je weet niet toevallig de naam van dat plantje? Die van mij slopen ook alle planten en vind m wel leuk, ben altijd bang dat ze giftig zijn ofzo voor de poezelsquote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:35 schreef Papabear het volgende:
[..]
Dit plantje is vreselijk makkelijk en groeit als gras. Volgens mij is het een soort van vetplantje. Je moet hem wel erg verwaarlozen om hem dood te krijgen
1 x in de 14 dagen water is genoeg.
hebben hier glas dus gooi het topic maar voller met foto'squote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:43 schreef tombolafan het volgende:
Okee, het zijn alle foto's geworden ipv de belangrijkste
Ze zijn gewoon allemaal belangrijk...quote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:43 schreef tombolafan het volgende:
Okee, het zijn alle foto's geworden ipv de belangrijkste
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:44 schreef DeZwabber het volgende:
tombo, ik ben vandaag vergeten je koekje op de bus te doen, ik doe hem er morgen in
Ik zal het voor je navragen bij het tuincentrum waar ik hem heb gehaald (Overvecht in Obdam). Nolleke sloopte mijn Kentia palmen (niet uit opzet, maar om te kunnen braken (haarballen).quote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:42 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
je weet niet toevallig de naam van dat plantje? Die van mij slopen ook alle planten en vind m wel leuk, ben altijd bang dat ze giftig zijn ofzo voor de poezels
Ja, iddquote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:53 schreef Greys het volgende:
Tombo, jij bent toch 1/8e Belg ofzo?
En nu heb je een Nelis en een Sjefke. Zonder dat je ze zelf zo genoemd hebt.
Kan geen toeval zijn
Dat kan natuurlijk ook. Mja, het oog wil ook wat toch? Deze blijft heel mooi groen, kan in de zon/schaduw/halfdonker. Heel af en toe es wat water en je hebt een prachtplant waar ook de katten zonder problemen gebruik van kunnen makenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:49 schreef Greys het volgende:
Of koop gewoon een pot kattengras. Da's heel goedkoop, dus als het dood en/of op is, koop je nieuwe
koop een cactus, gewoon omdat grappigquote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:49 schreef Greys het volgende:
Of koop gewoon een pot kattengras. Da's heel goedkoop, dus als het dood en/of op is, koop je nieuwe
moet nol tegenwoordig zichzelf wassen dan?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:46 schreef Papabear het volgende:
[..]
Ik zal het voor je navragen bij het tuincentrum waar ik hem heb gehaald (Overvecht in Obdam). Nolleke sloopte mijn Kentia palmen (niet uit opzet, maar om te kunnen braken (haarballen).
Dit plantje is echter veel aantrekkelijker, maar het is geen kattenkruid en natuurlijk niet giftig. Hij knabbelt er af en toe aan, maar alleen als het echt nodig is, dus als er teveel van zijn lange haren in zijn maag zitten
ONZ is verderopquote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
koop een cactus, gewoon omdat grappig
NOES! Zwabber hoort hier!quote:
is mevrouw weer sjacharijnig?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:53 schreef Papabear het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk ook. Mja, het oog wil ook wat toch? Deze blijft heel mooi groen, kan in de zon/schaduw/halfdonker. Heel af en toe es wat water en je hebt een prachtplant waar ook de katten zonder problemen gebruik van kunnen maken
[ afbeelding ]
ik lees ook mee hoorquote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:56 schreef prupke het volgende:
[..]
is mevrouw weer sjacharijnig?(schijn dus)
lijkt haar oude baasje wel : lelijk kijken maar van binnen heul vrolijk zijn...
Dat doet ze nog steeds hoor! Maar Nol braakt nog steeds zo nu en dan eens een haarbal/sliert uit. Alleen lukt dat niet zonder 'hulpmiddel', dus een sprietje om het kokhalzen op te wekken (lekker geluidje btw)quote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:54 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
moet nol tegenwoordig zichzelf wassen dan?
dacht dat fokke dat deed.
komt ineens heel droog je kat voorbijlopen met twee staarten...quote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:59 schreef Papabear het volgende:
omdat de haren dan gemakkelijker het darmkanaal ingaan, zodat ze via de ontlasting meekomen.
Sjef gewoon oppakken, dood kroelen etc. dat hij voelt dat hij gewenst is. en liefde krijgt.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:58 schreef tombolafan het volgende:
Nelis wil echt alleen maar vriendjes worden, loopt heel blij op Sjefke af met zijn "hallo" miauwtje (doet ie ook als ie naar mij komt), en wordt weggeblazen/gegromd
![]()
![]()
Dan druipt ie maar heel braaf af
whehehe alle katten mochten willen dat ze zo'n tof baasje haddenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:56 schreef prupke het volgende:
[..]
Sjefke neemt nu al de tombolatoko over.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:58 schreef tombolafan het volgende:
Nelis wil echt alleen maar vriendjes worden, loopt heel blij op Sjefke af met zijn "hallo" miauwtje (doet ie ook als ie naar mij komt), en wordt weggeblazen/gegromd
![]()
![]()
Dan druipt ie maar heel braaf af
Jouw update in je topic ook weer!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 00:02 schreef Symphonic het volgende:
[..]
whehehe alle katten mochten willen dat ze zo'n tof baasje hadden
Denk je dat Tombola hem nu al op zou kunnen tillen?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 00:02 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
Sjef gewoon oppakken, dood kroelen etc. dat hij voelt dat hij gewenst is. en liefde krijgt.
dan neemt hij ook minder snel deze houding aan.
(bij ons als hij ging blazen naar de anderen kwam hij redelijk snel naar ons toe )
lelijkquote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:49 schreef Greys het volgende:
Nasty!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 00:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
komt ineens heel droog je kat voorbijlopen met twee staarten...
True. Daarom staat die pot hier altijd op de vensterbank achter dat stukje gordijn dat er altijd zit aan de zijkantquote:
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 00:02 schreef Symphonic het volgende:
[..]
whehehe alle katten mochten willen dat ze zo'n tof baasje hadden
Ik zat net al op mn hurken met elke hand een kat te kroelenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 00:02 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
Sjef gewoon oppakken, dood kroelen etc. dat hij voelt dat hij gewenst is. en liefde krijgt.
dan neemt hij ook minder snel deze houding aan.
(bij ons als hij ging blazen naar de anderen kwam hij redelijk snel naar ons toe )
Optillen en met je rug naar Nelis toe er langs lopen misschien!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 00:05 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik zat net al op mn hurken met elke hand een kat te kroelenAls ik nu Sjefke optil moet ie erg dicht langs Nelis, dat doe ik m niet aan
Als Nelis weer slaapt ga ik een poging doen (hoewel ik zelf ook moet slapen eigenlijk
nee hoor, Fokke is een schatjequote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:56 schreef prupke het volgende:
[..]
ja.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 00:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Jouw update in je topic ook weer!...
![]()
[..]
Denk je dat Tombola hem nu al op zou kunnen tillen?
vast welquote:Op donderdag 26 augustus 2010 00:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Jouw update in je topic ook weer!...
![]()
[..]
absoluutquote:Op donderdag 26 augustus 2010 00:05 schreef prupke het volgende:
[..]
dank je
Het blijven je kinderen he
Yes I canquote:Op donderdag 26 augustus 2010 00:03 schreef Greys het volgende:
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 00:09 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Yes I can![]()
Hij vond het wel spannend (gespannen), maar niet heel eng
tis een lieverd he ?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 00:09 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Yes I can![]()
een schatje is het als je hem aandacht geeftquote:Op donderdag 26 augustus 2010 00:09 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Yes I can![]()
quote:
Ja, hij is echt heel liefquote:Op donderdag 26 augustus 2010 00:11 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
een schatje is het als je hem aandacht geeft
Ik heb heul geen boven en benedenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 00:13 schreef Greys het volgende:
Hoe zat het ook alweer, slaapt Nelis altijd boven of beneden?
Ik zou gewoon lekker gaan tukken zo met alle deuren open (de binnendeuren dan).
Ff kijken of ie goed op de foto's stondquote:
Als je vannacht niet wakker word van een gevecht tussen die 2 is het goed...quote:Op donderdag 26 augustus 2010 00:12 schreef tombolafan het volgende:
[..]
[..]
Ja, hij is echt heel liefEn hij wordt de baas idd denk ik
slaap lekkerquote:Op donderdag 26 augustus 2010 00:17 schreef prupke het volgende:
[..]
Als je vannacht niet wakker word van een gevecht tussen die 2 is het goed...
en ik hoop ook niet (en eigenlijk wel ) dat hij je wakker maakt vannacht met een serenade in pavarotti-stijl
dan komt alles goed
ik ga er van tussen en ik ga heerlijk slapen.
niet tot subiet ..
tot morgen
NOES! Dat doet Nelis ook!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 00:17 schreef prupke het volgende:
[..]
Als je vannacht niet wakker word van een gevecht tussen die 2 is het goed...
en ik hoop ook niet (en eigenlijk wel ) dat hij je wakker maakt vannacht met een serenade in pavarotti-stijl
Slaap lekker!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 00:17 schreef prupke het volgende:
ik ga er van tussen en ik ga heerlijk slapen.
niet tot subiet ..
tot morgen
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 00:19 schreef Symphonic het volgende:
[..]
neem er nog een kat bij, dan heb je de drie tenoren
tnx, I willquote:Op donderdag 26 augustus 2010 00:19 schreef prupke het volgende:
[..]
jij ook en give the kleintjes my love ....
Ik ga ook slapenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 00:19 schreef Greys het volgende:
Ik duik er ook in.
Slaap lekker allemaal en ik ben nu al benieuwd naar morgen, naar updates!
Goede nacht gewenst, Tombo!
jij ookquote:
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 00:22 schreef Papabear het volgende:
Nog even een snel plaatje van het ex-vriendje en -vriendinnetje van Sjefke en dan ga ik ook slapen![]()
[ afbeelding ]
Zojuist gemaakt
ground control to major sjef....quote:Op donderdag 26 augustus 2010 00:22 schreef Papabear het volgende:
Nog even een snel plaatje van het ex-vriendje en -vriendinnetje van Sjefke en dan ga ik ook slapen![]()
[ afbeelding ]
Zojuist gemaakt
Iddquote:Op donderdag 26 augustus 2010 00:35 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ah.. ik zie dat het zwart witte poezebeest van gisterenavond nu al een mooi, nieuw plekkie heeft. Ging het altijd maar zo snel en voorspoedig!
Tnxquote:
Fijn dat het zo goed is gegaanquote:Op donderdag 26 augustus 2010 08:23 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Tnx
En ik heb er nog 1 van gister en 1 van vanmorgen (Sjefke ligt in de kast van Draakje), maar die komen vanmiddag, moet namelijk racen want heb me verslapen!
De nacht ging primaHeb voor ik in slaap viel nog wel wat gegrom en geblaas gehoord, maar niks ernstigs
Tot later!
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:01 schreef nokwanda het volgende:
Straks kom je thuis en dan liggen ze samen op een kluitje te ronken
Of je huis is onder gezekenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:01 schreef nokwanda het volgende:
Dat heb ik anders nog nooit meegemaaktquote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:01 schreef nokwanda het volgende:
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:01 schreef nokwanda het volgende:
Chef het zelf pakket.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 17:30 schreef tombolafan het volgende:
Gisteravond toen ik naar bed ging zat Sjefke op de krabpaal:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En vanmorgen in de kast
[ afbeelding ]
Deja vu![]()
![]()
[ afbeelding ]
Whahahahaha, ik zie nu de humor daar pas van inquote:
Ja he, toen lag Nelis te slapenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 17:32 schreef Greys het volgende:
Wat ziet Sjef er relaxed uit zeg!
Zo lekker met de pootjes onder zich op die krabpaal!
Nou, ik ben maar heel kort thuis geweest (had me verslapen EN stond echt dramatisch in de file, dus laat laat laat en alles verschoven, maar toen zaten ze gewoon niet bij elkaar, en geen plukken haar idd. Vanavond maar kijken hoe het gaat als ik er weer echt bij benquote:Geen hysterisch tafereel toen je thuiskwam ook vandaag?
Geen plukken haar gevonden enzo?
Ik ben nog niet thuisquote:Op donderdag 26 augustus 2010 17:35 schreef 3rdRock het volgende:
geef ons een update van toen je thuiskwam! we branden van verlangen!
dan blijven we nog even branden!quote:
quote:
Neequote:Op donderdag 26 augustus 2010 17:35 schreef Greys het volgende:
Oh je bent nog helemaal niet thuis dus?
Wat heerlijk, zo snel al lekker daar zittenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 17:30 schreef tombolafan het volgende:
Gisteravond toen ik naar bed ging zat Sjefke op de krabpaal:
[ afbeelding ]
quote:
we wachten netjes voor een updatequote:Op donderdag 26 augustus 2010 18:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat heerlijk, zo snel al lekker daar zitten
En ik ben benieuwd hoe het gaat als je vanavond thuis bent. Het klinkt allemaal goed
Ik kwam er ook pas vanmorgen vroeg achter.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:42 schreef Goodbye het volgende:
Wat leukkkk!![]()
![]()
![]()
Waarom word ik niet op de hoogte gehouden over dit soort dingen
En dan even de poezjes eten geven en zo. Nog een kwartiertje voor de update jongensquote:
En Nelis is zo'n ouwe nicht die wel wil helpenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:44 schreef nokwanda het volgende:
och, vandaar die milde vijandigheid. Die knul moet nog uit de kast komen
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:02 schreef DeZwabber het volgende:
krijgen we foto's van iets compleet ongerelateerd, let maar op...
Ik ben benieuwdquote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:02 schreef tombolafan het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je gelooft nooit de foto's die ik zo ga posten
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:09 schreef tombolafan het volgende:
Ligt daar lekkers?
[ afbeelding ]
Ja!!
[ afbeelding ]
Oh Sjef, je haar zit raar in je nek, ik was het wel even terwijl jij eet![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:02 schreef DeZwabber het volgende:
krijgen we foto's van iets compleet ongerelateerd, let maar op...
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:09 schreef tombolafan het volgende:
Ligt daar lekkers?
[ afbeelding ]
Ja!!
[ afbeelding ]
Oh Sjef, je haar zit raar in je nek, ik was het wel even terwijl jij eet![]()
[ afbeelding ]
En Nelis lijkt zo klein ineens naast Sjefkequote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:10 schreef Greys het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaa
Snaaien verbroedert dus écht!
En dat die gekke Nelis zijn nek gaat wassen!
Sjef neemt mn huishouden overquote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:11 schreef prupke het volgende:
![]()
![]()
![]()
ben benieuwd hoe het verder gaat zodadelijk
oja, hij kent zijn naam en reageert, maar luisteren als het om voer gaatquote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:15 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Sjef neemt mn huishouden overHij zit op tafel en probeert snoep te jatten, en ik zeg boos "SJEF!
" en hij kijkt me aan van "ja wat?"
Het blijft een kat he...quote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:16 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
oja, hij kent zijn naam en reageert, maar luisteren als het om voer gaat
Go Sjef.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:15 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Sjef neemt mn huishouden overHij zit op tafel en probeert snoep te jatten, en ik zeg boos "SJEF!
" en hij kijkt me aan van "ja wat?"
Hij krabt zn nagels aan de bankquote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:16 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
oja, hij kent zijn naam en reageert, maar luisteren als het om voer gaat
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:21 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hij krabt zn nagels aan de bankAan de zijkant waar ik zit, dus ik zeg er wat van, komt ie met zn kop boven de leuning uit (hangend aan zijn nagels): "miauw?"
![]()
![]()
![]()
![]()
Daar kan je toch niet boos op worden
Hij zit zich nu te wassen![]()
Die sjefke is gewoon thuis gekomenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:21 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hij krabt zn nagels aan de bankAan de zijkant waar ik zit, dus ik zeg er wat van, komt ie met zn kop boven de leuning uit (hangend aan zijn nagels): "miauw?"
![]()
![]()
![]()
![]()
Daar kan je toch niet boos op worden
Hij zit zich nu te wassen![]()
Het is wel een mieperdquote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:24 schreef Greys het volgende:
Sjef voelt zich al aardig thuis, geloof ik ()
Ja!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:35 schreef prupke het volgende:
miauwt ie zo?
http://www.youtube.com/user/krijghetzuur#p/a/u/1/S5zLh_bIjkM
Ik heb er nu tweequote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:38 schreef Greys het volgende:
Mieperige katten zijn het leukst!
Ik benheb er eentje
Als ze aan elkaar gewend zijn gaan ze vast de hele dag tegen elkaar kletsenquote:
Daar is Bert ook goed in. Alles doen wat god verboden heeft, en dan op het moment dat je hem op z'n kop scheefhouden en een heel schattig 'mieuw' geluidje laten horen.quote:
Op die manier kan hij ook hard miauwen.....quote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:41 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja!En hij kijkt nu heel verbaasd naar Nelis, of die zo miauwt
Ach, voorlopig moet ie nog wennen dus doe ik niet strengquote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:19 schreef prupke het volgende:
[..]
Op die manier kan hij ook hard miauwen.....
Bij ons liep hij dan door de gang om te kijken waar zijn klanken het beste uitkwamen
En het krabben aan de bank..... foei
(ik pakte hem dan meestal goed bij zijn nekvel en dan mijn andere hand te ondersteuning bij zijn buikje en dan aan de krabpaal hangen)
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:27 schreef prupke het volgende:
ow @ tombolafan : dit gebeurd er als sjef galia meloen voor zijn neus krijgt
[ afbeelding ]
zal ik zijn geweest gok ik.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:29 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Heb je die foto zelf gemaakt?
Het lijkt zo alsof ze met haar andere arm over die katten heen de foto maakt, ik had al diep respectquote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:31 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
zal ik zijn geweest gok ik.
nope ik ben degene die de meloen vasthoud.... en die meloen moest ik naderhand onder het bed uit snukken uit sjef zijn bekquote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:29 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Heb je die foto zelf gemaakt?
Ja, naast batterijen voor mijn fototoestelquote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:32 schreef oh-oh het volgende:
Ik neem aan dat dr al gailameloen op je boodschappenlijstje staat?
Whut?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:32 schreef oh-oh het volgende:
Ik neem aan dat dr al gailameloen op je boodschappenlijstje staat?
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:37 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, naast batterijen voor mijn fototoestel
heb een reserve in de camera, en 2 volle accu's bij wanneer ik foto's ga maken.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:38 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Daar moet je echt minstens twee reservesetjes van in huis hebben, ik heb altijd een reservesetje in mn cameratasje en een in mn wandeltas
Sorryquote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:38 schreef PKfotografie het volgende:
zit ik hier te f5-en voor foto's zonder dat het zinnig is
Ja, ik dacht dat ik die hadquote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:38 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Daar moet je echt minstens twee reservesetjes van in huis hebben, ik heb altijd een reservesetje in mn cameratasje en een in mn wandeltas
Wat zal Sjefke kiezen, de meloen of Nappiequote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:42 schreef DeZwabber het volgende:
Nappie is ook niet vies van de galiameloen
[ afbeelding ]
ik gok beidequote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Wat zal Sjefke kiezen, de meloen of Nappie
nappiequote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Beiden, Vogel als hoofdgerecht en de meloen als toetje.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Meestal kort iddquote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:45 schreef prupke het volgende:
Hoe blaast sjeffie tegen neliske?
kort en vrij zacht?
of best hard met gegrom erbij?
ok geen probleem danquote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:49 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Meestal kort idd
Af en toe met een grom erna of gemiauw
Fijnquote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:52 schreef prupke het volgende:
[..]
ok geen probleem dan
deed hij hier ook wel eens tegen zijn 2 zusjes en broer
is ws ff waarschuwing : Ik mot ff aan je wennen
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:45 schreef DeZwabber het volgende:
accuzuur is ook voornamelijk vocht
Woont er niemand bij Tombola in de buurt om ff wat batterijen te brengen?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:07 schreef brunette82 het volgende:
ik baal een beetje, dat je geen foto's meer kunt laten zien nu
Ik ookquote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:07 schreef brunette82 het volgende:
ik baal een beetje, dat je geen foto's meer kunt laten zien nu
Das nog wel een half uur rijden hoor!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:09 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
breng haar eens wat batterijen
ben nog wel een uur wakker hoorquote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:09 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Das nog wel een half uur rijden hoor!
Ik niet!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:10 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
ben nog wel een uur wakker hoor
Ik heb een hele la met lege batterijen. Ik moet nodig eens nieuwe halenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:09 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
breng haar eens wat batterijen
Jij hoeft ook maar een half uur wakker te blijven.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:12 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik niet!
Ik haal morgen batterijen
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:13 schreef tombolafan het volgende:
Oh wacht, ik heb mn telefoonfototoestel nog!
zondag mijn camera weer uit het stof pakken voorquote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:20 schreef Symphonic het volgende:
Ik zal mijn camera ook weer eens oppoetsen. Over 3 weken komt er een hond bij, en ik hoop dat die wat fotogenieker is als deze
klopt als een bus/zwerende vingerquote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:39 schreef DanseMacabre het volgende:
Komen jullie trouwens niet uit Valkenswaard PK?
Volgens mij heb ik dat ooit eerder op fok gelezen.
tofquote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:32 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
zondag mijn camera weer uit het stof pakken voor
[ afbeelding ]
gaat vast goed komen dit zijn ook voor 95% mijn foto's
sjef is een sniekie homeauquote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:42 schreef tombolafan het volgende:
Nou, hij springt net op de leuning van de bank om even met me te kroelenEn nu zit ie op de koelkast
Hij zat net op het aanrecht, zonder dat ik het gehoord had!
Nelis is zo lomp, dat hoor je van ver als ie ergens op springt, dus ik moet hier aan wennen
Westerhoven hier, tot voor kort dan.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:40 schreef prupke het volgende:
[..]
klopt als een bus/zwerende vinger
Ja, ik heb hem al opgepakt, maar dat vind ie toch een beetje eng (denk vooral omdat ie Nelis dan niet zietquote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:47 schreef prupke het volgende:
[..]
sjef is een sniekie homeau
heb je hem al opgepakt?
Ik ben er ook heel blij mee jaquote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:50 schreef DanseMacabre het volgende:
Ik ben verliefd op Sjefke en Nelis.
Tombo, hierrr.![]()
Nee, serieus echt fijn hoe het gaat zo met die twee.![]()
Echt! Wat cool! Hij moest dus nog een beetje wennen evengoed!quote:Ik denk trouwens dat Jip heel anders op jullie gereageerd had toen als ie was zoals ie nu is.
Het rinkelballetje is nu z'n favoriete speeltje iig.
weet je familie het al??quote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:51 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ben er ook heel blij mee ja![]()
[..]
Echt! Wat cool! Hij moest dus nog een beetje wennen evengoed!![]()
grote kans dat ze de eerste keren dat ze langs komen hem niet zien.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:57 schreef tombolafan het volgende:
En het zou een rustige, beetje schuwe kat zijn die in de kast bleef zitten dus dat zouden ze niet doorhebben
En zwart-witte kat bovenop de koelkast is iets minder verhullend
die smelten als ze sjefke zien en horen en voelen enz...quote:
trees en toon is ook leuk voor een poes en katerquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 00:01 schreef DanseMacabre het volgende:
Ik ga ook ooit nog een kat Sjef noemen.
Mijn opa heette Sjef en ja, dat was een belgisch oud mannetje.
Als je het dan echt goed wilt doen dan gaat hij : de Sjef noemen hequote:Op vrijdag 27 augustus 2010 00:01 schreef DanseMacabre het volgende:
Ik ga ook ooit nog een kat Sjef noemen.
Mijn opa heette Sjef en ja, dat was een belgisch oud mannetje.
Ja, dat dus.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 00:07 schreef prupke het volgende:
[..]
Als je het dan echt goed wilt doen dan gaat hij : de Sjef noemen he
vraag : hoe noemt hij ?
antwoord : de Sjefke
Die staart is echt tof...quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 00:51 schreef tombolafan het volgende:
Chillen op de koelkast![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
die kat is helemaal tofquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 00:51 schreef tombolafan het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ja dat puntje is wel gaafquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 01:06 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Dat ook, maar dat staartpuntje maakt het geheel wel af...
Die zwarte kussentjes onder die witte pootjes danquote:
Hij lag op een gegeven moment te slapen ook, helemaal uitgestrekt, maar als ik dan mijn telefoon pakte om een foto te maken keek ie meteen van "heb je iets lekkers?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 06:19 schreef brunette82 het volgende:
Wat zit ie daar relaxed zegzo van, kijk mij eens, ben ik relaxed of wat
Die staart helemaal gedrappeerdquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 00:51 schreef tombolafan het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, ik heb gister voor ik naar bed ging nog een foto gemaakt waarbij Nelis op de bank ligt en Sjefke op de koelkast, maar ik heb de adapterkaart niet meequote:Op vrijdag 27 augustus 2010 10:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die staart helemaal gedrappeerdEn wat gaat het goed
![]()
En ik zag een kaartenrekje bij Tombo staan
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:09 schreef tombolafan het volgende:
Ik ging ze vanmorgen vers eten geven, en ze stonden naast elkaar te miauwen om de bakjes
Tot ze zagen dat het gewoon brokjes waren, en niet weer snoepjes
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:12 schreef Greys het volgende:
Misschien leert Sjef Nelis wel meloen eten!
quote:
Mentale voorbereiding voor je zusje...quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:20 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik zei woensdag nog tegen mijn zusje; "misschien neem ik er wel een kat bij, dan houdt Nelis misschien wel op met dat zeurderige miauwen(toen wist ik al dat ik Sjef ging halen
)
Maar nu heb ik dus twee miauwerts
nee, op zich heus nietquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:23 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Mentale voorbereiding voor je zusje...
Is het dan trouwens zo'n probleem voor je familie als je nog een kat in huis haalt?
Ahh vandaar, ze zien je al weer aankomen met de volgende kat, omdat je weer eens te lief bent voor deze wereld... Nou er zijn ergere dingen die je kunt doen in je leven denk ik.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
nee, op zich heus nietEn ik moet natuurlijk zelf weten wat ik doe
Maar ik zei aan het begin van dit jaar: "nadat mijn logeerkatten weg zijn neem ik voorlopig geen kat meer"
En toen haalde ik Nelis en Draakje in huisNiet alleen katten, maar oud ook nog, en al een tijd niet naar de dierenarts geweest etc...
En toen ging Draakje dood, en toen dacht/zei ik; nou, als Nelis dan dood is dan een tijdje geen kat, en als ik dan weer tijd heb misschien een kitten...
En nu haal ik gewoon Sjefke erbij
En hoewel hij (afkloppen!) volgens mij nog zindelijk is, is het natuurlijk wel een kat die weg moest om problemen (maar dat is natuurlijk van de laatste tijd pas), dus dat vertel ik er sowieso maar niet bij
Mn moeder had altijd horrorbeelden in haar hoofd, dat ik een verzamelaar zou worden met veel te veel dierenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:31 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Ahh vandaar, ze zien je al weer aankomen met de volgende kat, omdat je weer eens te lief bent voor deze wereld... Nou er zijn ergere dingen die je kunt doen in je leven denk ik.
Zo kun je het ook vertellen trouwens...
Paps, mams ik moet iets vreselijks vertellen... Ik ben ernstig ziek... GRAPJE ik heb nog een kat...
Ik heb het redelijk druk, dus een kitten vind ik dan niet eerlijk, die heeft tijd en aandacht nodig. En de oudere katten kosten redelijk wat aan dierenarts etc, dus om steeds een oude te nemen is niet haalbaar (ben wel aan het werk maar ook nog student, dus niet heel rijk ofzo)quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:41 schreef Lienekien het volgende:
Hoe kan je nou een tijdje geen kat willen hebben? Ik zou mijn (t)huis knap ongezellig vinden zonder.
Maar dan nog, een jongere maar wel volwassen kat uit het asiel?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:47 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb het redelijk druk, dus een kitten vind ik dan niet eerlijk, die heeft tijd en aandacht nodig. En de oudere katten kosten redelijk wat aan dierenarts etc, dus om steeds een oude te nemen is niet haalbaar (ben wel aan het werk maar ook nog student, dus niet heel rijk ofzo)
Geer was ook een jaar toen ze hier kwam.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:49 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Maar dan nog, een jongere maar wel volwassen kat uit het asiel?
Nou ja, je ziet hoe goed het lukt om me eraan te houdenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:49 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Maar dan nog, een jongere maar wel volwassen kat uit het asiel?
Nee, ik bedoel "niet meer dan 2 katten tegelijk", dat is de max in mijn huisjequote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:49 schreef JJH het volgende:
[..]
[/b]
Dat zeg je nu....
Ik dacht dat je net nog zei dat je na Draak en Nelis er niets meer bij zou nemen...
Ik heb er nu een stekker in, maar het lijkt niet veel invloed te hebben (hij zit er sinds gisteren in, en daarvoor ging het ook goedquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:50 schreef Greys het volgende:
Tombo, denk je dat Feliway nog nodig gaat zijn?
En zo nee, wat eten ze precies bij jou?
Oh ja, een kwartier van te voren er in gedaan ofzo he, je hebt gelijk!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:53 schreef oh-oh het volgende:
Ze had toch wel Feliway gelijk of niet?
Eten ze nog een bepaald merk ofzo?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:52 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb er nu een stekker in, maar het lijkt niet veel invloed te hebben (hij zit er sinds gisteren in, en daarvoor ging het ook goed)
En ze eten gewoon brokjes, ik heb echt een huge bak van Marychild meegekregen
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Mn moeder had altijd horrorbeelden in haar hoofd, dat ik een verzamelaar zou worden met veel te veel dieren
En nu neem ik er steeds bij
(max 2 katten hoor)
Nee, ik heb hem er donderdag pas in gedaan, en woensdag ging het natuurlijk ook al boven verwachting goed...quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh ja, een kwartier van te voren er in gedaan ofzo he, je hebt gelijk!
Ik hoop het niet voor zequote:Eten ze nog een bepaald merk ofzo?
Ah, wat lief!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Onderweg naar je:
[ afbeelding ]
850 kaasknabbels in glazen pot voor poezen, ik denk dat Sjef die wel lust
En Nelis vast ook wel!
En:
[ afbeelding ]
Speciaal voor de tandjes, dat ze niet snel tandplak enzo krijgen!
Omdat je zo geweldig bent om Sjef meteen te gaan halen
Ik zal bij jou een glazen pot op je kop laten vallen.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:39 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ah, wat lief!![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zal zeggen dat ze onder de brievenbus moeten gaan liggen![]()
Ik denk niet dat Greys platte katten in mind hadquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:39 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ah, wat lief!![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zal zeggen dat ze onder de brievenbus moeten gaan liggen![]()
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:42 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik zal bij jou een glazen pot op je kop laten vallen.
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:42 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Greys platte katten in mind hadGreys
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:42 schreef DeZwabber het volgende:
zullen ze leuk vinden, patsboem pot op je kop
lekker je katten onder de brievenbus laten liggen terwijl de boel er blijkbaar toch niet door pastquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:45 schreef tombolafan het volgende:
[..]
[..]
[..]
die pot past er toch niet door
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
lekker je katten onder de brievenbus laten liggen terwijl de boel er blijkbaar toch niet door past
jij schepper van valse hoop jij!
Misschien nog wel erger als zo'n pot op je kop.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
lekker je katten onder de brievenbus laten liggen terwijl de boel er blijkbaar toch niet door past
danquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:48 schreef JJH het volgende:
[..]
Misschien nog wel erger als zo'n pot op je kop.
Then quit it!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:51 schreef DeZwabber het volgende:
hmm, nee, grammarnazi zijn geeft toch niet de voldoening die ik verwacht had
Oh, ik krijg altijd weke knietjes van.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:51 schreef DeZwabber het volgende:
Ik was net zo trots op jequote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:51 schreef DeZwabber het volgende:
Je bent lief!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:55 schreef Greys het volgende:
Ik had het eigenlijk als verrassing willen houden, maar ik moest toch ff vissen naar een bepaald merk enzo, straks had er eentje een dieet![]()
Geen meloensnoepjes?quote:Meloensnoepjes hadden ze helaas nietDus dan maar kaas!
Nou zwab, als jij zo van platte katten houdt, dan regelen we voor jou gewoon een plattypussquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:46 schreef Loveless85 het volgende:
Ik heb m'n naaktpics gestuurd. Heeft het baasje ook nog wat
PICS hé, geen gipsen afgietsel ergens van ofzo. Dus er zelf onder gaan liggen heeft weinig nut... Van die envelop voel je weinigquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:52 schreef tombolafan het volgende:
[..]![]()
* zelf onder de brievenbus liggen gaat*
En dan blijkt die glazen pot wel te passenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:52 schreef tombolafan het volgende:
[..]![]()
* zelf onder de brievenbus liggen gaat*
Maar ik wil ze opvangen VOORDAT Nelis en Sjefke ze verscheuren omdat er geen snoepjes in zittenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:53 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
PICS hé, geen gipsen afgietsel ergens van ofzo. Dus er zelf onder gaan liggen heeft weinig nut... Van die envelop voel je weinig
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:54 schreef bioloogje het volgende:
[..]
En dan blijkt die glazen pot wel te passen
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:46 schreef Loveless85 het volgende:
Ik heb m'n naaktpics gestuurd. Heeft het baasje ook nog wat
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |