AHquote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:49 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ben vandaag in beide geweest. De AH pwnt de C1000 wel zo hard, het is niet eens grappig meer.
Wij hebben 1 C1000, 1 Plus en 1 Aldi in een dorpje van 6k inwonersquote:
Welke plaats?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:49 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ben vandaag in beide geweest. De AH pwnt de C1000 wel zo hard, het is niet eens grappig meer.
Vomarquote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:53 schreef Sirolf het volgende:
[..]
AH
C1000
In beide winkelketens kom ik eigenlijk zo goed als nooit. Het is hier Vomar, Dekamarkt en Hoogvliet wat de klok slaat.
Fokkin' einde van de wereld... Ben vanuit Heemskerk zowat eerder in Sneek dan in Den Helder. Komend seizoen moet ik er één keer heen, ik baal nu al.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:49 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Den Helder +- 55.000 inwoners hoezo gat
...
Wij ook, alles via de satelliet. Geen idee of je dat gister bij Timur gehoord heb, dat ze bij de Gamma goede muziek draaien? Wij hebben hetzelfde.quote:
Vomarquote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:53 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Het is hier Vomar, Dekamarkt en Hoogvliet wat de klok slaat.
Ah, dan kom ik een keer langs! Ben dol op goede muziek in supermarkten / winkels. Laatst draaide de Praxis hier in de buurt It's Always The Sun. Geweldig!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:55 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Wij ook, alles via de satelliet. Geen idee of je dat gister bij Timur gehoord heb, dat ze bij de Gamma goede muziek draaien? Wij hebben hetzelfde.
Hoor vaak supergoede nummers voorbijkomen
Vomar en Deka zjin voornamelijk in het westen van dit land te vinden. Hoogvliet geen idee.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:56 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Vomar
Dekamarkt
Hoogvliet
Nog nooit van gehoord. Zijn het eenmanszaakjes oid?![]()
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:55 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Fokkin' einde van de wereld... Ben vanuit Heemskerk zowat eerder in Sneek dan in Den Helder. Komend seizoen moet ik er één keer heen, ik baal nu al.
edit: ik ga nog liever naar Almere. Echt.
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:55 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Fokkin' einde van de wereld... Ben vanuit Heemskerk zowat eerder in Sneek dan in Den Helder. Komend seizoen moet ik er één keer heen, ik baal nu al.
Alleen al qua commercials. Maar da's niet zo lastig als je als C1000 die verschrikkelijk irritante en zo niet grappige muts laat opdravenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:49 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Den Helder. Wordt het niet es tijd om dat stuk af te steken en aan de zee terug te geven?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:55 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Die tijd is geweest, weggespoeld, zo'n kilometer ten westen van waar Den Helder nu ligt.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 01:02 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Den Helder. Wordt het niet es tijd om dat stuk af te steken en aan de zee terug te geven?
Vaker dan me lief is en echt niet alleen om de boot naar Texel te pakken.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 00:46 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
![]()
Ik wed dat je er nog nooit bent geweestDan blaat je wel anders..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |