Wat een prachtkatquote:Op woensdag 19 mei 2010 23:38 schreef Papabear het volgende:
Nolleke heeft het Catnip kussentje ontdekt:
[ afbeelding ]
Filmpje:
is het ook en ik mis hemquote:
Heldquote:Op woensdag 19 mei 2010 23:52 schreef prupke het volgende:
[..]
is het ook en ik mis hem
En ook hoop ik dat hij een jaartje of 20 wordt, dan heeft PPB er nog zeker 14 jaar "last" van
nol is echt een scheet, origamikat werkelijk jekan er alles mee doen....
quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:52 schreef prupke het volgende:
[..]
is het ook en ik mis hem
En ook hoop ik dat hij een jaartje of 20 wordt, dan heeft PPB er nog zeker 14 jaar "last" van
nol is echt een scheet, origamikat werkelijk jekan er alles mee doen....
gaat je dat lukken?quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:59 schreef Papabear het volgende:
[..]
![]()
Hij is inderdaad erg makkelijk en 'vrij'Ik ga nu alleen wel z'n Catnip kussentje afpakken, want hij draait helemaal door van dat ding
Kussentje had ik vrij makkelijk weg, maar het lijkt wel of ze elkaar nu de oorlog hebben verklaard. Nol blaast nu flink terug, dus ik hou ze maar even goed in de gaten.quote:Op donderdag 20 mei 2010 00:08 schreef PKfotografie het volgende:
hoe is fokke ondertussen? nog steeds aan het blazen en grommen of al weer lekker gemoedelijk?
hehe komt wel goed hoor, nachtje slapen... kans is groot dat ze blazend samen een slaap plek gaan zoekenquote:Op donderdag 20 mei 2010 00:10 schreef Papabear het volgende:
[..]
Kussentje had ik vrij makkelijk weg, maar het lijkt wel of ze elkaar nu de oorlog hebben verklaard. Nol blaast nu flink terug, dus ik hou ze maar even goed in de gaten.
WTF?quote:Op donderdag 20 mei 2010 00:11 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
hehe komt wel goed hoor, nachtje slapen... kans is groot dat ze blazend samen een slaap plek gaan zoeken
liggen bijna altijd tegen elkaar te slapen, ook als ze ruzie maken.quote:
De plantenspuit staat op scherpquote:Op donderdag 20 mei 2010 00:22 schreef PKfotografie het volgende:
wij duiken ons bed in,
we lezen morgen wel of ze lief samen hebben geslapen, of dat je huis afgebroken is door die 2![]()
slaap lekker alvast
Ja hoor, ging prima vannacht. Nolleke wilde persé m'n slaapkamer in, dus die stond een half uurtje voor de deur te mauwen. Daarna is het de hele nacht verder stil geweest en al m'n planten zijn nog heelquote:
ruilen maarquote:Op donderdag 20 mei 2010 00:26 schreef Papabear het volgende:
[..]
edit: Ik hoop dat ik de goede borstel aan Sjefke heb meegegeven (de zachte witte). Anders moet ik die a.s. vrijdag even omruilen als ik de jongens ga ophalen
Grappig, want Nol deed vanmiddag precies hetzelfde toen ik hem met die metalen borsteldequote:Op donderdag 20 mei 2010 20:51 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
ruilen maar
Sjef heeft meer wat met het harde borsteltje met metalen kammen.
(geeft daar kopjes tegen zoals nol een beetje met je catnip aan het doen was )
al iets gehoord van Sjef? of is die verstoppertje aan het spelen daar?
Zalmstokjes was je niet vergeten en gelukkig maar, want van mijn snoepjes moeten ze niks hebbenquote:Op donderdag 20 mei 2010 22:35 schreef prupke het volgende:
zo te zien voelt nol zich ook al thuis
Ik ben volgens mij vergeten die zalmstokjes mee te geven...
Het is hier nu wel ontzettend stil......... en apart dat je dus thuis komt zonder dat er een kat of poes je tegemoet komt...
Maar goed, het is nu eenmaal zo en voor PK is het gewoon veel beter ...en daar ga ik oud mee worden
Daarom ....quote:Op donderdag 20 mei 2010 22:39 schreef Papabear het volgende:
[..]
Zalmstokjes was je niet vergeten en gelukkig maar, want van mijn snoepjes moeten ze niks hebben
En voor jullie zal het inderdaad vreselijk wennen zijn, maar zoals je zelf al zegt... Veel keus was er nou eenmaal niet
Morgenavond gaan ze kennis maken met m'n 2 binken Patrick en Stefan, die al heel blij zijn met Sjefke. Ik verwacht wel dat dat goed gaat. Ze blijven tot zondagavond of misschien tot maandagquote:Op donderdag 20 mei 2010 23:12 schreef prupke het volgende:
[..]
Daarom ....
ik wacht gewoon op de fotos en de verhalen
kan ik toch nog genieten ze
gewoon 1 bak plaatsen....quote:Op donderdag 20 mei 2010 23:19 schreef Papabear het volgende:
[..]
Morgenavond gaan ze kennis maken met m'n 2 binken Patrick en Stefan, die al heel blij zijn met Sjefke. Ik verwacht wel dat dat goed gaat. Ze blijven tot zondagavond of misschien tot maandag
Na het weekend ga ik proberen of het gaat lukken om Nol en Fokke op 1 bak te krijgen. Er kunnen er wel 2 in de keuken staan, maar het is wat krap en niet geschoten is altijd mis
En jij bent best wel eehh.... TOF?quote:Op donderdag 20 mei 2010 10:00 schreef Pien85 het volgende:
Ik vind dit zo'n lief topicPPB en PPB-ex zijn lief
De jongens zijn al dikke maatjes met Nol, maar dat had ik ook wel verwacht. Nol is ook vreselijk nieuwsgierig en overal wel voor inquote:Op zaterdag 22 mei 2010 00:58 schreef prupke het volgende:
En vinden je kids nol en fokke ook zo leuk als sjefke?
(btw we hadden dus nog een andere poes : sukke , die naar een vrouw hier in het dorp is gegaan. Sukke is helemaal heppie dat ze nu alleen is en dat ze geen andere katten meer om haar heen heeft![]()
Dus alle poezen en katten hebben nu een mooi huisje )
Je kunt ook nog een Feliway-stekker kopen als het niet wil vlotten.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 01:35 schreef Papabear het volgende:
[..]
De jongens zijn al dikke maatjes met Nol, maar dat had ik ook wel verwacht. Nol is ook vreselijk nieuwsgierig en overal wel voor in
Fokke is daarentegen een ander verhaal, want ze accepteert Nol nog steeds niet. Ze blijft blazen (soms ook aanvallen), maar ik blijf nog hopen dat ze mekaar weer zullen vinden
Bestaat zoiets ook voor mensen?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 01:48 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Je kunt ook nog een Feliway-stekker kopen als het niet wil vlotten.
Dat wil wel.quote:
Fokke baalt dat Nol ook aandacht krijgt. Het is echt een jaloerse biatchquote:Op maandag 24 mei 2010 00:59 schreef prupke het volgende:
Nol is echt een lieverd voor iedereen
Nog nieuws van sjefke?
en hoe gaat het met fokke nu ...nog blazen tegen nol??
Die mist wel meer dan alleen een celletjequote:Op maandag 24 mei 2010 21:42 schreef prupke het volgende:
Nol mist gewoon een celletje of zo
Plantenspuit kan wonderen doen
(hoeft niet te spuiten , ja 1 keer en dan alleen maar een keer schudden met die fles...)
Monorailmodequote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:32 schreef prupke het volgende:
Dat is de : monorailmode
En wat fijn dat fokke nol weer wast
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:54 schreef Papabear het volgende:
[..]
Monorailmode![]()
![]()
Nol ligt nu op de stoel van de foto waarin hij een wasbeurt krijgt en Fokke ligt op de rugleuning. Ze beginnen dus al goed te wennen
Binnen niet al te lange tijd zullen ze helaas weer opnieuw moeten wennen, want Papabear moet z'n chalet verlaten op last van de gemeente.
Ik kom niet in aanmerking voor de gedoogbeschikking, omdat ik hier vanaf 15 oktober 2008 ben komen wonen i.p.v. vóór 1 januari van datzelfde jaar![]()
Maar goed, da's teveel offtopic, dus dat zal ik binnenkort wel een topic in WGR over openen
Zeg maar gerust 'zwaar klote'. Ik krijg 6 maanden de tijd om te verhuizen, dus ik ga morgen een afspraak maken voor een gesprek met deze overijverige heren/damesquote:Op woensdag 26 mei 2010 00:00 schreef prupke het volgende:
[..]
![]()
dat is niet zo tof papabear....
(kutgemeentes ook altijd met die kloteregels , die ze zelf nog maar half weten)
indeedquote:Op woensdag 26 mei 2010 00:06 schreef Papabear het volgende:
[..]
Zeg maar gerust 'zwaar klote'. Ik krijg 6 maanden de tijd om te verhuizen, dus ik ga morgen een afspraak maken voor een gesprek met deze overijverige heren/dames
Anyway, dit topic gaat over katten![]()
![]()
Ik heb hem wel zien zitten, maar helaas geen foto van gemaakt. Ik zal aan Mary vragen of ze een poging wil wagen om wat plaatjes te schietenquote:Op woensdag 26 mei 2010 00:12 schreef prupke het volgende:
[..]
indeed
heb je sjef nog op de foto kunnen zetten in het dressoir??
(btw sjef moet gewoon aan de stemmen wennen voor hij echt rond gaat lopen , was hier ook , bij bepaalde stem geluiden was meneer pleite en bij anderen was hij meteen de Man)
en anders gewoon paaien met die zalmstokkies , of galia meloen , beschuit, soepstengles of kaasquote:Op woensdag 26 mei 2010 00:16 schreef Papabear het volgende:
[..]
Ik heb hem wel zien zitten, maar helaas geen foto van gemaakt. Ik zal aan Mary vragen of ze een poging wil wagen om wat plaatjes te schieten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |