Lieve Naamah , ik vind het heel fijn dat je je er veel voor wilde regelen (als het allemaal door zou gaan)quote:Op zondag 16 mei 2010 16:39 schreef Naamah het volgende:
Ik ga vanavond even m'n ouders bellen, eens even polsen in hoeverre die vakantieoppaslogeeradres kunnen en willen zijn
Lieve Cat22, ik heb je website bekeken en ben onder de indruk....quote:Op zondag 16 mei 2010 22:50 schreef Cat22 het volgende:
Wat een twist in het topic weer.Fokke krijgt haar maatje weer en allemaal een huisje.
![]()
![]()
Sterkte voor Prupke en PK, een katloos huis zal niet makkelijk zijn. Maar hopelijk maakt het einde aan de allergie klachten jullie wel weer een beetje blij.
Namaah, als je eventueel interesse hebt in een kitten en/of een heel lieve (beetje bange) moederpoes: Gastgezin Redcat: Cat's vierde nestje - fruitschaal!Er is nog niks geboren maar ik zoek wel al goede huisjes voor ze. Ik meld het gewoon even, absoluut geen verplichting of zo hoor.
Wat lief van je!quote:Op zondag 16 mei 2010 23:39 schreef prupke het volgende:
[..]
Lieve Cat22, ik heb je website bekeken en ben onder de indruk....
Dat je dit samen met anderen er voor over hebt om de beesten een goed huis te geven en er voor te zorgen dat ze de nodige zorg krijgen die ze nodig hebben ....
Ik heb een bijdrage gedaan voor de beessies die het nodig gaan hebben
woensdag als nol en sjef weg zijn......quote:Op zondag 16 mei 2010 23:49 schreef CartWOman het volgende:
Wat een fijne afloop. PapabearDat gaat nu al goed, top!
Prupke, ik voel je verdriet door het scherm heen, wat moeilijk hè meis? Sterkte voor jullie.
quote:Op maandag 17 mei 2010 00:21 schreef Naamah het volgende:
Hehe, elke keer als ik serieus over Fok!katten nadenk worden ze voor m'n neus weggekaapt en is er binnen een half uur een andere oplossing! Ik denk dat ik voortaan maar in elk topic ga doen, heeft iedereen keisnel een huisje gevonden![]()
Nee hoor, mooie oplossing zo, lijkt me. Maar een beetje jammer vind ik het wel
quote:Op zondag 16 mei 2010 22:50 schreef Cat22 het volgende:
Wat een twist in het topic weer.Fokke krijgt haar maatje weer en allemaal een huisje.
![]()
![]()
Sterkte voor Prupke en PK, een katloos huis zal niet makkelijk zijn. Maar hopelijk maakt het einde aan de allergie klachten jullie wel weer een beetje blij.
Namaah, als je eventueel interesse hebt in een kitten en/of een heel lieve (beetje bange) moederpoes: Gastgezin Redcat: Cat's vierde nestje - fruitschaal!Er is nog niks geboren maar ik zoek wel al goede huisjes voor ze. Ik meld het gewoon even, absoluut geen verplichting of zo hoor.
had je een oplossing gevonden?quote:Op maandag 17 mei 2010 00:21 schreef Naamah het volgende:
Hehe, elke keer als ik serieus over Fok!katten nadenk worden ze voor m'n neus weggekaapt en is er binnen een half uur een andere oplossing! Ik denk dat ik voortaan maar in elk topic ga doen, heeft iedereen keisnel een huisje gevonden![]()
Cat gaat ongetwijfeld hele leuke kittens krijgen...en Limoentje is ook echt heel liefquote:Op maandag 17 mei 2010 00:26 schreef Naamah het volgende:
Naja, er is natuurlijk altijd wel een oplossing te vinden, desnoods in de vorm van pension of kattenoppas aan huis enzo. Maar 't is niet dat ik heel erg persé katten wil, ik vond Nol gewoon heel tofEigenlijk wil ik trouwens wel heel graag beesten, maar dat is nog onderdrukbaar zolang er geen hele toffe beesten voorbijkomen zegmaar
Begrijpelijk, maar inderdaad... Voor zowel Fokke als voor Nol is dit natuurlijk perfect. En heel af en toe zal Sjefke hier misschien ook nog wel komen logeren, mocht het nodig zijnquote:Op maandag 17 mei 2010 00:21 schreef Naamah het volgende:
mooie oplossing zo, lijkt me. Maar een beetje jammer vind ik het wel
quote:Op maandag 17 mei 2010 00:21 schreef Naamah het volgende:
Oh ja, jij was dat bij Tombola ook alquote:Op maandag 17 mei 2010 00:21 schreef Naamah het volgende:
Klopt redelijk, al ligt het eraan hoe vaak je weg bent natuurlijk.quote:Op maandag 17 mei 2010 21:16 schreef Naamah het volgende:
Misschien na mijn zomervakantieIk begin alleen vrij snel daarna aan een fulltime-stage voor de rest van het jaar, dus dat is voor een kitten niet zo leuk en handig.
Karakter zie je bij kittens ook al en die kun je goed opvoeden, maar inderdaad, bij een oudere poes is dat meteen al meer zichtbaar.quote:En kittens zijn natuurlijk wel heul erg cute, maar iets ouders is misschien toch handiger, dan weet je toch wat meer van het karakter en gezondheid.
Kittens kun je juist prima bij elkaar zetten! Die vinden alles leuk wat beweegt.quote:En ik zou er dan wel het liefst twee willen, die echt gezellig zijn met elkaar en niet langs elkaar heen leven, met kittens weet je natuurlijk ook nooit hoe dat loopt.
Dat klopt 100%, vandaar dat ik ook nu al met Limoentje leur.quote:En.. kittens vinden denk ik makkelijker een nieuw huisje dan een volwassen poes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |