quote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:22 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Een date tussen ons zal er nooit komen dus
vind btw de 3voor12lowlandssite niet geweldig trouwens. heb dit concert met Google moeten vinden :squote:
Erg kud vind ik die site. Moet er toch ook vaak flink zoeken voor ik hetgeen wat ik zoek heb gevonden.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:23 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
vind btw de 3voor12lowlandssite niet geweldig trouwens. heb dit concert met Google moeten vinden :s
Teh fuck?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:23 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
vind btw de 3voor12lowlandssite niet geweldig trouwens. heb dit concert met Google moeten vinden :s
*proest* ik kijk weer eens niet verder dan mijn neus lang is. ik was al gaan zoeken op "lcd soundsystem" maar ik vond niet echt wat ik zocht.....quote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:25 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Teh fuck?
http://lowlands.vpro.nl/
Je klikt op Video, en het is de eerste.
Damn! je hebt gelijk. Maar dat kan toch helemaal niet Timoer..quote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:25 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Teh fuck?
http://lowlands.vpro.nl/
Je klikt op Video, en het is de eerste.
.... Ramon vond ik gisteren ook erg matig. Qua stemgeluid niet heel leuk om naar te luisteren en had ook een weinig spannende playlist.quote:
Morgenavond ook tussen 19.00 en 22.00 geloof ik er is een NPS borrel morgenavondquote:
Mooi ingepland. Moet werken van 18 -> uurtje of half 10quote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:38 schreef themauster het volgende:
[..]
Morgenavond ook tussen 19.00 en 22.00 geloof ik er is een NPS borrel morgenavond
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:38 schreef Dagoduck het volgende:
Wint iemand die QotSA CD ff voor me![]()
Mijn stream doet het niet meer, trage internet enzo...
AH?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:42 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Mooi ingepland. Moet werken van 18 -> uurtje of half 10
TRusten man !quote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:40 schreef 3rdRock het volgende:
3fm weer afgezet aangezien pa en ma weer thuis zijn en ik niet van oordopjes houd.
alvast welterusten en tot later!
Met een beetje geluk dan vanaf 22:00 wel weer Der Rudyquote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:38 schreef themauster het volgende:
[..]
Morgenavond ook tussen 19.00 en 22.00 geloof ik er is een NPS borrel morgenavond
In WTF voor gat woon je dan?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:47 schreef Dagoduck het volgende:
De c1000 het meest dichtbij is in Anna Paulowna dat is 25KM
en daarna moet je naar Alkmaar WTF is dat voor Filiaalspreiding
Den Helder +- 55.000 inwoners hoezo gatquote:
Ben vandaag in beide geweest. De AH pwnt de C1000 wel zo hard, het is niet eens grappig meer.quote:
Ik heb medelijden met je dat je moet worden opgescheept met een Albert Heijnquote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:49 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Den Helder +- 55.000 inwoners hoezo gat
Agree. En AH heerst ook over de veel te dure Super de Boer.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:49 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ben vandaag in beide geweest. De AH pwnt de C1000 wel zo hard, het is niet eens grappig meer.
Zie edit, 4 AH'squote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:50 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik heb medelijden met je dat je moet worden opgescheept met een Albert Heijn
Die zijn wel tof iddquote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:47 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Maar de AH-reclames zijn wel baas![]()
AH draait goede muziekquote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:51 schreef Dagoduck het volgende:
En AH is veel goedkoper dan wat Klanten die niet bij de AH kopen denken
Moet je niet slapen van je ouders of heb je nog vakantie?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:52 schreef Dagoduck het volgende:
Ik ben trouwens ff naar benede drinken halen oid.. en vreten
AHquote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:49 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ben vandaag in beide geweest. De AH pwnt de C1000 wel zo hard, het is niet eens grappig meer.
Wij hebben 1 C1000, 1 Plus en 1 Aldi in een dorpje van 6k inwonersquote:
Welke plaats?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:49 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Vomarquote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:53 schreef Sirolf het volgende:
[..]
AH
C1000
In beide winkelketens kom ik eigenlijk zo goed als nooit. Het is hier Vomar, Dekamarkt en Hoogvliet wat de klok slaat.
Fokkin' einde van de wereld... Ben vanuit Heemskerk zowat eerder in Sneek dan in Den Helder. Komend seizoen moet ik er één keer heen, ik baal nu al.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:49 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Den Helder +- 55.000 inwoners hoezo gat
...
Wij ook, alles via de satelliet. Geen idee of je dat gister bij Timur gehoord heb, dat ze bij de Gamma goede muziek draaien? Wij hebben hetzelfde.quote:
Vomarquote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:53 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Het is hier Vomar, Dekamarkt en Hoogvliet wat de klok slaat.
Ah, dan kom ik een keer langs! Ben dol op goede muziek in supermarkten / winkels. Laatst draaide de Praxis hier in de buurt It's Always The Sun. Geweldig!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:55 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Wij ook, alles via de satelliet. Geen idee of je dat gister bij Timur gehoord heb, dat ze bij de Gamma goede muziek draaien? Wij hebben hetzelfde.
Hoor vaak supergoede nummers voorbijkomen
Vomar en Deka zjin voornamelijk in het westen van dit land te vinden. Hoogvliet geen idee.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:56 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Vomar
Dekamarkt
Hoogvliet
Nog nooit van gehoord. Zijn het eenmanszaakjes oid?![]()
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:55 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Fokkin' einde van de wereld... Ben vanuit Heemskerk zowat eerder in Sneek dan in Den Helder. Komend seizoen moet ik er één keer heen, ik baal nu al.
edit: ik ga nog liever naar Almere. Echt.
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:55 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Fokkin' einde van de wereld... Ben vanuit Heemskerk zowat eerder in Sneek dan in Den Helder. Komend seizoen moet ik er één keer heen, ik baal nu al.
Alleen al qua commercials. Maar da's niet zo lastig als je als C1000 die verschrikkelijk irritante en zo niet grappige muts laat opdravenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:49 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Den Helder. Wordt het niet es tijd om dat stuk af te steken en aan de zee terug te geven?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:55 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Die tijd is geweest, weggespoeld, zo'n kilometer ten westen van waar Den Helder nu ligt.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 01:02 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Den Helder. Wordt het niet es tijd om dat stuk af te steken en aan de zee terug te geven?
Vaker dan me lief is en echt niet alleen om de boot naar Texel te pakken.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 00:46 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
![]()
Ik wed dat je er nog nooit bent geweestDan blaat je wel anders..
Het is echt weer dramatisch vandaag. En dan komen al die aandachthoeren met een matig talent natuurlijk weer opdraven, ik noem een Stevie Ann of een Miss Montreal. Niemand zit op die lui te wachten, alleen bij 3fm hyped men deze 'talenten'.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 07:58 schreef JDude het volgende:
Zijn er ook zenders zonder dat inzamelgeleuter vandaag?
Is niks dramatisch aan, luister dan gewoon NIET. Heb je nergens last van.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 09:01 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Het is echt weer dramatisch vandaag. En dan komen al die aandachthoeren met een matig talent natuurlijk weer opdraven, ik noem een Stevie Ann of een Miss Montreal. Niemand zit op die lui te wachten, alleen bij 3fm hyped men deze 'talenten'.
Ik luister noodgedwongen al naar een Noorse radiozenderquote:Op donderdag 26 augustus 2010 09:22 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Is niks dramatisch aan, luister dan gewoon NIET. Heb je nergens last van.
NRJquote:Op donderdag 26 augustus 2010 09:40 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ik luister noodgedwongen al naar een Noorse radiozender
Noorse is beterquote:Op donderdag 26 augustus 2010 09:47 schreef Pino112 het volgende:
[..]
NRJ
Kan ik ook wel doen eigenlijk, maar dan wel de Franse
EEENNNNEEERRRRJJEEEEEE!!!quote:
Janneke !!!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:57 schreef Jannekje7 het volgende:
Aaaaaaj bie loving joe forever ent ever!
Mogguh
Ik ben inmiddels gevlucht. Alsof het die artiesten ook maar iets boeit wat in Pakistan is gebeurd.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:19 schreef -Hans- het volgende:
wat is dit voor een crap? Gaat dit de hele dag door want dan switch ik weer richting CityFM..
Slinger nu CityFM wel aan. Klere muziek. Weet je wat lekker eten is? Pizza! Eet ik soms wel eens en is verdomd lekker. Als je een magnetron met crisp hebt dan kan de pizza al binnen 9 minuten klaar zijn! Pizza's heb je in diverse smaken. Ik noem: de hawaii, Texas, BBQ hot chicken en ga zo maar door. Zou hetquote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:17 schreef Jannekje7 het volgende:
Zo, aangeslingerd Hans?
Zeg, hebben jullie nog leuke ideeën om te eten? Ga vanavond bij mn zus eten en die kan heel goed koken maar heeft nu geen inspiratie
Agree! Komt die vreselijke Lange frans ook weer om de hoek kijken met zijn trieste liedjes. Geen zin in. Hoop wel dat ze veel geld ophalen..quote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik ben inmiddels gevlucht. Alsof het die artiesten ook maar iets boeit wat in Pakistan is gebeurd.
quote:
Hij kwam hier net langs en zei dat 'ie toch eigenlijk elk uur wel af moet sluiten met Mr. Brightside... maar we konden zo snel niet op 6 verschillende versies komen.quote:
Zit je nu bij DER RUDY?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:11 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Hij kwam hier net langs en zei dat 'ie toch eigenlijk elk uur wel af moet sluiten met Mr. Brightside... maar we konden zo snel niet op 6 verschillende versies komen.
Dat is dan ook de enige cd die ik als Blof-hater te pruimen vind. Ik heb hem zelf thuis in de kast staan.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:05 schreef Jannekje7 het volgende:
Ohhh, die Umoja-cd van Blöf moet ik toch ook nog eens aan zien te komen!
* Jannekje7 vindt Blöf leuk ja!
ik hoop dat hij bij een ander station aan de slag gaat als DJ Ik zou alleen niet weten bij welk ander station hij zou passen op 3FM naquote:
http://open.spotify.com/u(...)vvDY5mXo5zm2x66I65Upquote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:11 schreef Sirolf het volgende:
[..]
maar we konden zo snel niet op 6 verschillende versies komen.
Die Jacques Lu Cont Tin White Duke mix is toch wel een van de allerbeste remixen die ooit gemaakt isquote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:18 schreef Pino112 het volgende:
[..]
http://open.spotify.com/u(...)vvDY5mXo5zm2x66I65Up
lolquote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:11 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Hij kwam hier net langs en zei dat 'ie toch eigenlijk elk uur wel af moet sluiten met Mr. Brightside... maar we konden zo snel niet op 6 verschillende versies komen.
M'n moeder heeft die CD hebben we wel een aantal keer gedraaid in Noorwegen, wel lekkere muziek zo tussen de bergenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:15 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Dat is dan ook de enige cd die ik als Blof-hater te pruimen vind. Ik heb hem zelf thuis in de kast staan.
Mooiste nummer vind ik toch wel 'Mens'
Nu je het zegtquote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Die Jacques Lu Cont Tin White Duke mix is toch wel een van de allerbeste remixen die ooit gemaakt is.
22u tot 4uquote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:39 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Eh.... hoe lang gaat die uitzending duren?
Geweldig!quote:
Heb je nieuw werk?? Congratzquote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:45 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Geweldig!
Ik ge ff kijken hoe lang ik het volhou, heb morgen mn eerste werkdag op mn nieuwe job
Watvoor festiviteiten??quote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:01 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Heb je nieuw werk?? Congratz. Weet zelf ook niet of ik het tot 04:00 ga volhouden.. Moet vrijdag om 5:55 opstaan. Meestal trek ik het wel tot een uurtje of 01:00 en haak dan vaak af omdat de Freaknacht met Beelen begint. Morgen na het sporten maar even pitten en dan los
. Zaterdag gaat ook een drukke dag worden met veel Bommen Berend festiviteiten. Laat het trouwens ook een beetje van de uitzending/muziek afhangen
.
Oh, allerlei optredens van diverse artiesten (las o.a. Dennis..) en andere activiteiten. 's avonds speelt de plaatselijke basketbalclub (GasTerra Flames) een oefenwedstrijd en na 23:00 is er vuurwerk. Vaak super gezellig.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:03 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Watvoor festiviteiten??
En ja, nieuwe job. Laatst ook al bij dezelfde organisatie op een andere locatie begonnen, maar daar wilden ze me toch niet (stelletje gekken). En nu ga ik meehelpen in de intensieve begeleiding van een cliënt met niet-aangeboren hersenletsel wiens medicatie afgebouwd gaat worden; spannend!
Let's dance!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:10 schreef Jannekje7 het volgende:
Op 'that man' van Caro kan ik gewoon níét stil blijven zitten, hier móét je op dansen!
* Jannekje7 gaat dansend afsluiten en nuttiger dingen doen
Nou, deze cliënt heeft nu veel medicatie, even oneerbiedig gezegd: hij wordt platgespoten.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:11 schreef -Hans- het volgende:
[...]
Zo, dat lijkt mij behoorlijk intensief werk. Spannend ook! Maar dat afbouwen is omdat er niets meer gedaan kan worden of omdat het de goede kant opgaat?
plaatselijke basketbalclub ? je bedoeld de landskampioenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:11 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Oh, allerlei optredens van diverse artiesten (las o.a. Dennis..) en andere activiteiten. 's avonds speelt de plaatselijke basketbalclub (GasTerra Flames) een oefenwedstrijd en na 23:00 is er vuurwerk. Vaak super gezellig.
Zo, dat lijkt mij behoorlijk intensief werk. Spannend ook! Maar dat afbouwen is omdat er niets meer gedaan kan worden of omdat het de goede kant opgaat?
Ah, duidelijk verhaal. Nou succes!! Hoop dat het goed gaat.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:17 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Nou, deze cliënt heeft nu veel medicatie, even oneerbiedig gezegd: hij wordt platgespoten.
Dat is natuurlijk geen ideale situatie, dus er gaat gekeken worden of er minder mediactie gegeven kan worden zodat hij weer meer zichzelf wordt, zonder meteen compleet gek te worden. Wordt erg spannend dus, want niemand weet wat er gaat gebeuren als de medicatie verminderd wordt. Daarom ieders veiligheid te garanderen hebben ze daarom meer begeleiders nodig
Oja, de landskampioen inderdaadquote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:20 schreef themauster het volgende:
[..]
plaatselijke basketbalclub ? je bedoeld de landskampioen![]()
Bommen Berend erg veel zin injammer genoeg dit jaar op zaterdag dus geen extra vrije dag voor de Groningers
wat vind je er kut aan. Ik vind het wel aardigquote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:22 schreef borisz het volgende:
Net Ekdom tv gekeken. Wat een kutprogramma dat ik kom bij je eten.
Ik zit nu dus ook in dat gebouw. Dat wordt naar m'n auto toe zwemmen!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:15 schreef hole1988 het volgende:
Domien en zijn schoenenhttp://yfrog.com/nee8tz
Idd. Allemaal zo nep, zo gemaakt. Maar goed, leuk om ff bij Ekdom binnen en in de tuin te kijken.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:22 schreef borisz het volgende:
Net Ekdom tv gekeken. Wat een kutprogramma dat ik kom bij je eten.
Nounou, wat een drama weerquote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:15 schreef hole1988 het volgende:
Domien en zijn schoenenhttp://yfrog.com/nee8tz
Dit dusquote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:26 schreef hole1988 het volgende:
[..]
wat vind je er kut aan. Ik vind het wel aardig
Goh je hebt een boek, goh je hebt je eigen CD. bla bla bla. Een poging tot een interview is niet eens geprobeerd.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Idd. Allemaal zo nep, zo gemaakt. Maar goed, leuk om ff bij Ekdom binnen en in de tuin te kijken.
+1. t programma is niet boeiend, maar huize ekdom zien maakt wel het 1 en ander goedquote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Idd. Allemaal zo nep, zo gemaakt. Maar goed, leuk om ff bij Ekdom binnen en in de tuin te kijken.
Is het de moeite om te klikken of loopt Domien weer te janken?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nounou, wat een drama weer.
"Oeeh, ik heb gister nieuwe schoentjes gekocht en nu zijn/worden ze nat!!1!1"quote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:35 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Is het de moeite om te klikken of loopt Domien weer te janken?
Dat laatste. Ik ben nog steeds aan 't wachten op het moment dat ie uit de kast komt...quote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:35 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Is het de moeite om te klikken of loopt Domien weer te janken?
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:36 schreef Pino112 het volgende:
[..]
"Oeeh, ik heb gister nieuwe schoentjes gekocht en nu zijn/worden ze nat!!1!1"
Zo ging het.
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat laatste. Ik ben nog steeds aan 't wachten op het moment dat ie uit de kast komt...
Daarom ook dequote:
ohhhhhhh yeah ! we krijgen een legendarische race te zien. Kan niet wachten. Go McLarenquote:Zondag wordt waarschijnlijk de slechtste dag wat het weer betreft, met veel bewolking en mogelijk hevige regenval. De temperaturen liggen gedurende het weekend vermoedelijk tussen de twaalf en de negentien graden.
quote:
quote:Zo mannen, heel Nederland is nat, nu alle vrouwen nog!
about 1 hour ago via mobile web
Hilversum is heuvelachtig, en het Mediapark ligt relatief laag. Daardoor stroomt al het water dus naar enkele specifieke plaatsen toe, waaronder het parkeerterrein van de NPO.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:50 schreef Dagoduck het volgende:
Zijn die rioleringen daar in hilversum nou zo slecht of regent het hier nou zo weinig? want er is hier nog nooit een straat geweest waar de riolering het niet aankon?
en is er ook een foto van de achterkant? hubbahubba!quote:
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 16:17 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Wiehoehhh, als we jou toch niet hadden Roel...!
Oeh, goeie ideeën heb jijquote:Op donderdag 26 augustus 2010 16:21 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en is er ook een foto van de achterkant? hubbahubba!
das een zeldzaamhied hoor. ik ga dit moment koesteren want het zal weer op zijn voor dit jaarquote:
NEE!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 16:23 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
das een zeldzaamhied hoor. ik ga dit moment koesteren want het zal weer op zijn voor dit jaar
(overigens luister ik nu geen 3fm, mag ik dan wel posten? :S)
you need a really big spanking!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 16:33 schreef borisz het volgende:
[..]
Dan ben ik heel vaak in overtreding.
Ik nooooit hoor...!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 16:33 schreef borisz het volgende:
[..]
Dan ben ik heel vaak in overtreding.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 16:36 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Ik nooooit hoor...!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.you 2!
And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
Voor altijd verpest dat nummer, met dat bennie nijman...quote:
kinderen die vragen....quote:Op donderdag 26 augustus 2010 16:39 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Hee!
Jij kreeg er van mij nog een kusje bij!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 16:49 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
kinderen die vragen....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
qftquote:Op donderdag 26 augustus 2010 16:56 schreef Pino112 het volgende:
Roos, houdt je bek als iemand iemand aan de lijn heeft![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 16:56 schreef Pino112 het volgende:
Roos, houdt je bek als iemand iemand aan de lijn heeft![]()
![]()
![]()
das ook lang geleden dat iemand juicht als ze een kusje van me krijgtquote:
of wat daar voor door moet gaan....quote:
quote:Overigens zal Nederland al eerder kennis kunnen maken met PowNed en wel op 3 september. Want op vrijdagmiddag tussen 2 en 4 uur zal Rob Stenders samen met Rutger Castricum en ondergetekende op 3FM het startschot geven voor 5 jaar PowNed Gewoon omdat het kan!
vind ik persoonlijk niet. vind de rust van Coen een lekkere tegenhanger voor Sander. Frank en Sander vind ik meer dezelfde types....quote:Op donderdag 26 augustus 2010 17:31 schreef ConscienceNL het volgende:
Ik moet toegeven dat ik de Frank en Sander show eigenlijk leuker vind dan Coen en Sander.
werd bij timur volgens mij uitgelegd, dat er idd iets aan de hand was.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 17:47 schreef -Hans- het volgende:
Ook hier in het noorden is het een puinhoop op de weg
Luister trouwens va de FM naar 3FM en het valt mij op dat het signaal soms hikt. Ik hoor het alleen wanneer ze een plaat draaien. Het is net of de plaat dan even overslaat. Best vaag.
Ah, okay had ik niet meegekregen. Geloof wel dat ze het er gisteren (of maandag) ook over hadden. Hopen dat 1 sept het probleem structureel is opgelost.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 17:50 schreef FlorentijnH het volgende:
[..]
werd bij timur volgens mij uitgelegd, dat er idd iets aan de hand was.
ze zeiden dat het per 1 september opgelost was dacht ik
Neiging om ook zometeen ff de sportschool in te duiken is wel erg groot. Schakel dan om 22:00 wel even in. Met een beetje geluk zit Rudy er.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 18:24 schreef FlorentijnH het volgende:
roos doet trouwens vanavond metmichiel
quote:De platenlijst en het soort-van-we-zien-wel-draaiboek voor de laatste Der Rudy zijn af. Laat maar komen nou. Morgen om 22u op #3FM
Rudy zit er iddquote:Op donderdag 26 augustus 2010 18:34 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Neiging om ook zometeen ff de sportschool in te duiken is wel erg groot. Schakel dan om 22:00 wel even in. Met een beetje geluk zit Rudy er.
Voor morgen
[..]
Topquote:Op donderdag 26 augustus 2010 18:49 schreef FlorentijnH het volgende:
[..]
Rudy zit er idd![]()
en zin in morgen
Rudy naar 3v12?quote:Rudy Mackay
Hup hup naar #3FM! 'k Heb mijn 3voor12-thirt al aan. Zal ik die morgen ook aan doen bij wijze van hint hint hint?
16 minutes ago from TweetDeck
Komt doordat er een grootscheepse zender-omschakeling gaande is voor alle NPO-radiozenders. Per september is de FM-techniek namelijk in handen van Broadcast Partners, terwijl dat voorheen door KPN (het vroegere Nozema) werd gedaan en daarvoor dienen zender omgeplugd te worden, wat dat gestotter tot effect heeft.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 17:47 schreef -Hans- het volgende:
Ook hier in het noorden is het een puinhoop op de weg
Luister trouwens va de FM naar 3FM en het valt mij op dat het signaal soms hikt. Ik hoor het alleen wanneer ze een plaat draaien. Het is net of de plaat dan even overslaat. Best vaag.
komt denk ik van de uitspraak als de klok 2 voor 12 slaat als iets bijna afgelopen isquote:
Dit is nuttige informatie om te wetenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:03 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Komt doordat er een grootscheepse zender-omschakeling gaande is voor alle NPO-radiozenders. Per september is de FM-techniek namelijk in handen van Broadcast Partners, terwijl dat voorheen door KPN (het vroegere Nozema) werd gedaan en daarvoor dienen zender omgeplugd te worden, wat dat gestotter tot effect heeft.
Gewonnen?quote:
Hansiequote:
Die plaat blijft toch wel legendarischquote:
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:41 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Die plaat blijft toch wel legendarisch!
Hij`s fijnquote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:42 schreef -Hans- het volgende:
Goede plaat dit !!!!Crookers Ft. Yelle - Cooler Couleur
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:14 schreef alors het volgende:
Wat zingt dat kutwijf van een mis mondriool ook schandelijk overdreven
Giel had haar microfoon zeker lekker hard gezet in ruil voor een pijpbeurt
Yeaaah Janneke is er !quote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:21 schreef Jannekje7 het volgende:
Goedeavond!
Gezellige avond gehad bij zusjelief!
Waaaaaaaaaaaaay too much informationquote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:14 schreef alors het volgende:
Dat gebeurt hier idd...quote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:14 schreef alors het volgende:
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat gebeurt hier idd...
[ afbeelding ]
Goed hequote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:37 schreef Timo20 het volgende:
Eén foto van Miss Montreal is er dus maar nodig om het hele topic stil te leggen!
Ik moest kokhalzenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik ben zojuist blind geworden.
Dankjewel voor het eerste berichtje in mijn fotoboek waar ik niks mee doequote:
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik ben zojuist blind geworden.
Excuus mijne herenquote:
Eerste berichtje?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:50 schreef themauster het volgende:
[..]
Dankjewel voor het eerste berichtje in mijn fotoboek waar ik niks mee doe
Eerste berichtjequote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:58 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Eerste berichtje?
Of eerste berichtje waar je niks mee doet?
Daarom google ik nooit op kwaaltjesquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 00:12 schreef alors het volgende:
oh menn ik vrees met grote vrezen momenteel. Vanmorgen is er een stuk van mijn kies afgebroken, raar, want ik heb een uitstekend gebit, 0 gaatjes. Dus ik ga zonet nog eens met goed licht kijken, is die kies helemaal grijs aan het worden![]()
![]()
Dus ik googlen (ja moet je niet doen want internet staat vol horrorverhalen), lees ik dat dan de zenuw dood is het dat ze een wortelkanaalbehandeling doen om te zooi schoon te maken, brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr ik krijg gewoon kippevel als ik het typ, gatver zeg ik moet er niet aan denken![]()
![]()
![]()
Slaap lekker voor straksquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 00:12 schreef alors het volgende:
oh menn ik vrees met grote vrezen momenteel. Vanmorgen is er een stuk van mijn kies afgebroken, raar, want ik heb een uitstekend gebit, 0 gaatjes. Dus ik ga zonet nog eens met goed licht kijken, is die kies helemaal grijs aan het worden![]()
![]()
Dus ik googlen (ja moet je niet doen want internet staat vol horrorverhalen), lees ik dat dan de zenuw dood is het dat ze een wortelkanaalbehandeling doen om te zooi schoon te maken, brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr ik krijg gewoon kippevel als ik het typ, gatver zeg ik moet er niet aan denken![]()
![]()
![]()
ik hoop het ook, ik heb echt nooit gemerkt ofzo dat die kies ernstig in de verdrukking is geweest. Ernaast zit wel een verstandskies, maar echt meer last dan een vervelend gevoel toen ze doorkwamen heb ik daar niet van gehad... pfff als ze het doen dan doen ze het maar onder narcosequote:Op vrijdag 27 augustus 2010 00:19 schreef themauster het volgende:
[..]
Daarom google ik nooit op kwaaltjesik hoop voor je dat het alleen bij het vullen van de kies blijft
Nou dat is nog eens een nachtmutsjequote:
ik ookquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 00:32 schreef themauster het volgende:
Ik ga maar eens slapen, zie jullie morgen allemaal wel weer in een nieuw topic denk ik
Ik kap er ook mee, trusten all!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 00:32 schreef themauster het volgende:
Ik ga maar eens slapen, zie jullie morgen allemaal wel weer in een nieuw topic denk ik
volgens mij zijn ze alleen wel nep.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 00:33 schreef themauster het volgende:
[..]
Nou dat is nog eens een nachtmutsje![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |