abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85029906
Nolleke was afgelopen vrijdagavond naar buiten geglipt en blijkbaar is hem dat uitstekend bevallen, want zaterdagavond stond hij in de tuin van de buren en wist niet hoe snel hij weg moest komen toen ik de deur open deed :P
Maar zojuist kwam hij toch maar tot inkeer en stond hij voor de deur te mauwen. Meneer is nu weer binnen en Fokke is helemaal over de zeik _O-
pi_85032761
Hm, Nol zit nu helemaal onder die kleefkruidbolletjes. Niet een paar, maar tientallen (en dat is nog een voorzichtige schatting). Vooral z'n buik en staart zitten vol met die kleredingen. Dat wordt plukken morgen :(

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 09-08-2010 00:29:13 ]
pi_85033241
Als je ze eenmaal gespot hebt kom je er niet meer vanaf!

Onze katten zitten ook elke keer weer onder de plakballen..
Wel grappig gezicht als ze zelf een poging doen tot die dingen uit hun vacht te trekken _O-

(hij laat toch wel mijn planten heel he :7)
pi_85034525
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 00:37 schreef lynda het volgende:
Als je ze eenmaal gespot hebt kom je er niet meer vanaf!

Onze katten zitten ook elke keer weer onder de plakballen..
Wel grappig gezicht als ze zelf een poging doen tot die dingen uit hun vacht te trekken _O-

(hij laat toch wel mijn planten heel he :7)
Ik denk dat dit een gevalletje 'trimsalon' wordt, want het is een langhaar en hij zit er helemaal onder... De planten doen het nog perfect, die maken steeds meer nieuwe bladeren bij :Y
pi_85045204
Ze verliezen op gegeven moment hun plakgehalte door de haren en dan vind je ze met beetje pech overal in huis:D
En mooi, goede bestemming gekregen nog steeds ^O^
(ik woon nu samen met jawel.. die persoon waar we het toen over hadden ;))
pi_85064242
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 13:11 schreef lynda het volgende:
Ze verliezen op gegeven moment hun plakgehalte door de haren en dan vind je ze met beetje pech overal in huis:D
En mooi, goede bestemming gekregen nog steeds ^O^
(ik woon nu samen met jawel.. die persoon waar we het toen over hadden ;))
Zal best, maar zo ver laat ik het niet komen :P Morgenmiddag een afspraak bij de kattenkapper ^O^

(eind goed, al goed ;) )
pi_85121971
gewoon niet buiten laten!!!

Dat was mijn verzoek op fok!
Let er dan aub op.

dit soort berichten vind ik niet fijn om te lezen....

komen ze buiten dan wil ik het niet weten ....
Thank Drunk I'm a Goddess!
pi_85123045
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 00:37 schreef prupke het volgende:

Let er dan aub op.

Niemand heeft hem buiten gelaten! Met kinderen in huis gaat de buitendeur nu eenmaal vaker open en dicht en dan kan het gebeuren dat er een kat (nieuwsgierig als hij is) even een kijkje wil gaan nemen. Dat is wat er is gebeurd (zal ook vast nog wel vaker gebeuren) en Nol heeft zijn pleziertje gehad en is nu weer veilig in huis. Zoiets was bij jullie met Sjefke toch ook gebeurd? En Sjef is in de tussentijd ook al een keertje buiten geweest hoor.
We hebben het liever niet en ze krijgen meteen huisarrest, maar helemaal voorkomen is onmogelijk.

Geen reden tot paniek dus. Je wilde graag updates, dus dit hoort daar ook bij. En vanmiddag is hij lekker verwend bij de kapster, dus niet meer zo druk maken en niet meer boos zijn ;)

Zie hier, onze avonturier met een mooie schone vacht. Foto zojuist genomen:

Kom ik es een keer met spectaculair nieuws, krijgen we dit weer :{w

:*

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 11-08-2010 02:59:24 ]
  Moderator woensdag 11 augustus 2010 @ 08:28:59 #284
155227 crew  Guppy
dus
pi_85127856
En anders de tuin kat-proof maken? Kunnen ze lekker naar buiten zonder zorgen (alleen wel met kleefkruidbolletjes :D )
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  woensdag 11 augustus 2010 @ 13:18:34 #285
154982 marychild
I hurt myself,so you can'
pi_85137114
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 00:37 schreef prupke het volgende:

Let er dan aub op.

precies!!
Niet alle details vermelden gewoon dat het goed gaat.
Er zal wel eens iets mis gaan,daar ontkom je niet aan.

marychild
Many people will step in and outside your live
But only true friends will leave footprints
in your heart.......
pi_85138178
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 13:18 schreef marychild het volgende:

[..]

precies!!
Niet alle details vermelden gewoon dat het goed gaat.
Er zal wel eens iets mis gaan,daar ontkom je niet aan.

marychild
Vind ik een beetje een rare redenatie. Stel dat één van de katten ziek wordt (ik hoop het niet natuurlijk!) moeten de baasjes dat dan ook maar niet melden en gewoon mooi weer blijven spelen? Dan kun je dit topic net zo goed sluiten denk ik. Al zou ik het jammer vinden als ik het spul niet meer kon volgen.

Het is een harstikke moeilijke beslissing geweest voor Pruke en co. om de katten een ander huis te geven. :* Maar dit hoort ook bij het loslaten, accepteren dat ze in een andere situatie zitten dan bij je thuis en dat daarom dingen wellicht anders lopen dan je graag had gewild of andere keuzes gemaakt worden dan jij zou hebben gemaakt. Papabear is nu het baasje en die draagt de verantwoordelijkheid. En zal ze heus niet expres iets laten overkomen.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_85169389
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 13:44 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Vind ik een beetje een rare redenatie. Stel dat één van de katten ziek wordt (ik hoop het niet natuurlijk!) moeten de baasjes dat dan ook maar niet melden en gewoon mooi weer blijven spelen? Dan kun je dit topic net zo goed sluiten denk ik. Al zou ik het jammer vinden als ik het spul niet meer kon volgen.
Je mistte de ironie in het bericht van Marychild denk ik ;)
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 13:44 schreef Cat22 het volgende:
Het is een harstikke moeilijke beslissing geweest voor Pruke en co. om de katten een ander huis te geven. :* Maar dit hoort ook bij het loslaten, accepteren dat ze in een andere situatie zitten dan bij je thuis en dat daarom dingen wellicht anders lopen dan je graag had gewild of andere keuzes gemaakt worden dan jij zou hebben gemaakt. Papabear is nu het baasje en die draagt de verantwoordelijkheid. En zal ze heus niet expres iets laten overkomen.
Natuurlijk was het een rotmoment om afstand van ze te doen, daarover zijn we het allemaal helemaal mee eens! En zoals Mary al dan niet ietwat ironisch al aangaf, gaat dat gepaard met veranderingen in het dagelijkse leven van de lieverds. Dat hoort er bij en is echt onoverkomelijk. En daarbij gaan we natuurlijk geen 'mooi weer' spelen. Maar tot nu toe gaat het wat mij betreft voortreffelijk :Y

Nol was even naar buiten geglipt, so be it. Het is hier een hele veilige omgeving (bungalowpark) en hij bleef in de buurt. En na zijn avontuur heeft hij er ook nog een 'beauty arrangement' aan overgehouden ;)

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 12-08-2010 02:16:24 ]
pi_85210850
sjef is hier 1 keer nuiten geweest idd (lees hij is van de vensterbank gedonderd en een meter of 4 lager op de grond gekomen)
Hij wist niet hoe hard hij moest miauwen om binnen te komen.

Ja er kan wel eens een keer iets gebeuren en al helemaal als je een huis op de grond hebt :Y
Dat begrijp ik ook wel .. maar ut knaagt nog steeds ..snap je

Het is gewoon nog steeds moeilijk voor mij.

En ook weet ik dat als ze niet buiten komen (ook al niet per ongeluk) kunnen ze van alles oplopen (vergif tot een muis die een berg vergif in zijn lijf heeft of een kattenhater)

Mijn idee is altijd geweest : binnen kan je ze beschermen en heb je er een goede controle over.

Ik ben niet boos... ik reageer gewoon nog net alsof "MIJN" poezels gewoon op vakantie zijn....
Thank Drunk I'm a Goddess!
pi_85211549
Snap ik meissie. Maar wees gerust, echt. Hier zitten geen kattenhaters, want vrijwel iedereen heeft wel een kat hier om de boel muizenvrij te houden onder al die chalets :D

Ze hebben het echt heel goed en eigenlijk is het best wel even goed geweest dat Nol z'n geur hier in de buurt een beetje heeft kunnen verspreiden. Het is namelijk een stuk rustiger geworden met vreemde katten in de tuin :+

:*
pi_85670078
quote:
:o Oh nee... ;(
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 24 augustus 2010 @ 23:59:54 #292
163650 Greys
pi_85671352
:{ Wat jammer.
Hopen dat er snel een blijvend huis voor Sjef gevonden wordt.

[ Bericht 28% gewijzigd door Greys op 25-08-2010 00:28:26 ]
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator woensdag 25 augustus 2010 @ 08:52:10 #293
155227 crew  Guppy
dus
pi_85677158
Wat zonde... ;(
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_85702345
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 23:59 schreef Greys het volgende:
:{ Wat jammer.
Hopen dat er snel een blijvend huis voor Sjef gevonden wordt.
Over snel gesproken: [Update!!!] Kat Sjefke zocht nieuw huisje
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 25 augustus 2010 @ 20:21:12 #295
163650 Greys
pi_85702374
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 20:20 schreef Papabear het volgende:

[..]

Over snel gesproken: [Update!!!] Kat Sjefke zocht nieuw huisje
Ja ik kreeg de sms al vanmiddag O+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_85702672
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 20:21 schreef Greys het volgende:

[..]

Ja ik kreeg de sms al vanmiddag O+
Ik ook, alleen wist ik nog niets van dat topic af. Ik wist alleen dat ze een nieuw baasje had gevonden. Hopelijk went het snel voor hem en komt het uiteindelijk toch allemaal weer helemaal goed O+
pi_88617474
quote:
» Er is al 78 dagen niet in dit topic gepost. Bedenk je of het zinvol is dit topic omhoog te schoppen.
Met ons gaat alles nog hartstikke goed ^O^

Now leave me alone with my biatch 8-)

O+
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 11 november 2010 @ 23:31:19 #298
163650 Greys
pi_88617732
:D O+

Wat een tevreden muiltjes! ^O^
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator vrijdag 12 november 2010 @ 09:23:46 #299
155227 crew  Guppy
dus
pi_88624747
*O* voor zinvolle kick
pi_88721588
Vooruit, nog eentje dan (zojuist genomen). Ik stel voor dat de laatste reactie in dit topic voor Prupke is, zodat deze automatisch wordt gesloten (Ik heb geen behoefte voor een 2e deel) :)

Bewust in High Res gelaten :)
Love you all! *;

Gelieve niet meer te reageren
(alleen Prupke voor de laatste post) :*
We hebben elkaar ook op msn, dus er blijft contact :)
En ja, Fokke is nog steeds nicotine-verslaafd. Nolleke heeft de bank volledig gesloopt, maar heeft de planten met rust gelaten ;)

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 14-11-2010 23:57:47 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')