quote:Op maandag 17 mei 2010 23:05 schreef Greys het volgende:
Papabear, heb je Fokke al verteld dat Nolleke er aan komt?
Zal je woensdag zien dat nol en sjef dus niet de bench in lopenquote:Op maandag 17 mei 2010 23:21 schreef Papabear het volgende:
[..]Nee, maar ze was wel een beetje 'zeurderig' vanavond. Nu ligt ze gelukkig weer rustig op de leuning van de bank uit het raam te gluren naar de sprinklerinstallatie van de buurman
Ik heb ze donderdagavond hoogstpersoonlijk allebei wel 3 keer die bench in zien kruipen, dus dat moet toch echt wel goed gaanquote:Op maandag 17 mei 2010 23:33 schreef prupke het volgende:
[..]
Zal je woensdag zien dat nol en sjef dus niet de bench in lopen
(btw pizza gaat het worden )
Hou op schei uit .quote:Op dinsdag 18 mei 2010 00:02 schreef Mama_Mia het volgende:
Papabear
Wat fijn dat Nol en Sjefke nu ook een nieuw huisje hebben! Prupke, nog HEEL veel sterkte!!! Ook al hebben ze nu allemaal een geweldig huisje, het zal ongetwijfeld heel moeilijk voor je zijn. * Mama_Mia dikke knuff geeft
Net idd afscheid kunnen nemen van de liefste beenwarmer die er is...quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:21 schreef prupke het volgende:
[..]
Ook onze beste vriend is vanavond geweest om afscheid te nemen van nol en sjef.
Sjefke was nl de lieveling van Emmertje (user) en andersom ook.
Hij is nu net weg en had het er ook erg moeilijk mee.
zodra ze in de bench zitten ....dan ben ik weg , en pk brengt ze mee naar de auto....quote:
Begrijpelijkquote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:44 schreef prupke het volgende:
[..]
zodra ze in de bench zitten ....dan ben ik weg , en pk brengt ze mee naar de auto....
Maar ik ga het echt niet trekken om lang afscheid te nemen...
doet me veel te pijn om ze te horen miauwen en het is morgen echt definitief!!!
Oh, kom je ook?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:59 schreef Mama_Mia het volgende:
Je kan morgenavond alle knuffels krijgen die je nodig hebt
Dank jequote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:59 schreef Mama_Mia het volgende:
Je kan morgenavond alle knuffels krijgen die je nodig hebt
daar zijn de meningen over verdeeldquote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:54 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Haha nee, maar digiknuffels tellen ook
maakt geen indruk zekerquote:Op woensdag 19 mei 2010 23:14 schreef Papabear het volgende:
Nolleke is 1 minuut geleden uit de bench gekomen. En Fokke staat naar hem te blazen
Los van dat... Het is ook geen gezicht, zo'n klein poesje die een bek op zet tegen een kater die minstens 2 x zo groot isquote:
Ach, helemaal den draad kwijt.quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:14 schreef Papabear het volgende:
Nolleke is 1 minuut geleden uit de bench gekomen. En Fokke staat naar hem te blazen
quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:17 schreef Papabear het volgende:
[..]
Los van dat... Het is ook geen gezicht, zo'n klein poesje die een bek op zet tegen een kater die minstens 2 x zo groot is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |