Die zijn inmiddels helemaal ingeburgerdquote:
Alleen om te eten/drinken en z'n behoefte te doen. Kennelijk vind hij het een lekker veilig plekjequote:
quote:Op zondag 30 mei 2010 02:14 schreef PKfotografie het volgende:
oja met mij gaat het goed, van 3uur niezen op een dag terug naar 10 sec.
dus is een hele verbetering
Dat dusquote:Op maandag 31 mei 2010 10:01 schreef Guppyfriend het volgende:
Komt wel goed hoor Prupke. Het is ook een hele verandering.
ik weet het...quote:Op maandag 31 mei 2010 10:08 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dat dusEn Sjefke was al niet de held van de groep
Maar wel een lieverdje
Nee, dat gaat echt niet gebeuren. Het is maar een heel klein huisje (totaal 42 m2). Maar ik heb begrepen dat Mary het nog even aankijkt. Als het echt niet gaat, dan gaan we op zoek naar een ander baasje.quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:17 schreef felixvulgaris het volgende:
Arm beestje...
En zou Papabear niet toevallig nog plek hebben voor een 3e kat? Of wordt dat teveel?
Oh wat een fijn nieuws!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:29 schreef marychild het volgende:
Ik had sjefke vanavond stukjes meloen gegeven
En dat vond hij heerlijk![]()
Het was me verteld dat hij dat hij dat graag lusten
Nou! hij heeft er van gesmuld hóór....
Ja. 't Is alleen maar leuker als een angstige kat zich op een gegeven moment overgeeft aan jou, jou vertrouwt. Daar kan geen kitten tegenopquote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh wat een fijn nieuws!
Lekker paaien met wat stukjes meloen dan de komende tijd, dan komt het vast goed
Ja!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:35 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja. 't Is alleen maar leuker als een angstige kat zich op een gegeven moment overgeeft aan jou, jou vertrouwt. Daar kan geen kitten tegenop
meloen haalt hij van je bord als je niet uit kijkt. (bij ons thuis tenminste. maar denk dat hij daar wel wat angsten voor opzij zet.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja!
Ik weet niet of marychild de meloen uit haar hand heeft kunnen voeren aan Sjefke of in een bakje, maar als het vanuit een bakje was en hij is er zo dol op, dan kan het binnenkort vast uit de hand!
En misschien kunnen de kindjes dan ook een stukje meloen voeren.
Gelukkig! Ik kan me voorstellen dat het niet prettig is om zo'n bang kat te hebben, zeker met 2 kinderen erbij. Heb je al een Feliway stekker in de ruimte waar hij zit? Kun je bij elke dierenwinkel kopen en geeft geruststellende stofjes af waardoor poes zich beter voelt. Ik heb er hier ook weer eentje insteken en het doet wonderen voor mijn bange opvangpoes. Het is niet goedkoop (30 euro en daar doe je een maand mee) maar zijn geld meer dan waard.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:29 schreef marychild het volgende:
Ik had sjefke vanavond een paar stukjes meloen gegeven
Oh, super! Nice kittyquote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:29 schreef marychild het volgende:
Ik ben zeer blij dat te horenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:29 schreef marychild het volgende:
Ooow bedankt voor al deze tips Kittyquote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:41 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Gelukkig! Ik kan me voorstellen dat het niet prettig is om zo'n bang kat te hebben, zeker met 2 kinderen erbij. Heb je al een Feliway stekker in de ruimte waar hij zit? Kun je bij elke dierenwinkel kopen en geeft geruststellende stofjes af waardoor poes zich beter voelt. Ik heb er hier ook weer eentje insteken en het doet wonderen voor mijn bange opvangpoes. Het is niet goedkoop (30 euro en daar doe je een maand mee) maar zijn geld meer dan waard.
En misschien zou je een bench kunnen lenen en hem daar een poosje in houden? Heeft hij zijn eigen veilige plekje en kan meteen wennen aan je gezin.
Een ander tip: maak je zo klein mogelijk als je bij hem zit, hang niet over hem heen en als je hem aankijkt, probeer dan niet te staren. Dat is voor katten heel bedreigend. Knipper regelmatig duidelijk met je ogen. En als hij terug knippert, dan zegt hij dat hij jou ook vertrouwt. Ik weet niet hoe oud je kinderen zijn, maar het is goed om hen dit ook aan te leren. Want het is logisch dat je heel dicht bij en boven een kat gaat hangen en álles wil zien wat die doet, maar daar worden schrikachtige katten alleen maar banger van helaas.
Hopelijk geef je hem nog een kans, als je zijn hartje kunt winnen heb je een vriend voor het leven.
wij hadden altijd op de bank een dekentje liggen, chef vond het wel fijn om daar in te schuilen.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 22:34 schreef marychild het volgende:
[..]
Ooow bedankt voor al deze tips Kitty
Ik heb 2 jongens van 13 en 11 maar ze hebben beide een verstandelijke beperking.
Ik heb vandaag wel een soort van tentje voor hem gehaald,omdat hij graag ergens in kruipt en zo'n geur kussentje..
En van dat oog contact enzo dat wist ik ook allemaal niet.
Maar alle tips zijn welkom,de meloen vind hij in iedergeval wel lekker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |