kinderen die vragen....quote:Op donderdag 26 augustus 2010 16:39 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Hee!
Jij kreeg er van mij nog een kusje bij!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 16:49 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
kinderen die vragen....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
qftquote:Op donderdag 26 augustus 2010 16:56 schreef Pino112 het volgende:
Roos, houdt je bek als iemand iemand aan de lijn heeft![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 16:56 schreef Pino112 het volgende:
Roos, houdt je bek als iemand iemand aan de lijn heeft![]()
![]()
![]()
das ook lang geleden dat iemand juicht als ze een kusje van me krijgtquote:
of wat daar voor door moet gaan....quote:
quote:Overigens zal Nederland al eerder kennis kunnen maken met PowNed en wel op 3 september. Want op vrijdagmiddag tussen 2 en 4 uur zal Rob Stenders samen met Rutger Castricum en ondergetekende op 3FM het startschot geven voor 5 jaar PowNed Gewoon omdat het kan!
vind ik persoonlijk niet. vind de rust van Coen een lekkere tegenhanger voor Sander. Frank en Sander vind ik meer dezelfde types....quote:Op donderdag 26 augustus 2010 17:31 schreef ConscienceNL het volgende:
Ik moet toegeven dat ik de Frank en Sander show eigenlijk leuker vind dan Coen en Sander.
werd bij timur volgens mij uitgelegd, dat er idd iets aan de hand was.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 17:47 schreef -Hans- het volgende:
Ook hier in het noorden is het een puinhoop op de weg
Luister trouwens va de FM naar 3FM en het valt mij op dat het signaal soms hikt. Ik hoor het alleen wanneer ze een plaat draaien. Het is net of de plaat dan even overslaat. Best vaag.
Ah, okay had ik niet meegekregen. Geloof wel dat ze het er gisteren (of maandag) ook over hadden. Hopen dat 1 sept het probleem structureel is opgelost.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 17:50 schreef FlorentijnH het volgende:
[..]
werd bij timur volgens mij uitgelegd, dat er idd iets aan de hand was.
ze zeiden dat het per 1 september opgelost was dacht ik
Neiging om ook zometeen ff de sportschool in te duiken is wel erg groot. Schakel dan om 22:00 wel even in. Met een beetje geluk zit Rudy er.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 18:24 schreef FlorentijnH het volgende:
roos doet trouwens vanavond metmichiel
quote:De platenlijst en het soort-van-we-zien-wel-draaiboek voor de laatste Der Rudy zijn af. Laat maar komen nou. Morgen om 22u op #3FM
Rudy zit er iddquote:Op donderdag 26 augustus 2010 18:34 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Neiging om ook zometeen ff de sportschool in te duiken is wel erg groot. Schakel dan om 22:00 wel even in. Met een beetje geluk zit Rudy er.
Voor morgen
[..]
Topquote:Op donderdag 26 augustus 2010 18:49 schreef FlorentijnH het volgende:
[..]
Rudy zit er idd![]()
en zin in morgen
Rudy naar 3v12?quote:Rudy Mackay
Hup hup naar #3FM! 'k Heb mijn 3voor12-thirt al aan. Zal ik die morgen ook aan doen bij wijze van hint hint hint?
16 minutes ago from TweetDeck
Komt doordat er een grootscheepse zender-omschakeling gaande is voor alle NPO-radiozenders. Per september is de FM-techniek namelijk in handen van Broadcast Partners, terwijl dat voorheen door KPN (het vroegere Nozema) werd gedaan en daarvoor dienen zender omgeplugd te worden, wat dat gestotter tot effect heeft.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 17:47 schreef -Hans- het volgende:
Ook hier in het noorden is het een puinhoop op de weg
Luister trouwens va de FM naar 3FM en het valt mij op dat het signaal soms hikt. Ik hoor het alleen wanneer ze een plaat draaien. Het is net of de plaat dan even overslaat. Best vaag.
komt denk ik van de uitspraak als de klok 2 voor 12 slaat als iets bijna afgelopen isquote:
Dit is nuttige informatie om te wetenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:03 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Komt doordat er een grootscheepse zender-omschakeling gaande is voor alle NPO-radiozenders. Per september is de FM-techniek namelijk in handen van Broadcast Partners, terwijl dat voorheen door KPN (het vroegere Nozema) werd gedaan en daarvoor dienen zender omgeplugd te worden, wat dat gestotter tot effect heeft.
Gewonnen?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |