Ik heb heul geen boven en benedenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 00:13 schreef Greys het volgende:
Hoe zat het ook alweer, slaapt Nelis altijd boven of beneden?
Ik zou gewoon lekker gaan tukken zo met alle deuren open (de binnendeuren dan).
Ff kijken of ie goed op de foto's stondquote:
Als je vannacht niet wakker word van een gevecht tussen die 2 is het goed...quote:Op donderdag 26 augustus 2010 00:12 schreef tombolafan het volgende:
[..]
[..]
Ja, hij is echt heel liefEn hij wordt de baas idd denk ik
slaap lekkerquote:Op donderdag 26 augustus 2010 00:17 schreef prupke het volgende:
[..]
Als je vannacht niet wakker word van een gevecht tussen die 2 is het goed...
en ik hoop ook niet (en eigenlijk wel ) dat hij je wakker maakt vannacht met een serenade in pavarotti-stijl
dan komt alles goed
ik ga er van tussen en ik ga heerlijk slapen.
niet tot subiet ..
tot morgen
NOES! Dat doet Nelis ook!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 00:17 schreef prupke het volgende:
[..]
Als je vannacht niet wakker word van een gevecht tussen die 2 is het goed...
en ik hoop ook niet (en eigenlijk wel ) dat hij je wakker maakt vannacht met een serenade in pavarotti-stijl
Slaap lekker!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 00:17 schreef prupke het volgende:
ik ga er van tussen en ik ga heerlijk slapen.
niet tot subiet ..
tot morgen
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 00:19 schreef Symphonic het volgende:
[..]
neem er nog een kat bij, dan heb je de drie tenoren
tnx, I willquote:Op donderdag 26 augustus 2010 00:19 schreef prupke het volgende:
[..]
jij ook en give the kleintjes my love ....
Ik ga ook slapenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 00:19 schreef Greys het volgende:
Ik duik er ook in.
Slaap lekker allemaal en ik ben nu al benieuwd naar morgen, naar updates!
Goede nacht gewenst, Tombo!
jij ookquote:
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 00:22 schreef Papabear het volgende:
Nog even een snel plaatje van het ex-vriendje en -vriendinnetje van Sjefke en dan ga ik ook slapen![]()
[ afbeelding ]
Zojuist gemaakt
ground control to major sjef....quote:Op donderdag 26 augustus 2010 00:22 schreef Papabear het volgende:
Nog even een snel plaatje van het ex-vriendje en -vriendinnetje van Sjefke en dan ga ik ook slapen![]()
[ afbeelding ]
Zojuist gemaakt
Iddquote:Op donderdag 26 augustus 2010 00:35 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ah.. ik zie dat het zwart witte poezebeest van gisterenavond nu al een mooi, nieuw plekkie heeft. Ging het altijd maar zo snel en voorspoedig!
Tnxquote:
Fijn dat het zo goed is gegaanquote:Op donderdag 26 augustus 2010 08:23 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Tnx
En ik heb er nog 1 van gister en 1 van vanmorgen (Sjefke ligt in de kast van Draakje), maar die komen vanmiddag, moet namelijk racen want heb me verslapen!
De nacht ging primaHeb voor ik in slaap viel nog wel wat gegrom en geblaas gehoord, maar niks ernstigs
Tot later!
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:01 schreef nokwanda het volgende:
Straks kom je thuis en dan liggen ze samen op een kluitje te ronken
Of je huis is onder gezekenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:01 schreef nokwanda het volgende:
Dat heb ik anders nog nooit meegemaaktquote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:01 schreef nokwanda het volgende:
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:01 schreef nokwanda het volgende:
Chef het zelf pakket.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 17:30 schreef tombolafan het volgende:
Gisteravond toen ik naar bed ging zat Sjefke op de krabpaal:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En vanmorgen in de kast
[ afbeelding ]
Deja vu![]()
![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |