abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 16 mei 2010 @ 20:25:49 #101
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_81503901
Wat een fijn topic

Maar wat zal het ook moeilijk zijn om die lieffies weg te moeten doen, ook al weet je dat het beter is
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
pi_81513946
quote:
Op zondag 16 mei 2010 16:39 schreef Naamah het volgende:
Ik ga vanavond even m'n ouders bellen, eens even polsen in hoeverre die vakantieoppaslogeeradres kunnen en willen zijn
Lieve Naamah , ik vind het heel fijn dat je je er veel voor wilde regelen (als het allemaal door zou gaan)
Maar ik moet zeggen dat ik nu erg blij ben dat fokke weer haar maatje krijgt en dat sjefke ook een huisje gaat krijgen waar hij zich ws helemaal thuis gaat voelen

Voor de rest wil ik echt iedereen die hier in dit topic heeft gepost en oren en ogen wilden open houden voor een goed thuis, ONTZETTEND BEDANKEN

Wij missen nu al Fokke en Sukke en we gaan ook Nol en sjefke gigantisch missen dat is zeker.....

Mocht er ooit iemand in de zelfde situatie komen te zitten als wij dan zal ik ook mijn uiterste best doen om een goed tehuis te vinden voor jullie beesten!

Nogmaals iedereen ontzettend bedankt en allemaal een knuffel en dikke kus van ons.

En de fotos de katten blijven we hoop ik zien in het katten topic
Thank Drunk I'm a Goddess!
  Moderator zondag 16 mei 2010 @ 22:41:14 #103
155227 crew  Guppy
dus
pi_81514121
Papabear, held! En Papabear-ex ook

[ Bericht 0% gewijzigd door Guppy op 17-05-2010 08:07:24 ]
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_81514682
Wat een twist in het topic weer. Fokke krijgt haar maatje weer en allemaal een huisje.

Sterkte voor Prupke en PK, een katloos huis zal niet makkelijk zijn. Maar hopelijk maakt het einde aan de allergie klachten jullie wel weer een beetje blij.

Namaah, als je eventueel interesse hebt in een kitten en/of een heel lieve (beetje bange) moederpoes: Gastgezin Redcat: Cat's vierde nestje - fruitschaal! Er is nog niks geboren maar ik zoek wel al goede huisjes voor ze. Ik meld het gewoon even, absoluut geen verplichting of zo hoor.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_81517190
quote:
Op zondag 16 mei 2010 22:50 schreef Cat22 het volgende:
Wat een twist in het topic weer. Fokke krijgt haar maatje weer en allemaal een huisje.

Sterkte voor Prupke en PK, een katloos huis zal niet makkelijk zijn. Maar hopelijk maakt het einde aan de allergie klachten jullie wel weer een beetje blij.

Namaah, als je eventueel interesse hebt in een kitten en/of een heel lieve (beetje bange) moederpoes: Gastgezin Redcat: Cat's vierde nestje - fruitschaal! Er is nog niks geboren maar ik zoek wel al goede huisjes voor ze. Ik meld het gewoon even, absoluut geen verplichting of zo hoor.
Lieve Cat22, ik heb je website bekeken en ben onder de indruk....
Dat je dit samen met anderen er voor over hebt om de beesten een goed huis te geven en er voor te zorgen dat ze de nodige zorg krijgen die ze nodig hebben ....

Ik heb een bijdrage gedaan voor de beessies die het nodig gaan hebben
pi_81517579
Toen Papabear-ex vertelde dat ze ook graag een kat wilde, liet ik haar dit topic lezen en ze viel gelijk voor Sjefke. En toen dacht ik... Dan moet Nolleke toch maar terug bij z'n vriendinnetje. Is ook wel gezelliger natuurlijk, dus ik denk dat het bijna niet perfecter had gekund
Had ik dit eerder geweten, dan had ik alleen niet weer zo'n takke-eind hoeven rijden

En ik hang veel op FOK! rond, dus tuurlijk blijven er foto's komen, ook van Sjefke

[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 16-05-2010 23:49:37 ]
pi_81517659
quote:
Op zondag 16 mei 2010 23:39 schreef prupke het volgende:

[..]

Lieve Cat22, ik heb je website bekeken en ben onder de indruk....
Dat je dit samen met anderen er voor over hebt om de beesten een goed huis te geven en er voor te zorgen dat ze de nodige zorg krijgen die ze nodig hebben ....

Ik heb een bijdrage gedaan voor de beessies die het nodig gaan hebben
Wat lief van je!
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_81517664
Wat een fijne afloop. Papabear Dat gaat nu al goed, top!

Prupke, ik voel je verdriet door het scherm heen, wat moeilijk hè meis? Sterkte voor jullie.
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
pi_81518693
quote:
Op zondag 16 mei 2010 23:49 schreef CartWOman het volgende:
Wat een fijne afloop. Papabear Dat gaat nu al goed, top!

Prupke, ik voel je verdriet door het scherm heen, wat moeilijk hè meis? Sterkte voor jullie.
woensdag als nol en sjef weg zijn......
dan is het definitief..... dan komt de klap geheid....

@Cat22 : tis de stichting van harte gegund

nogmaals iedereen : bedankt
pi_81519200
Hehe, elke keer als ik serieus over Fok!katten nadenk worden ze voor m'n neus weggekaapt en is er binnen een half uur een andere oplossing! Ik denk dat ik voortaan maar in elk topic ga doen, heeft iedereen keisnel een huisje gevonden

Nee hoor, mooie oplossing zo, lijkt me. Maar een beetje jammer vind ik het wel
*Kleine muisjes hebben kleine wensjes; beschuitjes met gestampte mensjes*
  maandag 17 mei 2010 @ 00:23:19 #111
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_81519271
quote:
Op maandag 17 mei 2010 00:21 schreef Naamah het volgende:
Hehe, elke keer als ik serieus over Fok!katten nadenk worden ze voor m'n neus weggekaapt en is er binnen een half uur een andere oplossing! Ik denk dat ik voortaan maar in elk topic ga doen, heeft iedereen keisnel een huisje gevonden

quote:
Op zondag 16 mei 2010 22:50 schreef Cat22 het volgende:

maandag 17 mei 2010 @ 00:23:27 #112
150677 PKfotografie
www.fotobijbestellen.com
pi_81519279
quote:

had je een oplossing gevonden?

want cat22 heeft straks heel lieve kittens
pi_81519398
Naja, er is natuurlijk altijd wel een oplossing te vinden, desnoods in de vorm van pension of kattenoppas aan huis enzo. Maar 't is niet dat ik heel erg persé katten wil, ik vond Nol gewoon heel tof Eigenlijk wil ik trouwens wel heel graag beesten, maar dat is nog onderdrukbaar zolang er geen hele toffe beesten voorbijkomen zegmaar
  maandag 17 mei 2010 @ 00:34:37 #114
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_81519712
quote:
Op maandag 17 mei 2010 00:26 schreef Naamah het volgende:
Naja, er is natuurlijk altijd wel een oplossing te vinden, desnoods in de vorm van pension of kattenoppas aan huis enzo. Maar 't is niet dat ik heel erg persé katten wil, ik vond Nol gewoon heel tof Eigenlijk wil ik trouwens wel heel graag beesten, maar dat is nog onderdrukbaar zolang er geen hele toffe beesten voorbijkomen zegmaar
Cat gaat ongetwijfeld hele leuke kittens krijgen...en Limoentje is ook echt heel lief
pi_81519939
De kittens van Limoen clashen nou net een beetje met mijn vakantie En als ik echt wil kan ik altijd naar het asiel, maar het zijn vaak juist de achtergronden, verhalen, foto's op Fok! die het zo leuk maken, bij een asielkat is het toch altijd een beetje de vraag wat je in huis haalt.

En tot die tijd: iemand nog een gezellige logeerpoes die een vakantieadresje zoekt?
pi_81520208
quote:
mooie oplossing zo, lijkt me. Maar een beetje jammer vind ik het wel
Begrijpelijk, maar inderdaad... Voor zowel Fokke als voor Nol is dit natuurlijk perfect. En heel af en toe zal Sjefke hier misschien ook nog wel komen logeren, mocht het nodig zijn
pi_81550242
Wilde alleen maar topic kijken (zelf 1 of meer adopteren zit er niet in want hebben zelf al 7 hier in huis) en zien hoe het af zou lopen.
Wat gaaf en mooi dat het nu zo is opgelost!!
Prachtig om dit soort dingen te zien.

Sterkte Prupke en PK!
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 17 mei 2010 @ 20:38:15 #118
163650 Greys
pi_81551305
TT aangepast, zal straks ook even de OP aanpassen, eerst even iets anders doen, zo terug.
Wat een geweldig nieuws!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 17 mei 2010 @ 20:41:53 #119
235382 tombolafan
-Miauw-fan
pi_81551514
quote:

Ik hoop dat je snel eigen katten krijgt

Maar toch stiekem een voor de goede afloop!
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  maandag 17 mei 2010 @ 20:55:27 #120
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_81552389
quote:

Oh ja, jij was dat bij Tombola ook al Als mijn kat weg moet ben je de eerste die het hoort

We hebben vaak onenigheid Prupke, maar ik vind het oprecht rot voor je. Iig fijn dat de twee vrienden weer bij elkaar komen.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_81552542
Ik heb hier nog heel wat ongeclaimde (en ongeboren ) kat rondlopen.

Van asielkatten weet je de voorgeschiedenis niet, maar het zijn vaak pareltjes. Yoko is vorig jaar als Redactmoeder bij me gekomen en is de meest aanhankelijke dame die je je maar kunt voorstellen. En de moedertjes zijn (helaas) altijd jong, 1 jaar of zelfs nog jonger dus ze blijven nog jaren bij je. Kittens kun je vanaf dag 1 (via Fok) volgen, live voorgeschiedenis dus!
[/promopraatje]
pi_81553817
Misschien na mijn zomervakantie Ik begin alleen vrij snel daarna aan een fulltime-stage voor de rest van het jaar, dus dat is voor een kitten niet zo leuk en handig. En kittens zijn natuurlijk wel heul erg cute, maar iets ouders is misschien toch handiger, dan weet je toch wat meer van het karakter en gezondheid. En ik zou er dan wel het liefst twee willen, die echt gezellig zijn met elkaar en niet langs elkaar heen leven, met kittens weet je natuurlijk ook nooit hoe dat loopt. En.. kittens vinden denk ik makkelijker een nieuw huisje dan een volwassen poes.
pi_81555112
quote:
Op maandag 17 mei 2010 21:16 schreef Naamah het volgende:
Misschien na mijn zomervakantie Ik begin alleen vrij snel daarna aan een fulltime-stage voor de rest van het jaar, dus dat is voor een kitten niet zo leuk en handig.
Klopt redelijk, al ligt het eraan hoe vaak je weg bent natuurlijk.
quote:
En kittens zijn natuurlijk wel heul erg cute, maar iets ouders is misschien toch handiger, dan weet je toch wat meer van het karakter en gezondheid.
Karakter zie je bij kittens ook al en die kun je goed opvoeden, maar inderdaad, bij een oudere poes is dat meteen al meer zichtbaar.
quote:
En ik zou er dan wel het liefst twee willen, die echt gezellig zijn met elkaar en niet langs elkaar heen leven, met kittens weet je natuurlijk ook nooit hoe dat loopt.
Kittens kun je juist prima bij elkaar zetten! Die vinden alles leuk wat beweegt. Zeker als je fulltime stage hebt... of zo.
quote:
En.. kittens vinden denk ik makkelijker een nieuw huisje dan een volwassen poes.
Dat klopt 100%, vandaar dat ik ook nu al met Limoentje leur.

Jou perfecte poes/poezenstel komt echt nog wel op je pad.
  maandag 17 mei 2010 @ 21:53:19 #124
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_81556082
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_81560158
Dus...

Woensdagavond ga ik ze ophalen. Gisteravond nog een poosje Prupke en PK aan de telefoon gehad.

[ Bericht 33% gewijzigd door #ANONIEM op 17-05-2010 23:03:32 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')