Nol is dit natuurlijk perfect. En heel af en toe zal Sjefke hier misschien ook nog wel komen logeren, mocht het nodig zijnquote:Op maandag 17 mei 2010 00:21 schreef Naamah het volgende:
mooie oplossing zo, lijkt me. Maar een beetje jammer vind ik het wel
quote:Op maandag 17 mei 2010 00:21 schreef Naamah het volgende:
Oh ja, jij was dat bij Tombola ook alquote:Op maandag 17 mei 2010 00:21 schreef Naamah het volgende:
Klopt redelijk, al ligt het eraan hoe vaak je weg bent natuurlijk.quote:Op maandag 17 mei 2010 21:16 schreef Naamah het volgende:
Misschien na mijn zomervakantieIk begin alleen vrij snel daarna aan een fulltime-stage voor de rest van het jaar, dus dat is voor een kitten niet zo leuk en handig.
Karakter zie je bij kittens ook al en die kun je goed opvoeden, maar inderdaad, bij een oudere poes is dat meteen al meer zichtbaar.quote:En kittens zijn natuurlijk wel heul erg cute, maar iets ouders is misschien toch handiger, dan weet je toch wat meer van het karakter en gezondheid.
Kittens kun je juist prima bij elkaar zetten! Die vinden alles leuk wat beweegt.quote:En ik zou er dan wel het liefst twee willen, die echt gezellig zijn met elkaar en niet langs elkaar heen leven, met kittens weet je natuurlijk ook nooit hoe dat loopt.
Dat klopt 100%, vandaar dat ik ook nu al met Limoentje leur.quote:En.. kittens vinden denk ik makkelijker een nieuw huisje dan een volwassen poes.
quote:Op maandag 17 mei 2010 23:05 schreef Greys het volgende:
Papabear, heb je Fokke al verteld dat Nolleke er aan komt?
Zal je woensdag zien dat nol en sjef dus niet de bench in lopenquote:Op maandag 17 mei 2010 23:21 schreef Papabear het volgende:
[..]Nee, maar ze was wel een beetje 'zeurderig' vanavond. Nu ligt ze gelukkig weer rustig op de leuning van de bank uit het raam te gluren naar de sprinklerinstallatie van de buurman
Ik heb ze donderdagavond hoogstpersoonlijk allebei wel 3 keer die bench in zien kruipen, dus dat moet toch echt wel goed gaanquote:Op maandag 17 mei 2010 23:33 schreef prupke het volgende:
[..]
Zal je woensdag zien dat nol en sjef dus niet de bench in lopen
(btw pizza gaat het worden )
Hou op schei uit .quote:Op dinsdag 18 mei 2010 00:02 schreef Mama_Mia het volgende:
Papabear
Wat fijn dat Nol en Sjefke nu ook een nieuw huisje hebben! Prupke, nog HEEL veel sterkte!!! Ook al hebben ze nu allemaal een geweldig huisje, het zal ongetwijfeld heel moeilijk voor je zijn. * Mama_Mia dikke knuff geeft
Net idd afscheid kunnen nemen van de liefste beenwarmer die er is...quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:21 schreef prupke het volgende:
[..]
Ook onze beste vriend is vanavond geweest om afscheid te nemen van nol en sjef.
Sjefke was nl de lieveling van Emmertje (user) en andersom ook.
Hij is nu net weg en had het er ook erg moeilijk mee.
zodra ze in de bench zitten ....dan ben ik weg , en pk brengt ze mee naar de auto....quote:
Begrijpelijkquote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:44 schreef prupke het volgende:
[..]
zodra ze in de bench zitten ....dan ben ik weg , en pk brengt ze mee naar de auto....
Maar ik ga het echt niet trekken om lang afscheid te nemen...
doet me veel te pijn om ze te horen miauwen en het is morgen echt definitief!!!
Oh, kom je ook?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:59 schreef Mama_Mia het volgende:
Je kan morgenavond alle knuffels krijgen die je nodig hebt
Dank jequote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:59 schreef Mama_Mia het volgende:
Je kan morgenavond alle knuffels krijgen die je nodig hebt
daar zijn de meningen over verdeeldquote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:54 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Haha nee, maar digiknuffels tellen ook
maakt geen indruk zekerquote:Op woensdag 19 mei 2010 23:14 schreef Papabear het volgende:
Nolleke is 1 minuut geleden uit de bench gekomen. En Fokke staat naar hem te blazen
Los van dat... Het is ook geen gezicht, zo'n klein poesje die een bek op zet tegen een kater die minstens 2 x zo groot isquote:
Ach, helemaal den draad kwijt.quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:14 schreef Papabear het volgende:
Nolleke is 1 minuut geleden uit de bench gekomen. En Fokke staat naar hem te blazen
quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:17 schreef Papabear het volgende:
[..]
Los van dat... Het is ook geen gezicht, zo'n klein poesje die een bek op zet tegen een kater die minstens 2 x zo groot is
Wat een prachtkatquote:Op woensdag 19 mei 2010 23:38 schreef Papabear het volgende:
Nolleke heeft het Catnip kussentje ontdekt:
[ afbeelding ]
Filmpje:
is het ook en ik mis hemquote:
Heldquote:Op woensdag 19 mei 2010 23:52 schreef prupke het volgende:
[..]
is het ook en ik mis hem
En ook hoop ik dat hij een jaartje of 20 wordt, dan heeft PPB er nog zeker 14 jaar "last" van
nol is echt een scheet, origamikat werkelijk jekan er alles mee doen....
quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:52 schreef prupke het volgende:
[..]
is het ook en ik mis hem
En ook hoop ik dat hij een jaartje of 20 wordt, dan heeft PPB er nog zeker 14 jaar "last" van
nol is echt een scheet, origamikat werkelijk jekan er alles mee doen....
gaat je dat lukken?quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:59 schreef Papabear het volgende:
[..]
![]()
Hij is inderdaad erg makkelijk en 'vrij'Ik ga nu alleen wel z'n Catnip kussentje afpakken, want hij draait helemaal door van dat ding
Kussentje had ik vrij makkelijk weg, maar het lijkt wel of ze elkaar nu de oorlog hebben verklaard. Nol blaast nu flink terug, dus ik hou ze maar even goed in de gaten.quote:Op donderdag 20 mei 2010 00:08 schreef PKfotografie het volgende:
hoe is fokke ondertussen? nog steeds aan het blazen en grommen of al weer lekker gemoedelijk?
hehe komt wel goed hoor, nachtje slapen... kans is groot dat ze blazend samen een slaap plek gaan zoekenquote:Op donderdag 20 mei 2010 00:10 schreef Papabear het volgende:
[..]
Kussentje had ik vrij makkelijk weg, maar het lijkt wel of ze elkaar nu de oorlog hebben verklaard. Nol blaast nu flink terug, dus ik hou ze maar even goed in de gaten.
WTF?quote:Op donderdag 20 mei 2010 00:11 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
hehe komt wel goed hoor, nachtje slapen... kans is groot dat ze blazend samen een slaap plek gaan zoeken
liggen bijna altijd tegen elkaar te slapen, ook als ze ruzie maken.quote:
De plantenspuit staat op scherpquote:Op donderdag 20 mei 2010 00:22 schreef PKfotografie het volgende:
wij duiken ons bed in,
we lezen morgen wel of ze lief samen hebben geslapen, of dat je huis afgebroken is door die 2![]()
slaap lekker alvast
Ja hoor, ging prima vannacht. Nolleke wilde persé m'n slaapkamer in, dus die stond een half uurtje voor de deur te mauwen. Daarna is het de hele nacht verder stil geweest en al m'n planten zijn nog heelquote:
ruilen maarquote:Op donderdag 20 mei 2010 00:26 schreef Papabear het volgende:
[..]
edit: Ik hoop dat ik de goede borstel aan Sjefke heb meegegeven (de zachte witte). Anders moet ik die a.s. vrijdag even omruilen als ik de jongens ga ophalen
Grappig, want Nol deed vanmiddag precies hetzelfde toen ik hem met die metalen borsteldequote:Op donderdag 20 mei 2010 20:51 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
ruilen maar
Sjef heeft meer wat met het harde borsteltje met metalen kammen.
(geeft daar kopjes tegen zoals nol een beetje met je catnip aan het doen was )
al iets gehoord van Sjef? of is die verstoppertje aan het spelen daar?
Zalmstokjes was je niet vergeten en gelukkig maar, want van mijn snoepjes moeten ze niks hebbenquote:Op donderdag 20 mei 2010 22:35 schreef prupke het volgende:
zo te zien voelt nol zich ook al thuis
Ik ben volgens mij vergeten die zalmstokjes mee te geven...
Het is hier nu wel ontzettend stil......... en apart dat je dus thuis komt zonder dat er een kat of poes je tegemoet komt...
Maar goed, het is nu eenmaal zo en voor PK is het gewoon veel beter ...en daar ga ik oud mee worden
Daarom ....quote:Op donderdag 20 mei 2010 22:39 schreef Papabear het volgende:
[..]
Zalmstokjes was je niet vergeten en gelukkig maar, want van mijn snoepjes moeten ze niks hebben
En voor jullie zal het inderdaad vreselijk wennen zijn, maar zoals je zelf al zegt... Veel keus was er nou eenmaal niet
Morgenavond gaan ze kennis maken met m'n 2 binken Patrick en Stefan, die al heel blij zijn met Sjefke. Ik verwacht wel dat dat goed gaat. Ze blijven tot zondagavond of misschien tot maandagquote:Op donderdag 20 mei 2010 23:12 schreef prupke het volgende:
[..]
Daarom ....
ik wacht gewoon op de fotos en de verhalen
kan ik toch nog genieten ze
gewoon 1 bak plaatsen....quote:Op donderdag 20 mei 2010 23:19 schreef Papabear het volgende:
[..]
Morgenavond gaan ze kennis maken met m'n 2 binken Patrick en Stefan, die al heel blij zijn met Sjefke. Ik verwacht wel dat dat goed gaat. Ze blijven tot zondagavond of misschien tot maandag
Na het weekend ga ik proberen of het gaat lukken om Nol en Fokke op 1 bak te krijgen. Er kunnen er wel 2 in de keuken staan, maar het is wat krap en niet geschoten is altijd mis
En jij bent best wel eehh.... TOF?quote:Op donderdag 20 mei 2010 10:00 schreef Pien85 het volgende:
Ik vind dit zo'n lief topicPPB en PPB-ex zijn lief
De jongens zijn al dikke maatjes met Nol, maar dat had ik ook wel verwacht. Nol is ook vreselijk nieuwsgierig en overal wel voor inquote:Op zaterdag 22 mei 2010 00:58 schreef prupke het volgende:
En vinden je kids nol en fokke ook zo leuk als sjefke?
(btw we hadden dus nog een andere poes : sukke , die naar een vrouw hier in het dorp is gegaan. Sukke is helemaal heppie dat ze nu alleen is en dat ze geen andere katten meer om haar heen heeft![]()
Dus alle poezen en katten hebben nu een mooi huisje )
Je kunt ook nog een Feliway-stekker kopen als het niet wil vlotten.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 01:35 schreef Papabear het volgende:
[..]
De jongens zijn al dikke maatjes met Nol, maar dat had ik ook wel verwacht. Nol is ook vreselijk nieuwsgierig en overal wel voor in
Fokke is daarentegen een ander verhaal, want ze accepteert Nol nog steeds niet. Ze blijft blazen (soms ook aanvallen), maar ik blijf nog hopen dat ze mekaar weer zullen vinden
Bestaat zoiets ook voor mensen?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 01:48 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Je kunt ook nog een Feliway-stekker kopen als het niet wil vlotten.
Dat wil wel.quote:
Fokke baalt dat Nol ook aandacht krijgt. Het is echt een jaloerse biatchquote:Op maandag 24 mei 2010 00:59 schreef prupke het volgende:
Nol is echt een lieverd voor iedereen
Nog nieuws van sjefke?
en hoe gaat het met fokke nu ...nog blazen tegen nol??
Die mist wel meer dan alleen een celletjequote:Op maandag 24 mei 2010 21:42 schreef prupke het volgende:
Nol mist gewoon een celletje of zo
Plantenspuit kan wonderen doen
(hoeft niet te spuiten , ja 1 keer en dan alleen maar een keer schudden met die fles...)
Monorailmodequote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:32 schreef prupke het volgende:
Dat is de : monorailmode
En wat fijn dat fokke nol weer wast
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:54 schreef Papabear het volgende:
[..]
Monorailmode![]()
![]()
Nol ligt nu op de stoel van de foto waarin hij een wasbeurt krijgt en Fokke ligt op de rugleuning. Ze beginnen dus al goed te wennen
Binnen niet al te lange tijd zullen ze helaas weer opnieuw moeten wennen, want Papabear moet z'n chalet verlaten op last van de gemeente.
Ik kom niet in aanmerking voor de gedoogbeschikking, omdat ik hier vanaf 15 oktober 2008 ben komen wonen i.p.v. vóór 1 januari van datzelfde jaar![]()
Maar goed, da's teveel offtopic, dus dat zal ik binnenkort wel een topic in WGR over openen
Zeg maar gerust 'zwaar klote'. Ik krijg 6 maanden de tijd om te verhuizen, dus ik ga morgen een afspraak maken voor een gesprek met deze overijverige heren/damesquote:Op woensdag 26 mei 2010 00:00 schreef prupke het volgende:
[..]
![]()
dat is niet zo tof papabear....
(kutgemeentes ook altijd met die kloteregels , die ze zelf nog maar half weten)
indeedquote:Op woensdag 26 mei 2010 00:06 schreef Papabear het volgende:
[..]
Zeg maar gerust 'zwaar klote'. Ik krijg 6 maanden de tijd om te verhuizen, dus ik ga morgen een afspraak maken voor een gesprek met deze overijverige heren/dames
Anyway, dit topic gaat over katten![]()
![]()
Ik heb hem wel zien zitten, maar helaas geen foto van gemaakt. Ik zal aan Mary vragen of ze een poging wil wagen om wat plaatjes te schietenquote:Op woensdag 26 mei 2010 00:12 schreef prupke het volgende:
[..]
indeed
heb je sjef nog op de foto kunnen zetten in het dressoir??
(btw sjef moet gewoon aan de stemmen wennen voor hij echt rond gaat lopen , was hier ook , bij bepaalde stem geluiden was meneer pleite en bij anderen was hij meteen de Man)
en anders gewoon paaien met die zalmstokkies , of galia meloen , beschuit, soepstengles of kaasquote:Op woensdag 26 mei 2010 00:16 schreef Papabear het volgende:
[..]
Ik heb hem wel zien zitten, maar helaas geen foto van gemaakt. Ik zal aan Mary vragen of ze een poging wil wagen om wat plaatjes te schieten
Die zijn inmiddels helemaal ingeburgerdquote:
Alleen om te eten/drinken en z'n behoefte te doen. Kennelijk vind hij het een lekker veilig plekjequote:
quote:Op zondag 30 mei 2010 02:14 schreef PKfotografie het volgende:
oja met mij gaat het goed, van 3uur niezen op een dag terug naar 10 sec.
dus is een hele verbetering
Dat dusquote:Op maandag 31 mei 2010 10:01 schreef Guppyfriend het volgende:
Komt wel goed hoor Prupke. Het is ook een hele verandering.
ik weet het...quote:Op maandag 31 mei 2010 10:08 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dat dusEn Sjefke was al niet de held van de groep
Maar wel een lieverdje
Nee, dat gaat echt niet gebeuren. Het is maar een heel klein huisje (totaal 42 m2). Maar ik heb begrepen dat Mary het nog even aankijkt. Als het echt niet gaat, dan gaan we op zoek naar een ander baasje.quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:17 schreef felixvulgaris het volgende:
Arm beestje...
En zou Papabear niet toevallig nog plek hebben voor een 3e kat? Of wordt dat teveel?
Oh wat een fijn nieuws!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:29 schreef marychild het volgende:
Ik had sjefke vanavond stukjes meloen gegeven
En dat vond hij heerlijk![]()
Het was me verteld dat hij dat hij dat graag lusten
Nou! hij heeft er van gesmuld hóór....
Ja. 't Is alleen maar leuker als een angstige kat zich op een gegeven moment overgeeft aan jou, jou vertrouwt. Daar kan geen kitten tegenopquote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh wat een fijn nieuws!
Lekker paaien met wat stukjes meloen dan de komende tijd, dan komt het vast goed
Ja!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:35 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja. 't Is alleen maar leuker als een angstige kat zich op een gegeven moment overgeeft aan jou, jou vertrouwt. Daar kan geen kitten tegenop
meloen haalt hij van je bord als je niet uit kijkt. (bij ons thuis tenminste. maar denk dat hij daar wel wat angsten voor opzij zet.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja!
Ik weet niet of marychild de meloen uit haar hand heeft kunnen voeren aan Sjefke of in een bakje, maar als het vanuit een bakje was en hij is er zo dol op, dan kan het binnenkort vast uit de hand!
En misschien kunnen de kindjes dan ook een stukje meloen voeren.
Gelukkig! Ik kan me voorstellen dat het niet prettig is om zo'n bang kat te hebben, zeker met 2 kinderen erbij. Heb je al een Feliway stekker in de ruimte waar hij zit? Kun je bij elke dierenwinkel kopen en geeft geruststellende stofjes af waardoor poes zich beter voelt. Ik heb er hier ook weer eentje insteken en het doet wonderen voor mijn bange opvangpoes. Het is niet goedkoop (30 euro en daar doe je een maand mee) maar zijn geld meer dan waard.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:29 schreef marychild het volgende:
Ik had sjefke vanavond een paar stukjes meloen gegeven
Oh, super! Nice kittyquote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:29 schreef marychild het volgende:
Ik ben zeer blij dat te horenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:29 schreef marychild het volgende:
Ooow bedankt voor al deze tips Kittyquote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:41 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Gelukkig! Ik kan me voorstellen dat het niet prettig is om zo'n bang kat te hebben, zeker met 2 kinderen erbij. Heb je al een Feliway stekker in de ruimte waar hij zit? Kun je bij elke dierenwinkel kopen en geeft geruststellende stofjes af waardoor poes zich beter voelt. Ik heb er hier ook weer eentje insteken en het doet wonderen voor mijn bange opvangpoes. Het is niet goedkoop (30 euro en daar doe je een maand mee) maar zijn geld meer dan waard.
En misschien zou je een bench kunnen lenen en hem daar een poosje in houden? Heeft hij zijn eigen veilige plekje en kan meteen wennen aan je gezin.
Een ander tip: maak je zo klein mogelijk als je bij hem zit, hang niet over hem heen en als je hem aankijkt, probeer dan niet te staren. Dat is voor katten heel bedreigend. Knipper regelmatig duidelijk met je ogen. En als hij terug knippert, dan zegt hij dat hij jou ook vertrouwt. Ik weet niet hoe oud je kinderen zijn, maar het is goed om hen dit ook aan te leren. Want het is logisch dat je heel dicht bij en boven een kat gaat hangen en álles wil zien wat die doet, maar daar worden schrikachtige katten alleen maar banger van helaas.
Hopelijk geef je hem nog een kans, als je zijn hartje kunt winnen heb je een vriend voor het leven.
wij hadden altijd op de bank een dekentje liggen, chef vond het wel fijn om daar in te schuilen.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 22:34 schreef marychild het volgende:
[..]
Ooow bedankt voor al deze tips Kitty
Ik heb 2 jongens van 13 en 11 maar ze hebben beide een verstandelijke beperking.
Ik heb vandaag wel een soort van tentje voor hem gehaald,omdat hij graag ergens in kruipt en zo'n geur kussentje..
En van dat oog contact enzo dat wist ik ook allemaal niet.
Maar alle tips zijn welkom,de meloen vind hij in iedergeval wel lekker.
en als je het borsteltje erbij pakt ?quote:Op zondag 6 juni 2010 15:22 schreef marychild het volgende:
Hoi hoi
Hij zit nog steeds achter het bureau of in de kast v.d dvd speler
Maar hij keek gisteravond wel voor het eerst om het hoekje,van de beschuit actie moest ie nog nix van hebben vanmiddag,dus dat het ik in een schaaltje in stukjes bij hem neer gezet.
En ik heb de bence neer gezet,dan kan hij daar in als hij dat wil, met z,n vertrouwde deken erin,
verders is het afwachten denk ik.....de jongens komen vanavond weer thuis van Papa.
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:16 schreef marychild het volgende:
[ link | afbeelding ]
Sjefke achter het raam
Klik op het plaatje om het te vergroten.
reageert sjefke nu al beter op jullie stemmen?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:16 schreef marychild het volgende:
[ link | afbeelding ]
Sjefke achter het raam
Klik op het plaatje om het te vergroten.
Hij herkent alleen mijn stem,en zit nu vaker achter het vitrage bij het raamquote:Op woensdag 9 juni 2010 00:08 schreef prupke het volgende:
[..]
reageert sjefke nu al beter op jullie stemmen?
echt goed om te horen MCquote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:37 schreef marychild het volgende:
Hoi hoi
Het gaat nu goed met sjefke,athans hij is opweg
Ik heb vanavond voor het eerst hem kunnen aaien,en hij gaf steeds kopjes en als je hem negeerde
dan begon hij te miawen...ga door!
En hij heeft een paar x even op schoot geweest,en hij vind het fijn om te kroelen.
Dus hij begint nu zo langzamerhand te komen,maar hij is nog schrikachtig.
marychild
daar gingen we ook wel van uit.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:01 schreef Papabear het volgende:
Met die andere 2 gaat het trouwens ook prima
Die dikzak zit er af en toe wel aan te knagen als het weer es tijd is voor een flinke haarbal, maar het valt me nog alles mee. Alleen poept hij volgens mij net zoveel als een gemiddelde labradorquote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:02 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
daar gingen we ook wel van uit.
leven je planten nog?
krijgt ie ander voer dan wat wij hem gaven dan?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:04 schreef Papabear het volgende:
[..]
Die dikzak zit er af en toe wel aan te knagen als het weer es tijd is voor een flinke haarbal, maar het valt me nog alles mee. Alleen poept hij volgens mij net zoveel als een gemiddelde labrador
Dat niet, maar ik verwen ze gewoon teveel met tussendoortjes denk ikquote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:15 schreef prupke het volgende:
[..]
krijgt ie ander voer dan wat wij hem gaven dan?
hier viel het best mee moet ik zeggen ...
(toch wel fijn om te lezen dat hij niet al te veel in zijn voordeel verberterd is)
Nol is gewoon een beetje een shitzofrene, achterdochtige, maffe katerquote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:19 schreef Papabear het volgende:
[..]
Dat niet, maar ik verwen ze gewoon teveel met tussendoortjes denk ikMaar dat maakt verder niet uit. Elke avond schep ik de 'producten' eruit, dus hij doet z'n best maar
En dat laatste ben ik ook helemaal met je eens hoor. Best lachwekkend om te zien hoe hij af en toe de kamer doorsjeest en sprintjes trekt om niks
Die spoort gewoon echt niet en ziet alle vogeltjes vliegen die er niet zijnquote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:21 schreef prupke het volgende:
[..]
Nol is gewoon een beetje een shitzofrene, achterdochtige, maffe kater
Maar wel een knuffeltje....
fokke doet aan stiekum rokenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:23 schreef Papabear het volgende:
[..]
Die spoort gewoon echt niet en ziet alle vogeltjes vliegen die er niet zijn
En Fokke is en blijft een ietwat schuwe, aanhankelijke biatch
Die slet is nu hevig aan het afkicken, want ik rook sinds 4 weken niet meerquote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:24 schreef prupke het volgende:
[..]
fokke doet aan stiekum roken
de nicotineslet
Maar we doen het lekker tochquote:Op woensdag 30 juni 2010 09:51 schreef Guppyfriend het volgende:
Nee, niet gaan msnen! Dit is juist zo leuk om te volgen hoe het met ze gaat
en feauteausquote:Op woensdag 30 juni 2010 19:32 schreef Guppyfriend het volgende:
Ja oke, als je maar af en toe eens een update post
quote:Op zondag 18 juli 2010 14:08 schreef marychild het volgende:
[ link | afbeelding ]
Hier ligt Sjefke tevreden op de vloer
Sjefke...quote:Op zondag 18 juli 2010 14:08 schreef marychild het volgende:
[ link | afbeelding ]
Hier ligt Sjefke tevreden op de vloer
Sjef word nu ook vriendjes met m,n jongste zoon,hij heeft zich door hem laten aaienquote:
Van dit nieuws word ik helemaal blijquote:Op donderdag 22 juli 2010 22:01 schreef marychild het volgende:
[..]
Sjef word nu ook vriendjes met m,n jongste zoon,hij heeft zich door hem laten aaien
quote:Op donderdag 22 juli 2010 22:25 schreef prupke het volgende:
[..]
Van dit nieuws word ik helemaal blij
Wat moet die kat op m'n bed?quote:Op zondag 25 juli 2010 15:54 schreef marychild het volgende:
Hier is hij weer via youtube,hoop dat t werkt....
zijn ook goede vriendjes van elkaar he,quote:Op zondag 25 juli 2010 23:22 schreef Papabear het volgende:
LOL, Nolleke herkent het gemauw van Sjef en zit hier vaag om zich heen te kijken
Je bent toch zeker niet jaloers héquote:
Pk liet het me zien....quote:Op zondag 25 juli 2010 15:54 schreef marychild het volgende:
Hier is hij weer via youtube,hoop dat t werkt....
Ja lief héquote:
Ik denk dat dit een gevalletje 'trimsalon' wordt, want het is een langhaar en hij zit er helemaal onder... De planten doen het nog perfect, die maken steeds meer nieuwe bladeren bijquote:Op maandag 9 augustus 2010 00:37 schreef lynda het volgende:
Als je ze eenmaal gespot hebt kom je er niet meer vanaf!
Onze katten zitten ook elke keer weer onder de plakballen..
Wel grappig gezicht als ze zelf een poging doen tot die dingen uit hun vacht te trekken
(hij laat toch wel mijn planten heel he)
Zal best, maar zo ver laat ik het niet komenquote:Op maandag 9 augustus 2010 13:11 schreef lynda het volgende:
Ze verliezen op gegeven moment hun plakgehalte door de haren en dan vind je ze met beetje pech overal in huis:D
En mooi, goede bestemming gekregen nog steeds![]()
(ik woon nu samen met jawel.. die persoon waar we het toen over hadden)
Niemand heeft hem buiten gelaten! Met kinderen in huis gaat de buitendeur nu eenmaal vaker open en dicht en dan kan het gebeuren dat er een kat (nieuwsgierig als hij is) even een kijkje wil gaan nemen. Dat is wat er is gebeurd (zal ook vast nog wel vaker gebeuren) en Nol heeft zijn pleziertje gehad en is nu weer veilig in huis. Zoiets was bij jullie met Sjefke toch ook gebeurd? En Sjef is in de tussentijd ook al een keertje buiten geweest hoor.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:37 schreef prupke het volgende:
gewoon niet buiten laten!!!
Dat was mijn verzoek op fok!
Let er dan aub op.
dit soort berichten vind ik niet fijn om te lezen....
komen ze buiten dan wil ik het niet weten ....
precies!!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:37 schreef prupke het volgende:
gewoon niet buiten laten!!!
Dat was mijn verzoek op fok!
Let er dan aub op.
dit soort berichten vind ik niet fijn om te lezen....
komen ze buiten dan wil ik het niet weten ....
Vind ik een beetje een rare redenatie. Stel dat één van de katten ziek wordt (ik hoop het niet natuurlijk!) moeten de baasjes dat dan ook maar niet melden en gewoon mooi weer blijven spelen? Dan kun je dit topic net zo goed sluiten denk ik. Al zou ik het jammer vinden als ik het spul niet meer kon volgen.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:18 schreef marychild het volgende:
[..]
precies!!
Niet alle details vermelden gewoon dat het goed gaat.
Er zal wel eens iets mis gaan,daar ontkom je niet aan.
marychild
Je mistte de ironie in het bericht van Marychild denk ikquote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:44 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Vind ik een beetje een rare redenatie. Stel dat één van de katten ziek wordt (ik hoop het niet natuurlijk!) moeten de baasjes dat dan ook maar niet melden en gewoon mooi weer blijven spelen? Dan kun je dit topic net zo goed sluiten denk ik. Al zou ik het jammer vinden als ik het spul niet meer kon volgen.
Natuurlijk was het een rotmoment om afstand van ze te doen, daarover zijn we het allemaal helemaal mee eens! En zoals Mary al dan niet ietwat ironisch al aangaf, gaat dat gepaard met veranderingen in het dagelijkse leven van de lieverds. Dat hoort er bij en is echt onoverkomelijk. En daarbij gaan we natuurlijk geen 'mooi weer' spelen. Maar tot nu toe gaat het wat mij betreft voortreffelijkquote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:44 schreef Cat22 het volgende:
Het is een harstikke moeilijke beslissing geweest voor Pruke en co. om de katten een ander huis te geven.Maar dit hoort ook bij het loslaten, accepteren dat ze in een andere situatie zitten dan bij je thuis en dat daarom dingen wellicht anders lopen dan je graag had gewild of andere keuzes gemaakt worden dan jij zou hebben gemaakt. Papabear is nu het baasje en die draagt de verantwoordelijkheid. En zal ze heus niet expres iets laten overkomen.
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 23:29 schreef prupke het volgende:
Ik zoek een lief baasje voor mijn kat Sjefke
Over snel gesproken: [Update!!!] Kat Sjefke zocht nieuw huisjequote:Op dinsdag 24 augustus 2010 23:59 schreef Greys het volgende:Wat jammer.
Hopen dat er snel een blijvend huis voor Sjef gevonden wordt.
Ja ik kreeg de sms al vanmiddagquote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:20 schreef Papabear het volgende:
[..]
Over snel gesproken: [Update!!!] Kat Sjefke zocht nieuw huisje
Ik ook, alleen wist ik nog niets van dat topic af. Ik wist alleen dat ze een nieuw baasje had gevonden. Hopelijk went het snel voor hem en komt het uiteindelijk toch allemaal weer helemaal goedquote:
Met ons gaat alles nog hartstikke goedquote:» Er is al 78 dagen niet in dit topic gepost. Bedenk je of het zinvol is dit topic omhoog te schoppen.
Mooie afsluiting van dit geweldige topicquote:Op zondag 14 november 2010 23:11 schreef Papabear het volgende:
Vooruit, nog eentje dan (zojuist genomen). Ik stel voor dat de laatste reactie in dit topic voor Prupke is, zodat deze automatisch wordt gesloten (Ik heb geen behoefte voor een 2e deel)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bewust in High Res gelaten
Love you all!
Gelieve niet meer te reageren (alleen Prupke voor de laatste post)![]()
We hebben elkaar ook op msn, dus er blijft contact
En ja, Fokke is nog steeds nicotine-verslaafd. Nolleke heeft de bank volledig gesloopt, maar heeft de planten met rust gelaten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |