Whahahahaha, ik zie nu de humor daar pas van inquote:
Ja he, toen lag Nelis te slapenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 17:32 schreef Greys het volgende:
Wat ziet Sjef er relaxed uit zeg!
Zo lekker met de pootjes onder zich op die krabpaal!
Nou, ik ben maar heel kort thuis geweest (had me verslapen EN stond echt dramatisch in de file, dus laat laat laat en alles verschoven, maar toen zaten ze gewoon niet bij elkaar, en geen plukken haar idd. Vanavond maar kijken hoe het gaat als ik er weer echt bij benquote:Geen hysterisch tafereel toen je thuiskwam ook vandaag?
Geen plukken haar gevonden enzo?
Ik ben nog niet thuisquote:Op donderdag 26 augustus 2010 17:35 schreef 3rdRock het volgende:
geef ons een update van toen je thuiskwam! we branden van verlangen!
dan blijven we nog even branden!quote:
quote:
Neequote:Op donderdag 26 augustus 2010 17:35 schreef Greys het volgende:
Oh je bent nog helemaal niet thuis dus?
Wat heerlijk, zo snel al lekker daar zittenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 17:30 schreef tombolafan het volgende:
Gisteravond toen ik naar bed ging zat Sjefke op de krabpaal:
[ afbeelding ]
quote:
we wachten netjes voor een updatequote:Op donderdag 26 augustus 2010 18:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat heerlijk, zo snel al lekker daar zitten
En ik ben benieuwd hoe het gaat als je vanavond thuis bent. Het klinkt allemaal goed
Ik kwam er ook pas vanmorgen vroeg achter.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:42 schreef Goodbye het volgende:
Wat leukkkk!![]()
![]()
![]()
Waarom word ik niet op de hoogte gehouden over dit soort dingen
En dan even de poezjes eten geven en zo. Nog een kwartiertje voor de update jongensquote:
En Nelis is zo'n ouwe nicht die wel wil helpenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:44 schreef nokwanda het volgende:
och, vandaar die milde vijandigheid. Die knul moet nog uit de kast komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |