Ik kan dus niks in leven houden behalve mijn vleesetende plantquote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:09 schreef prupke het volgende:
[..]
hij vond het soms wel lekker om hier aan een ficus te knagen.....
(wij hadden uit voorzorg geen andere planten dan een ficus... )
Maar als hij iets doet wat niet mag ...moet je zijn naam ff met de harde S zeggen, want hij is natuurlijk in het brabants opgevoed he
Oeioeioei, ik ben benieuwd!quote:
als je Sjef kwijt bent kun je de plant de schuld gevenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik kan dus niks in leven houden behalve mijn vleesetende plant
Nou he? Big Brother is er niets bij!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:10 schreef Laysa het volgende:
Het lijkt wel een live stream....wat spannend dit
Nelis zit nu in Sjef zn kattenbakquote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Oeioeioei, ik ben benieuwd!
Niet schrikken als Sjef weer de bak in rent, dit is al heel wat, dat het nu zo goed ging en hij even rond kon kijken.
en ik dacht dat we een goed huisje voor Sjefke hadden nuquote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh, alstie daar maar niet gaat piesen, anders wil Sjef daar niet meer in misschienquote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:11 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nelis zit nu in Sjef zn kattenbak
is dit een nieuw eufemisme waar ik niet bekend mee ben?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hou opppppquote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:11 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
en ik dacht dat we een goed huisje voor Sjefke hadden nu
Ik heb hem er uit geroepenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh, alstie daar maar niet gaat piesen, anders wil Sjef daar niet meer in misschien
Ik wilde alleen maar voer voor mn happerquote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:11 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
en ik dacht dat we een goed huisje voor Sjefke hadden nu
En hij ziet Sjef niet rondlopen ofzo?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:12 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb hem er uit geroepen
En opportunist als ie is gaat ie nu eerst het eten wat er naast staat opeten
Ze zien elkaar!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:13 schreef Greys het volgende:
[..]
En hij ziet Sjef niet rondlopen ofzo?
Voor Nol heb ik zo'n plant gekocht: klikquote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:05 schreef tombolafan het volgende:Eet Sjefke plantjes?
* vreest voor de vleesetende plantjes *
Nelisquote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:14 schreef tombolafan het volgende:
Bewijs:
Dapper!!!!!!!!!!!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zzzzzzzzzzzzzz![]()
[ afbeelding ]
"verstopt"
[ afbeelding ]
EN TOEN INEENS KWAM LUDO UIT DE KATTENBAK VAN SJEF!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:14 schreef brunette82 het volgende:
Het lijkt wel een soap...elke beweging/actie moeten we weten
Nog ff en Sjef is gewoon de baas in je huisquote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:15 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ze zien elkaar!
Sjef blaast en gromt
En Nelis is stomverbaasd![]()
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:18 schreef tombolafan het volgende:
Nee, dat was net, Nelis probeert nu vriendjes te maken![]()
![]()
![]()
Heel goed kat-achtig niet kijken, rustig ernaar toe, van verschillende kanten eropaf![]()
Nelis is een held
moeten we nu geld in zetten?quote:
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:20 schreef Greys het volgende:
Nelis is net Daddy van Cesar Millan, maar dan in de kattenuitvoering!
Voor mensen die nooit de Dog Whisperer kijken: sorry, dit klinkt vast als abracadabra![]()
Ja, en het is echt sneu, Nelis wil nu bijvoorbeeld op zn stoel klimmen maar daar gaat Sjefke van over de zeik, dus hij durft nietquote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:21 schreef Greys het volgende:
Dat zal nog wel een paar keer gebeuren, ff elkaar aftasten.
Die weet niet wat hem overkomtquote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:23 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, en het is echt sneu, Nelis wil nu bijvoorbeeld op zn stoel klimmen maar daar gaat Sjefke van over de zeik, dus hij durft niet
ja die is ook tofquote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:20 schreef Greys het volgende:
Nelis is net Daddy van Cesar Millan, maar dan in de kattenuitvoering!
Voor mensen die nooit de Dog Whisperer kijken: sorry, dit klinkt vast als abracadabra![]()
dit is binnen een paar dagen koek en eiquote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:23 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, en het is echt sneu, Nelis wil nu bijvoorbeeld op zn stoel klimmen maar daar gaat Sjefke van over de zeik, dus hij durft niet
Ik heb echt nooit plantjes, omdat ik ze dood laat gaanquote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:29 schreef Papabear het volgende:
En neem zo'n soort plantje (had m'n vorige bericht al geëdit):
[ afbeelding ]
Daar knabbelen de katten graag op en grote kans dat ze de andere planten dan met rust laten. Heeft bij mij ook gewerkt
Ja, Sjef heeft iets met kattenbakken denk ikquote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:33 schreef Greys het volgende:
En dat is de kattenbak van Nelis, waar Sjef nu voor zit?
Nelis gaat de boel even van bovenaf dirigeren
Dit plantje is vreselijk makkelijk en groeit als gras. Volgens mij is het een soort van vetplantje. Je moet hem wel erg verwaarlozen om hem dood te krijgenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb echt nooit plantjes, omdat ik ze dood laat gaanHeb nu een varen (laatst gekregen) en als die dood is kan dat idd misschien wel
Eten verbroederdquote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Die weet niet wat hem overkomt
Dit is al echt een wonder, dat ze zo bij elkaar zijn zonder dat de plukken haar in het rond vliegen zo na slechts een paar uurtjes. Morgen stekker er bij, flink verzieken maar even allebei met lekkere hapjes, dan vinden ze elkaar vast snel aardig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |