wat vind je er kut aan. Ik vind het wel aardigquote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:22 schreef borisz het volgende:
Net Ekdom tv gekeken. Wat een kutprogramma dat ik kom bij je eten.
Ik zit nu dus ook in dat gebouw. Dat wordt naar m'n auto toe zwemmen!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:15 schreef hole1988 het volgende:
Domien en zijn schoenenhttp://yfrog.com/nee8tz
Idd. Allemaal zo nep, zo gemaakt. Maar goed, leuk om ff bij Ekdom binnen en in de tuin te kijken.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:22 schreef borisz het volgende:
Net Ekdom tv gekeken. Wat een kutprogramma dat ik kom bij je eten.
Nounou, wat een drama weerquote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:15 schreef hole1988 het volgende:
Domien en zijn schoenenhttp://yfrog.com/nee8tz
Dit dusquote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:26 schreef hole1988 het volgende:
[..]
wat vind je er kut aan. Ik vind het wel aardig
Goh je hebt een boek, goh je hebt je eigen CD. bla bla bla. Een poging tot een interview is niet eens geprobeerd.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Idd. Allemaal zo nep, zo gemaakt. Maar goed, leuk om ff bij Ekdom binnen en in de tuin te kijken.
+1. t programma is niet boeiend, maar huize ekdom zien maakt wel het 1 en ander goedquote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Idd. Allemaal zo nep, zo gemaakt. Maar goed, leuk om ff bij Ekdom binnen en in de tuin te kijken.
Is het de moeite om te klikken of loopt Domien weer te janken?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nounou, wat een drama weer.
"Oeeh, ik heb gister nieuwe schoentjes gekocht en nu zijn/worden ze nat!!1!1"quote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:35 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Is het de moeite om te klikken of loopt Domien weer te janken?
Dat laatste. Ik ben nog steeds aan 't wachten op het moment dat ie uit de kast komt...quote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:35 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Is het de moeite om te klikken of loopt Domien weer te janken?
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:36 schreef Pino112 het volgende:
[..]
"Oeeh, ik heb gister nieuwe schoentjes gekocht en nu zijn/worden ze nat!!1!1"
Zo ging het.
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat laatste. Ik ben nog steeds aan 't wachten op het moment dat ie uit de kast komt...
Daarom ook dequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |