je weet niet toevallig de naam van dat plantje? Die van mij slopen ook alle planten en vind m wel leuk, ben altijd bang dat ze giftig zijn ofzo voor de poezelsquote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:35 schreef Papabear het volgende:
[..]
Dit plantje is vreselijk makkelijk en groeit als gras. Volgens mij is het een soort van vetplantje. Je moet hem wel erg verwaarlozen om hem dood te krijgen
1 x in de 14 dagen water is genoeg.
hebben hier glas dus gooi het topic maar voller met foto'squote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:43 schreef tombolafan het volgende:
Okee, het zijn alle foto's geworden ipv de belangrijkste
Ze zijn gewoon allemaal belangrijk...quote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:43 schreef tombolafan het volgende:
Okee, het zijn alle foto's geworden ipv de belangrijkste
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:44 schreef DeZwabber het volgende:
tombo, ik ben vandaag vergeten je koekje op de bus te doen, ik doe hem er morgen in
Ik zal het voor je navragen bij het tuincentrum waar ik hem heb gehaald (Overvecht in Obdam). Nolleke sloopte mijn Kentia palmen (niet uit opzet, maar om te kunnen braken (haarballen).quote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:42 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
je weet niet toevallig de naam van dat plantje? Die van mij slopen ook alle planten en vind m wel leuk, ben altijd bang dat ze giftig zijn ofzo voor de poezels
Ja, iddquote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:53 schreef Greys het volgende:
Tombo, jij bent toch 1/8e Belg ofzo?
En nu heb je een Nelis en een Sjefke. Zonder dat je ze zelf zo genoemd hebt.
Kan geen toeval zijn
Dat kan natuurlijk ook. Mja, het oog wil ook wat toch? Deze blijft heel mooi groen, kan in de zon/schaduw/halfdonker. Heel af en toe es wat water en je hebt een prachtplant waar ook de katten zonder problemen gebruik van kunnen makenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:49 schreef Greys het volgende:
Of koop gewoon een pot kattengras. Da's heel goedkoop, dus als het dood en/of op is, koop je nieuwe
koop een cactus, gewoon omdat grappigquote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:49 schreef Greys het volgende:
Of koop gewoon een pot kattengras. Da's heel goedkoop, dus als het dood en/of op is, koop je nieuwe
moet nol tegenwoordig zichzelf wassen dan?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:46 schreef Papabear het volgende:
[..]
Ik zal het voor je navragen bij het tuincentrum waar ik hem heb gehaald (Overvecht in Obdam). Nolleke sloopte mijn Kentia palmen (niet uit opzet, maar om te kunnen braken (haarballen).
Dit plantje is echter veel aantrekkelijker, maar het is geen kattenkruid en natuurlijk niet giftig. Hij knabbelt er af en toe aan, maar alleen als het echt nodig is, dus als er teveel van zijn lange haren in zijn maag zitten
ONZ is verderopquote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
koop een cactus, gewoon omdat grappig
NOES! Zwabber hoort hier!quote:
is mevrouw weer sjacharijnig?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:53 schreef Papabear het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk ook. Mja, het oog wil ook wat toch? Deze blijft heel mooi groen, kan in de zon/schaduw/halfdonker. Heel af en toe es wat water en je hebt een prachtplant waar ook de katten zonder problemen gebruik van kunnen maken
[ afbeelding ]
ik lees ook mee hoorquote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:56 schreef prupke het volgende:
[..]
is mevrouw weer sjacharijnig?(schijn dus)
lijkt haar oude baasje wel : lelijk kijken maar van binnen heul vrolijk zijn...
Dat doet ze nog steeds hoor! Maar Nol braakt nog steeds zo nu en dan eens een haarbal/sliert uit. Alleen lukt dat niet zonder 'hulpmiddel', dus een sprietje om het kokhalzen op te wekken (lekker geluidje btw)quote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:54 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
moet nol tegenwoordig zichzelf wassen dan?
dacht dat fokke dat deed.
komt ineens heel droog je kat voorbijlopen met twee staarten...quote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:59 schreef Papabear het volgende:
omdat de haren dan gemakkelijker het darmkanaal ingaan, zodat ze via de ontlasting meekomen.
Sjef gewoon oppakken, dood kroelen etc. dat hij voelt dat hij gewenst is. en liefde krijgt.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:58 schreef tombolafan het volgende:
Nelis wil echt alleen maar vriendjes worden, loopt heel blij op Sjefke af met zijn "hallo" miauwtje (doet ie ook als ie naar mij komt), en wordt weggeblazen/gegromd
![]()
![]()
Dan druipt ie maar heel braaf af
whehehe alle katten mochten willen dat ze zo'n tof baasje haddenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:56 schreef prupke het volgende:
[..]
Sjefke neemt nu al de tombolatoko over.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:58 schreef tombolafan het volgende:
Nelis wil echt alleen maar vriendjes worden, loopt heel blij op Sjefke af met zijn "hallo" miauwtje (doet ie ook als ie naar mij komt), en wordt weggeblazen/gegromd
![]()
![]()
Dan druipt ie maar heel braaf af
Jouw update in je topic ook weer!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 00:02 schreef Symphonic het volgende:
[..]
whehehe alle katten mochten willen dat ze zo'n tof baasje hadden
Denk je dat Tombola hem nu al op zou kunnen tillen?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 00:02 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
Sjef gewoon oppakken, dood kroelen etc. dat hij voelt dat hij gewenst is. en liefde krijgt.
dan neemt hij ook minder snel deze houding aan.
(bij ons als hij ging blazen naar de anderen kwam hij redelijk snel naar ons toe )
lelijkquote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:49 schreef Greys het volgende:
Nasty!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 00:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
komt ineens heel droog je kat voorbijlopen met twee staarten...
True. Daarom staat die pot hier altijd op de vensterbank achter dat stukje gordijn dat er altijd zit aan de zijkantquote:
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 00:02 schreef Symphonic het volgende:
[..]
whehehe alle katten mochten willen dat ze zo'n tof baasje hadden
Ik zat net al op mn hurken met elke hand een kat te kroelenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 00:02 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
Sjef gewoon oppakken, dood kroelen etc. dat hij voelt dat hij gewenst is. en liefde krijgt.
dan neemt hij ook minder snel deze houding aan.
(bij ons als hij ging blazen naar de anderen kwam hij redelijk snel naar ons toe )
Optillen en met je rug naar Nelis toe er langs lopen misschien!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 00:05 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik zat net al op mn hurken met elke hand een kat te kroelenAls ik nu Sjefke optil moet ie erg dicht langs Nelis, dat doe ik m niet aan
Als Nelis weer slaapt ga ik een poging doen (hoewel ik zelf ook moet slapen eigenlijk
nee hoor, Fokke is een schatjequote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:56 schreef prupke het volgende:
[..]
ja.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 00:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Jouw update in je topic ook weer!...
![]()
[..]
Denk je dat Tombola hem nu al op zou kunnen tillen?
vast welquote:Op donderdag 26 augustus 2010 00:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Jouw update in je topic ook weer!...
![]()
[..]
absoluutquote:Op donderdag 26 augustus 2010 00:05 schreef prupke het volgende:
[..]
dank je
Het blijven je kinderen he
Yes I canquote:Op donderdag 26 augustus 2010 00:03 schreef Greys het volgende:
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 00:09 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Yes I can![]()
Hij vond het wel spannend (gespannen), maar niet heel eng
tis een lieverd he ?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 00:09 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Yes I can![]()
een schatje is het als je hem aandacht geeftquote:Op donderdag 26 augustus 2010 00:09 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Yes I can![]()
quote:
Ja, hij is echt heel liefquote:Op donderdag 26 augustus 2010 00:11 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
een schatje is het als je hem aandacht geeft
Ik heb heul geen boven en benedenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 00:13 schreef Greys het volgende:
Hoe zat het ook alweer, slaapt Nelis altijd boven of beneden?
Ik zou gewoon lekker gaan tukken zo met alle deuren open (de binnendeuren dan).
Ff kijken of ie goed op de foto's stondquote:
Als je vannacht niet wakker word van een gevecht tussen die 2 is het goed...quote:Op donderdag 26 augustus 2010 00:12 schreef tombolafan het volgende:
[..]
[..]
Ja, hij is echt heel liefEn hij wordt de baas idd denk ik
slaap lekkerquote:Op donderdag 26 augustus 2010 00:17 schreef prupke het volgende:
[..]
Als je vannacht niet wakker word van een gevecht tussen die 2 is het goed...
en ik hoop ook niet (en eigenlijk wel ) dat hij je wakker maakt vannacht met een serenade in pavarotti-stijl
dan komt alles goed
ik ga er van tussen en ik ga heerlijk slapen.
niet tot subiet ..
tot morgen
NOES! Dat doet Nelis ook!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 00:17 schreef prupke het volgende:
[..]
Als je vannacht niet wakker word van een gevecht tussen die 2 is het goed...
en ik hoop ook niet (en eigenlijk wel ) dat hij je wakker maakt vannacht met een serenade in pavarotti-stijl
Slaap lekker!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 00:17 schreef prupke het volgende:
ik ga er van tussen en ik ga heerlijk slapen.
niet tot subiet ..
tot morgen
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 00:19 schreef Symphonic het volgende:
[..]
neem er nog een kat bij, dan heb je de drie tenoren
tnx, I willquote:Op donderdag 26 augustus 2010 00:19 schreef prupke het volgende:
[..]
jij ook en give the kleintjes my love ....
Ik ga ook slapenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 00:19 schreef Greys het volgende:
Ik duik er ook in.
Slaap lekker allemaal en ik ben nu al benieuwd naar morgen, naar updates!
Goede nacht gewenst, Tombo!
jij ookquote:
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 00:22 schreef Papabear het volgende:
Nog even een snel plaatje van het ex-vriendje en -vriendinnetje van Sjefke en dan ga ik ook slapen![]()
[ afbeelding ]
Zojuist gemaakt
ground control to major sjef....quote:Op donderdag 26 augustus 2010 00:22 schreef Papabear het volgende:
Nog even een snel plaatje van het ex-vriendje en -vriendinnetje van Sjefke en dan ga ik ook slapen![]()
[ afbeelding ]
Zojuist gemaakt
Iddquote:Op donderdag 26 augustus 2010 00:35 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ah.. ik zie dat het zwart witte poezebeest van gisterenavond nu al een mooi, nieuw plekkie heeft. Ging het altijd maar zo snel en voorspoedig!
Tnxquote:
Fijn dat het zo goed is gegaanquote:Op donderdag 26 augustus 2010 08:23 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Tnx
En ik heb er nog 1 van gister en 1 van vanmorgen (Sjefke ligt in de kast van Draakje), maar die komen vanmiddag, moet namelijk racen want heb me verslapen!
De nacht ging primaHeb voor ik in slaap viel nog wel wat gegrom en geblaas gehoord, maar niks ernstigs
Tot later!
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:01 schreef nokwanda het volgende:
Straks kom je thuis en dan liggen ze samen op een kluitje te ronken
Of je huis is onder gezekenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:01 schreef nokwanda het volgende:
Dat heb ik anders nog nooit meegemaaktquote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:01 schreef nokwanda het volgende:
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:01 schreef nokwanda het volgende:
Chef het zelf pakket.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 17:30 schreef tombolafan het volgende:
Gisteravond toen ik naar bed ging zat Sjefke op de krabpaal:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En vanmorgen in de kast
[ afbeelding ]
Deja vu![]()
![]()
[ afbeelding ]
Whahahahaha, ik zie nu de humor daar pas van inquote:
Ja he, toen lag Nelis te slapenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 17:32 schreef Greys het volgende:
Wat ziet Sjef er relaxed uit zeg!
Zo lekker met de pootjes onder zich op die krabpaal!
Nou, ik ben maar heel kort thuis geweest (had me verslapen EN stond echt dramatisch in de file, dus laat laat laat en alles verschoven, maar toen zaten ze gewoon niet bij elkaar, en geen plukken haar idd. Vanavond maar kijken hoe het gaat als ik er weer echt bij benquote:Geen hysterisch tafereel toen je thuiskwam ook vandaag?
Geen plukken haar gevonden enzo?
Ik ben nog niet thuisquote:Op donderdag 26 augustus 2010 17:35 schreef 3rdRock het volgende:
geef ons een update van toen je thuiskwam! we branden van verlangen!
dan blijven we nog even branden!quote:
quote:
Neequote:Op donderdag 26 augustus 2010 17:35 schreef Greys het volgende:
Oh je bent nog helemaal niet thuis dus?
Wat heerlijk, zo snel al lekker daar zittenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 17:30 schreef tombolafan het volgende:
Gisteravond toen ik naar bed ging zat Sjefke op de krabpaal:
[ afbeelding ]
quote:
we wachten netjes voor een updatequote:Op donderdag 26 augustus 2010 18:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat heerlijk, zo snel al lekker daar zitten
En ik ben benieuwd hoe het gaat als je vanavond thuis bent. Het klinkt allemaal goed
Ik kwam er ook pas vanmorgen vroeg achter.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:42 schreef Goodbye het volgende:
Wat leukkkk!![]()
![]()
![]()
Waarom word ik niet op de hoogte gehouden over dit soort dingen
En dan even de poezjes eten geven en zo. Nog een kwartiertje voor de update jongensquote:
En Nelis is zo'n ouwe nicht die wel wil helpenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:44 schreef nokwanda het volgende:
och, vandaar die milde vijandigheid. Die knul moet nog uit de kast komen
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:02 schreef DeZwabber het volgende:
krijgen we foto's van iets compleet ongerelateerd, let maar op...
Ik ben benieuwdquote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:02 schreef tombolafan het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je gelooft nooit de foto's die ik zo ga posten
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:09 schreef tombolafan het volgende:
Ligt daar lekkers?
[ afbeelding ]
Ja!!
[ afbeelding ]
Oh Sjef, je haar zit raar in je nek, ik was het wel even terwijl jij eet![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:02 schreef DeZwabber het volgende:
krijgen we foto's van iets compleet ongerelateerd, let maar op...
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:09 schreef tombolafan het volgende:
Ligt daar lekkers?
[ afbeelding ]
Ja!!
[ afbeelding ]
Oh Sjef, je haar zit raar in je nek, ik was het wel even terwijl jij eet![]()
[ afbeelding ]
En Nelis lijkt zo klein ineens naast Sjefkequote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:10 schreef Greys het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaa
Snaaien verbroedert dus écht!
En dat die gekke Nelis zijn nek gaat wassen!
Sjef neemt mn huishouden overquote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:11 schreef prupke het volgende:
![]()
![]()
![]()
ben benieuwd hoe het verder gaat zodadelijk
oja, hij kent zijn naam en reageert, maar luisteren als het om voer gaatquote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:15 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Sjef neemt mn huishouden overHij zit op tafel en probeert snoep te jatten, en ik zeg boos "SJEF!
" en hij kijkt me aan van "ja wat?"
Het blijft een kat he...quote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:16 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
oja, hij kent zijn naam en reageert, maar luisteren als het om voer gaat
Go Sjef.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:15 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Sjef neemt mn huishouden overHij zit op tafel en probeert snoep te jatten, en ik zeg boos "SJEF!
" en hij kijkt me aan van "ja wat?"
Hij krabt zn nagels aan de bankquote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:16 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
oja, hij kent zijn naam en reageert, maar luisteren als het om voer gaat
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:21 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hij krabt zn nagels aan de bankAan de zijkant waar ik zit, dus ik zeg er wat van, komt ie met zn kop boven de leuning uit (hangend aan zijn nagels): "miauw?"
![]()
![]()
![]()
![]()
Daar kan je toch niet boos op worden
Hij zit zich nu te wassen![]()
Die sjefke is gewoon thuis gekomenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:21 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hij krabt zn nagels aan de bankAan de zijkant waar ik zit, dus ik zeg er wat van, komt ie met zn kop boven de leuning uit (hangend aan zijn nagels): "miauw?"
![]()
![]()
![]()
![]()
Daar kan je toch niet boos op worden
Hij zit zich nu te wassen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |