Ik moest kokhalzenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik ben zojuist blind geworden.
Dankjewel voor het eerste berichtje in mijn fotoboek waar ik niks mee doequote:
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik ben zojuist blind geworden.
Excuus mijne herenquote:
Eerste berichtje?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:50 schreef themauster het volgende:
[..]
Dankjewel voor het eerste berichtje in mijn fotoboek waar ik niks mee doe
Eerste berichtjequote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:58 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Eerste berichtje?
Of eerste berichtje waar je niks mee doet?
Daarom google ik nooit op kwaaltjesquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 00:12 schreef alors het volgende:
oh menn ik vrees met grote vrezen momenteel. Vanmorgen is er een stuk van mijn kies afgebroken, raar, want ik heb een uitstekend gebit, 0 gaatjes. Dus ik ga zonet nog eens met goed licht kijken, is die kies helemaal grijs aan het worden![]()
![]()
Dus ik googlen (ja moet je niet doen want internet staat vol horrorverhalen), lees ik dat dan de zenuw dood is het dat ze een wortelkanaalbehandeling doen om te zooi schoon te maken, brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr ik krijg gewoon kippevel als ik het typ, gatver zeg ik moet er niet aan denken![]()
![]()
![]()
Slaap lekker voor straksquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 00:12 schreef alors het volgende:
oh menn ik vrees met grote vrezen momenteel. Vanmorgen is er een stuk van mijn kies afgebroken, raar, want ik heb een uitstekend gebit, 0 gaatjes. Dus ik ga zonet nog eens met goed licht kijken, is die kies helemaal grijs aan het worden![]()
![]()
Dus ik googlen (ja moet je niet doen want internet staat vol horrorverhalen), lees ik dat dan de zenuw dood is het dat ze een wortelkanaalbehandeling doen om te zooi schoon te maken, brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr ik krijg gewoon kippevel als ik het typ, gatver zeg ik moet er niet aan denken![]()
![]()
![]()
ik hoop het ook, ik heb echt nooit gemerkt ofzo dat die kies ernstig in de verdrukking is geweest. Ernaast zit wel een verstandskies, maar echt meer last dan een vervelend gevoel toen ze doorkwamen heb ik daar niet van gehad... pfff als ze het doen dan doen ze het maar onder narcosequote:Op vrijdag 27 augustus 2010 00:19 schreef themauster het volgende:
[..]
Daarom google ik nooit op kwaaltjesik hoop voor je dat het alleen bij het vullen van de kies blijft
Nou dat is nog eens een nachtmutsjequote:
ik ookquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 00:32 schreef themauster het volgende:
Ik ga maar eens slapen, zie jullie morgen allemaal wel weer in een nieuw topic denk ik
Ik kap er ook mee, trusten all!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 00:32 schreef themauster het volgende:
Ik ga maar eens slapen, zie jullie morgen allemaal wel weer in een nieuw topic denk ik
volgens mij zijn ze alleen wel nep.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 00:33 schreef themauster het volgende:
[..]
Nou dat is nog eens een nachtmutsje![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |